To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-01-13
Ogłoszenie nr 7732 - 2017 z dnia 2017-01-13 r.
Krotoszyn: Leasing finansowy na dostawę aparatów ultrasonograficznych II
dla SPZOZ w Krotoszynie (automatyczny wykup)
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 346719-2016
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 355470-2016
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, krajowy numer identyfikacyjny
31022628200, ul.
ul. Młyńska
2,
63700
Krotoszyn, państwo
Polska, woj.
wielkopolskie, tel.
062 5880390 w. 253, faks
625 880 402, e-mail
spzoz@krotoszyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Samodzielny publiczny zakład opieki Zdrowotnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Leasing finansowy na dostawę aparatów ultrasonograficznych II dla SPZOZ w Krotoszynie (automatyczny wykup)
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):RZP-VI/1/13/16
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatów ultrasonograficznych sztuk 2 wraz z sfinansowaniem ich zakupu w formie leasingu w 60 i 36 równych ratach. Zamówienie podzielone jest na 2 zadania, z których każde stanowi oddzielny przedmiot zamówienia: Zadanie nr 1- Dostawa fabrycznie nowego aparatu ultrasonograficznego z 4 głowicami w ilości sztuk 1 o parametrach technicznych opisanych w załączniku nr 5 - opis przedmiotu_zadanie nr 1, Zadanie nr 2- Dostawa rekondycjonowanego i nie starszego niż 2011 rok produkcji aparatu ultrasonograficznego bez głowic w ilości sztuk 1 o parametrach technicznych opisanych w załączniku nr 6 - opis przedmiotu_zadanie nr 2. Aparaty muszą posiadać certyfikat CE oraz oznakowanie znakiem CE. 2. Realizacja poszczególnych części zamówienia obejmuje: a) dostarczenie do siedziby Zamawiającego wymienionych w pkt. 1 aparatów . b) uruchomienie aparatów oraz przeszkolenia min. 4 osób z personelu medycznego Zamawiającego w zakresie jego obsługi i racjonalnej eksploatacji, c) dostarczenie instrukcji obsługi w języku polskim, d) udzielenie okresu gwarancji na dostarczone urządzenie zgodnie z warunkami zawartymi w załączniku nr 4 - warunki gwarancji do SIWZ , e) przekazanie urządzenia do użytkowania na podstawie protokołu zdawczo - odbiorczego podpisanego przez obie strony, który będzie podstawą do wystawienia faktury VAT. f) sfinansowanie dostawy . 3. Wymagania dotyczące finansowania. Zakup urządzenia zostanie sfinansowany zgodnie z wyborem Wykonawcy w formie leasingu finansowego, według poniższych wymagań. A. Leasing finansowy: a) okres leasingu - umowa leasingu zostanie zawarta dla zadania nr 1 na 60 miesięczny a dla zadania nr 2 na 36 miesięczny okres spłaty rat leasingowych, b) waluta leasingu - PLN, c) raty leasingowe: spłata nastąpi w miesięcznych równych ratach leasingowych ustalonych ze stałym oprocentowaniem. Wraz ze spłatą ostatniej raty leasingowej, Zamawiający staje się właścicielem przedmiotu leasingu. d) faktura VAT musi zostać wystawiona do 7 dni od dnia wydania przedmiotu leasingu, e) odpisów amortyzacyjnych dokonywać będzie Zamawiający, f) nie przewiduje się wystąpienia dodatkowych kosztów poza wskazanymi w ofercie, g) pozostałe warunki leasingu regulowane będą przez wewnętrzny regulamin Wykonawcy oraz postanowienia ustawy o podatku dochodowym od osób prawnych i Kodeksu cywilnego, h) opłaty leasingowe maja zawierać koszt ubezpieczenia sprzętu na cały okres trwania umowy leasingowej (od wartości przedmiotu leasingu brutto), i) składka ma być liczona od miesięcznych rat leasingowych, j) zabezpieczenie umów leasingu może być ustanowione wekslem in blanco wraz z deklaracją wekslową
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
33112200-0
Dodatkowe kody CPV:
66114000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
| CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Dostawa fabrycznie nowego aparatu ultrasonograficznego z 4 głowicami |
|
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający unieważnił następujące pakiety: Zadanie 1 - Postępowanie w ww. zadaniu podlega unieważnieniu na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 Pzp, gdyż nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Jedyna złożona w ww.pakiecie oferta została odrzucona na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 2 Pzp. | |
| IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa | |
| CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Dostawa rekondycjonowanego i nie starszego niż 2011 rok produkcji aparatu ultrasonograficznego bez głowic |
|
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zadanie 2 - Postępowanie w ww. zadaniu podlega unieważnieniu na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 Pzp, gdyż oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. | |
| IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa | |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KROTOSZYNA
- Zakup dwóch stacji fotogrametrycznych do analizy i modelowania danych 3D wraz z oprogramowaniem (komplet) - zakup i dostawa elementów stacji fotogrametrycznej
- Usługi z zakresu gospodarki łowieckiej planowane do wykonania w Nadleśnictwie Krotoszyn w 2026 roku
- Zakup wyposażenia na potrzeby zabezpieczenia dostaw wody dla mieszkańców Miasta i Gminy Krotoszyn w sytuacjach kryzysowych - mobilna stacja uzdatniania wody zamontowana na przyczepie
więcej: przetargi w Krotoszynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





