eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubiewo › Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawy artykułów stanowiących rodzaj - zboża, ziemniaki, warzywa, owoce, orzechy

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-29



Ogłoszenie nr 773260-N-2020 z dnia 2020-12-29 r.

Ośrodek Szkolenia Służby Więziennej w Suchej:

Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawy artykułów stanowiących rodzaj - zboża, ziemniaki, warzywa, owoce, orzechy

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Szkolenia Służby Więziennej w Suchej, krajowy numer identyfikacyjny 82109100000000, Sucha 144, 89-526 Lubiewo, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska

telefon: 052 33 412 25 wew. 306,
faks: 0-52 3341225 wew.316
e-mail: zp_sucha@sw.gov.pl,
www: www.zp.sw.gov.pl

adres profilu nabywcy: www.zp.sw.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny - Ośrodek Szkolenia Służby Więziennej w Suchej, 89-526 Lubiewo, Sucha 144
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Nie zp.sw.gov.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Nie zp.sw.gov.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawy artykułów stanowiących rodzaj - zboża, ziemniaki, warzywa, owoce, orzechy

Numer referencyjny: OSS.2232.281.2020.SZ

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części: 1-42

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy: 42


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Część Kod (CPV) Nazwa przedmiotu zamówienia zgodna z CPV Nazwa własna zamówienia Jednostka miary ilość
1 2 3 4 5 6
1 03212213-6 Groch suszony Groch suszony Kg 100
03212210-5 Warzywa strączkowe suszone Fasola suszona Kg 200
2
03212100-1 Ziemniaki Ziemniaki kg 16 500
03212100-1 Ziemniaki młode Ziemniaki młode Kg 3 000
3 03221240-0 Pomidory Pomidory koktajlowe Kg 50
4 03221230-7 Papryka Papryka czerwona Kg 200
5 03221320-5 Sałata masłowa Sałata masłowa Kg 40
6 03221310-2 Sałata ozdobna Sałata ozdobna Kg 20
7 03221310-2 Sałata lodowa Sałata lodowa Kg 20
8 03222121-5 Grzyby Pieczarki Kg 350
9 03221111-7 Burak ćwikłowy Burak ćwikłowy Kg 2 000
10 03221113-1 Cebula Cebula biała Kg 3 000
11 03221113-1 Cebula Cebula czerwona Kg 100
12 03221000-6 Warzywa Czosnek Kg 50
13 03221410-3 Kapusta Kapusta biała kg 2 000
14 03221410-3 Kapusta Kapusta modra kg 600
15 03221410-3 Kapusta Kapusta pekińska Kg 600
16 03221300-9 Warzywa liściaste Koper Kg 150
17 03221112-4 Marchew Marchew Kg 3 000
18 03221270-9 Ogórek Ogórek szklarniowy Kg 800
19 03221300-9 Warzywa liściaste Pietruszka natka Kg 150
20 03221110-0 Warzywa korzeniowa Pietruszka korzeń Kg 50
21 03221240-0 Pomidory Pomidory Kg 3 100
22 03221000-6 Warzywa Por Kg 1 400
23 03221110-0 Warzywa korzeniowe Rzodkiewka Kg 50
24 03221110-0 Warzywa korzeniowe Seler Kg 650
25 03221300-9 Warzywa liściaste Szczypiorek Kg 50
26 03221270-9 Ogórek gruntowy Ogrek gruntowy Kg 100
27 03221420-6 Kalafior Kalafior Kg 100
28 03222111-4 Banany Banany Kg 250
29 03222210-8 Cytryny Cytryny Kg 350
30 03222321-9 Jabłka Jabłka Kg 350
31 03222220-1 Pomarańcze Pomarańcze Kg 200
32 03222332-9 Brzoskwinie Brzoskwinie Kg 150
33 03222118-3 Owoce kiwi Kiwi Kg 50
34 03222240-7 Mandarynki Mandarynki Kg 50
35 03222340-8 Winogrono Winogrono Kg 50
36 03222332-9 Nektarynki Nektarynki Kg 50
37 03222322-6 Gruszka Gruszka Kg 50
38 03222334-3 Śliwka Śliwka Kg 50
39 03212100-1 Ziemniaki Ziemniaki Kg 1500
03212100-1 Ziemniaki Ziemniaki młode Kg 500
40 03212213-6 Groch suszony Groch suszony Kg 15
03212210-5 Warzywa strączkowe suszone Fasola suszona Kg 20
41 03221100-7 Warzywa korzeniowe i bulwiaste Por Kg 80
03221100-7 Warzywa korzeniowe i bulwiaste Czosnek Kg 5
03221100-7 Warzywa korzeniowe i bulwiaste Rzodkiewka Kg 15
03221100-7 Warzywa korzeniowe i bulwiaste Seler Kg 150
03221300-9 Warzywa liściaste Pietruszka natka Kg 15
03221300-9 Warzywa liściaste Koperek Kg 15
03221300-9 Warzywa liściaste Szczypiorek Kg 10
03221410-3 Kapusta Kapusta biała Kg 200
03221410-3 Kapusta Kapusta czerwona Kg 80
03221410-3 Kapusta Kapusta pekińska Kg 50
03221240-0 Pomidory Pomidory Kg 200
03221270-9 Ogórki Ogórek świeży Kg 200
03221113-1 Cebula Cebula Kg 250
03221420-6 Kalafior Kalafior świeży Kg 5
03221111-7 Burak ćwikłowy Buraczki czerwone Kg 150
03221111-7 Burak ćwikłowy Botwinka Kg 5
03221212-5 Fasola szparagowa Fasolka szparagowa Kg 5
03221230-7 Papryka Papryka czerwona Kg 80
03221112-4 Marchew Marchew Kg 200
03221320-5 sałata masłowa Sałata Kg 50
03221310-2 Sałata lodowa Sałata lodowa Kg 5
03221260-6 Grzyby Pieczarki Kg 60
42 03222210-8 Cytryny Cytryny Kg 80
032222220-1 Pomarańcz Pomarańcze Kg 80
03222240-7 Mandarynki Mandarynki Kg 25
03222111-4 Banany Banany Kg 35
03222332-9 Brzoskwinie Brzoskwinie Kg 10
03222330-5 Owoce pestkowe Nektarynki Kg 5
03222334-3 Winogrona Winogrona Kg 5
03222118-3 Owoce kiwi Kiwi Kg 5
03222321-9 Jabłka Jabłka Kg 100


II.5) Główny kod CPV: 03.22.10.00

Dodatkowe kody CPV:
03.21.22.13
03.21.21.00
03.22.12.40
03.22.12.30
03.22.13.20
03.22.13.10
03.22.21.21
03.22.11.11
03.22.11.13
03.22.14.10
03.22.13.00
03.22.11.12
03.22.12.70
03.22.11.10
03.22.14.20
03.22.21.11
03.22.22.10
03.22.23.21
03.22.22.20
03.22.23.32
03.22.21.18
03.22.22.40
03.22.23.40
03.22.23.22
03.22.23.34
03.22.11.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00
Waluta: pln

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data rozpoczęcia: 01.07.2021
data zakończenia: 31.12.2021

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków:

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków:

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków:

Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: brak danych

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp - TAK

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1. W celu wykazania spełniania przez wykonawców warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. warunków określonych w niniejszej siwz w rozdziale VI pkt 1, wykonawca składa do oferty następujące dokumenty:
a) podpisane oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do niniejszej siwz).
2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia wykonawców z postępowania o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. warunków określonych w niniejszej siwz w rozdziale V pkt 3, wykonawca składa do oferty następujące dokumenty:
1) podpisane oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (załącznik nr 3 do niniejszej siwz);
Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oświadczenia te Wykonawca składa zgodnie ze wzorami stanowiącymi Załącznik nr 3 i 3a.
3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 1 i 2 tego rozdziału.
4. Wykonawca zgodnie z art. 24 ust 11 ustawy pzp w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust 5 ustawy pzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331, z pózn. zm.). Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzi do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi (Załącznik nr 4 do siwz). UWAGA: Oświadczenie nie będzie wymagane jeśli w postępowaniu zostanie złożona tylko jedna oferta.
5. Zamawiający zgodnie z art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp w niniejszym postępowaniu najpierw dokona oceny ofert, a następnie będzie badał czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki w niniejszym postępowaniu.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. W celu wykazania spełniania przez wykonawców warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj. warunków określonych w niniejszej siwz w rozdziale VI pkt 1, wykonawca składa do oferty następujące dokumenty:
a) podpisane oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 3 do niniejszej siwz).
2. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia wykonawców z postępowania o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj. warunków określonych w niniejszej siwz w rozdziale V pkt 3, wykonawca składa do oferty następujące dokumenty:
1) podpisane oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (załącznik nr 3 do niniejszej siwz);
Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oświadczenia te Wykonawca składa zgodnie ze wzorami stanowiącymi Załącznik nr 3 i 3a.
3. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt 1 i 2 tego rozdziału.
4. Wykonawca zgodnie z art. 24 ust 11 ustawy pzp w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust 5 ustawy pzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331, z pózn. zm.). Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzi do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi (Załącznik nr 4 do siwz). UWAGA: Oświadczenie nie będzie wymagane jeśli w postępowaniu zostanie złożona tylko jedna oferta.
5. Zamawiający zgodnie z art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp w niniejszym postępowaniu najpierw dokona oceny ofert, a następnie będzie badał czy Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki w niniejszym postępowaniu.


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie dokumentu:
1) aktualnego na dzień złożenia odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o
działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2) dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu – jeżeli Wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
okres wymiany wadliwego towaru:40,00
cena:60,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Strony ustalają, że treść umowy może ulec zmianie zgodnie z art. 144 ustawy Prawa zamówień publicznych (tekst jednolity -Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 z póź. zm. ).
2. Zmiany postanowień niniejszej umowy mogą dotyczyć w szczególności:
a) nazwy, adresu oraz osób reprezentujących strony, a także osób wymienionych w § 6 pkt 1 i/lub pkt 2;
b) ceny artykułów, o kwotę nie większą niż wynikającą ze wskaźnika cen towarów i usług konsumpcyjnych, podanego przez GUS publikowanego na stronie internetowej: www.stat.gov.pl. Wskaźnik cen towarów i usług konsumpcyjnych liczony jest miesięcznie od terminu obowiązywania umowy, o którym mowa w § 2 pkt 1;
c) urzędowej stawki podatku VAT na artykuły stanowiących rodzaj – zboża, ziemniaki, warzywa, owoce, orzechy.
d) każdej zmiany, która jest korzystna lub neutralna dla zamawiającego, lub zmiany której nie można było przewidzieć na etapie prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego;
e) terminu zakończenia (przedłużenia) obowiązywania niniejszej umowy, o którym mowa w § 2 pkt 1, z zastrzeżeniem § 3 pkt 3.
3. Strona wnioskująca o zmianę postanowień niniejszej umowy niezwłocznie i
pisemnie powiadamia o tym fakcie drugą stronę, uzasadniając zmianę
okolicznościami faktycznymi i prawnymi oraz przedkłada propozycję aneksu do
umowy.
4. Zmiany postanowień niniejszej umowy wymagają potwierdzenia pisemnego w
postaci aneksu, z zastrzeżeniem pkt 5.
5. Strony tj. Zamawiający i Wykonawca dopuszczają możliwość okresowych dostaw
artykułów po cenie niższej niż określonej w formularzach cenowych (tzw. promocja). Zmiany te nie wymagają potwierdzenia pisemnego w postaci aneksu
do umowy.
6. Zmiana postanowień niniejszej umowy na podstawie pkt 2 ppkt 2) nie może
następować częściej niż raz na kwartał.


IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 11.05.2021, godzina: 11:00

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak

IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIKI

Część nr: 1
Nazwa: Groch suszony

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1 03212213-6 Groch suszony Groch suszony Kg 100
03212210-5 Warzywa strączkowe suszone Fasola suszona Kg 200


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03212213-6

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00 pln

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:60,00
termin wymiany wadliwego towaru:40,00
Część nr: 2
Nazwa: Ziemniaki

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

2
03212100-1 Ziemniaki Ziemniaki kg 16 500
03212100-1 Ziemniaki młode Ziemniaki młode Kg 3 000


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03212100-1

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00 pln

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
termin wymiany wadliwego towaru:40,00
cena:60,00
Część nr: 3
Nazwa: Pomidory

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3 03221240-0 Pomidory Pomidory koktajlowe Kg 50

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03221240-0

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00 pln

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
termin wymiany wadliwego towaru:40,00
cena:60,00
Część nr: 4
Nazwa: Papryka

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

4 03221230-7 Papryka Papryka czerwona Kg 200

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03221230-7

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00 pln

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
termin wymiany wadliwego towaru:40,00
cena:60,00
Część nr: 5
Nazwa: Sałata masłowa

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

5 03221320-5 Sałata masłowa Sałata masłowa Kg 40

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03221320-5

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00 pln

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:60,00
termin wymiany wadliwego towaru:40,00
Część nr: 6
Nazwa: Sałata ozdobna

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

6 03221310-2 Sałata ozdobna Sałata ozdobna Kg 20

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03221310-2

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00 pln

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
termin wymiany wadliwego towaru:40,00
cena:60,00
Część nr: 7
Nazwa: Sałata lodowa

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

7 03221310-2 Sałata lodowa Sałata lodowa Kg 20

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03221310-2

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00 pln

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:60,00
termin wymiany wadliwego towaru:40,00
Część nr: 8
Nazwa: Grzyby

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

8 03222121-5 Grzyby Pieczarki Kg 350

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03222121-5

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00 pln

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
termin wymiany wadliwego towaru:40,00
cena:60,00
Część nr: 9
Nazwa: Burak ćwikłowy

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

9 03221111-7 Burak ćwikłowy Burak ćwikłowy Kg 2 000

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03221111-7

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00 pln

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
termin wymiany wadliwego towaru:40,00
cena:60,00
Część nr: 10
Nazwa: Cebula

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

10 03221113-1 Cebula Cebula biała Kg 3 000

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03221113-1

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00 pln

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:60,00
termin wymiany wadliwego towaru:40,00
Część nr: 11
Nazwa: Cebula czerwona

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

11 03221113-1 Cebula Cebula czerwona Kg 100

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03221113-1

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00 pln

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:60,00
termin wymiany wadliwego towaru:40,00
Część nr: 12
Nazwa: Czosnek

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

12 03221000-6 Warzywa Czosnek Kg 50

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03221000-6

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00 pln

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
termin wymiany wadliwego towaru:40,00
cena:60,00
Część nr: 13
Nazwa: Kapusta biała

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

13 03221410-3 Kapusta Kapusta biała kg 2 000

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03221410-3

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00 pln

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
termin wymiany wadliwego towaru:40,00
cena:60,00
Część nr: 14
Nazwa: Kapusta modra

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

14 03221410-3 Kapusta Kapusta modra kg 600

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03221410-3

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00 pln

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
termin wymiany wadliwego towaru:40,00
cena:60,00
Część nr: 15
Nazwa: Kapusta pekińska

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

15 03221410-3 Kapusta Kapusta pekińska Kg 600

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03221410-3

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00 pln

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:60,00
termin wymiany wadliwego towaru:40,00
Część nr: 16
Nazwa: Koper

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

16 03221300-9 Warzywa liściaste Koper Kg 150

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03221300-9

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00 pln

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
termin wymiany wadliwego towaru:40,00
cena:60,00
Część nr: 17
Nazwa: Marchew

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

17 03221112-4 Marchew Marchew Kg 3 000

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03221112-4

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00 pln

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
termin wymiany wadliwego towaru:40,00
cena:60,00
Część nr: 18
Nazwa: Ogórek szklarniowy

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

18 03221270-9 Ogórek Ogórek szklarniowy Kg 800

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03221270-9

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00 pln

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
termin wymiany wadliwego towaru:40,00
cena:60,00
Część nr: 19
Nazwa: Pietruszka natka

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

19 03221300-9 Warzywa liściaste Pietruszka natka Kg 150

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03221300-9

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00 pln

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
termin wymiany wadliwego towaru:40,00
cena:60,00
Część nr: 20
Nazwa: Pietruszka korzeń

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

20 03221110-0 Warzywa korzeniowa Pietruszka korzeń Kg 50

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03221110-0

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
termin wymiany wadliwego towaru:40,00
cena:60,00
Część nr: 21
Nazwa: Pomidory

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

21 03221240-0 Pomidory Pomidory Kg 3 100

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03221240-0

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00 pln

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
termin wymiany wadliwego towaru:40,00
cena:60,00
Część nr: 22
Nazwa: Por

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

22 03221000-6 Warzywa Por Kg 1 400

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03221000-6

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00 pln

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
termin wymiany wadliwego towaru:40,00
cena:60,00
Część nr: 23
Nazwa: Rzodkiewka

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

23 03221110-0 Warzywa korzeniowe Rzodkiewka Kg 50

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03221110-0

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00 pln

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
termin wymiany wadliwego towaru:40,00
cena:60,00
Część nr: 24
Nazwa: Seler

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

24 03221110-0 Warzywa korzeniowe Seler Kg 650

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03221110-0

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00 pln

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:60,00
termin wymiany wadliwego towaru:40,00
Część nr: 25
Nazwa: Szczypiorek

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

25 03221300-9 Warzywa liściaste Szczypiorek Kg 50

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03221300-9

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00 pln

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
termin wymiany wadliwego towaru:40,00
cena:60,00
Część nr: 26
Nazwa: Ogórek gruntowy

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

26 03221270-9 Ogórek gruntowy Ogrek gruntowy Kg 100

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03221270-9

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00 pln

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
termin wymiany wadliwego towaru:40,00
cena:60,00
Część nr: 27
Nazwa: Kalafior

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

27 03221420-6 Kalafior Kalafior Kg 100

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03221420-6

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00 pln

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
termin wymiany wadliwego towaru:40,00
cena:60,00
Część nr: 28
Nazwa: Banany

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

28 03222111-4 Banany Banany Kg 250

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03222111-4

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00 pln

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
termin wymiany wadliwego towaru:40,00
cena:60,00
Część nr: 29
Nazwa: Cytryna

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

29 03222210-8 Cytryny Cytryny Kg 350

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03222210-8

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00 pln

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
TERMIN WYMIANY WADLIWEGO TOWARU:40,00
cena:60,00
Część nr: 30
Nazwa: Jabłka

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

30 03222321-9 Jabłka Jabłka Kg 350

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03222321-9

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00 pln

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
termin wymiany wadliwego towaru:40,00
cena:60,00
Część nr: 31
Nazwa: Pomarańcze

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

31 03222220-1 Pomarańcze Pomarańcze Kg 200

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03222220-1

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
termin wymiany wadliwego towaru:40,00
cena:60,00
Część nr: 32
Nazwa: Brzoskwinie

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

32 03222332-9 Brzoskwinie Brzoskwinie Kg 150

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03222332-9

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00 pln

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:60,00
termin wymiany wadliwego towaru:40,00
Część nr: 33
Nazwa: Kiwi

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

33 03222118-3 Owoce kiwi Kiwi Kg 50

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03222118-3

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00 pln

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
termin wymiany wadliwego towaru:40,00
cena:60,00
Część nr: 34
Nazwa: Mandarynki

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

34 03222240-7 Mandarynki Mandarynki Kg 50

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03222240-7

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00 pln

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
termin wymiany wadliwego towaru:40,00
cena:60,00
Część nr: 35
Nazwa: Winogrono

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

35 03222340-8 Winogrono Winogrono Kg 50

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03222340-8

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00 pln

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
termin wymiany wadliwego towaru:40,00
cena:60,00
Część nr: 36
Nazwa: Nektarynki

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

36 03222332-9 Nektarynki Nektarynki Kg 50

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03222332-9

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00 pln

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
termin wymiany wadliwego towaru:40,00
cena:60,00
Część nr: 37
Nazwa: Gruszka

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

37 03222322-6 Gruszka Gruszka Kg 50

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03222322-6

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:60,00
termin wymiany wadliwego towaru:40,00
Część nr: 38
Nazwa: Śliwka

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

38 03222334-3 Śliwka Śliwka Kg 50

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03222334-3

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00 pln

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:60,00
termin wymiany wadliwego towaru:40,00
Część nr: 39
Nazwa: Ziemniaki

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

39 03212100-1 Ziemniaki Ziemniaki Kg 1500
03212100-1 Ziemniaki Ziemniaki młode Kg 500


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03212100-1

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:60,00
termin wymiany wadliwego towaru:40,00
Część nr: 40
Nazwa: Goch suszony

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

40 03212213-6 Groch suszony Groch suszony Kg 15
03212210-5 Warzywa strączkowe suszone Fasola suszona Kg 20


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03212213-6

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00 pln

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:60,00
termin wymiany wadliwego towaru:40,00
Część nr: 41
Nazwa: Warzywa korzeniowe i bulwiaste

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

41 03221100-7 Warzywa korzeniowe i bulwiaste Por Kg 80
03221100-7 Warzywa korzeniowe i bulwiaste Czosnek Kg 5
03221100-7 Warzywa korzeniowe i bulwiaste Rzodkiewka Kg 15
03221100-7 Warzywa korzeniowe i bulwiaste Seler Kg 150
03221300-9 Warzywa liściaste Pietruszka natka Kg 15
03221300-9 Warzywa liściaste Koperek Kg 15
03221300-9 Warzywa liściaste Szczypiorek Kg 10
03221410-3 Kapusta Kapusta biała Kg 200
03221410-3 Kapusta Kapusta czerwona Kg 80
03221410-3 Kapusta Kapusta pekińska Kg 50
03221240-0 Pomidory Pomidory Kg 200
03221270-9 Ogórki Ogórek świeży Kg 200
03221113-1 Cebula Cebula Kg 250
03221420-6 Kalafior Kalafior świeży Kg 5
03221111-7 Burak ćwikłowy Buraczki czerwone Kg 150
03221111-7 Burak ćwikłowy Botwinka Kg 5
03221212-5 Fasola szparagowa Fasolka szparagowa Kg 5
03221230-7 Papryka Papryka czerwona Kg 80
03221112-4 Marchew Marchew Kg 200
03221320-5 sałata masłowa Sałata Kg 50
03221310-2 Sałata lodowa Sałata lodowa Kg 5
03221260-6 Grzyby Pieczarki Kg 60


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03221100-7

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00 pln

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
termin wymiany wadliwego towaru:40,00
cena:60,00
Część nr: 42
Nazwa: Owoce

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

42 03222210-8 Cytryny Cytryny Kg 80
032222220-1 Pomarańcz Pomarańcze Kg 80
03222240-7 Mandarynki Mandarynki Kg 25
03222111-4 Banany Banany Kg 35
03222332-9 Brzoskwinie Brzoskwinie Kg 10
03222330-5 Owoce pestkowe Nektarynki Kg 5
03222334-3 Winogrona Winogrona Kg 5
03222118-3 Owoce kiwi Kiwi Kg 5
03222321-9 Jabłka Jabłka Kg 100


2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03222210-8

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00 pln

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 6

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
cena:60,00
termin wymiany wadliwego towaru:40,00

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.