Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-12-30
Ogłoszenie nr 773019-N-2020 z dnia 2020-12-30 r.
"Dostawa fabrycznie nowego 9 osobowego mikrobusu do przewozu uczniów niepełnosprawnych, w tym dwóch na wózkach inwalidzkich na potrzeby Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej w Dąbrowie Górniczej współfinansowanego przez PFRON w ramach Programu wyrównywania różnic między regionami III w obszarze D"
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 322 956 700
faks: 32 2625032, 2956700
e-mail: zamowienia_publiczne@dabrowa-gornicza.pl
www: www.bip.dabrowa-gornicza.pl
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, www.bip.dabrowa-gornicza.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.bip.dabrowa-gornicza.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: pisemnie
Adres: Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej, ul. Graniczna 21, parter. stanowisko 14
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: ZP.WO.271.4.70.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego prowadzone w trybie przetargu
nieograniczonego na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.
z 2019 poz. 1843 z późn. zm.) o wartości zamówienia poniżej 214.000,00 EUR.
Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w załączniku nr 1 do SIWZ: Specyfikacja pojazdu:
I. Wymagania ogólne.
1. Stan fabrycznie nowy, nie zarejestrowany oraz nieużywany.
2. Nie pochodzący z ekspozycji.
3. Rok produkcji: 2020 lub 2021.
II. Nadwozie.
1. Nadwozie z przyciemnianymi bocznymi szybami w przedziale pasażerskim, z izolacją termiczną.
2. Elektrycznie regulowane szyby boczne - przednie.
3. Przystosowany do przewozu 9 osób (6 miejsc siedzących + 2 miejsca na wózki inwalidzkie ustawione jeden za drugim po prawej stronie + 1 kierowca).
4. Homologacja na pojazd zabudowany, przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych lub homologacja auta bazowego wraz z badaniami technicznymi potwierdzającymi przystosowanie pojazdu do przewozu wymaganej liczby osób i oświadczeniem o dokonaniu przebudowy
pojazdu przez podmiot uprawniony.
5. Wjazd wózka inwalidzkiego przez tylne dwuskrzydłowe, symetrycznie dzielone, przeszklone drzwi, które mają być otwierane na boki pod kątem co najmniej 180 stopni.
6. Atestowana aluminiowa, stała mechaniczna rampa podjazdowa montowana wewnątrz pojazdu.
7. Wejście do przedziału pasażerskiego przez boczne przesuwne drzwi z obniżonym stałym stopniem wejściowym, z dodatkowymi rączkami i uchwytem dla pasażerów w obszarze wsiadania do przestrzeni pasażerskiej. Wejście dla kierowcy z lewej strony pojazdu, wejście dla pasażera prawej z strony pojazdu.
8. Podłoga płaska, antypoślizgowa, wodoodporna.
9. Atestowane pasy do mocowania 2 wózków inwalidzkich .
10. Zamontowane atestowane szyny podłogowe do mocowania wózków inwalidzkich.
11. Fotel kierowcy regulowany z zagłówkiem i podłokietnikiem.
12. Ścianka działowa za fotelem kierowcy typu plexi .
13. Poduszka powietrzna dla kierowcy.
14. Wszystkie miejsca siedzące wyposażone w trzypunktowe pasy
bezpieczeństwa.
15. System szynowy foteli .
16. Fotele pasażerów regulowane z zagłówkami i tapicerowane materiałem odpornym na przetarcia i zabrudzenia.
17. Pełna tapicerka z izolacją termiczną (tapicerka podsufitowa sztywna, boki pojazdu w tapicerce materiałowej o kolorystyce foteli). Ciemna tonacja tapicerki.
18. Powłoka lakiernicza nadwozia: dowolna.
19. Elektrycznie sterowane, podgrzewane lusterka zewnętrze.
20. Lusterko wewnętrzne.
21. Centralny zamek wszystkich drzwi sterowany pilotem (ilość pilotów – min. 2 szt.).
22. Czujniki parkowania przednie i tylne.
23. Czujniki cofania z sygnałem dźwiękowym zewnętrznym.
24. Półki nad siedzeniami pasażerów na bagaż podręczny.
25. Półka nad przednią szybą (zamykany schowek).
26. Autoalarm wraz z czujnikiem przechyłu.
27. Światła przeciwmgielne.
28. Oświetlenie przedziału pasażerskiego.
29. Oświetlenie dla kierowcy.
30. Oświetlenie stopnia wejściowego przy drzwiach.
31. Radioodtwarzacz płyt CD lub USB lub MP3 z nagłośnieniem przestrzeni pasażerskiej oraz mikrofonem bezprzewodowym.
32. Zestaw audio z systemem głośnomówiącym.
III. Silnik .
1. Wysokoprężny, zasilany olejem napędowym (ON).
2. Pojemność skokowa silnika 1900 - 3000 cm 3.
3. Moc silnika min. 130 KM.
4. Emisja zanieczyszczeń, tlenków azotu, cząstek stałych oraz węglowodorów zmierzona według procedury ustalonej dla celów badań homologacyjnych, a w przypadku pojazdów nieobjętych tą procedurą - określona według innej metody pomiaru emisji, zapewniająca porównywalność ofert- spełniająca wymogi normy EURO 6.
IV. Zespół napędowy.
1. Skrzynia biegów manualna.
2. Co najmniej 5 biegów do przodu i bieg wsteczny.
V. Układ kierowniczy .
1. Wspomaganie układu kierowniczego.
2. Kolumna kierownicy regulowana.
VI. Układ hamulcowy .
1. Hamulce tarczowe kół przednich i tylnych.
2. Systemy: ABS, ASR, ESP, BAS, Immobiliser.
VII. Ogrzewanie i klimatyzacja .
1. Klimatyzacja półautomatyczna lub manualna dwustrefowa (przedział kierowcy, przedział pasażerski).
2. Ogrzewanie kabiny kierowcy i przedziału pasażerskiego cieczą krystaliczną chłodzącą silnik.
3. Dodatkowe ogrzewanie postojowe niezależne od pracy silnika
z możliwością ustawienia temperatury.
VIII. Wymagania dodatkowe .
1. Światła do jazdy dziennej.
2. Gniazdo 230 V.
3. Wieszaki ubraniowe na słupach bocznych po każdej stronie.
4. Dodatkowy komplet kół zimowych dostosowanych do oferowanego
pojazdu.
5. Pełnowymiarowe koło zapasowe.
6. Chlapacze przód i tył.
7. Gaśnica, trójkąt ostrzegawczy, komplet kluczy do wymiany kół, lewarek.
8. Oznakowanie pojazdu z przodu i z tyłu symbolem: pojazd dla osób niepełnosprawnych - zgodnie
z wymogami przepisów ruchu drogowego dla pojazdów do przewozu osób niepełnosprawnych.
9. Serwis gwarancyjny na terenie województwa śląskiego.
10. Gwarancja minimalna mechaniczna na pojazd wraz z wyposażeniem bez limitu przebiegu kilometrów: 36 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru.
11. Gwarancja na lakier i perforację blach nadwozia- wg oferty minimum 36 miesięcy, maks. 120 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru.
12. Gwarancja na podwozie- minimum 36 miesięcy - wg oferty minimum 36 miesięcy, maks. 120 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru.
II.5) Główny kod CPV: 34.11.44.00
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 30.04.2021
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp - TAK
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
Zamawiający nie wymaga oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w sekcji III.5.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Formularz ofertowy - załącznik nr 2 do SIWZ (wskazana data podpisania);
2. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy lub inny stosowny dokument – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej); pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza.
3. dokument(-y), np. zobowiązanie podmiotów, na zasobach których Wykonawca będzie polegał w trybie art. 22a ustawy Pzp, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, treści których musi wynikać w szczególności:
-zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,
-sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego,
-zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego,
-czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje zakres, którego wskazane zdolności dotyczą.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Cena (C ): | 60,00 |
Gwarancja na lakier i perforację blach nadwozia (G1): | 20,00 |
Gwarancja na podwozie (G2): | 20,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i są dopuszczone wyłącznie z uwzględnieniem ograniczeń wynikających z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Zmiany do umowy mogą dotyczyć następujących okoliczności:
1) Zmiany terminu dostawy na skutek siły wyższej rozumianej jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności, a które uniemożliwia Dostawcy wykonanie jego zobowiązania w całości lub części. W razie wystąpienia siły wyższej Strony Umowy zobowiązane są dołożyć wszelkich starań w celu ograniczenia do minimum opóźnienia w wykonywaniu swoich zobowiązań umownych, powstałego na skutek działania siły wyższej.
2). W zakresie zmiany podatku VAT:
a) W przypadku zwiększenia stawki podatku VAT wynagrodzenie brutto nie może być wyższe niż zadeklarowane w ofercie przez cały okres obowiązywania umowy.
b) W przypadku zmniejszenia stawki podatku VAT wynagrodzenie brutto zostanie odpowiednio pomniejszone w odniesieniu do wynagrodzenia brutto zadeklarowanego w ofercie.
3. Z okoliczności stanowiących podstawę zmiany do umowy zostanie sporządzony protokół podpisany
przez obie strony.
4. Zmiana umowy powinna nastąpić w formie pisemnego aneksu podpisanego przez obie strony, pod
rygorem nieważności takiego oświadczenia oraz powinna zawierać uzasadnienie faktyczne i prawne.
Zmiana do umowy w sprawie zamówienia publicznego bez zachowania formy pisemnej jest dotknięta sankcją nieważności, a więc nie wywołuje skutków prawnych.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 12.01.2021, godzina: 10:00
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
I. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. II. Wykonawcy
wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie
niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w punkcie 8
SIWZ oraz złożyć dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie z
zapisami zawartymi w punkcie 9 SIWZ. 2. W przypadku, Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia dokumenty, o których mowa: - w pkt. 9.2.1. i 9.2.2. SIWZ należy przedłożyć
odrębnie dla każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; - w pkt.
9.1.1. i 9.3, . SIWZ Wykonawcy składają łącznie; 3. Ponadto ww. Wykonawcy ustanawiają
Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w
postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. Wszelka korespondencja
prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. 5. Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających
się o udzielenie zamówienia publicznego zostanie wybrana, Zamawiający żąda złożenia przed
zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych
Wykonawców. III. Uszczegółowienie sekcji IV.2.1) Ogłoszenia - Kryteria oceny ofert: 1. Gwarancja na
lakier i perforację blach nadwozia (G1) : Wykonawca może zadeklarować dłuższy, niż wymagany
minimalnie okres gwarancji na lakier i perforację blach nadwozia tj. 36 miesięcy od daty podpisania
protokołu odbioru, ale nie przekraczający 120 miesięcy. Okres gwarancji należy zadeklarować w
pełnych miesiącach. Brak deklaracji okresu gwarancji w Formularzu ofertowym bądź jego określenie
poniżej okresu minimalnego skutkować będzie odrzuceniem oferty w trybie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy
Pzp. W przypadku, gdy Wykonawca zadeklaruje okres gwarancji dłuższy niż maksymalny, dla potrzeb
porównania i oceny ofert, zostanie przyjęte 120 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru,
natomiast zadeklarowany okres zostanie wpisany do umowy. Oferta deklarująca najdłuższy okres
gwarancji spośród wszystkich ważnych ofert otrzyma 20 pkt. Oferty deklarujące krótsze okresy
otrzymają ilość punktów obliczoną na podstawie wzoru: Pi (G1) = 10/7(1-36mcy/ G1b) x 20 pkt. gdzie:
Pi (G1) - Ilość punktów jakie otrzyma oferta “i” za kryterium “Gwarancja na lakier i perforację blach
nadwozia ”, G1b - Okres gwarancji na lakier i perforację blach nadwozia w ofercie badanej . 2.
Gwarancja na podwozie (G2) : Wykonawca może zadeklarować dłuższy, niż wymagany minimalnie
okres gwarancji na podwozie tj. 36 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru, ale nie
przekraczający 120 miesięcy. Okres gwarancji należy zadeklarować w pełnych miesiącach. Brak
deklaracji okresu gwarancji w Formularzu ofertowym bądź jego określenie poniżej okresu minimalnego
skutkować będzie odrzuceniem oferty w trybie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp. W przypadku, gdy
Wykonawca zadeklaruje okres gwarancji dłuższy niż maksymalny, dla potrzeb porównania i oceny
ofert, zostanie przyjęte 120 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru, natomiast zadeklarowany
okres zostanie wpisany do umowy. Oferta deklarująca najdłuższy okres gwarancji spośród wszystkich
ważnych ofert otrzyma 20 pkt. Oferty deklarujące krótsze okresy otrzymają ilość punktów obliczoną
na podstawie wzoru: Pi (G2) = 10/7(1-36mcy/ G2b) x 20 pkt. gdzie: Pi (G2) - Ilość punktów jakie
otrzyma oferta “i” za kryterium “Gwarancja na podwozie”, G2b - Okres gwarancji na podwozie w
ofercie badanej. IV. Klauzula informacyjna dot. RODO zawarta została w pkt. 30 SIWZ.
INNE PRZETARGI Z DĄBROWY GÓRNICZEJ
- "Świadczenie usługi transportowej dla Seniorów"
- "Amfiteatr pełen życia"
- Termomodernizacja i przebudowa budynku Szkoły Podstawowej Nr 11 w Dąbrowie Górniczej przy ul. Al. Józefa Piłsudskiego 103 w ramach zadania : Termomodernizacja budynków komunalnych (...)
więcej: przetargi w Dąbrowie Górniczej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa busa 8 - osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych w tym 1 osoby na wózku inwalidzkim dla PCPR w Łowiczu
- Dostawa trzech samochodów dla Muzeum Wojska Polskiego w Warszawie
- Zakup samochodu wieloosobowego do przewozu pacjentów oraz samochodu dostawczego z przeznaczeniem zaopatrzenia bieżącego SP ZOZ Szpitala Specjalistycznego MSWiA w Jeleniej Górze.
- "Zakup nowego mikrobusa, do przewozu osób z niepełnosprawnościami na zajęcia służące rehabilitacji, w celu wyrównywania różnic między regionami".
- dostawa w formie leasingu operacyjnego pojazdu typu minibus 9 osobowego
- Zakup pojazdu 9-osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych
więcej: Minibusy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.