Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
Ogłoszenie z dnia 2020-12-28
Ogłoszenie nr 772355-N-2020 z dnia 2020-12-28 r.
Usługa działań konserwatorskich polegających na zabezpieczeniu warstw wykończeniowych takich jak tynk wapienny, pobiały wapienne, warstwy malarskie na podłożach mineralnych w wytypowanych miejscach oraz dezynfekcji miejscowej, a także oczyszczaniu wnętrz 35 baraków murowanych, znajdujących się na odcinku BI byłego KL Auschwitz II-Birkenau, polegającym na specjalistycznym oczyszczaniu wszystkich wskazanych powierzchni.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 338 448 003
faks: 33 843 18 62
e-mail: muzeum@auschwitz.org.pl
www: https://bip.malopolska.pl/auschwitz,m,329793,2020.html
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, https://bip.malopolska.pl/auschwitz,m,329793,2020.html
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, https://bip.malopolska.pl/auschwitz,m,329793,2020.html
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak , Inny sposób: elektronicznie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: pisemnie
Adres: 32-603 Oświęcim, ul. Więźniów Oświęcimia 20
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac konserwatorskich polegających na zabezpieczeniu warstw wykończeniowych takich jak tynk wapienny, pobiały wapienne, warstwy malarskie na podłożach mineralnych w wytypowanych miejscach oraz dezynfekcji miejscowej, a także oczyszczaniu wnętrz 35 baraków murowanych, znajdujących się na odcinku BI byłego obozu KL Auschwitz II–Birkenau, polegającym na specjalistycznym oczyszczaniu wszystkich wskazanych powierzchni wraz z odpowiednią dokumentacja konserwatorską.
Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia znajduje się w Załączniku nr 7 do niniejszej SIWZ.
Na prace konserwatorskie składać się będą następujące działania, polegające na:
1. zabezpieczeniu warstw wykończeniowych takich jak tynk wapienny, pobiały wapienne, warstwy malarskie na podłożach mineralnych w wytypowanych miejscach oraz dezynfekcji miejscowej – zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ;
2. oczyszczaniu specjalistycznym wnętrz 35 baraków murowanych, znajdujących się na odcinku BI byłego KL Auschwitz II–Birkenau, polegającym na delikatnym oczyszczaniu wszystkich wskazanych powierzchni - zgodnie z harmonogramem
rzeczowo–finansowym stanowiącym Załącznik nr 8 do SIWZ;
3. wykonaniu dokumentacji powykonawczej po zakończeniu każdego etapu prac, dla każdego baraku z osobna, zgodnie z pkt. II/10 SIWZ.
Przedmiot zamówienia będzie realizowany w 4 etapach, zgodnie z harmonogramem rzeczowo-finansowym i programem prac konserwatorskich – po zatwierdzeniu go przez Zamawiającego.
II.5) Główny kod CPV: 92.52.22.00
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usług konserwatorskich polegających na zabezpieczaniu warstw wykończeniowych takich jak tynk wapienny, pobiały wapienne, warstwy malarskie na podłożach mineralnych w wytypowanych miejscach oraz dezynfekcji miejscowej, a także oczyszczaniu wnętrz baraków murowanych, polegającym na specjalistycznym oczyszczaniu wszystkich wskazanych powierzchni. Zamówienie nie może przekroczyć 50% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia takie będą zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 31.10.2021
II.9) Informacje dodatkowe: Przedmiot zamówienia zostanie zrealizowany w terminie do 31.10.2021r. Prace konserwatorskie muszą być wykonywane oraz sezonowane w temperaturze wskazanej w kartach technicznych producentów. Wykonywanie zabiegów konserwatorskich powinno odbyć się w okresie wiosna - lato. Prace porządkowe można prowadzić we wszystkich porach roku.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków:
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: 1.1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy spełniają warunki dotyczące: posiadania środków finansowych lub zdolności kredytowej w kwocie co najmniej 100 000 zł. Wartości podane w walutach innych niż PLN należy przeliczyć na PLN wg średniego kursu NBP (tabela A) z dnia wystawienia dokumentu potwierdzającego posiadane środki finansowe lub zdolność kredytową. Wykonawca zobowiązany jest podać kurs przeliczeniowy.
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1.2. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy spełniają warunki dotyczące:
1.2.1. posiadania zdolności technicznych lub zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia; Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca (Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego) wykaże(-ą), że
posiada(-ją) doświadczenie polegające na należytym wykonaniu w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, realizacji prac konserwatorskich w minimum 3 (słownie: pięciu) budynkach zabytkowych (w ramach jednej lub większej ilości usług) będących wpisanymi do rejestru zabytków lub innego właściwego ze względu na miejsce położenia zabytku rejestru*, przy czym:
a) w co najmniej trzech z powyższych budynków prace konserwatorskie obejmowały podklejanie zarówno warstw malarskich jak i tynków na podłożu mineralnym;
b) co najmniej jedna usługa miała wartość nie mniejszą niż 50 000,00 zł brutto;
c) w co najmniej jednym z powyższych budynków powierzchnia podklejanych warstw malarskich lub tynków na podłożu mineralnym była nie mniejsza niż 30 m2;
* Przez inny właściwy ze względu na miejsce położenia zabytku rejestr, Zamawiający rozumie każdy, tak w Europie, jak i na świecie rejestr bądź wykaz, ewidencję zabytków będący odpowiednikiem rejestru zabytków w rozumieniu ustawy z dnia 23 lipca o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2003 r. Nr 162, poz. 1568 z późniejszymi zmianami).
UWAGA nr 3: Wartość usługi określonej w walucie innej niż PLN, Wykonawca przeliczy w złotych według kursu średniego NBP (Tabela A) na dzień odbioru tej usługi.
1.2.2. dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca (Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego) wykaże(-ą), że dysponuje(ą) co najmniej:
1.2.2.1. jedną osobą kierującą pracami konserwatorskimi tzw. kierownikiem prac konserwatorskich posiadającą:
a) tytuł magistra uzyskany w zakresie specjalności dotyczącej konserwacji malarstwa oraz kwalifikacje i praktykę określone w art. 37a pkt.1 ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o Ochronie zabytków i opiece nad zabytkami.
b) minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe w konserwacji malarstwa ściennego (licząc od momentu uzyskania uprawnień, o których mowa w art. 37 a ust. 1 ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami), rozumiane jako suma przepracowanych miesięcy, w nadzorze lub kierowaniu pracami konserwatorskimi przy malowidłach ściennych w obiektach wpisanych do rejestru zabytków, z zastrzeżeniem, że doświadczenie to obejmuje w okresie ostatnich trzech lat przed dniem składania ofert co najmniej 12 miesięczną aktywność zawodową w opisanym powyżej zakresie oraz co najmniej 12 miesięczne (rozumiane jako suma przepracowanych miesięcy) doświadczenie zawodowe w kierowaniu pracami konserwatorskimi dotyczącymi obiektów budowlanych wpisanych do rejestru zabytków, gdzie konserwacji podlegały materiały mineralne (cegła lub nawarstwienia na podłożu mineralnym).
1.2.2.2. dwoma zespołami roboczymi realizującymi prace konserwatorskie składającymi się minimum z 3 osób. W pracach musi uczestniczyć:
a) co najmniej dwóch dyplomowanych konserwatorów dzieł sztuki w rozumieniu Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 2 sierpnia 2018r. (z późn. zm.), z zastosowaniem kryterium posiadania kwalifikacji, o których mowa odpowiednio w art. 37a, art. 37b albo art. 37d ust. 1 ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami, z tym że:
i. jeden dyplomowany konserwator musi wykazać minimum 2 letnie doświadczenie zawodowe w konserwacji malarstwa ściennego (licząc od momentu uzyskania uprawnień, o których mowa w art. 37 a ust. 1 ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami);
ii. jeden dyplomowany konserwator, musi wykazać minimum 2 letnie doświadczenie zawodowe w konserwacji rzeźby kamiennej lub detalu architektonicznego (licząc od momentu uzyskania uprawnień, o których mowa w art. 37 a ust. 1 ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami);
b) pozostałe osoby techniczne wchodzące w skład zespołów roboczych muszą wykazać minimum 12 miesięczne doświadczenie zawodowe w pracy przy obiektach zabytkowych;
Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji kierownika prac konserwatorskich z funkcją członka zespołu realizującego prace konserwatorskie. Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji członka zespołu realizującego prace konserwatorskie z funkcją osoby wykonującej dokumentację fotograficzną.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: brak danych
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Nie
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
4.1. wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług (załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ) w okresie ostatnich trzech lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w wykazie usługi wystarczające dla potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt. VI/1.2/1.2.1. SIWZ.
Dowodami, o których mowa powyżej, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
4.2. wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (załącznik nr 5 do SIWZ).
Uwaga nr 4: W związku z bezpośrednim powiązaniem warunku udziału dotyczącego zdolności technicznej i zawodowej oraz kryterium nr 2 i 3 (Doświadczenie wybranych osób skierowanych do realizacji zamówienia) na podstawie art. 26 ust 2 f ustawy Zamawiający wzywa do złożenia wraz z ofertą wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie pracami konserwatorskimi i dyplomowanymi konserwatorami dzieł sztuki, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu osób stanowi załącznik nr 5 do SIWZ.
4.3. informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolności kredytowej Wykonawcy, o której mowa w pkt. VI/1.2/1.2.3. SIWZ – informacja ta winna być wystawiona w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
(https://bip.malopolska.pl/auschwitz,m,329793,2020.html) wraz z informacją z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
doświadczenie kierownika prac konserwatorskich: | 10,00 |
cena: | 60,00 |
okres gwarancji: | 20,00 |
doświadczenie pozostałych konserwatorów: | 10,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Z uwagi na ryczałtowy charakter wynagrodzenia zmiany umowy mogą nastąpić jedynie na podstawie przesłanki, o której mowa w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy oraz na podstawie przesłanek, o których mowa w art. 144 ust. 1 punkty: 2, 4 i 5 tej ustawy. Zamawiający nie przewiduje możliwości zmiany umowy na podstawie przesłanek o której mowa w art. 144 ust. 1 pkt 3 i 6 ustawy.
2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy
w stosunku do treści oferty najkorzystniejszej, czyli na podstawie przesłanki, o której mowa
w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy, w następujących okolicznościach:
2.1. konieczność przedłużenia terminu umownego z powodu:
2.1.1. konieczności dokonania zmiany lub zmian w szczegółowym programie prac konserwatorskich;
2.1.2. działania siły wyższej, tj. wyjątkowego i nagłego zdarzenia lub okoliczności, którego nie można było wcześniej przewidzieć. Nie uważa się za siłę wyższą złych warunków atmosferycznych o ile wystąpią w czasie realizacji zamówienia, które były możliwe do przewidzenia i przy składaniu ofert muszą być normalnie brane pod uwagę (wyjątek stanowią warunki atmosferyczne o charakterze katastrof);
2.1.3. warunków atmosferycznych, które uniemożliwiają prowadzenie prac. Za warunki uniemożliwiające realizacje prac uważa się warunki brzegowe oznaczone w wytycznych/wymaganiach w kartach charakterystyk wskazanych preparatów w programie prac konserwatorskich;
2.1.4.
2.1.5. umowę można przedłużyć w oparciu o prowadzony rejestr temperatury względnej powietrza wewnątrz baraków; Liczba dni w których temperatury uniemożliwiają prowadzenie prac zgodnie z ust. 2.1.3., będzie podstawą do zmiany terminu umownego z przyczyn zależnych od Zamawiającego.
2.2. likwidacja lub rozwiązanie firmy Wykonawcy;
2.3. zmiana danych podmiotowych;
2.4. każda istotna zmiana w programie prac konserwatorskich.
3. W przypadku żądania przedłużenia terminu umownego przez Wykonawcę, zostanie przeprowadzona następująca procedura:
3.1. Wykonawca prześle Zamawiającemu projekt zmian do umowy (aneks) w terminie, co najmniej 30 dni przed datą upływu terminu zakończenia umowy wraz z pisemnym uzasadnieniem;
3.2. Zamawiający udzieli pisemnej odpowiedzi lub odeśle podpisany aneks do umowy przed upływem terminu wykonania umowy.
Warunkiem dokonania zmian postanowień umowy jest zgoda obu stron wyrażona na piśmie pod rygorem nieważności takiej zmiany w formie aneksu do umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 22.01.2021, godzina: 11:00
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): brak danych
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z OŚWIĘCIMIA
- "Koszenie pasa zieleni na poboczach dróg powiatowych Powiatu Oświęcimskiego w 2024 roku"
- Rozszczelnienie placu z wykorzystaniem wód opadowych i zielono niebieskiej infrastruktury wraz z przebudową pawilonów rozbudową zadaszeń i infrastrukturą towarzyszącą w ramach modernizacji Targowiska
- DOSTAWA GAZÓW MEDYCZNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ BUTLI NA ROK 2024
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 1895K ul. Nadwiślańska w Oświęcimiu oraz ul. Oświęcimska w Dworach Drugich".
- Modernizacja dróg dojazdowych do gruntów rolnych - ul. Bukowa w Włosienicy w km. od 0+857 do 1+285 (dz. nr 776/126; 728/3; 729/3; 730/7; 776/124; 776/122; 730/5; 925/2; 732/22; 732/28; 925/4)
więcej: przetargi w Oświęcimiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.