eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów Wielkopolski › Budowa Trasy Siedmiu Wzgórz

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-28



Ogłoszenie nr 771394-N-2020 z dnia 2020-12-28 r.

Miasto Gorzów Wlkp.:

Budowa Trasy Siedmiu Wzgórz

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Gorzów Wlkp., krajowy numer identyfikacyjny 21096668000000, Sikorskiego 3-4, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, państwo Polska

telefon: +48957355576
faks: +48957355612
e-mail: zampubl@um.gorzow.pl
www: http://bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, http://bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, http://bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak

Inny sposób: Oferta musi być sporządzona z zachowaniem formy pisemnej.

Adres: Urząd Miasta Gorzowa Wlkp. 66-400 Gorzów Wlkp. ul. Sikorskiego 3-4, Kancelaria Ogólna

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa Trasy Siedmiu Wzgórz

Numer referencyjny: BZP.271.91.2020.MA

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Nie


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych związanych z budową trasy spacerowej realizowanej w ramach zdania inwestycyjnego pn. „Budowa trasy siedmiu wzgórz”.
a) Zakres rzeczowy inwestycji obejmuje:
- budowę ciągu pieszego o nawierzchni mineralnej na terenach byłych poligonów wojskowych,
w dwóch odcinkach : I odcinek- dz. 1-1236/3 (0,363 km) i II odcinek- dz. 1-1808; dz. 4-619/12 (1,207 km), pozyskany humus z korytowania należy wykorzystać do wzmocnienia poboczy budowanego traktu i obsianie tych poboczy trawą. Konstrukcja tego odcinka na tym etapie jest dodatkowo wzmocniona wapnem, zgodnie z opisem w dokumentacji projektowej.
- wyrównanie terenu po istniejącej drodze gruntowej dz. 1-1808; 1-1806; 1-1807; 1-1805 ,
- wyłoniony Wykonawca ustawi dodatkowo dwa kierunkowskazy o treści „Kierunek trasy tymczasowej” i znaczek strzałki odpowiadający kierunkowi marszu. Pierwszy znak ustawiony na łuku zaprojektowanej trasy (km 1+050) w kierunku północnym, drugi ustawiony na końcu trasy tymczasowej w kierunku przeciwnym. Łącznik tymczasowy będzie łączyć wybudowany szlak
z wyrównanym terenem drogi gruntowej dz. 1-1808; 1-1806; 1-1807; 1-1805
- montaż elementów małej architektury, w tym:
• ławki - 9 szt.
• kosze na śmieci - 9 szt.
• kosze na śmieci do segregacji odpadów - 3 szt. (miejsce montażu wskaże Zamawiający na etapie realizacji inwestycji).
• słupki blokujące wjazd wykonane ze stali malowanej w kolorze szarym, z naklejonym odblaskiem, zaślepione od góry. 26 szt.
• kierunkowskaz - 2 szt.
• tablice z mapą lokalizacyjną – 2 szt.
• tablice edukacyjne „Zwierzęta” – 3 szt.
• tablice edukacyjne „Rośliny” – 2 szt.
Opracowania graficzne do tablic edukacyjnych zostaną udostępnione wyłonionemu Wykonawcy.
- budowę placu zabaw przy ul. Bazaltowej, na dz. 1-1236/3, składający się z 11 elementów,
- budowę placu zabaw przy ul. Słowiańskiej, na dz. 4-1233/4, składający się z 12 elementów,
- budowę placu zabaw przy ul. Błotnej, na dz. 1-385/16, składający się z 9 elementów i 66 mb ogrodzenia,
- wyznaczenie kolejnego przebiegu trasy po istniejących chodnikach w formie znaku E-12a
z symbolem pieszego, w miejscu napisu z ilością km należy wstawić nazwę szlaku. Znaki należy ustawiać w miejscach kierunkowych - skrzyżowania/zakręty, zgodnie z mapą załączoną do dokumentacji projektowej, w której wtórnie zakładano opcje wyznaczenia przebiegu szlaku poprzez malowanie piktogramów na nawierzchni chodnika - 20 szt. tabliczek montowanych na słupach.

b) Zakres formalny inwestycji:
- Uprawniony geodeta na zlecenie wyłonionego Wykonawcy za pomocą pomiarów geodezyjnych wyznaczy przebieg trasy w terenie,
- Wybrany Wykonawca złoży do PINB zgłoszenie o zamiarze prowadzenia robót budowlanych oraz złoży zgłoszenie o zakończeniu robót budowlanych po ich faktycznym zakończeniu,
- Wybrany Wykonawca będzie prowadził dziennik budowy,
- Wykonawca zleci uprawnionemu geodecie opracowanie mapy powykonawczej i dokona zgłoszenia zaistniałych zmian we właściwym Ośrodku Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej,
- Wybrany Wykonawca opracuje w terminie 14 dni od podpisania umowy szczegółowy harmonogram rzeczowo - finansowy,

2) Oferent uwzględni w swojej wycenie wszystkie koszty pośrednie mogące wystąpić na etapie realizacji inwestycji w tym min. usunięcie samosiewów na odcinku pierwszym trasy, cięcie krzewów na długości 330 mb na drugim odcinku trasy, budowy dróg technologiczny jeśli są konieczne. Zamawiający zaleca wizje w terenie, w dokumentacji projektowej zawarto plan sytuacji przebiegu zaprojektowanej trasy.

3) Istniejące uzbrojenie terenu:
W rejonie objętym planowanymi robotami w zależności od odcinka znajduje się następująca infrastruktura techniczna:
- instalacja elektryczna zasilania oświetlenia ulicznego,
- sieć kanalizacji deszczowej,
- sieć kanalizacji sanitarnej,

4) Zabezpieczenie zieleni istniejącej:
Wykonawca zabezpieczy drzewa rosnące w bezpośrednim sąsiedztwie prowadzonych robót budowlanych przed uszkodzeniami.

5) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia:
Szczegółowy zakres robót i technologię wykonania określa dokumentacja projektowa, na którą składa się:
– Projekt budowlany pn. Budowa ciągu pieszego i obiektów małej architektury przy ul. Kamiennej i ul. Słowiańskiej w Gorzowie Wlkp. wraz z przebudową drogi w zakresie budowy chodnika na działce 619/12
– Projekt Budowlano - Wykonawczy branże drogowa, mała architektura pn. „Budowa Trasy Siedmiu Wzgórz”,
– Pozwolenie na budowę na budowę w rejonie ulic Kamiennej i Słowiańskiej, ciągu pieszego
i obiektów małej architektury wraz z przebudową drogi ul. Słowiańskiej, w zakresie budowy chodnika,
– Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych

Uwaga:
Dokumenty opisujące przedmiot zamówienia należy traktować jako wzajemnie wyjaśniające
i uzupełniające w tym znaczeniu, iż w przypadku stwierdzenia jakichkolwiek niejasności lub wieloznaczności wykonania, Wykonawca nie będzie mógł ograniczyć zakresu swojego zobowiązania ani zakresu należytej staranności.

6) Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia we własnym zakresie i na własny koszt wykona wszelkie roboty budowlane.

Szczegółowy przedmiot zamówienia określony został w dokumentacji projektowej stanowiącej integralną część niniejszego SIWZ.


II.5) Główny kod CPV: 45.11.12.91


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00
Waluta: PLN

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak

Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje możliwości udzielania zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp., polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego.
1) przedmiot zamówienia: powtórzenie robót budowlanych podobnych wyszczególnionych
w niniejszym postępowaniu,
2) wielkość lub zakres zamówienia: do 50% wartości zamówienia podstawowego,
3) warunki na jakich zostanie udzielone zamówienie: zamówienie zostanie udzielone na warunkach takich jak zamówienie podstawowe.

Jeżeli zamawiający zdecyduje się na udzielenie zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych – nastąpi to w drodze odrębnej umowy.
Zamówienia powyższe przewiduje się w odniesieniu do okresu 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego w trakcie trwania umowy podstawowej lub po jej zakończeniu w przypadku pojawienia się konieczności rozszerzenia zakresu prac podobnych do przedmiotu zamówienia.


II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data zakończenia: 15.06.2021

II.9) Informacje dodatkowe: 1) Termin rozpoczęcia prac budowlanych - od dnia protokolarnego przekazania placu budowy.
2) Termin zakończenia robót budowlanych – 15 czerwca 2021 r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, w tym zakresie, jeżeli Wykonawca wykaże, że
1) w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie) wykonał w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył:

a) co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie i/lub przebudowie: drogi i/lub ciągu pieszego i/lub ciągu pieszo-rowerowego i/lub ciągu rowerowego o nawierzchni mineralnej o łącznej powierzchni 500 m2

b) co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na budowie i/lub przebudowie placu zabaw i/lub elementów małej architektury.
2) dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, posiadającymi niezbędne kwalifikacje, tj.:

Kierownikiem budowy (1 osoba) posiadający co najmniej:

- posiadającym uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych
w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: drogowej

- posiadającym co najmniej roczne doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót branży drogowej

- który pełnił funkcję kierownika budowy lub kierownika robót drogowych na co najmniej jednej inwestycji polegającej na budowie i/lub przebudowie drogi i/lub ciągu pieszego i/lub ciągu pieszo-rowerowego i/lub ciągu rowerowego o nawierzchni mineralnej.


Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp - TAK

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
1)Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności
gospodarczej,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu
potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Jeżeli
Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
zamiast dokumentu określonego powyżej składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani
nie ogłoszono upadłości (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania ofert). 2) Wykonawca który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na
zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, złoży w odniesieniu do tych podmiotów odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli
odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw
do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. W przypadku wskazania przez
Wykonawcę dostępności dokumentów, o których mowa powyżej w formie elektronicznej pod
określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający
pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia i dokumenty.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) Wykaz Robót Budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, w zakresie wymaganym do spełnienia warunków udziału w postępowaniu – Załącznik Nr 5 do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć dowody określające czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności czy zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny
o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.

b) Wykaz Osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – Załącznik Nr 6 do SIWZ.


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1.Pełnomocnictwo (jeżeli umocowanie osoby podpisującej złożoną ofertę nie wynika z
dokumentów rejestrowych), 2.Pełnomocnictwo dla lidera konsorcjum (jeśli oferta składana jest przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), 3.Pisemne Zobowiązanie
podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów (jeśli dotyczy), 4.Dokumenty stanowiące tajemnicę
przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 16.04.1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji
(t. j. Dz. U z 2019r, poz.1010), które powinny być umieszczone w oddzielnej kopercie z napisem:
Tajemnica przedsiębiorstwa, (jeśli dotyczy), 5. Dowód wniesienia wadium; 6.Wykonawca w
terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86
ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku
przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP.
Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym
wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Tak
Informacja na temat wadium:
Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości:
9 000,00 PLN (słownie: dziewięć tysięcy złotych PLN)

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Okres gwarancji i rękojmi:40,00
Cena ofertowa brutto:60,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby zawarł z nim Umowę w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w Projekcie Umowy, stanowiącym integralna część niniejszej SIWZ.
2. Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków tych zmian zostały zawarte w Projekcie umowy §14.


IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 20.01.2021, godzina: 09:00

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Język polski

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

IV.6.5) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.