Ogłoszenie nr 770138-N-2020 z dnia 2020-12-28 r.
Sukcesywna dostawa wody źródlanej i mineralnej dla Urzędu Dozoru Technicznego
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 225 722 100
faks: 225 722 388
e-mail: przetargi@udt.gov.pl
www: https://www.udt.gov.pl/zamowienia-publiczne/zamowieniapubliczne
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, www.udt.gov.pl - zakładka - kim jesteśmy - zamówienia publiczne i sprzedaż majątku - zamówienia publiczne
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.udt.gov.pl - zakładka - kim jesteśmy - zamówienia publiczne i sprzedaż majątku - zamówienia publiczne
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak , Inny sposób: Ofertę można złożyć w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, za pośrednictwem Platformy zakupowej OPEN NEXUS - www.platformazakupowa.pl.
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: Wykonawca składa ofertę w postaci papierowej opatrzonej własnoręcznym podpisem
Adres: ul. Szczęśliwicka 34, 02-353 Warszawa, kancelaria UDT pok. nr 2
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: ZP-DA-41/20
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Tak
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa wody źródlanej i mineralnej dla Urzędu Dozoru Technicznego.
Przedmiot zamówienia został określony w Opisie przedmiotu zamówienia, we wzorze umowy oraz w formularzu cenowym - (odpowiednio do części zamówienia).
Cześć 1 - Dostawa naturalnej wody źródlanej w 18,9 litrowych butlach wraz z dostawą i instalacją urządzeń do jej dystrybucji oraz dostawą kubków biodegradowalnych.
Część 2 - Dostawa naturalnej wody mineralnej gazowanej i niegazowanej w butelkach plastikowych o pojemności 1,5 l oraz w butelkach szklanych o pojemności 0,3 l.
Każdą część zamówienia należy traktować jako oddzielny przedmiot zamówienia, a wszelkie zapisy SIWZ dotyczące oferty należy rozumieć jako dotyczące odpowiednio oferty częściowej. Wykonawca może złożyć ofertę w odniesieniu do jednej lub wszystkich części zamówienia.
Dodatkowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia:
Wykonawca będzie zatrudniał, przez cały okres realizacji zamówienia, co najmniej 1 osobę na umowę o pracę, tj. koordynatora umowy, zgodnie z zapisami wzoru umowy.
II.5) Główny kod CPV: 15.98.10.00
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakończenia: 31.12.2021
II.9) Informacje dodatkowe: Termin realizacji przedmiotu zamówienia: od dnia zawarcia umowy, ale nie wcześniej niż od 01.01.2021 r., do dnia wykorzystania kwoty, o której mowa w § 8 ust. 1 (cz.1)/ § 7 ust. 1 (cz.2) wzoru umowy, jednak nie dłużej niż do dnia 31.12.2021 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków:
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1) dotyczących doświadczenia, tj.:
Wykonawca wykaże, że wykonał że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedną dostawę odpowiadającą swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia, w odniesieniu do części:
- w zakresie Części nr 1 - dostawę naturalnej wody źródlanej do dystrybutorów o wartości brutto nie mniejszym niż 25 000,00 zł. Zamawiający dopuszcza wykazanie dostawy w ramach której, poza zakresem obejmującym dostawę naturalnej wody źródlanej była wykonywana dostawa urządzeń do dystrybucji wody i/lub dostawa kubków do dystrybutora. Dostawa musi być zrealizowana na podstawie jednej umowy.
- w zakresie Części nr 2 - dostawę naturalnej wody mineralnej o wartości brutto nie mniejszym niż 120 000,00 zł. Zamawiający dopuszcza wykazanie dostawy w ramach której, poza zakresem obejmującym dostawę wody mineralnej, była wykonywana dostawa napojów w butelkach. Dostawa musi zostać zrealizowana na podstawie jednej umowy.
W przypadku Wykonawców, którzy składają oferty wspólnie, warunek może być spełniony łącznie.
W przypadku, gdy Wykonawca nadal wykonuje dostawę (dostawy okresowe/ciągłe) wynagrodzenie z tytułu jej realizacji, na dzień składania ofert, musi wynosić co najmniej 25 000,00 zł brutto dla Części nr 1 oraz 120 000,00 zł dla Części nr 2.
Zamawiający nie dopuszcza sumowania dostaw dla różnych odbiorców w celu wykazania wymaganej kwoty zamówienia. Podana przez Wykonawcę wartość brutto musi być wartością zrealizowanej dostawy w ramach jednej umowy/kontraktu.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp - TAK
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza dla potwierdzenia, że nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu zostanie wezwany do złożenia w terminie wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp:
- w celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w SIWZ - Zamawiający żąda:
a) wykazu dostaw wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje, bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie, powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Wykaz dostaw stanowi załącznik nr 7 do SIWZ
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
- w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego - Zamawiający żąda:
Część nr 1 i 2:
a) kopię świadectwa Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego – Państwowego Zakładu Higieny zawierającego ocenę i kwalifikację rodzajową oferowanego przedmiotu zamówienia ,
Część nr 1:
a)kopię świadectwa Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego - Państwowego Zakładu Higieny dopuszczającego do stosowania w obrocie w celach spożywczych, dla urządzeń dystrybucji wody gorącej i zimnej
b)kopię świadectwa Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego - Państwowego Zakładu Higieny, dopuszczającego do stosowania w obrocie w celach spożywczych, dla butli plastikowych do wody;
c)kopię/skany etykiety handlowej oznakowań butli, zawierającej w szczególności informacje dotyczące nazwy i rodzaju wody, nazwy i adresu producenta, składu fizykochemicznego (ogólnej sumy składników mineralnych wody, od 250 mg/l do 500mg/l) lub inny równoważny dokument;
d)kopię świadectwa Narodowego Instytutu Zdrowia Publicznego - Państwowego Zakładu Higieny, dopuszczającego do stosowania w obrocie w celach spożywczych, dla kubków biodegradowalnych oraz dokument potwierdzający, że producent kubków posiada certyfikat środowiskowy zgodnie z normą PN-EN13432 lub jej odpowiednikiem, wydany przez niezależną jednostkę uprawnioną do kontroli jakości.
Część nr 2:
a) kopie/skany etykiet handlowych oznakowań butelek plastikowych o pojemnościach 1,5 litra oraz kopie/skany etykiet handlowych oznakowan butelek szklanych o pojemności 0,3 litra dla:
1) naturalnej wody mineralnej wysokonasyconej dwutlenkiem węgla (gazowanej), nisko – lub średniozmineralizowanej;
2) naturalnej wody mineralnej nienasyconej dwutlenkiem węgla (niegazowanej), nisko - lub średniozmineralizowanej
zawierającej w szczególności informacje dotyczące nazwy i rodzaju wody, nazwy i adresu producenta, informacje o zawartości składników mineralnych wody (od 300 do 900 mg/l) w tym nieprzekraczającej zawartości odpowiednio: sodu 40 mg/l oraz magnezu 50 mg/l.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
b) Formularz cenowy (wypełniony i podpisany – odpowiednio do części) - wzór załącznik nr 2 do SIWZ.
c) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu - załącznik nr 3 do SIWZ.
d) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu - załącznik nr 4 do SIWZ.
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej INFORMACJI Z OTWARCIA OFERT, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o którym mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wykonawca może przedstawić wraz z oświadczeniem dowody - dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Cena: | 100,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zgodnie z art. 144 ustawy PZP, Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie, przy wystąpieniu okoliczności, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy Pzp oraz przypadkach opisanych we wzorze umowy. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności, w postaci aneksu do umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 08.01.2021, godzina: 12:00
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIKI
Nazwa: Dostawa naturalnej wody źródlanej w 18,9 litrowych butlach wraz z dostawą i instalacją urządzeń do jej dystrybucji oraz dostawą kubków biodegradowalnych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Dostawa naturalnej wody źródlanej w 18,9 litrowych butlach wraz z dostawą i instalacją urządzeń do jej dystrybucji oraz dostawą kubków biodegradowalnych:
a) dostawa i instalacja urządzeń do dystrybucji wody gorącej i zimnej – dużych lub małych dystrybutorów, pompek ręcznych oraz stojaków do urządzeń lub stojaków do butli - w zależności od wyboru dokonanego przez Zamawiającego;
b) sukcesywna dostawa naturalnej wody źródlanej w butlach plastikowych, o pojemności 18,9 litrów (+/- 0,1l) do urządzeń do dystrybucji wody i odbiór pustych butli;
c) dostawa kubków biodegradowalnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15981000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Cena: | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Termin realizacji przedmiotu zamówienia:
od dnia zawarcia umowy, ale nie wcześniej niż od 01.01.2021 r., do dnia wykorzystania kwoty, o której mowa w § 8 ust. 1 wzoru umowy, jednak nie dłużej niż do dnia 31.12.2021 r.
Nazwa: Dostawa naturalnej wody mineralnej gazowanej i niegazowanej w butelkach plastikowych o pojemności 1,5 l oraz w butelkach szklanych o pojemności 0,3 l
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Część 2 - Dostawa naturalnej wody mineralnej gazowanej i niegazowanej w butelkach plastikowych o pojemności 1,5 l oraz w butelkach szklanych o pojemności 0,3 l:
a) naturalnej wody mineralnej wysokonasyconej dwutlenkiem węgla (gazowanej) - nisko- lub średniozmineralizowanej o zawartości składników mineralnych od 300 do 900 mg/l, o zawartości nieprzekraczającej odpowiednio: sodu 40 mg/l oraz magnezu 50 mg/l, w opakowaniach bezzwrotnych – butelkach szklanych o pojemności 0,3 litra - 0,33 litra
b) naturalnej wody mineralnej nienasyconej dwutlenkiem węgla (niegazowanej), nisko lub średniozmineralizowanej o zawartości składników mineralnych od 300 do 900 mg/l o zawartości nieprzekraczającej odpowiednio: sodu 40 mg/l oraz magnezu 50 mg/l, w opakowaniach bezzwrotnych – butelkach szklanych o pojemności 0,3 litra - 0,33 litra
c) naturalnej wody mineralnej wysokonasyconej dwutlenkiem węgla (gazowanej), nisko lub średniozmineralizowanej o zawartości składników mineralnych od 300 do 900 mg/l o zawartości nieprzekraczającej odpowiednio: sodu 40 mg/l oraz magnezu 50 mg/l, w opakowaniach bezzwrotnych – butelkach plastikowych typu PET o pojemności 1,5 litra,
d) naturalnej wody mineralnej nienasyconej dwutlenkiem węgla (niegazowanej), nisko lub średniozmineralizowanej o zawartości składników mineralnych od 300 do 900 mg/l o zawartości nieprzekraczającej odpowiednio: sodu 40 mg/l oraz magnezu 50 mg/l, w opakowaniach bezzwrotnych – butelkach plastikowych typu PET o pojemności 1,5 litra.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15981000-8
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
data zakończenia: 31.12.2021
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Cena: | 100,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Termin realizacji przedmiotu zamówienia: od dnia zawarcia umowy, ale nie wcześniej niż od 01.01.2021 r., do dnia wykorzystania kwoty, o której mowa w § 7 ust. 1 wzoru umowy, jednak nie dłużej niż do dnia 31.12.2021 r.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- 344/2024 Usługi w zakresie sprzątania terenów zielonych przy budynkach ul. Walcownicza 2, Powojowa 2,Błękitna 32 w Warszawie, znajdujących się w zarządzaniu ZGN w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.
- Dostęp online do systemu informacji prawnej
- Przeglądy techniczne i konserwacja sprzętu medycznego
- DZP.261.10.2024 Świadczenie usługi cateringowej na potrzeby Fundacji Rozwoju Systemu Edukacji.
- Wykonanie inwentaryzacji architektoniczno - budowlanej pomieszczeń oraz ich wyposażenia w siedmiu budynkach Urzędu m.st. Warszawy (space plany)
- Dostawa materiałów medycznych jednorazowych, w podziale na 5 (pięć) pakietów, w tym ustniki do spirometru, cewniki, pierścienie, papierki, strzykawki, igły, sztance, ostrza, igły medyczne
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywna dostawa produktów spożywczych na potrzeby Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 4 w Gdyni przy ul. Chwaszczyńska 26 "
- Dostawę wody mineralnej i źródlanej
- Dostawa produktów żywnościowych do Przedszkola nr 3 w Andrychowie
- Sukcesywne dostawy wody mineralnej
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych oraz napojów wraz z rozładunkiem do wskazanego miejsca.
- Zakup i sukcesywne dostawy wody mineralnej dla pracowników Policji garnizonu woj. zachodniopomorskiego i jednostek zamiejscowych KGP
więcej: Wody mineralne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.