Ogłoszenie nr 769875-N-2020 z dnia 2020-12-29 r.
Dostawa urządzeń w ramach modernizacji platformy sprzętowej i oprogramowania systemu grafiki telewizyjnej oraz rozbudowy systemu grafiki czasu rzeczywistego
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 225478817
faks: 225477384
e-mail: sekretariatbzizp@tvp.pl
www: www.tvp.pl
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, https://tvp.eb2b.com.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, https://tvp.eb2b.com.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: Ofertę należy złożyć osobiście u Zamawiającego, przesłać pocztą lub przez posłańca
Adres: TVP S.A. 00-999 Warszawa, ul. J.P. Woronicza 17, Kancelaria blok B (wejście: róg ulicy J.P. Woronicza i ulicy Samochodowej)
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: ZP/TITT/73/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Tak
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest „Dostawa urządzeń w ramach modernizacji platformy sprzętowej i oprogramowania systemu grafiki telewizyjnej oraz rozbudowy systemu grafiki czasu rzeczywistego ”.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Załączniki Nr 1 do Wzorów umów (oddzielnie dla każdej części zamówienia), które stanowią jednocześnie Załączniki Nr 3a. do SIWZ- dotyczy części 1 oraz Załącznik nr 3b do SIWZ- dotyczy części 2 zamówienia.
Zamówienie składa się z następujących części:
część 1 – modernizacja platformy sprzętowej systemu grafiki telewizyjnej wykorzystywanej do obsługi programów sportowych
część 2 – modernizacja platformy sprzętowej i oprogramowania systemu grafiki telewizyjnej oraz rozbudowy systemu grafiki
czasu rzeczywistego.
II.5) Główny kod CPV: 30.21.40.00
Dodatkowe kody CPV:
30.23.71.34
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
w dniach: 35
II.9) Informacje dodatkowe: 1. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia- dla Części 1 na okres co najmniej 12 miesięcy licząc od dnia wskazanego w Protokole Odbioru Technicznego jako dzień odbioru technicznego, na zasadach określonych we wzorze umowy, z zastrzeżeniem, że na dostarczone:
1) Jednostki centralne, stacje klienckie i monitory Wykonawca udziela 36 miesięcy gwarancji
2) karty wideo i karty grafiki Wykonawca udziela 24 miesięcy gwarancji
oraz dla Części 2, na okres co najmniej 36 miesięcy, na zasadach określonych we wzorze umowy.
Jeżeli Wykonawca oferuje okres gwarancji dłuższy niż minimalny okres gwarancji określony w SIWZ dla danej części zamówienia, winien odpowiednio zmienić pkt 3 Formularza oferty, który stanowi odpowiednio Załącznik Nr 1a do SIWZ- dotyczy Części 1 oraz Załącznik nr 1b do SIWZ- dotyczy Części 2. Zaoferowanie krótszego okresu gwarancji, niż określony (dla danej części zamówienia) będzie równoznaczne ze złożeniem oferty, której treść nie odpowiada treści SIWZ i stanowić będzie podstawę do odrzucenia oferty dla danej Części zamówienia.
2. Zamawiający informuje że opisy przedmiotu zamówienia stanowiące Załącznik nr 1a do wzoru umowy, Załącznik nr 1b do wzoru umowy (odpowiednio dla części),
są informacjami stanowiącymi „tajemnicę przedsiębiorstwa” Zamawiającego. Zamawiający nadał tym dokumentom klauzulę poufności, bowiem informację w nich zawarte mają
charakter poufny. 3. Ww. informacje poufne zostaną przekazane Wykonawcy po spełnieniu następujących warunków:
-Wykonawca chcący wziąć udział w postępowaniu, celem otrzymania dokumentów stanowiących tajemnice przedsiębiorstwa, winien wypełnić , podpisać oraz dostarczyć do Zamawiającego 2
egzemplarze Umowy o zachowaniu poufności, której wzór stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ.
3. Zamawiający wymaga, aby razem z podpisanymi egzemplarzami Umowy o zachowaniu poufności złożone były dokumenty uprawniające do podpisania Umowy o zachowaniu poufności oraz upoważniające do odbioru
dokumentów stanowiących tajemnice przedsiębiorstwa Zamawiającego. 4. Do dokumentów o których mowa w pkt. 20.4.1 oraz 20.4.2 stosuje się odpowiednio
przepisy określone w pkt. 10.2.1 oraz 10.2.2. SIWZ. 7. Przekazanie ww. załączników, stanowiących „tajemnicę przedsiębiorstwa” po spełnieniu wymagań opisanych powyżej odbędzie się za pośrednictwem Platformy, w formie
zaszyfrowanego pliku. Hasło do zaszyfrowanego pliku zawierającego opis przedmiotu zamówienia będzie przesłane Wykonawcy na wskazany w umowie o zachowaniu poufności nr. Telefonu.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków:
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: brak danych
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Nie
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Cena brutto: | 100,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy): 1. Zgodnie z art. 8 ust. 2a ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że za poufne uważa się wszystkie informacje, które Zamawiający objął klauzulą poufności oraz informacje ściśle z nimi związane (np. wyjaśnienia treści SIWZ dotyczące informacji poufnych). 2. W przypadku, w którym w postępowaniu Zamawiający będzie przekazywał informacje poufne lub informacje ściśle związane z informacjami poufnymi, w celu zachowania ich poufności, zgodnie z art. 37 ust. 6 ustawy Pzp, nie zostaną one zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego. 3. Informacje poufne zostaną przekazane Wykonawcy w jeden z następujących sposobów wybranych przez Zamawiającego: a) osobiście w siedzibie Zamawiającego po uprzednim wyznaczeniu przez Zamawiającego konkretnego miejsca, daty i godziny odbioru; b) przez posłańca na adres wskazany przez Wykonawcę; c) za pośrednictwem Platformy. 4. Przekazanie informacji poufnych Zamawiający może uzależnić od dopełnienia przez Wykonawcę stosownych formalności (np. podpisanie przez należycie umocowanego przedstawiciela Wykonawcy zobowiązania do zachowania poufności).
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym: Przekazanie załączników, stanowiących „tajemnicę przedsiębiorstwa” po spełnieniu wymagań opisanych powyżej odbędzie się za pośrednictwem Platformy, w formie zaszyfrowanego pliku. Hasło do zaszyfrowanego pliku zawierającego opis przedmiotu zamówienia o których mowa w pkt. 20.3. SIWZ będzie przesłane Wykonawcy na wskazany w umowie o zachowaniu poufności nr. Telefonu.
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 20.01.2021, godzina: 10:00
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): brak danych
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Tak
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
1. Postępowanie prowadzi Biuro Zakupów i Zamówień Publicznych. 2. Osobą, której Kierownik Zamawiającego powierzył zastrzeżone dla siebie czynności jest Dyrektor Ośrodka TVP Technologie. 3. Zgodnie z art. 18a pkt 4 ustawy z dnia 22 czerwca 2016 r. o zmianie ustawy Prawo zamówień publicznych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. z 2016 r. poz. 1020 ze zm.), oferta musi być złożona w formie pisemnej zgodnie z wymogami SIWZ. W formie pisemnej należy złożyć również oświadczenia i dokumenty wskazane w SIWZ, w tym oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia. 4. Na podstawie art. 144 ust. 1pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w przypadkach określonych w § 12 Wzoru umowy.
ZAŁĄCZNIKI
Nazwa: Modernizacja platformy sprzętowej systemu grafiki telewizyjnej wykorzystywanej do obsługi programów sportowych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Załączniki Nr 1 do Wzorów umów (oddzielnie dla każdej części zamówienia), które stanowią jednocześnie Załączniki Nr 3a do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30214000-2
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00 pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Cena brutto: | 100,00 |
Nazwa: Modernizacja platformy sprzętowej i oprogramowania systemu grafiki telewizyjnej oraz rozbudowy systemu grafiki czasu rzeczywistego.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Załączniki Nr 1 do Wzoru umowy (oddzielnie dla każdej części zamówienia), które stanowią jednocześnie Załączniki Nr 3b do SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30237134-7
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w dniach: 35
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Cena brutto: | 100,00 |
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie, dostawa i montaż oznakowania szpitala WIM - PIB
- Połączenie i remont lokali mieszkalnych nr 35 i 26/37 w budynku przy ul. Krakowskie Przedmieście 16/18 w Warszawie
- Dostawa 8 nowych, niezarejestrowanych samochodów osobowych
- Dostawa oraz montaż artykułów łazienkowych do kwater internatowych
- Remont pustostanów w budynku mieszkalnym przy ul. Króla Maciusia 11A m 55 i m 88 w Warszawie
- Realizacja ilościowego badania ewaluacyjnego Pikniku Naukowego i opracowanie raportu podsumowującego.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego, w podziale na pakiety, znak sprawy AEZ/S-054/2024
- Dostawa komputerów stacjonarnych i przenośnych oraz stacji roboczych dla Instytutu Nafty i Gazu - Państwowego Instytutu Badawczego - 4 zadania.
- Zakup sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem.
- "Dostawa sprzętu komputerowego dla Oddziału IPN w Łodzi"
- "Zakup sprzętu komputerowego i oprogramowania, urządzeń przenośnych oraz sprzętu serwerowego".
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z akcesoriami_308
więcej: Stacje robocze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.