Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-12-17
Ogłoszenie nr 768182-N-2020 z dnia 2020-12-17 r.
Sukcesywna dostawa paliw do samochodów i urządzeń Biebrzańskiego Parku Narodowego - przetarg II
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 857 380 620
faks: 85 738 30 21
e-mail: tomasz.powalko@biebrza.org.pl
www: www.biebrza.org.pl
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Nie https://www.bip.biebrza.org.pl/redir,przetargi
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, https://www.bip.biebrza.org.pl/redir,przetargi
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: Ofertę wraz ze wszystkimi załącznikami należy umieścić w nieprzezroczystej, zapieczętowanej kopercie
Adres: Biebrzański Park Narodowy, Osowiec-Twierdza 8, 19-110 Goniądz
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: ZP.26.33.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy: 2
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa paliw do samochodów i urządzeń, polegająca na tankowaniu paliwa: benzyny bezołowiowej Pb-95, oleju napędowego ON do samochodów służbowych i urządzeń Zamawiającego w ilości zestawionej w tabeli nr 1 do SIWZ.
Podane ilości zawarte w tabeli nr 1do SIWZ są szacunkowe, mogą one ulec zmniejszeniu w każdej pozycji asortymentowej do 60% wartości zamówienia. Wykonawcy nie przysługuje prawo do roszczeń z tego tytułu. Przedmiot zamówienia będzie odbierany przez Zamawiającego sukcesywnie ze stacji Wykonawcy, stosownie do jego potrzeb i jest podzielony na 2 części w zależności od lokalizacji:
a) Dla pierwszej części zamówienia stacja paliw ma być w promieniu nie większym niż 20 km od miejscowości Tama k/Rajgrodu, liczone najkrótszą drogą publiczną od budynku biura Nadleśnictwa Rajgród w Tamie.
b) Dla drugiej części zamówienia stacja paliw ma być w promieniu nie większym niż 20 km od budynku leśniczówki usytuowanego w miejscowości Kuderewszczyzna 19, 16-200 Dąbrowa Białostocka, liczone najkrótszą drogą publiczną.
2. Rozliczanie tankowania ww. paliw odbywać się będzie bezgotówkowo i każdorazowo dokumentowane wpisem w asygnacie paliwowej na stacji paliw oraz w karcie paliwowej Zamawiającego wystawionej na numer rejestracyjny pojazdu oraz imię i nazwisko użytkownika lub w sposób równoważny np.: (karty paliwowe). Rozliczenie transakcji odbywać się będzie na podstawie faktur VAT wystawianych co najmniej dwa razy w miesiącu z dołączoną asygnatą paliwową, termin płatności nie krótszy niż 14 dni od dnia dostarczenia Zamawiającemu faktury. Wykonawca zapewni pełny monitoring transakcji: data, miejsce, ilość, cena jednego litra paliwa, wartość zakupionego paliwa po uwzględnieniu oferowanego rabatu z wyszczególnieniem numeru rejestracyjnego oraz nazwiska kierowcy.
3. Zamawiający będzie sukcesywnie, w miarę pojawiających się potrzeb, dokonywać zakupów przedmiotu zamówienia spełniającego wymagania określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z 9 października 2015r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych ( Dz. U. z 2015 r. poz. 1680 ), zgodnego z normą PN-EN 590:2013+A1:2017.
4. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić Zamawiającemu w całym okresie realizacji zamówienia dostęp do swoich stacji paliw. Wykonawca zapewni możliwość tankowania samochodów Zamawiającego na każdej ze swoich stacji. Wykonawca dołączy do umowy wykaz swoich stacji paliw na terenie Polski.
5. Benzyna bezołowiowa - Pb-95 i olej napędowy - ON musi spełniać wymagania określone w wymienionych normach i aktualnym Rozporządzeniu Ministra Gospodarki w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2015 r. poz. 1680), przy czym zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w przypadku rozbieżności, rozporządzenie ma wartość nadrzędną.
II.5) Główny kod CPV: 09.10.00.00
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
w miesiącach: 12
II.9) Informacje dodatkowe: Terminy wykonania zamówienia ustala się:
a) dla części I zamówienia: 12 miesięcy od dnia 13.02.2021 r.,
b) dla części II zamówienia: 12 miesięcy od dnia 13.02.2021 r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, jeżeli wykaże, że posiada koncesję na obrót paliwami ciekłymi w zakresie objętym niniejszym zamówieniem, która jest wydawana w formie decyzji administracyjnej przez prezesa Urzędu Regulacji Energetyki (URE).
W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia, spełnienie wyżej wymienionego warunku winien wykazać każdy wykonawca, który będzie dokonywał obrotu paliwami będącymi przedmiotem zamówienia.
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę zgodnie z treścią Załącznika nr 2 do SIWZ.
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej, jeżeli wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował w celu wykonania zamówienia publicznego, co najmniej jedną stacją paliw, na której Zamawiający będzie mógł realizować zakup paliw płynnych zlokalizowaną w odległości:
a) dla pierwszej części zamówienia stacja paliw ma być w promieniu nie większym niż 20 km od miejscowości Tama k/Rajgrodu, liczone najkrótszą drogą publiczną od budynku biura Nadleśnictwa Rajgród w Tamie.
b) dla drugiej części zamówienia stacja paliw ma być w promieniu nie większym niż 20 km od budynku leśniczówki usytuowanego w miejscowości Kuderewszczyzna 19, 16-200 Dąbrowa Białostocka, liczone najkrótszą drogą publiczną.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
1) koncesję, zezwolenie, licencję lub dokument potwierdzającego, że wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania;
2) wykaz urządzeń technicznych (stacji paliw) dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami Załącznik nr 8 do SIWZ;
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu
oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w
art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp – Załącznik nr 6 do SIWZ. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce
zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w
Rozdziale 11 ust. 4 pkt 1 SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono
upadłości. 3. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce
zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w
Rozdziale 11 ust. 5 pkt 1 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie
wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie
osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym,
administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na
siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokument powinien
być wystawiony w terminie, jak w Rozdziale 11 ust. 5 pkt 2 SIWZ. 4. Wykonawcy składający ofertę
wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego (należy
dołączyć do oferty pełnomocnictwo w oryginale lub uwierzytelnionej przez notariusza kopii). 5. Każdy z
Wykonawców ubiegających się wspólnie o wykonanie zamówienia, w celu wstępnego potwierdzenia, że
wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu, zobowiązany jest
złożyć do oferty oddzielne oświadczenie wstępne, o którym mowa w Rozdziale 11 ust. 1 SIWZ (wg
Załącznika nr 2 i 3 do SIWZ). 6. Zobowiązania innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji
niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia wg. Załącznika nr 7 do SIWZ – jeśli dotyczy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: brak danych
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): brak danych
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Cena: | 100,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Umowa zawarta zostanie z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści SIWZ oraz danych
zawartych w ofercie. Postanowienia umowy zawarto we wzorze umowy, którą stanowi Załącznik nr 5 do
SIWZ. 2. Dopuszczalne zmiany treści zawartej umowy oraz warunki dokonania takich zmian zostały
określone we wzorze umowy stanowiącej Załącznik nr 5 do SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 30.12.2020, godzina: 10:00
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: brak danych
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIKI
Nazwa: Stacja paliw w promieniu nie większym niż 20 km od miejscowości Tama k/Rajgrodu
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Dla pierwszej części zamówienia
stacja paliw ma być w promieniu nie większym niż 20 km od miejscowości Tama k/Rajgrodu, liczone najkrótszą
drogą publiczną od budynku biura Nadleśnictwa Rajgród w Tamie. Zamówienie obejmuje asortyment w
następującej ilości: Benzyna bezołowiowa Pb - 2 000 L, Olej napędowy ON - 3 500 L.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09100000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Cena: | 100,00 |
Nazwa: Stacja paliw w promieniu nie większym niż 20 km od leśniczówki- Kuderewszczyzna 19, 16-200 Dąbrowa Białostocka
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Dla drugiej części zamówienia
stacja paliw ma być w promieniu nie większym niż 20 km od budynku leśniczówki usytuowanego w
miejscowości Kuderewszczyzna 19, 16-200 Dąbrowa Białostocka, liczone najkrótszą drogą publiczną.
Zamówienie obejmuje asortyment w następującej ilości: Benzyna bezołowiowa Pb - 3 000 L, Olej napędowy
ON - 3 000 L.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09100000-0
3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 12
5) Kryteria oceny ofert:
Kryteria | Znaczenie |
---|---|
Cena: | 100,00 |
INNE PRZETARGI GONIĄDZ
więcej: przetargi GONIĄDZ »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Cykliczna, bezgotówkowa sprzedaż paliwa dla taboru samochodowego Krakowskiego Szpitala Specjalistycznego im. św. Jana Pawła II
- Dostawa paliwa
- Sukcesywny zakup paliw płynnych dla Gminnego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o. w Chmielnie
- DOSTAWA OLEJU NAPĘDOWEGO DLA KOMENDY POWIATOWEJ PAŃSTWOWEJ STRAŻY POŻARNEJ W BIŁGORAJU
- "Dostawa paliw płynnych dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Wałczu w roku 2024"
- Dostawa produktów i paliwa z ropy naftowej.
więcej: Paliwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.