eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radzyń Podlaski › "Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Radzyń Podlaski"

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-08



Ogłoszenie nr 763458-N-2020 z dnia 2020-12-08 r.

Gmina Radzyń Podlaski:

"Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Radzyń Podlaski"

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Radzyń Podlaski, krajowy numer identyfikacyjny 30237457000000, ul. Warszawska 32, 21-300 Radzyń Podlaski, woj. lubelskie, państwo Polska

telefon: 834 131 800
faks: 834 131 800
e-mail: ug@radzynpodlaski.pl
www: http://www. ugradzynpodlaski.bip.lubelskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Nie http://www. ugradzynpodlaski.bip.lubelskie.pl

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Nie http://www. ugradzynpodlaski.bip.lubelskie.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak

Inny sposób: osobiscie lub za posrednictwem operatora pocztowego

Adres: Oferty należy składać do dnia 16 grudnia 2020 roku do godziny 10.00 w siedzibie Zamawiającego: 21-300 Radzyń Podlaski ul. Warszawska 32, Powiat radzyński, woj. Lubelskie , ul. Warszawska 32, pokój nr 3- sekretariat Oferty należy sporządzić w postaci papierowej i opatrzyć własnoręcznym podpisem oraz można złożyć za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r.-prawo pocztowe, osobiście lub za pośrednictwem posłańca. O zachowaniu terminu składania ofert decyduje data i godzina wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową lub kurierską. Oferty złożone po terminie będą zwrócone Oferentom bez otwierania.

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: "Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Radzyń Podlaski"

Numer referencyjny: I-ZP.271.10.2020

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Nie


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkanych i niezamieszkanych oraz z PSZOK na terenie Gminy Radzyń Podlaski, a także dostarczenie właścicielom nieruchomości zamieszkałych odpowiednich worków na wszystkie frakcje do gromadzenia odpadów, zgodnie
z obowiązującym Regulaminem utrzymania czystości i porzadku na terenie Gminy Radzyń Podlaski, zwanym dalej Regulaminem oraz Uchwałą w sprawie szczegółowego sposobu
i zakresu świadczenia usług w zakresie odbierania i zagospodarowania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości.
UWAGA!!!
Przy przygotowywaniu oferty należy uwzględnić Rozporządzenie Ministra Środowiska
z dnia 29 grudnia 2016 r. (tj. Dz.U. z 2019 r. poz. 2028 z późn. zm.), wytycznymi Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Lubelskiego 2022, jak również ustawę
z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 797 z późn. zm.)

 Gmina Radzyń Podlaski liczy ok. 8280 mieszkańców, łącznie ok.2200 gospodarstw domowych i nieruchomosci niezamieszkanych w 21 miejscowościach. Na terenie Gminy Radzyń Podlaski obowiązuje system mieszany workowo-pojemnikowy. Ilość odpadów odebranych z terenu Gminy w ciagu ostatnich 12 miesiecy tj. od XI.2019 r.- X.2020 r.
 zmieszane odpady komunalne – 297,900 Mg;
 opakowania z papieru i tektury – 19,640 Mg;
 opakowania z tworzyw sztucznych – 131,280 Mg,
 opakowania ze szkła – 102,680 Mg;
 bioodpady – 201,160 Mg;
 pozostałe odpady zbierane selektywnie – 261,550 Mg;
 odpady budowlane i rozbiórkowe odbierane na zgłoszenie z nieruchomości
i z PSZOK – 38,140 Mg,
 meble i inne odpady wielkogabarytowe odbierane z nieruchomości i z PSZOK– 51,920 Mg,
 zużyte opony odbierane z PSZOK – 21,260Mg
 popioły – 165,800 Mg
Szacunkowa odległość od najdalszego punktu odbioru do ZZOK ”Adamki” wynosi
ok. 15 km.

2.Wymagania podstawowe:
1)Odbiór i transport odpadów winien następować na podstawie harmonogramu uzgodnionego z Zamawiającym i przekazanego przez Wykonawcę do wiadomości właścicielom nieruchomości, z których odbierane będą odpady.
a) Odbiór odpadów komunalnych z terenu nieruchomości, w okresie od miesiąca IV do X winien następować z następującą częstotliwością:
 metale i tworzywa sztuczne – 1 raz na miesiąc,
 papier – 1 raz na 4 miesiące,
 szkło – 1 raz na 2 miesiące,
 popioły – 1 raz na 3 miesiące,
 bioodpady i odpady zmieszane – w przypadku zabudowy: jednorodzinnej - raz na 2 tygodnie, wielorodzinnej – raz na tydzień,
 pozostałe zbierane selektywnie – 1 raz na miesiąc
b) Odbiór odpadów komunalnych z terenu nieruchomości, w okresie od miesiąca XI do III winien następować z następującą częstotliwością:
 metale i tworzywa sztuczne – 1 raz na miesiąc,
 papier – 1 raz na 4 miesiące,
 szkło – 1 raz na 2 miesiące,
 popioły – 1 raz na 1 miesiąc,
 bioodpady i odpady zmieszane – 1 raz na miesiąc,
 pozostałe zbierane selektywnie – 1 raz na miesiąc
c) odbiór mebli i innych odpadów wielkogabarytowych z terenu nieruchomości zamieszkanych w formie mobilnych zbiórek akcyjnych odbędzie się 1 raz w roku, w terminie uzgodnionym
z Zamawiającym
2)Wykonawca udostępnia worki do gromadzenia odpadów w sposób selektywny, pierwszy raz po 3 szt. 120 l każdego rodzaju przed rozpoczęciem wykonywania zamówienia w Gminie Radzyń Podlaski. W przypadku, gdy właściciel nieruchomości zadeklaruje inne zapotrzebowanie na worki Wykonawca ma obowiązek dostarczyć właścicielowi nieruchomości żądaną ilość worków. W przypadku, gdy dostarczona ilość worków lub ich łączna pojemność okaże się niewystarczająca w danym okresie czasu, właściciel nieruchomości powinien mieć możliwość bezpłatnego dobrania worków. Koszt wyposażenia nieruchomości w worki do selektywnej zbiórki odpadów, ponosi Wykonawca ujmując je w oferowanej cenie. Dostarczone mieszkańcom gminy worki na odpady winny posiadać kolory wg schematu:
a)metale i tworzywa sztuczne – żółty,
b)szkło – zielony,
c)papier – niebieski,
d)popioły – czarny,
e)bioodpady – brązowy,
f)pozostałe zbierane selektywnie – siwy,
3)Odbiór odpadów z PSZOK odbywać się będzie na każdorazowe zlecenie Zamawiającego. Zamówienie obejmuje odbiór odpadów, tylko takich które mogą być dostarczane do ZZOK „Adamki”.
4)Odbierane odpady winny być dostarczone do ZZOK w dniu ich odbioru.
5)W przypadku nie dotrzymania warunku określonego w pkt. 4, a także w przypadku nieodebrania lub nieterminowego odebrania odpadów z nieruchomości niezwłocznie,
a najpóźniej w kolejnym dniu do godz. 8.30, Wykonawca zobowiązany będzie w formie pisemnej przekazać do Zamawiającego informację o powodach opóźnień. Dopuszcza się przekazywanie informacji za pomocą poczty elektronicznej.
6)Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia bezpośredniego odbioru odpadów
z nieruchomości oddalonych od głównych tras przejazdu.
7)Zamawiający żąda, aby były odbierane wszystkie wystawione odpady danej frakcji przewidzianej do odbioru danego dnia ze wszystkich nieruchomości położonych na terenie Gminy Radzyń Podlaski, zgodnie z harmonogramem.
8)Wykonawca sprawdzi losowo lecz nie mniej niż 5 na 100 nieruchomości, worki z odpadami selektywnie zbierane pod kątem rzetelności segregacji odpadów przez mieszkańców. Wykonawca zobowiązany jest do odbioru wszystkich odpadów selektywnie zebranych.
W przypadku stwierdzenia niewłaściwej segregacji Wykonawca przyjmuje te odpady, jako zmieszane i ma obowiązek przekazania ich do Zakładu Zagospodarowania Odpadów Komunalnych ,,Adamki” w miejscowości Biała 185b, 21-300 Radzyń Podlaski. Koszty zagospodarowania tych odpadów pokryje Zamawiający. Przed zakwalifikowaniem odpadów selektywnych do zmieszanych w wypadku niedopełnienia przez właściciela nieruchomości obowiązku w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych, Wykonawca zawiadamia niezwłocznie o tym fakcie Zamawiającego oraz sporządza na tę okoliczność dokumentację (np. oświadczenie, dokumentację fotograficzną) i przekazuje Zamawiającemu. Uchylanie się od obowiązku zgłaszania Zamawiającemu informacji dotyczącej zaistniałych nieprawidłowości w sposobie segregacji odpadów będzie stanowić naruszenie postanowień umowy. Wykonawca pokryje różnicę w opłacie poniesionej przez Zamawiającego w przypadku przekwalifikowania przez Zakład Zagospodarowania Odpadów Komunalnych ,,Adamki” w miejscowości Biała 185b, 21-300 Radzyń Podlaski, dostarczonych odpadów na inne niż deklarowane.
9)Wykonawca zobowiązany będzie do udokumentowania ilości (wyrażonej w kilogramach) odebranych odpadów poszczególnych frakcji z każdej obsłużonej nieruchomości w formie pisemnej, jak również elektronicznej (plik w formacie *exel) na każdorazowe żądanie Zamawiającego.
10)Zamawiający żąda aby podczas wyznaczonego dnia odbioru odpadów w danej miejscowości odbierane były co najmniej 2 frakcje odpadów segregowanych. Nie dopuszcza się mieszania zbieranych frakcji.
11)Zamawiający nie dopuszcza, aby jednego dnia były odbierane odpady zmieszane
i jakakolwiek inna frakcja odpadów zbieranych selektywnie oraz pozostałe odpady zbierane selektywnie z innymi frakcjami.
12)W przypadku odbioru odpadów z nieruchomości niezamieszkałych oraz nieruchomości przeznaczonych do użytku publicznego Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczania Zamawiającemu informacji o ilości i wielkości pojemników oraz rodzaju odebranej frakcji odpadów w formie pisemnej jak również w formie elektronicznej (plik w formacie exel). Dopuszcza się przekazywanie informacji za pomocą poczty elektronicznej. Ww. informacja winna zawierać dane kierowcy obsługującego daną nieruchomość wraz z jego czytelnym podpisem.

13)Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu informacji wskazującej kierowcę obsługującej daną trasę przed planowanym odbiorem odpadów wraz z jego numerem kontaktowym. Dopuszcza się przekazywanie informacji za pomocą poczty elektronicznej.

14)Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu harmonogramu realizacji usługi odbioru odpadów komunalnych
z uwzględnieniem zapisów SIWZ oraz zgodnie ze złożoną ofertą. Zamawiający wymaga, żeby harmonogram wywozu był przygotowany na papierze w formacie A4, w kolorze. Na harmonogramie powinny być dodatkowo zamieszczone następujące informacje: nazwa
i adres Wykonawcy oraz telefon kontaktowy Wykonawcy.

15)Za przekazanie informacji o terminach odbioru poszczególnych frakcji odpowiada Wykonawca usługi odbioru odpadów komunalnych. Informacja (ulotka) winna być dostarczona do właścicieli poszczególnych nieruchomości w terminie do 7 dni od dnia podpisania umowy.

16)Jeżeli w toku realizacji zamówienia nastąpi uszkodzenie lub zniszczenie pojemników wynikłe z winy Wykonawcy, ich naprawienie i doprowadzenie do stanu poprzedniego należy do Wykonawcy.

17)Wykonawca winien dostosować wielkość i rodzaj samochodów odbierających odpady do rodzaju odbieranych odpadów oraz terenu, z którego będą one odbierane. Wykonawca przed złożeniem oferty, jeżeli uzna to za konieczne może zapoznać się z terenem, na którym działalność będzie prowadzona.

18)Wykonawca zobowiązuje się do odbierania, w wyjątkowych sytuacjach, na zgłoszenie Zamawiającego, odpadów poza ustalonym harmonogramem, jeżeli odpady te zostaną zebrane i zgromadzone na nieruchomości w terminach innych niż przewiduje termin ich odbioru, a zagraża to bezpieczeństwu życia i zdrowia mieszkańców.

19)Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania usługi zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP.

20)Wykonawca ma obowiązek sporządzania rocznych sprawozdań, zgodnych z art. 9n ustawy
z dnia 13 września 1996 r. o utrzymanie czystości i porządku w gminach (t.j. Dz.U. z 2020 r., poz. 1439 z późn. zm.)

21)Wykonawca powinien spełniać wymagania określone w art. 9d ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1439
z późn. zm.)

22)Zamawiający przekaże Wykonawcy po podpisaniu umowy wykaz nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych oraz nieruchomości przeznaczonych do użytku publicznego objętych umową.

23)Wykonawca zobowiązany jest do bieżącego przekazywania adresów nieruchomości, na których powstały odpady komunalne, a nie zostały ujęte w bazie danych prowadzonej przez Zamawiającego.
24)Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia ewidencji odpadów w formie elektronicznej poprzez Bazę Danych o Odpadach i Produktach Opakowaniowych.

3.Zamawiający określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia:
- wykonywanie prac objętych zakresem zamówienia wskazanym w rozdz. IV ust.1 i 2 SIWZ w tym prac fizycznych oraz operatorów sprzętu ( kierowcy i ładowacze) jeżeli wykonywanie tych czynności polega na wykonaniu pracy w rozumieniu przepisów kodeksu pracy. Obowiązek ten dotyczy także podwykonawców-wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Szczegółowe zasady dokumentowania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę oraz kontrolowanie tego obowiązku przez zamawiającego zawarto w art. IX - wzoru umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.


II.5) Główny kod CPV: 90.51.10.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00
Waluta: pln

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

data rozpoczęcia: 01.02.2021
data zakończenia: 31.07.2023

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków: – aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Radzyń Podlaski,

-wpis w Rejestrze BDO i w dziale VII kody odpadów obejmujące przedmiot zamówienia, o którym mowa w art. 49 ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 797 z późn. zm.).


III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków: nie dotyczy

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: -Zamawiający wymaga przedłożenia wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert-zgodnie z zał. Nr 5 do SIWZ.
Zamawiający uzna warunek opisany wyżej za spełniony jeżeli Oferent w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował co najmniej 2 usługi, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje co najmniej 2 usługi polegające na odbiorze odpadów w kwocie po 200 000 zł brutto każda- zał. nr 5

*Dla ww. wartości wykazanych przez Wykonawcę w walucie innej niż PLN, Zamawiający przyjmie przelicznik według średniego kursu NBP z dnia wysłania ogłoszenia

do niniejszego postępowania (tj. z dnia wysłania ogłoszenia o zamówieniu do BZP).

UWAGA: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub korzystania z zasobów podmiotów trzecich na podstawie art. 22 a pzp minimum jeden wykonawca lub jeden podmiot udostępniający zasoby musi posiadać pełne doświadczenie wskazane w warunku udziału w postępowaniu.


Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Nie

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
nie dotyczy

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
– aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Radzyń Podlaski,

-wpis w Rejestrze BDO i w dziale VII kody odpadów obejmujące przedmiot zamówienia, o którym mowa w art. 49 ustawy o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 r. (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 797 z późn. zm.).


-Zamawiający wymaga przedłożenia wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert-zgodnie z zał. Nr 5 do SIWZ.
Zamawiający uzna warunek opisany wyżej za spełniony jeżeli Oferent w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie zrealizował co najmniej 2 usługi, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje co najmniej 2 usługi polegające na odbiorze odpadów w kwocie po 200 000 zł brutto każda- zał. nr 5

*Dla ww. wartości wykazanych przez Wykonawcę w walucie innej niż PLN, Zamawiający przyjmie przelicznik według średniego kursu NBP z dnia wysłania ogłoszenia

do niniejszego postępowania (tj. z dnia wysłania ogłoszenia o zamówieniu do BZP).

UWAGA: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub korzystania z zasobów podmiotów trzecich na podstawie art. 22 a pzp minimum jeden wykonawca lub jeden podmiot udostępniający zasoby musi posiadać pełne doświadczenie wskazane w warunku udziału w postępowaniu.


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
b) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże samodzielnie(bez odrębnego wezwania ze strony Zamawiającego) oświadczenie Zamawiającemu o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. –zgodnie z zał. Nr 4 do SIWZ
6.Jeżeli Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:
a) składa oświadczenie zgodnie z zał. Nr 2 i 3
10.OFERTA WSPÓLNA

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie niniejszego zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o
którym mowa w rozdz. VI. 1 niniejszej SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia.

Oferta wspólna musi zostać przygotowana i złożona w następujący sposób:

1) partnerzy ustanawiają i wskazują Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;

2) oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Partnerów;

3) każdy z Partnerów musi złożyć oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w rozdz. VI pkt. 3 (Załącznik nr 2i 3 do SIWZ)
4) wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Tak
Informacja na temat wadium:
10.1 Zamawiający żąda wniesienia wadium.
10.2 Wadium może być wnoszone w formach dopuszczonych zgodnie z art.45 ust.6 ustawy Pzp.
10.3Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 10 000 zł brutto (słownie: dziesięć tysięcy złotych)
10.4 Wniesienia wadium należy dokonać w wybranej przez oferenta formie przed terminem ustalonym dla składania ofert nie później niż do dnia 16.12.2020 roku do godz. 10.00
10.5 Wpłaty wadium należy dokonać przelewem na konto Zamawiającego: BS Radzyń Podlaski nr 56 8046 0002 2001 0000 0101 0002 z dopiskiem na przelewie WADIUM i oznaczyć: „Odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości na terenie Gminy Radzyń Podlaski” Za termin wniesienia wadium uznaje się, gdy kwota ujawniona będzie na koncie Zamawiającego.
10.6. Zwrot lub zatrzymanie wadium następuje na zasadach określonych w art. 46 Ustawy.
10.7. Wadium wnoszone w innej niż pieniądz formie musi posiadać ważność co najmniej do końca terminu związania Wykonawcy złożoną przez niego ofertą.
10.8. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz należy załączyć do oferty odpowiedni dokument.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): brak danych

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena:100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1.Zmiana postanowień umowy może nastąpić w przypadku:
1.1 Zmiany osób, przy pomocy których Wykonawca i Zamawiający realizuje przedmiot umowy na inne spełniające warunki określone w SIWZ;
1.2 Zmiana podwykonawcy w trakcie realizacji umowy.
2. Zamawiający na podstawie art. 142 ust. 5 Pzp dopuszcza zmianę wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy za realizację umowy, w trakcie jej obowiązywania w przypadku zmiany:
-stawki podatku od towarów i usług,
- wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
-zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
- zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę.
3.Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych:
a) zmiany danych teleadresowych,
b) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy
(np. zmiana nr rachunku bankowego);
4. Zamawiający przewiduje również możliwość dokonania zmian i uzupełnień w niniejszej umowie, które nie stanowią istotnych zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy (zmiany zgodne
z dyspozycją art. 144 ustawy), z tym zastrzeżeniem, iż zmiany te wymagają zgody Wykonawcy i nie będą naruszać naczelnych zasad udzielania zamówień publicznych,
a w szczególności uczciwej konkurencji i równego traktowania Wykonawców oraz zmieniać zakresu i przedmiotu zamówienia oraz jego warunków i treści oferty.
5.Zmiany może inicjować każda ze stron umowy wyłącznie w formie pisemnej, określając warunki jej dokonania, biorąc pod uwagę w szczególności:
1) opis zmiany,
2) uzasadnienie zmiany,
3) koszt zmiany i sposób jego wyliczenia,
4) wpływ zmiany na wysokość wynagrodzenia,
5) czas wykonania zmiany,
6) wpływ zmiany na termin zakończenia wykonania zamówienia,

6.Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę, nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
7. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy winny zostać dokonane wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności.


IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy): 3.TAJEMNICA PRZEDSIĘBIORSTWA

Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.

1) Oferty są jawne od chwili ich otwarcia.

2) Zamawiający nie ujawnia informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł, że nie mogą one być udostępnione oraz wykazał, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 Pzp, tj.: m.in.: nazwy i adresu, informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności.

W związku z powyższym Wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia odpowiedniego punktu druku Formularza Ofertowego. Zastrzeżone informacje winny być odpowiednio oznaczone na właściwym dokumencie widocznym napisem: „tajemnica przedsiębiorstwa” i złożone w odrębnej kopercie wewnętrznej, a na ich miejscu w dokumentacji należy zamieścić stosowne odsyłacze.


Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 16.12.2020, godzina: 10:00

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski

IV.6.3) Termin związania ofertą:

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

IV.6.5) Informacje dodatkowe:
1.Zmiana postanowień umowy może nastąpić w przypadku:
1.1 Zmiany osób, przy pomocy których Wykonawca i Zamawiający realizuje przedmiot umowy na inne spełniające warunki określone w SIWZ;
1.2 Zmiana podwykonawcy w trakcie realizacji umowy.
2. Zamawiający na podstawie art. 142 ust. 5 Pzp dopuszcza zmianę wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy za realizację umowy, w trakcie jej obowiązywania w przypadku zmiany:
-stawki podatku od towarów i usług,
- wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
-zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
- zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę.
3.Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych:
a) zmiany danych teleadresowych,
b) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną Umowy
(np. zmiana nr rachunku bankowego);
4. Zamawiający przewiduje również możliwość dokonania zmian i uzupełnień w niniejszej umowie, które nie stanowią istotnych zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy (zmiany zgodne
z dyspozycją art. 144 ustawy), z tym zastrzeżeniem, iż zmiany te wymagają zgody Wykonawcy i nie będą naruszać naczelnych zasad udzielania zamówień publicznych,
a w szczególności uczciwej konkurencji i równego traktowania Wykonawców oraz zmieniać zakresu i przedmiotu zamówienia oraz jego warunków i treści oferty.
5.Zmiany może inicjować każda ze stron umowy wyłącznie w formie pisemnej, określając warunki jej dokonania, biorąc pod uwagę w szczególności:
1) opis zmiany,
2) uzasadnienie zmiany,
3) koszt zmiany i sposób jego wyliczenia,
4) wpływ zmiany na wysokość wynagrodzenia,
5) czas wykonania zmiany,
6) wpływ zmiany na termin zakończenia wykonania zamówienia,

6.Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę, nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
7. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy winny zostać dokonane wyłącznie w formie aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.