eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jaworzno › Przebudowa kuchni w budynku Szkoły Podstawowej Nr 22 w Jaworznie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-09



Ogłoszenie nr 763009-N-2020 z dnia 2020-12-09 r.

Miejski Zespół Obsługi Placówek Oświatowo-Wychowawczych w Jaworznie:

Przebudowa kuchni w budynku Szkoły Podstawowej Nr 22 w Jaworznie

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zespół Obsługi Placówek Oświatowo-Wychowawczych w Jaworznie, krajowy numer identyfikacyjny 27107683000000, Zacisze Boczna 3, 43-600 Jaworzno, woj. śląskie, państwo Polska

telefon: 032 6181800, 6181815
faks: 326 181 801
e-mail: sekretariat@mzopow.pl
www: www.mzopow.jaworzno.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Nie

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, www.mzopow.jaworzno.edu.pl

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak

Inny sposób: Ofertę należy złożyć w formie pisemnej

Adres: Miejski Zespół Obsługi Placówek Oświatowo - Wychowawczych w Jaworznie, ul. Zacisze Boczna 3, 43-600 Jaworzno

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa kuchni w budynku Szkoły Podstawowej Nr 22 w Jaworznie

Numer referencyjny: OW.VII.260.23.2020

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Nie


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przebudowa kuchni w budynku Szkoły Podstawowej Nr 22 w Jaworznie przy ulicy Banasika 1 obejmujący:
- demontaż stolarki drzwiowej i okiennej wewnętrznej,
- wyburzenie pieca węglowego,
- wyburzenie ścianek działowych w zakresie opracowania oznaczonych w projekcie do wyburzenia,
- skucie istniejących płytek ściennych,
- skucie odparzonych tynków,
- nacięcie istniejących posadzek lastryko,
- zerwanie wykładziny PCV w pomieszczeniach powstałych ze świetlicy,
- wykonanie nowych ścianek działowych wydzielających nowo powstałe pomieszczenia zgodnie
z projektem,
- wykonanie nowych nadproży,
- skucie istniejących wylewek w pomieszczeniach piwnic,
- wykonanie pogłębienia pomieszczeń piwnic,
- wykonanie nowych warstw wylewek w pomieszczeniach piwnic,
- wykonanie wylewki cementowej po wyburzonym piecu węglowym,
- montaż stolarki drzwiowej i okiennej wewnętrznej,
- wykonanie tynków cementowo — wapiennych kat III,
- obłożenie ścian płytkami,
- wykonanie zabudowy pionów i podłączeń instalacyjnych płytami GKFI,
- wykonanie posadzek z płytek gresowych,
- malowanie ścian i sufitów,
- wyposażenie pomieszczeń kuchennych w meble kuchenne ze stali nierdzewnej i dodatkowe
urządzenia,
- demontaż opraw oświetleniowych, osprzętu i urządzeń elektrycznych,
- demontaż istniejącej tablicy bezpiecznikowej TB zasilającej kuchnię,
- wykonanie nowego zasilania (WIZ) kablem YnKXS-žo 5 x 25mm2 długości 45m prowadzonym
w systemie BAKS 100/H50, (od rozłącznika bezpiecznikowego RB w rozdzielnicy głównej do
nowoprojektowanej rozdzielnicy TBK w świetlicy. Kabel prowadzić przez pomieszczenia piwniczne.
- wykonanie przekuć przez ściany, bruzd, wraz z zatynkowaniem przewodów instalacji elektrycznej,
- wykonanie obwodów 3-fazowych zasilających urządzenia elektryczne w kuchni przewodami YnDYżo
5x10/6/4/2,5 mm2
- wykonanie obwodów elektrycznych zasilających gniazda 230V/Z, obwody oświetleniowe w kuchni,
pomieszczeniach magazynowych, sanitarnych i socjalnych, przewodami YnDYžo 3 x 2,5 mm2 YnDYżo
3 x 1,5 mm2 ,
- montaż osprzętu elektrycznego siły i światła,
- montaż nowej rozdzielnicy typu P/T 5 x 18 modułowej w Il klasie odporności,
- montaż osprzętu elektrycznego w rozdzielnicy,
- montaż opraw oświetleniowych — oświetlenia podstawowego i awaryjnego,
- podłączenie urządzeń elektrycznych, wentylacyjnych,
- podłączenie nawiewu wyciągu z okapu kuchennego poprzez sterownik w kuchni,
- przełożenie za ścianę skrzynki sterowniczej pompy wody gruntowej w piwnicy,
- wykonanie połączeń wyrównawczych miejscowych w pomieszczeniach kuchennych i magazynowych,
- objęcie ochroną odgromową urządzeń elektrycznych na dachu budynku - wentylacja, nawiew wyciąg,
wentylator - kuchnia,
- pomiary rezystancji izolacji obwodów elektrycznych, badanie ciągłości przewodów ochronnych, badanie ochrony przeciwporażeniowej, badanie natężenia oświetlenia w remontowanych pomieszczeniach, wykonanie protokołów z przeprowadzonych badań, sporządzenie szkiców
i rysunków urządzeń wraz z lokalizacją punktów pomiarowych.
- demontaż instalacji wody zimnej, ciepłej,
- demontaż zlewów i umywalki,
- montaż instalacji wody zimnej, ciepłej,
- montaż baterii umywalkowych, zlewowych,
- montaż umywalek, wpustów podłogowych, zlewów,
- montaż nowej instalacji kanalizacyjnej w obrębie remontowanych pomieszczeń, montaż czyszczaków, - montaż kanałów wentylacyjnych, wentylatorów i centrali nawiewnej,
- montaż okapu,
- montaż izolacji termicznych,
- montaż klimatyzacji,
- montaż instalacji gazu,
- wykonanie prób szczelności instalacji wod-kan i gazowej, pomiary wydajności wentylacji oraz
sporządzenie z powyższych badań protokołów,

zgodnie z:

1.1.Projektem budowlanym przebudowy kuchni w budynku Szkoły Podstawowej Nr 22
w Jaworznie, stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ,
1.2.Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych - przebudowa kuchni
w budynku Szkoły Podstawowej nr 22 w Jaworznie ul. Banasika 1, stanowiącą Załącznik Nr 2 do SIWZ,
1.3.Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych - instalacja wodno - kanalizacyjna, instalacja wentylacji mechanicznej, instalacja gazu - projekt budowlany przebudowy kuchni w budynku Szkoły Podstawowej Nr 22 w Jaworznie, stanowiącą Załącznik Nr 3 do SIWZ,
1.4.Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót elektrycznych - wykonanie projektu budowlanego przebudowy kuchni w budynku Szkoły Podstawowej Nr 22 w Jaworznie
ul. Banasika 1, stanowiącą Załącznik Nr 4 do SIWZ,
2. Zamawiający udostępnia informacyjnie przedmiar robót jako pomoc w sporządzeniu ceny ofertowej przez Wykonawcę.
2.1.Przedmiar na przebudowę kuchni w budynku Szkoły Podstawowej Nr 22 w Jaworznie - roboty budowlane, stanowiący Załącznik Nr 5 do SIWZ,
2.2.Przedmiar - projekt budowlany przebudowy kuchni w budynku Szkoły Podstawowej Nr 22 w Jaworznie - instalacje sanitarne, stanowiący Załącznik Nr 6 do SIWZ,
2.3.Przedmiar - przebudowa kuchni w budynku Szkoły Podstawowej Nr 22 w Jaworznie - branż elektryczna , stanowiący Załącznik Nr 7 do SIWZ,
2.4.Zestawienie wyposażenia kuchni do zakupienia, stanowiące Załącznik Nr 8 do SIWZ.


II.5) Główny kod CPV: 45.00.00.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:


II.9) Informacje dodatkowe: Termin wykonania zamówienia ustala się na okres:
- rozpoczęcie realizacji od dnia 21.06.2021 r.
- zakończenie realizacji do dnia 24.08.2021 r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: Za minimalny poziom zdolności uznane zostanie, wykazanie przez Wykonawcę, że:
posiada niezbędne doświadczenie tj. wykonał w sposób należyty,
w szczególności zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: minimum dwie roboty budowlane o wartości min. 180.000,00 zł brutto każda, polegające na budowie/przebudowie lub remoncie budynku/części budynku.
Za wykonanie jednej roboty budowlanej uznaje się wykonanie roboty na jednym obiekcie budowlanym w ramach różnych umów (zamówień, zleceń) lub na różnych obiektach budowlanych w ramach jednej umowy (zamówienia, zlecenia).


Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Nie

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy Pzp Zamawiający wezwie do złożenia w terminie nie krótszym niż 5 dni, następujących oświadczeń i dokumentów aktualnych na dzień ich złożenia:
1.1. wg Załącznika Nr 13, wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż
w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, potwierdzającego wykonanie minimum dwóch robót budowlanych o wartości min. 180.000,00 zł brutto każda, polegających na budowie/przebudowie lub remoncie budynku/części budynku, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotu, na rzecz którego roboty te zostały wykonane oraz dowodu określającego czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy te roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego
i prawidłowo ukończone. Dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli
z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty.

UWAGI:
a) Wykonawca, którego oferta została najwyżej oceniona, a który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu składa dokumenty o których mowa w pkt 1.1. - SIWZ w zakresie, w jakim powołuje się na zasoby tych podmiotów.


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
NIe wymaga.

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Do oferty należy załączyć:
1. Formularz ofertowy - Załącznik Nr 12 do SIWZ;
2. Potwierdzenie wniesienia wadium;
- w przypadku wniesienia wadium w postaci niepieniężnej, należy dołączyć do oferty oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium,
- w przypadku wniesienia wadium w postaci pieniężnej, zalecane jest dołączenie do oferty kopii potwierdzenia nadania przelewu.
3. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy – jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza [dotyczy również spółki cywilnej]; pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się
o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza.
4. Dokument (np. zobowiązanie) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności innych podmiotów określonych w art. 22a ustawy, złożony w formie pisemnej w postaci papierowej podpisany własnoręcznym podpisem lub w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez podmiot udostępniający zasoby.
4.1. zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,
4.2. sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego,
4.3. zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego,
4.4. czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków
udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub
doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Tak
Informacja na temat wadium:
1. Przed upływem terminu składania ofert, wykonawca wniesie wadium w wysokości
5 100,00 PLN w jednej lub kilku następujących formach:
1.1. pieniądzu,
1.2. poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
1.3. gwarancjach bankowych,
1.4. gwarancjach ubezpieczeniowych,
1.5. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2019 r. poz. 310, 836, 1572).
2. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a
i ust. 5 Prawa zamówień publicznych.
3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej musi zostać uznane na rachunku bankowym zamawiającego przed terminem składania ofert, określonym w Dziale XV pkt 1 SIWZ.
Wskazane jest dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu potwierdzonej przez Wykonawcę.
4. W przypadku składania wadium w formie innej niż pieniężna, do formularza ofertowego wykonawca załączy potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię dokument ustanowiącego wadium, natomiast oryginał tego dokumentu składa odrębnie w siedzibie Miejskiego Zespołu Obsługi Placówek Oświatowo - Wychowawczych w Jaworznie przy ul. Zacisze – Boczna 3. Zaleca się zamieścić dokument wadialny w taki sposób, aby jego zwrot przez Zamawiającego nie naruszył integralności oferty wraz z załącznikami (np. umieszczony w koszulce, co pozwoli na swobodne oddzielenie wadium od reszty dokumentów).
5. Wadium w pieniądzu wnosi się przelewem na rachunek bankowy Miejskiego Zespołu Obsługi Placówek Oświatowo - Wychowawczych w Jaworznie, Bank Handlowy w Warszawie S.A.
r-k nr 46 1030 1159 0000 0000 9200 1032. Wadium wnoszone w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
6. Zamawiający, z zastrzeżeniem pkt 11, zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania,
z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
7. Niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano, Zamawiający zwraca wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: Nie

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena:60,00
gwarancja za wady:40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: Nie

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zgodnie z postanowieniami art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie zawartej z Wykonawcą, które mogą
dotyczyć:
1.1. terminu wykonania zamówienia w przypadku:
1) działania siły wyższej – rozumianej jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się unikać nawet przy zachowaniu najwyższej staranności a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie przedmiotu umowy. W razie wystąpienia siły wyższej Strony umowy zobowiązane są dołożyć wszelkich starań w celu ograniczenia do minimum opóźnienia w wykonywaniu swoich zobowiązań umownych, powstałego na skutek działania siły wyższej (pod pojęciem siły wyższej rozumie się w szczególności zdarzenia i okoliczności takie jak: klęska żywiołowa, działania wojenne, rebelie, terroryzm, rewolucja, powstanie, inwazja, bunt, zamieszki, strajk spowodowany przez inne osoby – nie związane z realizacją przedmiotu umowy),
2) wystąpienie robót dodatkowych, zamiennych które wstrzymują lub opóźniają realizację przedmiotu umowy,
3) konieczności dokonania zmian w dokumentacji projektowej mających wpływ na termin zakończenia inwestycji,
4) okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, których Zamawiający działając
z należytą starannością nie mógł przewidzieć (uzasadnione wstrzymanie, zawieszenie robót, przerwa w realizacji inwestycji z przyczyn technicznych) i nie wynikających z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy,
5) wystąpienie przeszkód i utrudnień formalnoprawnych, nie wynikających
z przyczyn leżących po stronie zamawiającego lub wykonawcy,
7) zmiany w obowiązujących przepisach, jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego.
1.2.W przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcy, lub dalszemu podwykonawcy, który nie był wcześniej wykazany w zawartej umowie.
2. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody.
3. Zamawiający zastrzega także możliwość zmiany stawki podatku VAT z chwilą wejście w życie stosownych przepisów, dotyczących zmian wysokości podatku od towarów i usług, oraz związanej
z tym faktem zmiany wartości umowy.


IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 17.03.2021, godzina: 09:00

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Oferta musi być złożona pod rygorem nieważności, w formie pisemnej, w języku polskim

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie

IV.6.5) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.