Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-12-04
Ogłoszenie nr 761480-N-2020 z dnia 2020-12-04 r.
Dostarczenie kontenera, odbiór, transport, ważenie i zagospodarowanie komunalnych ustabilizowanych osadów ściekowych o kodzie 190805 z komunalnej oczyszczalni ścieków w Radkowicach Zakładu Gospodarki Komunalnej w Chęcinach w 2021 roku.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
telefon: 0-41 3151095,
faks: 0-41 3151095
e-mail: zgk@checiny.pl,
www: http://www.zgk.checiny.pl
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, http://www.zgk.checiny.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, http://www.zgk.checiny.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak
Inny sposób: Oferty nalezy składać w formie pisemnej, papierowej.
Adres: Zakład Gospodarki Komunalnej w Chęcinach, ul. Małogoska 13, 26-060 Chęciny
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Numer referencyjny: O.Ś.Radkowice ZGK/osady/2021
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części: Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1.Przedmiotem zamówienia jest dostarczenie kontenera, odbiór, transport, zagospodarowanie poprzez odzysk lub unieszkodliwienie komunalnych osadów ściekowych o kodzie 19 08 05.
2.Przeładunki oraz wywozy osadu powinny odbywać się niezwłocznie po zawiadomieniu Wykonawcy przez Zamawiającego, nie później niż przed upływem 48 h od zgłoszenia.
3.Wykonawca zobowiązany będzie do zagospodarowania osadów ściekowych, przez co rozumie się: transport samochodami do miejsc odzysku bądź unieszkodliwienia i poddanie odzyskowi lub nieszkodliwieniu z zachowaniem wymogów określonych przepisami: a) Ustawy Prawo Ochrony Środowiska z 27.04.2001 r. (Dz.U. z 2018 poz. 799 z późn. zm.), b) Ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2019 r. poz. 701 z późn. zm) - zamawiający wyklucza złożenie oferty na prowadzenie odzysku komunalnych osadów ściekowych, o których mowa w art. 96 ust. 1 pkt. 1- 3 - w pkt. 4, Zamawiający dopuszcza użycie odzysku osadów ściekowych do rekultywacji gruntów na cele nierolne. c)Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 6 lutego 2015 r. w sprawie komunalnych osadów ściekowych (Dz. U. z 2015 r. poz. 257 z póź. zm.),d)Rozporządzenie Ministra Środowiska z dnia 25 kwietnia 2019 r., w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (DZ.U. z 2019 r., poz. 819 z póź. zm), e)Rozporządzenia Ministra Klimatu z dnia 11 grudnia 2019r. w sprawie funkcjonowania Bazy danych o produktach i opakowaniach oraz o gospodarce odpadami (Dz.U. 2019, poz. 2531 z póżn. zm.), f)Ustawy z dnia 23 stycznia 2020r. o zmianie ustawy o odpadach oraz niektórych innych ustaw (Dz.U.2020.poz.150 z. późn. zm), g)przestrzeganie innych przepisów powszechnie obowiązujących powiązanych z przedmiotem usługi.
4. Przewidywalna, szacunkowa ilość komunalnych osadów ściekowych wynosi około 520 Mg/rok (około 43 Mg/miesięcznie) o zwartości suchej masy 17-23%. Ilość i uwodnienie osadów przeznaczona do wywozu uzależniona jest od pory roku, od jakości i ilości dopływających ścieków surowych.
5. Odbiór osadu realizowany będzie partiami po napełnieniu kontenera podstawionego przez Wykonawcę. Ustalenie faktycznych ilości odbieranych komunalnych osadów ściekowych następować będzie poprzez ważenie każdej partii odebranych osadów na wadze samochodowej Wykonawcy lub w miejscu wskazanym przez Zamawiającego i wystawienia kwitu wagowego. Ustalona w ten sposób masa netto ważonego odpadu zostanie wpisana do karty przekazania odpadu wystawionej przez Zamawiającego z systemu BDO i potwierdzona przez Wykonawcę czynności rejestrowych potwierdzających zakończenie odbioru i transport u z oczyszczalni ścieków w Radkowicach komunalnych osadów ściekowych w systemie BDO.
6. Podstawienie kontenera pod węzeł odwadniający osad winno nastąpić nie później niż w dniu 31.12.2020r.
7. Wybrany w drodze przetargu Wykonawca musi przedstawić aktualne zezwolenia i decyzje na transport i zagospodarowanie odpadu o kodzie 19 08 05 (komunalne osady ściekowe) w odpowiedniej ilości.
8. Za transport i zagospodarowanie odebranych z oczyszczalni osadów odpowiada Wykonawca. Odpady mają być transportowane zgodnie z Ustawą o Transporcie Drogowym z dnia 06 września 2001r. (Dz.U. z 2017r. poz. 2200,z póź. zm.). oraz zagospodarowane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w zakresie ochrony środowiska. Z chwilą wywiezienia osadów poza bramę oczyszczalni ścieków w Radkowicach Wykonawca staje się ich posiadaczem i przejmuje wszelką odpowiedzialność za w/w komunalne osady ściekowe.
9. Zamawiający dopuszcza stosowanie wyłącznie takich form zagospodarowania osadów przez Wykonawcę w których przejmuje komunalne osady ściekowe na podstawie kart przekazania odpadów (KPO) stając się ich posiadaczem i dotyczy;
a)Wykonawców, którzy złożą ofertę na stosowanie komunalnych osadów ściekowych w rolnictwie
w procesie odzysk polegający na stosowaniu komunalnych osadów ściekowych w przypadkach,
o których mowa w art. 96 ust. 1 pkt 4 (rekultywacja gruntu na cele nierolne) i pkt 5,ustawy
o odpadach powinni wykazać, że są władającymi powierzchnią ziemi w rozumieniu art. 3 pkt 44 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 roku Prawo ochrony środowiska, ustawy z dnia 17 maja 1989 roku Prawo geodezyjne i kartograficzne, tj. są właścicielami nieruchomości, lub władającymi nieruchomością Skarbu Państwa, lub jednostek samorządu terytorialnego, na której mają być stosowane komunalne osady ściekowe,
b) Wykonawców, którzy złożą ofertę na przemysłowe zagospodarowanie bądź termiczną utylizację komunalnych osadów ściekowych albo na odzysk w procesie recyklingu lub polegający na stosowaniu komunalnych osadów ściekowych w przypadkach o których mowa w art. 96 ust. 1 pkt 4(rekultywacja gruntu na cele nierolne) i 5 ustawy o odpadach powinni posiadać aktualne zezwolenie, decyzje na przetwarzanie odpadów, lub wpis do rejestru, o którym mowa w art. 49 i nast. Ustawy o odpadach (z uwzględnieniem przepisów Działu XI, Rozdziału 2 Ustawy o odpadach), kod 190805.
10. Rozliczenie za odbiór komunalnych osadów ściekowych odbywać się będzie na podstawie miesięcznej faktury po realizacji zleceń jednostkowych usług. Załącznikiem faktur będzie miesięczne zestawienie kwitów wagowych oraz zestawienie potwierdzonych kart przekazania odpadu
w systemie BDO za dany miesiąc.
II.5) Główny kod CPV: 90.51.36.00
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
w miesiącach: 12
data rozpoczęcia: 01.01.2021
data zakończenia: 31.12.2021
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
Określenie warunków: Na potwierdzenie niniejszego warunku należy złożyć: oświadczenie o posiadaniu aktualnego zezwolenia na odbiór i transport komunalnych osadów ściekowych.
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań. Wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt 9.3 SIWZ
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Na potwierdzenie należy złożyć: wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż
3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie należycie wykonał lub wykonuje: minimum jedną usługę polegającą na wywozie osadów ściekowych w ilości nie mniejszej niż 500 Mg o wartości minimum 125 000,00 zł.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Nie
III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie
III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
I. Oświadczenie o posiadaniu aktualnego zezwolenia na zagospodarowanie i transport komunalnych osadów ściekowych- załącznik nr 7 SIWZ
II. Wykaz wykonanych usług potwierdzający opisany warunek wraz z dowodami potwierdzającymi należyte wykonanie tych usług 9.4.2. a)- załącznik nr 6 SIWZ
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Tak
Wadium w wysokości 2 000,00 PLN (dwa tysiące złotych) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Przewidywana minimalna liczba wykonawców:
Maksymalna liczba wykonawców:
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
| Kryteria | Znaczenie |
|---|---|
| Termin przeładunku oraz wywozu osadu ściekowego: | 20,00 |
| Cena brutto: | 80,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych
Informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zgodnie z zapisami zawartymi w SIWZ.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 21.12.2020, godzina: 10:00
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): Nie
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI CHĘCINY
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Internacie Powiatowego Zespołu Szkół w Chęcinach
- Opracowanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu oraz decyzji o ustaleniu lokalizacji celu publicznego dla terenu Gminy i Miasta Chęciny.
- "Wdrożenie systemu do bilansowania wody wraz z wymianą wodomierzy na urządzenia pozwalające na zdalne odczyty"
więcej: przetargi CHĘCINY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAGOSPODAROWANIE KOMUNALNYCH OSADÓW ŚCIEKOWYCH WRAZ Z TRANSPORTEM Z OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W BIERTOWICACH
- "ODBIÓR, TRANSPORT I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW Z OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W GALEWICACH I W WĘGLEWICACH "
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów z oczyszczalni ścieków w Tylmanowej w 2026 r. (II)
- Odbiór i zagospodarowanie komunalnych osadów ściekowych z oczyszczalni ścieków z terenu Gminy Łącko w 2026 r.
- Zagospodarowanie osadów ściekowych z obiektów oczyszczalni ścieków ZGŚ Łyna przy ul. Leśnej w Olsztynie.
więcej: Usługi usuwania osadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





