eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Realizacja usługi przeglądów technicznych urządzeń różnych producentów w pakietach 1 do 76 w okresie 12 miesięcy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-15



Ogłoszenie nr 759071-N-2020 z dnia 2020-12-15 r.

Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. Jana Mikulicza-Radeckiego:

Realizacja usługi przeglądów technicznych urządzeń różnych producentów w pakietach 1 do 76 w okresie 12 miesięcy

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytecki Szpital Kliniczny im. Jana Mikulicza-Radeckiego, krajowy numer identyfikacyjny 28901200000000, Borowska 213, 50-556 Wrocław, woj. dolnośląskie, państwo Polska

telefon: 71 734 24 77,
e-mail: dzp@usk.wroc.pl,
www: www.usk.wroc.pl

adres profilu nabywcy: www.usk.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny - Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, https://usk-wroc.logintrade.net

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, https://usk-wroc.logintrade.net

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Tak , adres: https://usk-roc.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Nie

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja usługi przeglądów technicznych urządzeń różnych producentów w pakietach 1 do 76 w okresie 12 miesięcy

Numer referencyjny: DZP.242.399.202

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: wszystkich części


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi przeglądów technicznych urządzeń różnych producentów w pakietach 1 do 76 w okresie 12 miesięcy zgodnie z wykazem stanowiącym załącznik nr 1A (wykaz sprzętu wraz z harmonogramem przeglądów) do umowy, zgodnie z wymaganiami producenta i instrukcją serwisową wraz z wymianą części wymaganych przez producenta do wymiany podczas przeglądu, czyszczeniem, kalibracją oraz przeprowadzeniem testów bezpieczeństwa elektrycznego, w okresie 12 miesięcy.
1. przegląd okresowy Analizatora neurosensorycznego produkcji MEDOC
2 przegląd okresowy Analizatorów hematologicznych produkcji MEFA
3 przegląd okresowy Analizatora mleka kobiecego produkcji MIRIS AB
4 przegląd okresowy Aparatu Vacum produkcji Nouvag
5 przegląd okresowy Dioptromierza produkcji Shin Nippon
6 przegląd okresowy Ewakuatora dymu do diatermii produkcji ERBE Elektromedizin GmbH
7 przegląd okresowy Funduskamery produkcji CARL ZEISS
8 przegląd okresowy Kapslarki produkcji Sterifeed
9 przegląd okresowy Licznika hematologicznego produkcji Hexan Sp. z o.o.
10 przegląd okresowy Systemu do neuronawigacji produkcji Brainlab AG
11 przegląd okresowy Przepływomierza do pomostów aortalno-wieńcowych produkcji Medistim ASA
12 przegląd okresowy Rejestratorów Aspekt 700-1 produkcji Aspel S.A.
13 przegląd okresowy urządzeń produkcji PMI
14 przegląd okresowy Tromboelastometrów produkcji Tem International GmbH
15 przegląd okresowy Sensytometru produkcji Pehamed
16 przegląd okresowy Orbitreku produkcji Kettler
17 przegląd okresowy Pasteryzatora produkcji Sterifeed
18 przegląd okresowy Pionizatorów produkcji ALREH MEDICAL
19 przegląd okresowy Platformy dynamograficznej podwójnej produkcji AC International EAST
20 przegląd okresowy Platformy balansowej produkcji Biodex Medical (USA)
21 przegląd okresowy Platformy terapeutycznej bezprzewodowej produkcji P.H.U. Technomex Sp. z o.o.
22 przegląd okresowy Rhinomanometru z wyposażeniem produkcji Atoms Gmbh
23 przegląd okresowy Podnośników produkcji Liko
24 przegląd okresowy Słuchawki do badań słuchu produkcji Audiometrics Inc. / USA
25 przegląd okresowy Tympanometru produkcji GN Otometrics / Danplex
26 przegląd okresowy Słuchawek do terminala do badań słuchu produkcji MAICO
27 przegląd okresowy Aparatów do ćw. z wykorzystaniem oporu elastycznego produkcji AC International EAST
28 przegląd okresowy Zestawu do prób wysiłkowych produkcji BTL (UK)
29 przegląd okresowy Podnośnika pacjenta elektryczny produkcji Invacare
30 przegląd okresowy Podnośników produkcji Liko
31 przegląd okresowy Posturografów produkcji Neurocom USA
32 przegląd okresowy Urządzenia do pomiaru bioimpedancji elektrycznej nabłonka wielowarstwowego płaskiego szyjki macicy produkcji Zilico Limited
33 przegląd okresowy Aparatów do podciśnieniowego leczenia ran produkcji Genadyne Biotechnologies
34 przegląd okresowy Aparatu do aferezy typu Universal Art
35 przegląd okresowy Napędu ortopedycznego produkcji ConMed
36 przegląd okresowy Wiertarki produkcji Hand-Prod
37 przegląd okresowy Wiertarek akumulatorowych produkcji Synthes
38 przegląd okresowy Videootoskopu produkcji MGB Endoskopische Geräte GmbH
39 przegląd okresowy Stacji diagnostycznej z oprogramowaniem Teleradiologia typu Exhibeon
40 przegląd okresowy Stanowisk do resuscytacji (inkubator otwarty) produkcji ATOM MEDICAL Tokyo/Japonia
41 przegląd okresowy Systemu do analizy obrazu do badań cytogenetycznych produkcji BioView
42 przegląd okresowy Systemu do elektrofizjologii multifokalnej produkcji TOMEY
43 przegląd okresowy Systemu lokalizowanej terapii cieplnej produkcji Cincinnati Sub Zero
44 przegląd okresowy Termobloków grzejnych produkcji Biosan
45 przegląd okresowy Urządzenia do trakcji odcinka lędźwiowego/szyjnego produkcji EMPI
46 przegląd okresowy Urządzenia do screeningowego badania słuchu produkcji Intercoustics A/S
47 przegląd okresowy Urządzeń do fototerapii produkcji Ohmeda Medical
48 przegląd okresowy Urządzenia do pomiaru średnicy naczyń produkcji ST. JUDE MEDICAL
49 przegląd okresowy urządzenia do fotoferezy Cellex produkcji Therakos PHOTOPHERESIS
50 przegląd okresowy Urządzeń do automatycznego ucisku klatki piersiowej produkcji Zoll
51 przegląd okresowy Urządzeń produkcji Medtronic
52 przegląd okresowy Urządzenia skanującego preparaty histopatologiczne i cytologiczne produkcji OLYMPUS
53 przegląd okresowy Aparatu dopplerowskiego produkcji VIASYS (CareFusion U.S)
54 przegląd okresowy Autoczytników testów biologicznych produkcji 3M Health Care (USA)
55 przegląd okresowy Urządzenia do dekontaminacji powietrza w obecności pacjenta produkcji Airinspace
56 przegląd okresowy Urządzenia do opracowywania komórek macierzystych produkcji Biosafe
57 przegląd okresowy Aparatu do terapii falami uderzeniowymi produkcji BTL (UK)
58 przegląd okresowy Urządzeń produkcji Dutchmed
59 przegląd okresowy Systemu konfokalnego skaningowego laserowego oftalmoskopu i tomografii oklulistycznej produkcji Heidelberg Engineering GmbH
60 przegląd okresowy Spektrofotometrów produkcji Implen
61 przegląd okresowy Urządzeń produkcji Interacoustics
62 przegląd okresowy Aparatów do terapii ozonowej produkcji Krio Metrum
63 przegląd okresowy Uroflometru produkcji Menefis Biomedica
64 przegląd okresowy Aparatu do otoemisji produkcji Natus Bio-Logic
65 przegląd okresowy Urządzenia skanującego preparaty histopatologiczne i cytologiczne produkcji OLYMPUS
66 przegląd okresowy Urządzeń do mycia pacjenta w łóżku produkcji Pollution
67 przegląd okresowy Spektrofotometru produkcji Thermo Electron Corporation
68 przegląd okresowy Aparatów do operacji w niedokrwieniu produkcji ZIMMER
69 przegląd okresowy Urządzenia do ćwiczeń w podwieszeniu produkcji P. H. U. Technomex Sp. z o. o.
70 przegląd okresowy Urządzenia do wspomagania kaszlu Cough typu PULSAR
71 przegląd okresowy Urządzeń chłodniczych produkcji HYGECO
72 przegląd okresowy Urządzeń produkcji Philips -
73 przegląd okresowy Urządzeń produkcji GE Datex Ohmeda
74 przegląd okresowy Modułów produkcji GE Healthcare Finland
75 przegląd okresowy Systemu do ablacji śródoperacyjnej produkcji Valleylab
76 przegląd okresowy Systemu monitoringu chłodziarko zamrażarek produkcji Poll Lab.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony w Rozdziale nr V tj. formularzach cenowych
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Rozdział nr IV


II.5) Główny kod CPV: 50.42.10.00


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:

w miesiącach: 12

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że wykonał a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywał co najmniej dwie tożsame z przedmiotem zamówienia usługi, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków: Zamawiający nie formułuje warunków w tym zakresie

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: Zamawiający nie formułuje warunków w tym zakresie

Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: brak danych

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Tak

Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp - TAK
- podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp - TAK

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:
Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy PZP, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający wezwie Wykonawcę w przypadku braku możliwości pobrania lub posiadania przez Zamawiającego dokumentów w sposób określony w formularzu oferty

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykaz co najmniej dwóch, tożsamych z przedmiotem zamówienia usług – wg wzoru stanowiącego Rozdział VII SIWZ

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty:
a) wypełniony formularz oferty sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego Rozdział II do SIWZ zawierający w szczególności: wskazanie oferowanego przedmiotu zamówienia, cenę ofertową dla poszczególnych pakietów brutto, zobowiązanie dotyczące terminu realizacji zamówienia, okresu gwarancji, terminu ważności i warunków płatności, oświadczenie o okresie związania ofertą oraz o akceptacji wszystkich postanowień SIWZ i wzoru umowy bez zastrzeżeń, a także informację, którą część zamówienia Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy;
b) wypełnione Formularze cenowe stanowiące Rozdział VI do SIWZ., podpisane przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy
c) oświadczenia stanowiące Rozdział III SIWZ;
d) oświadczenie RODO stanowiące Rozdział V SIWZ
2. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:
a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy PZP, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający wezwie Wykonawcę w przypadku braku możliwości pobrania lub posiadania przez Zamawiającego dokumentów w sposób określony w formularzu oferty
b) wykaz co najmniej dwóch, tożsamych z przedmiotem zamówienia usług – wg wzoru stanowiącego Rozdział VII SIWZ;
c) aktualne instrukcje serwisowe przedmiotu zamówienia, procedury i instrukcje wykonywania czynności,
d) dokumenty potwierdzające posiadanie przez pracowników firmy kwalifikacji określonych przez Producenta oraz doświadczenia zawodowego osób, które będą realizować przedmiot zamówienia na terenie Szpitala
e) dokumenty potwierdzające posiadanie legalnego, aktualnego oprogramowania umożliwiające w pełnym zakresie zrealizowanie przedmiotu zamówienia,
f) dokumenty potwierdzające posiadanie legalnych, aktualnych kodów serwisowych, haseł i innych zabezpieczeń umożliwiających w pełnym zakresie zrealizowanie przedmiotu zamówienia
g) częstotliwość poszczególnych przeglądów wraz z aktualnym, szczegółowym wykazem czynności wykonywanych podczas przeglądów urządzenia, zgodnych z zaleceniami Producenta.
3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa
w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku złożenia jednej oferty cyt. oświadczenie nie będzie wymagane

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Nie
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: brak danych

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): brak danych

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
termin gwarancji na wykonane prace oraz użyte materiały i podzespoły:40,00
cena:60,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Zmiana postanowień umowy może nastąpić za zgodą obu stron na piśmie pod rygorem nieważności.
2. Niedopuszczalna jest, pod rygorem nieważności, taka zmiana niniejszej umowy oraz wprowadzenie do niej takich postanowień, które byłyby niekorzystne dla Zamawiającego, jeżeli przy ich uwzględnieniu należałoby zmienić treść oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy chyba, że zachodzi jedna z przesłanek, o których mowa w art. 144 ust.1-1e ustawy Prawo zamówień publicznych.
3. Dopuszcza się zmianę umowy w sytuacji, gdy:
a) nastąpi zmniejszenie finansowania procedury medycznej przez NFZ, a procedura ta jest bezpośrednio związana z przedmiotem zamówienia wynikającym z niniejszej umowy,
b) wystąpi siła wyższa, która w bezpośredni sposób wpłynie na okoliczności realizacji umowy,
c) nastąpi zmiana numerów katalogowych produktów, przy jednoczesnym zastrzeżeniu braku zmian cen na wyższe oraz jednoczesnym podtrzymaniu co najmniej parametrów przedmiotu zamawianego,
d) wystąpi gwałtowna dekoniunktura lub inne nieprzewidziane okoliczności, niezależne od żadnej ze Stron (gospodarcze, polityczne, społeczne, atmosferyczne itp.), które w bezpośredni sposób wpłyną na okoliczności realizacji umowy,
e) w wyniku braku dostępności części zamiennych do urządzenia objętego umową lub takiej awarii sprzętu, że naprawa będzie niemożliwa bądź nieopłacalna i nastąpi konieczność wyłączenia urządzenia z eksploatacji,
f) nastąpi zwiększenie liczby urządzeń z uwagi na zmiany organizacyjne po stronie Zamawiającego,
g) nastąpi zmniejszenie liczby urządzeń ze względów technicznych, technologicznych związanych ze stanem urządzeń (np. zniszczenie), wyłączenia z eksploatacji, sprzedaży.
4. Dopuszcza się zmianę umowy w zakresie przedmiotowym, to jest zastąpienie produktu objętego umową odpowiednikiem w przypadku:
a) zaprzestania wytwarzania przez producenta asortymentu objętego umową,
b) przedłożenia przez wykonawcę oferty korzystniejszej dla Zamawiającego.
5. Zmiana, o której mowa w ust. 4 powyżej, będzie dopuszczalna pod warunkiem, że odpowiednik: będzie spełniał wszystkie wymagania Zamawiającego określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, nie będzie miał niższych parametrów od zaoferowanego w ofercie oraz będzie znajdował zastosowanie co najmniej w tych samych wskazaniach co asortyment objęty umową i przy cenie nie wyższej niż cena asortymentu objętego umową,
6. W sytuacji, kiedy w okresie trwania umowy nie zostanie wykonana całość usług, a zaistnieje okoliczność uzasadniona potrzebami Zamawiającego, strony dopuszczają możliwość przedłużenia czasu trwania umowy na okres pozwalający wykonanie usług w ilości niezbędnej dla funkcjonowania Zamawiającego związanego z jego działalnością do czasu rozstrzygnięcia nowej procedury przetargowej dotyczącej tożsamych usług, jednak na okres nie dłuższy niż 4 m-ce od terminu, określonego w § 5.
7. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub dalsze wykonywanie umowy może zagrozić istotnemu interesowi bezpieczeństwa państwa lub bezpieczeństwu publicznemu, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od dnia powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku, Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.
8. Zamawiający zastrzega możliwość niewykorzystania całości wartości brutto umowy, a Wykonawca nie będzie miał z tego tytułu roszczeń.
9. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany lokalizacji sprzętu.


IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 05.01.2022, godzina: 11:00

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): brak danych

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Język polski

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: brak danych

IV.6.5) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.