eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaBudowa ośrodka radiokomunikacyjnego OR Kętrzyn i OR Sanok

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-12-10



Ogłoszenie nr 751367-N-2020 z dnia 2020-12-10 r.

Polska Agencja Żeglugi Powietrznej:

Budowa ośrodka radiokomunikacyjnego OR Kętrzyn i OR Sanok

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych: Nie

Minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %): 0%

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający: Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających: Nie

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: Nie
I. 1) NAZWA I ADRES: Polska Agencja Żeglugi Powietrznej, krajowy numer identyfikacyjny 14088677100000, ul. Wieżowa 8, 02-147 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska

telefon: 22 574 62 44
faks: 22 574 63 59
e-mail: zp@pansa.pl
www: https://bip.pansa.pl/

adres profilu nabywcy: https://bip.pansa.pl/category/zamowienia-publiczne/zamowienia-publiczne-powyzej-30-000-euro/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny - Państwowa osoba prawna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL): Tak, https://portal.smartpzp.pl/pazp

Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Tak, https://portal.smartpzp.pl/pazp

Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem: Nie

Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie: Nie

Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak , Inny sposób: Elektronicznie za pośrednictwem Platformy Zakupowej dostępnej pod adresem internetowym: https://portal.smartpzp.pl/pazp/

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób: Tak

Inny sposób: pisemnie, na adres Zamawiającego

Adres: Polska Agencja Żeglugi Powietrznej, ul. Wieżowa 8, 02-147 Warszawa BIURO PODAWCZE

Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ośrodka radiokomunikacyjnego OR Kętrzyn i OR Sanok

Numer referencyjny: 193/PAŻP/2020/AZP

Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny: Nie

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych

Zamówienie podzielone jest na części: Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: wszystkich części

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy: 2


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, wybudowanie, wyposażenie, i uruchomienie ośrodków radiokomunikacyjnych: OR Kętrzyn (Zadanie nr 1) i OR Sanok (Zadanie nr 2), wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną.

II.5) Główny kod CPV: 45.21.33.30


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):

Wartość bez VAT: 0,00

(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)

II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie

II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:


II.9) Informacje dodatkowe: Termin wykonania Przedmiotu zamówienia wynosi:
- Dla Zadania nr 1: 40 tygodni od daty zawarcia Umowy z uwzględnieniem wymagań Istotnych postanowień umowy dla Zadania nr 1.
- Dla Zadania nr 2: 40 tygodni od daty zawarcia Umowy z uwzględnieniem wymagań Istotnych postanowień umowy dla Zadania nr 2.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów

Określenie warunków:

III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna

Określenie warunków:

III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa

Określenie warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zgodnie z art. 22 ustawy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej:
1.1. Dla Zadania nr 1:
1.1.1. Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej kompleksowo zaprojektował i wykonał min. dwa (2) obiekty radiokomunikacyjne składające się z wieży łączności telekomunikacyjnej o wysokości min. 30 m nad poziomem terenu, wyposażonej w instalację antenową, urządzeń łączności radiowej, urządzeń łączności przewodowej oraz zasilania w pomieszczeniu zamkniętym lub kontenerze.
1.1.2. Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia osoby dysponujące następującymi kwalifikacjami zawodowymi:
a) kierownika budowy w dowolnej z wymienionych w pkt b specjalności posiadającego uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi
b) kierowników robót w specjalności:
- konstrukcyjno – budowlanej,
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych,
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych.
posiadających uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych
w budownictwie, bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi
w odpowiedniej specjalności (minimum po jednej osobie w każdej wskazanej specjalności).
Jeden z kierowników robót może jednocześnie pełnić funkcję kierownika budowy.
c) projektantów w specjalności:
- konstrukcyjno – budowlanej,
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych,
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych.
posiadających uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych
w budownictwie, bez ograniczeń do projektowania w odpowiedniej specjalności (minimum po jednej osobie w każdej wskazanej specjalności).
Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje osobami posiadającymi wszystkie wymienione uprawnienia niezależnie od tego czy dysponuje nimi jedna osoba czy kilka.
1.2. Dla Zadania nr 2:
1.2.1. Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej kompleksowo zaprojektował i wykonał min. dwa (2) obiekty radiokomunikacyjne składające się z wieży łączności telekomunikacyjnej o wysokości min. 30 m nad poziomem terenu, wyposażonej w instalację antenową, urządzeń łączności radiowej, urządzeń łączności przewodowej oraz zasilania w pomieszczeniu zamkniętym lub kontenerze.
1.2.2. Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia osoby dysponujące następującymi kwalifikacjami zawodowymi:
a) kierownika budowy w dowolnej z wymienionych w pkt b specjalności posiadającego uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi
b) kierowników robót w specjalności:
- konstrukcyjno – budowlanej,
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych,
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych,
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych.
posiadających uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych
w budownictwie, bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi
w odpowiedniej specjalności (minimum po jednej osobie w każdej wskazanej specjalności).
Jeden z kierowników robót może jednocześnie pełnić funkcję kierownika budowy.
c) projektantów w specjalności:
- konstrukcyjno – budowlanej,
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych
i elektroenergetycznych,
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych,
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych.
posiadających uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych
w budownictwie, bez ograniczeń do projektowania w odpowiedniej specjalności (minimum po jednej osobie w każdej wskazanej specjalności).
Wykonawca musi wykazać, iż dysponuje osobami posiadającymi wszystkie wymienione uprawnienia niezależnie od tego czy dysponuje nimi jedna osoba czy kilka.


Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp

III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp: Nie

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu: Tak

Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji: Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
2. WYKAZ DOKUMENTÓW I OŚWIADCZEŃ na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, opisanych w art. 22 ust. 1b ustawy, w odniesieniu do Zadania, na które składa ofertę. Wykonawca, którego oferta została oceniona najwyżej zostanie wezwany do złożenia, w wyznaczonym terminie, niżej wymienionych dokumentów:
2.1. Wykazu robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – z podaniem przedmiotu roboty budowlane z uwzględnieniem wymagań co do zakresu wymaganych informacji wynikających z wymagań określonych w Rozdziale V. pkt 1 SIWZ, dat wykonania (od-do), podmiotów, na rzecz których roboty budowlane zostały wykonane (nazwa, adres i telefon) – 1 egzemplarz, datowany i odpowiednio podpisany - opracowany wg druku dołączonego do SIWZ - załącznik nr 6 do SIWZ.
2.2. Dowodów określających należyte wykonanie robót budowlanych uwzględnionych w wykazie, o którym mowa w pkt 2 ppkt 2.1. powyżej. Dowodami są:
a) referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, określające czy te roboty budowlane zostały wykonane
należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie
z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone;
b) inne dokumenty – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów, o których mowa w lit. a) powyżej.
W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego zostały wcześniej wykonane roboty budowlane wskazane w wykazie, o którym mowa w pkt 2 ppkt 2.1. powyżej, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w pkt 2 ppkt 2.2.
2.3. Wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego,
w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - opracowany wg druku dołączonego do SIWZ - załącznik nr 7 do SIWZ;


III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP
1. Dla Zadania nr 1:
1.1. Specyfikacje oferowanych urządzeń łączności radiowej - Zamawiający dopuszcza złożenie dokumentów w języku angielskim bez konieczności tłumaczenia na język polski.
1.2. Dla oferowanych radiostacji VHF następujące deklaracje - Zamawiający dopuszcza złożenie dokumentów w języku angielskim bez konieczności tłumaczenia na język polski:
a) Deklaracja zgodności z Dyrektywą 2014/53/EU;
b) Deklaracja zgodności z aktualną normą ETSI EN 300 676 lub równoważną obowiązującą w UE;
c) Deklarację zgodności z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2018/1139 z dnia 4 lipca 2018r lub równoważne;
1.3. Kartę katalogową oferowanego przełącznika sieciowego, multipleksera oraz routera - Zamawiający dopuszcza złożenie dokumentów w języku angielskim bez konieczności tłumaczenia na język polski. Zamawiający w ramach złożonych kart katalogowych wymaga wskazania numerów katalogowych urządzeń, usług serwisowych i oprogramowania (tzw. Part Number), przy czym, przez numer katalogowy Zamawiający rozumie oznaczenie standardowo wykorzystywane przez producentów oferowanych urządzeń występujących w oficjalnych cennikach i katalogach produktów, określające skonkretyzowane urządzenie, pozwalające ustalić jego konfiguracje oraz cenę katalogową. Zamawiający nie dopuszcza posłużenia się „numerami katalogowymi“ stanowiącymi oznaczenie producenta zmodyfikowane przez Wykonawcę.
2. Dla Zadania nr 2:
2.1. Specyfikacje oferowanych urządzeń łączności radiowej - Zamawiający dopuszcza złożenie dokumentów w języku angielskim bez konieczności tłumaczenia na język polski.
2.2. Dla oferowanych radiostacji VHF następujące deklaracje - Zamawiający dopuszcza złożenie dokumentów w języku angielskim bez konieczności tłumaczenia na język polski:
a) Deklaracja zgodności z Dyrektywą 2014/53/EU;
b) Deklaracja zgodności z aktualną normą ETSI EN 300 676 lub równoważną obowiązującą w UE;
c) Deklarację zgodności z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2018/1139 z dnia 4 lipca 2018r lub równoważne;
2.3. Kartę katalogową oferowanego przełącznika sieciowego, multipleksera oraz routera - Zamawiający dopuszcza złożenie dokumentów w języku angielskim bez konieczności tłumaczenia na język polski. Zamawiający w ramach złożonych kart katalogowych wymaga wskazania numerów katalogowych urządzeń, usług serwisowych i oprogramowania (tzw. Part Number), przy czym, przez numer katalogowy Zamawiający rozumie oznaczenie standardowo wykorzystywane przez producentów oferowanych urządzeń występujących w oficjalnych cennikach i katalogach produktów, określające skonkretyzowane urządzenie, pozwalające ustalić jego konfiguracje oraz cenę katalogową. Zamawiający nie dopuszcza posłużenia się „numerami katalogowymi“ stanowiącymi oznaczenie producenta zmodyfikowane przez Wykonawcę.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. REPREZENTACJA I PEŁNOMOCNICTWO:
1.1. W przypadku oferty składanej w formie pisemnej (w papierze):
1.1.1. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony (zakres umocowania). Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem.
1.1.2. W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (wystawione zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy). Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony (zakres umocowania). Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem.
1.1.3. Oferta musi być podpisana przez pełnomocnika/osobę umocowaną do reprezentowania Wykonawcy/Wykonawców.
1.2. W przypadku oferty składanej w formie elektronicznej (podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym i przekazaną za pomocą Platformy):
1.2.1. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony (zakres umocowania). Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub elektronicznego poświadczenia zgodności odpisu lub kopii z okazanym dokumentem opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez w notariusza.
1.2.2. W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (wystawione zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy). Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie wskazywać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony (zakres umocowania). Pełnomocnictwo, udzielone przez każdego z Wykonawców składających wspólną ofertę, należy złożyć w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub elektronicznego poświadczenia zgodności odpisu lub kopii z okazanym dokumentem opatrzonego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez notariusza.
1.2.3. Oferta musi być podpisana przez pełnomocnika/osobę umocowaną do reprezentowania Wykonawcy/Wykonawców.
2. W terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego informacji z otwarcia ofert na stronie internetowej, na której udostępniana jest SIWZ, Wykonawcy składają bez wezwania oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu - opracowane wg druku dołączonego do SIWZ – załącznik nr 8 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony

IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium: Tak
Informacja na temat wadium:
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Wadium należy opisać w sposób pozwalający na zidentyfikowanie na zabezpieczenie oferty w zakresie którego Zadania zostało złożone (np. numer Zadania wskazany w tytule przelewu, wskazanie numeru Zadania w dokumentach wadialnych).
2. Przystępując do niniejszego postępowania, każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości:
- Dla Zadania nr 1: 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100).
- Dla Zadania nr 2: 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100).
3. Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy.
4. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert.
5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, za termin wniesienia uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.
6. Wadium w pieniądzu należy wnieść na rachunek Zamawiającego: Bank Gospodarstwa Krajowego, Aleje Jerozolimskie 7, 00-955 Warszawa – rachunek 03 1130 1017 0025 0094 4820 0013.
7. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w budynku Zamawiającego, ul. Wieżowa 8, 02-147 Warszawa, w biurze podawczym lub umieścić w osobnej kopercie – opisanej „wadium – postępowanie nr 193/PAŻP/2020/AZP”, dołączonej do oferty, z zastrzeżeniem Rozdziału XI A pkt 8 SIWZ. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w pkt 3 powyżej, beneficjentem takich dokumentów musi być Polska Agencja Żeglugi Powietrznej, ul. Wieżowa 8, 02-147 Warszawa, a złożone poręczenie lub gwarancja muszą zawierać w swojej treści zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy.
8. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ, spowoduje odrzucenie oferty na podstawie art. 89 ust. 1 pkt. 7b ustawy.

IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: Nie
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych: Nie

IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej: brak danych
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: brak danych

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej: brak danych

IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców:

Przewidywana minimalna liczba wykonawców:

Maksymalna liczba wykonawców:

Kryteria selekcji wykonawców:

IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta: brak danych

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej: brak danych

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów: brak danych

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych: brak danych

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów: brak danych

IV.1.8) Aukcja elektroniczna

Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): brak danych

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena brutto:60,00
Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady:40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony): Tak

IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne

IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem

Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji: brak danych

Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: brak danych

IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego

Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań: brak danych

Informacje na temat etapów dialogu:

Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego

Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia: brak danych

Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak

Zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zadanie 1:
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany Umowy w formie aneksu gdy:
1.1. nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Przedmiotu Umowy, a Strony uzgodnią zmiany Umowy wymuszone powyższymi zmianami przepisów;
1.2. wystąpi konieczność wprowadzenia zmian do sposobu realizacji Przedmiotu Umowy, gdy konieczność ta wyniknie w trakcie realizacji Umowy i której nie można było przewidzieć przed jej zawarciem lub zachodzi możliwość zastosowania lepszych wyrobów lub rozwiązań technologicznych a zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego i nie skutkuje zwiększeniem Ceny Umowy;
1.3. wystąpi zdarzenie o charakterze siły wyższej w tym stan zagrożenia epidemicznego, które uniemożliwiałoby terminowe wykonanie zobowiązań;
1.4. konieczne jest uzyskanie dodatkowych zgód, decyzji urzędowych nieprzewidzianych w Umowie, skutkujących przesunięciem terminu wykonania Przedmiotu Umowy o czas niezbędny na ich uzyskanie;
1.5. wystąpi konieczność wykonania robót dodatkowych, skutkujących przesunięciem terminu wykonania Przedmiotu Umowy o czas konieczny na ich wykonanie;
1.6. gdy realizacja Przedmiotu Umowy jest niemożliwa z przyczyn operacyjnych leżących po stronie Zamawiającego. Wówczas termin realizacji Przedmiotu Umowy może zostać przesunięty o czas, w którym realizacja Przedmiotu Umowy z przyczyn operacyjnych była niemożliwa. Podstawą do uznania przesunięcia terminu zakończenia realizacji Przedmiotu Umowy z tego powodu będzie wpis do dziennika budowy inspektora nadzoru ustanowionego przez Zamawiającego. Przesunięcie terminu zakończenia realizacji Przedmiotu Umowy z przyczyn operacyjnych nie rodzi podstaw do żądania dodatkowych świadczeń finansowych dla obu Stron Umowy,
2. Zamawiający może dokonywać nieistotnych zmian w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych, które nie stanowią zmiany Umowy w rozumieniu ust. 1 powyżej, nie mają wpływu na zakres, termin realizacji i Cenę Umowy.
3. Przed wprowadzeniem zmian w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych, o których mowa w ust. 2 powyżej Wykonawca winien uzgodnić te zmiany z autorem dokumentacji.
4. Wszelkie zmiany w treści Umowy wymagają formy pisemnej, w postaci aneksu, pod rygorem nieważności.

Zadanie 2.
1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany Umowy w formie aneksu gdy:
1.1. nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację Przedmiotu Umowy a Strony uzgodnią zmiany Umowy wymuszone powyższymi zmianami przepisów;
1.2. wystąpi konieczność wprowadzenia zmian do sposobu realizacji Przedmiotu Umowy, gdy konieczność ta wyniknie w trakcie realizacji Umowy i której nie można było przewidzieć przed jej zawarciem lub zachodzi możliwość zastosowania lepszych wyrobów lub rozwiązań technologicznych a zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego i nie skutkuje zwiększeniem Ceny Umowy;
1.3. wystąpi zdarzenie o charakterze siły wyższej w tym stan zagrożenia epidemicznego, które uniemożliwiałoby terminowe wykonanie zobowiązań a Strony uzgodnią stosowną zmianę terminów przewidzianych w Umowie;
1.4. konieczne jest uzyskanie dodatkowych zgód, decyzji urzędowych nieprzewidzianych w Umowie, skutkujących przesunięciem terminu wykonania Przedmiotu Umowy o czas niezbędny na ich uzyskanie;
1.5. wystąpi konieczność wykonania robót dodatkowych, skutkujących przesunięciem terminu wykonania Przedmiotu Umowy o czas konieczny na ich wykonanie;
1.6. gdy realizacja Przedmiotu Umowy jest niemożliwa z przyczyn operacyjnych leżących po stronie Zamawiającego. Wówczas termin realizacji Przedmiotu Umowy może zostać przesunięty o czas, w którym realizacja Przedmiotu Umowy z przyczyn operacyjnych była niemożliwa. Podstawą do uznania przesunięcia terminu zakończenia realizacji Przedmiotu Umowy z tego powodu będzie wpis do dziennika budowy inspektora nadzoru ustanowionego przez Zamawiającego. Przesunięcie terminu zakończenia realizacji Przedmiotu Umowy z przyczyn operacyjnych nie rodzi podstaw do żądania dodatkowych świadczeń finansowych dla obu Stron Umowy,
2. Zamawiający może dokonywać nieistotnych zmian w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych, które nie stanowią zmiany Umowy w rozumieniu ust. 1 powyżej, nie mają wpływu na zakres, termin realizacji i Cenę Umowy.
3. Przed wprowadzeniem zmian w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych, o których mowa w ust. 2 powyżej, Wykonawca winien uzgodnić te zmiany z autorem dokumentacji.
4. Wszelkie zmiany w treści Umowy wymagają formy pisemnej, w postaci aneksu, pod rygorem nieważności.


IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym:

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:

Data: 28.12.2020, godzina: 11:00

Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem): brak danych

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: język polski

IV.6.3) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: brak danych

IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIKI

Część nr: 1
Nazwa: zaprojektowanie, wybudowanie, wyposażenie, i uruchomienie obiektu radiokomunikacyjnego OR Kętrzyn wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

zaprojektowanie, wybudowanie, wyposażenie, i uruchomienie obiektu radiokomunikacyjnego OR Kętrzyn wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45213330-5

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena brutto:60,00
Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady:40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
Termin wykonania Przedmiotu zamówienia wynosi:
- Dla Zadania nr 1: 40 tygodni od daty zawarcia Umowy z uwzględnieniem wymagań Istotnych postanowień umowy dla Zadania nr 1.
Część nr: 2
Nazwa: zaprojektowanie, wybudowanie, wyposażenie, i uruchomienie obiektu radiokomunikacyjnego OR Sanok wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną

1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

zaprojektowanie, wybudowanie, wyposażenie, i uruchomienie obiektu radiokomunikacyjnego OR Sanok wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną

2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45213330-5

3) Wartość części zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 0,00

4) Czas trwania lub termin wykonania:

5) Kryteria oceny ofert:
KryteriaZnaczenie
Cena brutto:60,00
Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady:40,00


6) INFORMACJE DODATKOWE:
- Dla Zadania nr 2: 40 tygodni od daty zawarcia Umowy
z uwzględnieniem wymagań Istotnych postanowień umowy dla Zadania nr 2.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.