eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OleckoDostawa nici chirurgicznych, klipsów,środków biomedycznych i systemu zamkniętego do pobierania krwi

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-10

Olecko: Dostawa nici chirurgicznych, klipsów,środków biomedycznych i systemu zamkniętego do pobierania krwi
Numer ogłoszenia: 73651 - 2008; data zamieszczenia: 10.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: "Olmedica" w Olecku Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Gołdapska 1, 19-400 Olecko, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 5202543, fax 087 5202543 w. 319.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.olmedica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Prawa Handlowego Szpitalnictwo.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa nici chirurgicznych, klipsów,środków biomedycznych i systemu zamkniętego do pobierania krwi.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa klipsów, nici chirurgicznych, systemu zamkniętego do pobierania krwi,środków biomedycznych i sytemu do korekcji narządu rodnego do Olmedica w Olecku w okresie 12 miesięcy od czasu podpisania umowy. Orientacyjne ilości materiałów określające zapotrzebowanie na okres trwania umowy określa załącznik nr 4 (Pakiety od 1do11). Wykonawca oświadcza, że oferowany asortyment odpowiada wymaganiom według aktualnego stanu prawnego, a w szczególności wymaganiom ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r o wyrobach medycznych (Dz..U.Nr 93 poz 896 z póź.zm.) - jest to warunek wynikający z art. 9 ust.4 ustawy z dnia 30 sierpnia 1991r o zakładach opieki zdrowotnej i jest dopuszczony do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Odpowiednie dokumenty (atesty, świadectwa, certyfikaty) są w posiadaniu Wykonawcy i mogą być udostępnione Zamawiającemu na każde żądanie.Materiały winne być dostarczane o możliwie najwyższych parametrach jakościowych, w oryginalnych, nienaruszonych opakowaniach producenta, z serią i czytelnym terminem ważności nie krótszym niż dwa lata od dnia dostawy. W wyjątkowych wypadkach zamawiający dopuści możliwość dostarczenia asortymentu o terminie ważności krótszym - po wcześniejszym uzgodnieniu - ale nie mniej niż pół roku.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych - na pakiety.Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.11.21 - Szwy chirurgiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.21 - Szwy chirurgiczne Oryginalny kod CPV: 33.14.13.00 - Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.13.00 - Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi Oryginalny kod CPV: 33.16.22.00 - Przyrządy używane na salach operacyjnych Kod CPV wg słownika 2008: 33.16.22.00 - Przyrządy używane na salach operacyjnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 11.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie może ubiegać się Wykonawca, który złoży oświadczenie, że spełnia następujące warunki:posiada uprawnienia na podjęcie działalności gospodarczej objętej zamówieniem, posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust 1 Prawa zamówień publicznych; złoży oświadczenie, że zapoznał się z treścią SIWZ i nie wnosi do niejzastrzeżeń, złoży oświadczenie, że uważa się za związanego ofertą przez okres 30 dni od daty upływu terminu składania ofert; złoży oświadczenie, że zapoznał się z warunkami umowy na udzielenie zamówienia, załączonymi do niniejszej specyfikacji i akceptuje je bez zastrzeżeń, a w przypadku wyboru oferty zobowiązuje się do zawarcia umowy w miejscu i terminie wyznaczonym przez zamawiającego. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców którzy: nie spełniają warunków określonych przepisami art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych;wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności; złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; nie złożyli oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz oferty wg załączonego wzoru OFERTA stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ;oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art.22.ust.1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych - załącznik nr 2;formularz cenowy - zgodnie z załącznikiem nr 4. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, Wykonawca składa następujące dokumenty:aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewdencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (lub potwierdzona za zgodność z oryginałem kopia);dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych (oryginał lub czytelna kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez oferenta ), Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie (oryginał lub czytelna kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez oferenta );oświadczenie wykonawcy złożone na podstawie art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych wg. załącznika nr 2 do SIWZ;dane dotyczące podwykonawców i zakresu powierzonych im części zamówienia. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: wykaz wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, dat wykonywania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających (referencje), że dostawy te zostały wykonane należycie (minimum 2 usługi maksimum 6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 95
  • 2. karta oceny dostawcy - 5

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.olmedica.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Olmedica w Olecku Sp z o o ul. Gołdapska 1 pokój 206.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.04.2008 godzina 10:00, miejsce: 19-400 Olecko ul. Gołdapska 1 pokój 206.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: pakiet od nr 1 do nr 7 i nr 9 - Nici chirurgiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: nici chirurgiczne zgodnie z załącznikiem nr 4.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 95
    • 2. karta oceny dostawcy - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: pakiet nr 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: klipsy tytanowe do zabiegów laparoskopowych zgodnie z załącznikiem nr 4.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 95
    • 2. karta oceny dostawcy - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 11 System zamknięty do pobierania krwi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: System zamknięty do pobierania krwi zgodnie z załącznikiem ne 4.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 95
    • 2. karta oceny dostawcy - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.