eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Międzyrzecz › Remont i przebudowa drogi gminnej nr 102151F w miejscowości Międzyrzecz ul. Waszkiewicza - etap II od km 0 + 757,80 do km 1 + 353,77

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-05-10

Międzyrzecz: Remont i przebudowa drogi gminnej nr 102151F w miejscowości Międzyrzecz ul. Waszkiewicza - etap II od km 0 + 757,80 do km 1 + 353,77
Numer ogłoszenia: 72481 - 2013; data zamieszczenia: 10.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 40095 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Międzyrzecz, ul. Rynek 1, 66-300 Międzyrzecz, woj. lubuskie, tel. 95 7426930, faks 95 7426979.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i przebudowa drogi gminnej nr 102151F w miejscowości Międzyrzecz ul. Waszkiewicza - etap II od km 0 + 757,80 do km 1 + 353,77.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest remont i przebudowa drogi gminnej nr 102151F ul. Waszkiewicza na odcinku od skrzyżowania ul. Waszkiewicza z drogą w kierunku Kalska do torów kolejowych (km 0+757,80 do km 1+353,77) w Międzyrzeczu. Realizacja przedmiotowej inwestycji została podzielona na dwa zadania: zadanie kwalifikowane i zadanie niekwalifikowane w skład których wchodzi: ZADANIE KWALIFIKOWANE - REMONT I PRZEBUDOWA UL. WASZKIEWICZA W MIĘDZYRZECZU (etap II) a)Wykonanie remontu i przebudowy nawierzchni drogi ul. Waszkiewicza od km 0+757,80 do km 1+353,77 (dł. ok. 596 mb) - załączona dokumentacja projektowa branży drogowej jako przedmiot niniejszego zamówienia opisuje ETAP IIIB, b)Wykonanie przebudowy i budowy chodników przy ul. Waszkiewicza, c)Wykonanie zatok postojowych (8 stanowisk) wraz z pasem manewrowym, d)Wykonanie remontu skrzyżowań z drogami bocznymi w zakresie nawierzchni jezdni i chodników, e)Wykonanie oświetlenia w ciągu ulicy Waszkiewicza odcinek od skrzyżowania ulicy Waszkiewicza z drogą w kierunku Kalsko do torów kolejowych (19 szt. słupów oświetleniowych), f)Wykonanie odcinka kanalizacji deszczowej wraz z przykanalikami w ciągu ulicy Waszkiewicza (2 studnie, 2 wpusty uliczne wraz z przykanalikami), g)Wykonanie oznakowania poziomego i pionowego rozbudowywanej ulicy oraz elementy bezpieczeństwa ruchu drogowego - zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu, h)Wykonanie wycinki drzew (3 szt.), i)Opracowanie organizacji ruchu na czas prowadzenia robót. ZADANIE NIEKWALIFIKOWANE - PRZEBUDOWA SIECI WODOCIĄGOWEJ I KANALIZACJI SANITARNEJ W UL. WASZKIEWICZA (etap II) a)Wykonanie kanalizacji sanitarnej wraz z przykanalikami w ciągu ul. Waszkiewicza na odcinku od studni Ks 8 do wysokości skrzyżowania ul. Waszkiewicza z ul. Zakaszewskiego, b)Wykonanie sieci wodociągowej wraz z przykanalikami, hydrantami w ciągu ul. Waszkiewicza na odcinku od torów kolejowych do wysokości skrzyżowania ul. Waszkiewicza z ul. Zakaszewskiego, wraz z wpięciem w istniejącą sieć wodociągową. UWAGA !!! Roboty budowlane należy prowadzić w takim zakresie aby w miarę możliwości udostępnić mieszkańcom dojazdy do zlokalizowanych w obrębie przebudowywanej ulicy zakładom oraz budynkom mieszkalnym. 2. W cenie ryczałtowej zadania należy ująć wszystkie koszty niezbędne do kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia min. koszty transportu materiałów i urobku, geodezyjnego operatu powykonawczego, geodezyjnych pomiarów powykonawczych wykonania i montażu TABLICY REKLAMOWEJ zgodnie z wymogami Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych oraz wszelkie inne koszty niezbędne do prawidłowego i kompletnego wykonania zadania. 3. Zamawiający wskaże miejsce składowania materiałów rozbiórkowych nadających się do ponownego wbudowania takich jak m.in. kostka betonowa typu POLBRUK, kostka kamienna znajdująca się pod masą asfaltową obecnej jezdni i inne oraz urządzeń. Materiały rozbiórkowe nadające się do ponownego wbudowania należy przewieść na plac magazynowy spółek gminnych takich jak PUBR Międzyrzecz ul. Reymonta oraz MTBS Międzyrzecz ul. Krótka. W cenie ofertowej należy przewidzieć paletowanie oraz ofoliowanie przewożonych materiałów nadających się do ponownego wbudowania. Transport materiałów rozbiórkowych nadających się do ponownego wbudowania odbywać się powinien w takich warunkach aby transportowany materiał nie uległ zniszczeniu bądź uszkodzeniu. Przewożony materiał w miejsce wskazane przez Zamawiającego należy zdać za pokwitowaniem w celu ilościowego rozliczenia Wykonawcy z materiałów rozbiórkowych nadających się do wbudowania. 4. Wykonawca ma obowiązek we własnym zakresie usunąć wynikłe na etapie prowadzenia robót ziemnych kolizje z nie zinwentaryzowanymi oraz zinwentaryzowanymi urządzeniami infrastruktury podziemnej. W zakres usunięcia kolizji wchodzą również uzgodnienia z gestorem danego urządzenia warunków na jakich dana kolizja ma zostać usunięta. 5. Roboty budowlane objęte niniejszym zamówieniem należy prowadzić zgodnie i w zakresie opracowanej dokumentacji projektowej przez Gorzowską Inżynierską Firmę Konsultingową InterPROJEKT. 6. Za zgodą Zamawiającego dopuszcza się zastosowanie rozwiązań zamiennych, równoważnych określonych w dokumentacji znaków towarowych, patentów lub ich pochodzenia. Podane parametry techniczne są parametrami minimalnymi. Dostarczone materiały nie mogą mieć parametrów gorszych niż opisane. Wszystkie nazwy własne należy traktować jako te lub równoważne. 7. Biorąc pod uwagę głębokość prowadzonych wykopów należy liczyć się z występowaniem wody gruntowej. W związku z powyższym może zachodzić konieczność wykonania odwodnienia wykopów na całej ich długości. Fakt ten Wykonawca ma obowiązek przewidzieć w swojej ofercie cenowej. 8. Roboty budowlane będące przedmiotem niniejszego zamówienia Wykonawca zobligowany jest prowadzić dwuzmianowo (zamówienie realizować należy w godzinach 6.00-22.00). 9. Wykonawca zobowiązany będzie do osobnego fakturowania zadania kwalifikowanego i niekwalifikowanego. 10. Zamieszczone do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia przedmiary robót służą jedynie jako pomoce do sporządzenia oferty. Wykonawca ma obowiązek ująć wszystkie niezbędne koszty aby przedmiot zamówienia był wykonany zgodnie z projektem w zakresie określonym w opisie przedmiotu zamówienia oraz wiedzą i zasadami sztuki budowlanej. 11. W cenie ryczałtowej zadania należy ująć wszystkie koszty niezbędne do terminowego i prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z przedstawionym projektem budowlanym, w tym również: koszty zagospodarowania, zabezpieczenia i utrzymania terenu budowy, właściwego zagospodarowania materiałów rozbiórkowych zgodnie z ustawą o odpadach, koszty niezbędnych badań i sprawdzeń, uporządkowania terenu po zakończeniu robót, koszty operatu powykonawczego, geodezyjnych pomiarów powykonawczych i innych kosztów niezbędnych do prawidłowego i kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia. 11.1 Wynagrodzenie Wykonawcy określa się w formie kwoty ryczałtowej, która zawierać będzie łączną cenę robót i innych świadczeń niezbędnych dla realizacji zadania zgodnie z dokumentacją projektową i SIWZ. 11.2. Ustalona wysokość wynagrodzenia ryczałtowego jest ostateczna, niezależnie od rozmiaru robót budowlanych i innych świadczeń oraz ponoszonych przez Wykonawcę kosztów ich realizacji. 11.3. Za ustalenie ilości robót i innych świadczeń oraz za sposób przeprowadzenia na tej podstawie kalkulacji wynagrodzenia ryczałtowego odpowiada wyłącznie Wykonawca. 12. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy kopię aktualnej polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej okres realizacji zamówienia. W przypadku, gdy termin obowiązywania polisy będzie się kończył przed terminem zakończenia umowy, Wykonawca na 14 dni przed upływem tego terminu, ma obowiązek przedłożyć Zamawiającemu dokument o kontynuacji ubezpieczenia. 13. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji inwestycji, który będzie załącznikiem do umowy. Harmonogram podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego. 14. Zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 grudnia 2011 r. w sprawie średniego kursu złotego w stosunku do euro stanowiącego podstawę przeliczania wartości zamówień publicznych (Dz. U. Nr 282, poz. 1650) średni kurs złotego w stosunku do EURO stanowiący podstawę przeliczania wartości zamówień publicznych wynosi 4,0196 zł. 15. Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzieli 3-letniej gwarancji i rękojmi na całość przedmiotu zamówienia oraz zobowiązuje się do zapewnienia pełnej funkcjonalności całości przedmiotu zamówienia poprzez bezpłatne usuwanie usterek w zakresie udzielonej przez siebie gwarancji.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.24.40 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego 45.31.62.13 - Instalowanie oznakowania drogowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • EUROVIA POLSKA S.A., Bielany Wrocławskie ul. Szwedzka 5, 55-040 Kobierzyce, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2976320,06 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2079640,68

  • Oferta z najniższą ceną: 2079640,68 / Oferta z najwyższą ceną: 2104694,07

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.