eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OpoleŚwiadczenie usług warsztatowych, w tym przeglądów technicznych dla samochodów osobowych i ciężarowych GDDKiA Rejonu w Brzegu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-23

Opole: Świadczenie usług warsztatowych, w tym przeglądów technicznych dla samochodów osobowych i ciężarowych GDDKiA Rejonu w Brzegu
Numer ogłoszenia: 72438 - 2009; data zamieszczenia: 23.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu , ul. Niedziałkowskiego 6, 45-085 Opole, woj. opolskie, tel. 077 4016344; 4545505, 4016330, faks 077 4544468.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.opole.gddkia.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług warsztatowych, w tym przeglądów technicznych dla samochodów osobowych i ciężarowych GDDKiA Rejonu w Brzegu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Świadczenie usług warsztatowych, w tym przeglądów technicznych dla samochodów osobowych i ciężarowych GDDKiA Rejonu w Brzegu. I. Zamówienie obejmuje : a. konserwację - przeglądy okresowe (między-przebiegowe OT 1, OT 2 ), b. przeglądy okresowe OZ (zimowy), OL (letni), c. przeglądy rejestracyjne, d. inne usługi warsztatowe - np. drobne naprawy , wymiana ogumienia itp. II. Inne istotne elementy zamówienia. a. Naprawy będą realizowane w warsztacie zlokalizowanym w granicach administracyjnych miasta Brzeg, b. Wykonawca będzie stosował tylko oryginalne części zamienne, c. Wykonawca udzieli gwarancji 12 miesięcznej na zamontowane części oraz na wykonane naprawy, d. Wykaz posiadanych samochodów podany został w rozdziale 4 niniejszej SIWZ, e. Zaproponowane ceny jednostkowe na poszczególne rodzaje usług będą niezmienne w okresie realizacji zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji samochodów 50.11.40.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji ciężarówek .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy niepodlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Pzp oraz spełniający niżej określone warunki udziału w postępowaniu. Warunki udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt 1)-3) ustawy Pzp - Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na wartość co najmniej 50 000 zł. - Posiadają warsztat , w którym wykonywane będą naprawy zlokalizowany w granicach administracyjnych miasta Brzeg. - Posiadają stanowisko komputerowego diagnozowania usterek w pojazdach, lub możliwość z jego korzystania w innym warsztacie - Informacja dla Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia spółki cywilne/konsorcja W przypadku tych Wykonawców, żaden z nich nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 1-9 i ust. 2 ustawy Pzp, natomiast warunki określone w pkt 7.2 IDW przedmiotowej SIWZ muszą spełniać łącznie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na podstawie art. 24 ustawy Pzp. Podstawą oceny spełniania warunków będą w szczególności wymagane dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt 8 IDW, na zasadzie spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków, określonych w art. 24 ust. 1 pkt 1)-9) ustawy Pzp, Wykonawcy powinni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodne z treścią Formularza 3.1. zamieszczonego w SIWZ Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Na potwierdzenie spełniania warunków opisanych w pkt 7.2. IDW przedmiotowej SIWZ Wykonawcy powinni przedłożyć następujące dokumenty: Polisę , a przypadku jej braku inny dokument potwierdzający , że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej , na kwotę nie mniejszą niż określono w warunku udziału w zakresie ubezpieczenia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl/article/oddzialy/gddkia_opole/ -->zamówienie publiczne.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu Rejon w Brzegu ul. Oławska 25 , 49-300 Brzeg telefon: (+48) 077 42-40-500 , faks (+48) 077 42-40-501..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.04.2009 godzina 09:50, miejsce: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Opolu Rejon w Brzegu ul.Oławska 25 , 49-300 Brzeg pok. nr 7 ( I piętro, sekretariat)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.