Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-08
Sochaczew: Rozbudowa systemu wizyjnego monitoringu miasta Sochaczewa
Numer ogłoszenia: 71578 - 2008; data zamieszczenia: 08.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Sochaczew, ul. 1-go Maja 16, 96-500 Sochaczew, woj. mazowieckie, tel. 046 8622235 w. 347, fax 046 862-26-02.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sochaczew.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa systemu wizyjnego monitoringu miasta Sochaczewa.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa systemu wizyjnego monitoringu miasta Sochaczew opartego na produktach firmy Bosch posiadanych przez zamawiającego, który składać ma się z 12 punktów monitoringu: PM1 - Punkt Monitoringu 1, Plac na skrzyżowaniu ul. Warszawskiej i Staszica- kamera obrotowa, obecnie zainstalowana na budynku Muzeum (obowiązkiem Wykonawcy w niniejszym przetargu jest włączenie w/w punktu kamerowego do monitoringu przy spełnieniu warunków określonych w SIWZ.), PM2 - skrzyżowanie ul. Pokoju i Żeromskiego - kamera obrotowa, PM3 - Skrzyżowanie ul. Traugutta i Reymonta - kamera obrotowa, PM4 - Dworzec PKP - pętla autobusowa - kamera obrotowa, PM5 i PM6 - Dworzec PKP - peron - 2 kamery stałe, PM7 - ogródek jordanowski przy Alei 600-lecia - kamera obrotowa, PM8 - Skrzyżowanie Alei 600-lecia i ulicy Staszica - kamera stała, PM9 - Skrzyżowanie Alei 600-lecia i ulicy Staszica - kamera stała, PM10, PM11 - Chopina - 2 kamery stałe, PM12 - kamera obrotowa. Obraz z kamer ma być przesyłany w skompresowanej formie, w postaci sygnału MPEG-4. Kompresja sygnału ma odbywać się za pomocą wbudowanego w kamerę IP kodera. Wykonawca zobowiązany jest do zbudowania łącza pomiędzy Centrum Monitoringu w Urzędzie Miasta w Sochaczewie a PM1-PM12 w sposób zapewniający ciągłość transmisji ze wszystkich kamer.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 32.32.35.00 - Urządzenia do nadzoru wideo Kod CPV wg słownika 2008: 32.32.35.00 - Urządzenia do nadzoru wideo Oryginalny kod CPV: 29.81.61.00 - Urządzenia bezpośredniego monitorowania Kod CPV wg słownika 2008: 34.97.10.00 - Urządzenia bezpośredniego monitorowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.05.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na podstawie wymaganych oświadczeń i dokumentów na zasadzie spełnia/niespełna zgodnie z drukiem
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) Posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia 2)nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 u.p.z.p. 3) Legitymować się doświadczeniem z wykonania w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej jedną usługę o wartości nie mniejszej niż 200 000 zł. Brutto w zakresie wykonania monitoringu wraz z dokumentami (np. referencjami) potwierdzającymi iż te prace zostały wykonane należycie. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); b) Dokument potwierdzający iż Oferent wykonał w okresie ostatnich 3 lat, przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej jedną usługę o wartości nie mniejszej niż 200.000 złotych brutto w zakresie wykonania monitoringu wraz z dokumentami ( np. referencjami) potwierdzającymi iż te prace zostały wykonane należycie, dokument ten nadto winien zawierać: a. wskazanie, że Wykonawca składający ofertę w niniejszym postępowaniu realizował roboty, których dokumenty dotyczą, b. wskazanie podmiotu, na rzecz którego realizowane były roboty, c. wskazanie zakresu robót, d. wskazanie wartości robót, e. wskazanie daty wykonania (rozpoczęcia i zakończenia), f. wskazanie miejsca wykonania, g. opinię podmiotu wskazanego powyżej w pkt.b stwierdzającą, że roboty zostały wykonane należycie. c) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22, ust. 1 i o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych WYKAZ OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1. Oferta: 1)formularz oferty (na załączonym druku) 2)formularz ofertowy - stanowi wypełniony załączony druk formularza ofertowego 3)Uproszczony kosztorys ofertowy z podaniem nazw producentów proponowanych urządzeń sporządzony zgodnie z pkt. 3.1. lit. d. 4) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich); 5) Dokument potwierdzający iż Oferent wykonał w okresie ostatnich 3 lat, przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej jedną usługę o wartości nie mniejszej niż 200.000 złotych brutto w zakresie wykonania monitoringu wraz z dokumentami ( np. referencjami) potwierdzającymi iż te prace zostały wykonane należycie, 6) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22, ust. 1 i o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sochaczew.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Sochaczew ul. 1 Maja 16 96-500 Sochaczew.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.04.2008 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miejski w Sochaczew ul. 1 Maja 16 96-500 Sochaczew Biuro Obsługi Klienta - parter.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SOCHACZEWA
- Sukcesywna dostawa oleju napędowego do garażowej stacji paliw zamawiającego o pojemności 5000 litrów.
- Dostawa motopomp i nagrzewnic w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej 2025-2026
- PRZEPROWADZENIE ZAJĘĆ EDUKACYJNO-SZKOLENIOWYCH Z ZAKRESU OCHRONY LUDNOŚCI I OBRONY CYWILNEJ
- Dostawa odzieży i wyposażenia ochronnego w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej 2025-2026
- Dostawa sprzętu pierwszej pomocy przedmedycznej w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej 2025-2026
- Dostawa sprzętu przeciwpowodziowego w ramach realizacji Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej 2025-2026
więcej: przetargi w Sochaczewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oraz montaż monitoringu w ramach ochrony ludności i obrony cywilnej
- Sprzedaż z dostawą sprzętu telewizji przemysłowej CCTV dla UWM w Olsztynie
- Przebudowa stadionu sportowego w msc. Lelis
- Dostawa wraz z montażem zabezpieczeń elektronicznych w Oddziale Zewnętrznym w Opolu Aresztu Śledczego w Opolu
- "Zakup i dostawa sprzętu do ochrony ludności cywilnej" - powt.
- ,,Dostawa i montaż serwera wraz z oprogramowaniem, routera oraz UPS do szafy serwerowej w budynku Urzędu Gminy w Celestynowie.
więcej: Urządzenia do nadzoru wideo »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





