eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TarnobrzegWykonywanie usług w zakresie przeglądów technicznych, konserwacji i napraw sprzętu oraz aparatury medycznej Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-02

Tarnobrzeg: Wykonywanie usług w zakresie przeglądów technicznych, konserwacji i napraw sprzętu oraz aparatury medycznej Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu
Numer ogłoszenia: 71155 - 2014; data zamieszczenia: 02.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu , ul. Szpitalna 1, 39-400 Tarnobrzeg, woj. podkarpackie, tel. 15 8123208, faks 15 8123209.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie usług w zakresie przeglądów technicznych, konserwacji i napraw sprzętu oraz aparatury medycznej Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług w zakresie przeglądów technicznych, konserwacji i napraw sprzętu oraz aparatury medycznej Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu, ujęta w 121 pakietach. II. Opis przedmiotu zamówienia: 1. Kod CPV wg Wspólnego Słownika Zamówień: 50420000-5 Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego; 50421200-4 Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu rentgenowskiego; 50430000-8 Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń precyzyjnych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz cenowy. 3. Zakres świadczeń będzie obejmował konserwację, przeglądy i naprawy oraz wpis do paszportów urządzeń medycznych znajdujących się na wyposażeniu Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu określonych w Załączniku nr 2 do SIWZ. 4. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie: a) przeglądu rocznego i czynności konserwacyjno - przeglądowych; b) wystawienie raportu serwisowego i wpis do dokumentacji eksploatacji sprzętu (paszportu technicznego) wykonanych czynności; c) prowadzenie kart naprawy urządzeń; d) wymianę pakietów serwisowych, (części objęte przeglądem rocznym) oraz jeśli dotyczy akumulatorów; e) kalibrację; f) sprawdzenie instalacji; g) ustawienie (regulację) wymaganych przez producenta parametrów; h) diagnozy i przedstawienie oferty cenowej na wykonanie naprawy w terminie do 72 godzin od momentu zgłoszenia usterki; i) sporządzenie orzeczeń o stanie urządzeń nienadających się do dalszej eksploatacji. 5. Zakres czynności wykonywanych w ramach przeglądów powinien być zgodny z zaleceniami producenta i obowiązującymi przepisami prawa. 6. W przypadku wyłączenia aparatu/urządzenia z użytkowania do Wykonawcy należy obowiązek umieszczenia na niesprawnym aparacie/urządzeniu czytelnej informacji: urządzenie niesprawne - nie używać lub urządzenie przeznaczone do naprawy - nie używać. 7. W cenie za przegląd techniczny Wykonawca musi uwzględnić wszystkie koszty związane z tą usługą, w tym dojazd lub koszt transportu aparatury. 8. Przedmiot zamówienia musi być realizowany zgodnie z przyjętym harmonogramem wynikającym z właściwości danego sprzętu/aparatury, SIWZ, wymogami producenta, obowiązującymi instrukcjami, standardami, normą oraz z zachowaniem przepisów BHP i P. Poż, na podstawie pisemnego zlecenia Zamawiającego. 9. Usługi będące przedmiotem niniejszego postępowania Wykonawca wykona przy użyciu własnej aparatury kontrolno - pomiarowej, narzędzi i materiałów w siedzibie Zamawiającego. 10. W przypadku konieczności wykonania usługi serwisowej w siedzibie Wykonawcy, ewentualny transport aparatów i sprzętu ma być wkalkulowany w cenę usługi i Zamawiający nie ponosi kosztów wysyłki. 11. Zgłoszenia konieczności przeprowadzenia konserwacji przekazywane będą w formie pisemnej, telefonicznej, faksu przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego, z uwzględnieniem pkt 17. Maksymalny czas reakcji Wykonawcy od momentu zgłoszenia w formie telefonicznej, faksu wynosi 48 godzin (w dni robocze), lub w pierwszy dzień roboczy po zgłoszeniu w dniu wolnym od pracy. 12. Naprawy będą realizowane w oparciu o pisemne zlecenie Zamawiającego, które zostanie skierowane po szczegółowej kalkulacji ofertowej Wykonawcy. 13. Przez kalkulację cenową rozumie się wszystkie koszty składowe jak: narzuty, koszt dojazdu i koszty związane z przygotowaniem ofert cenowych, ujętych w cenie brutto 1 rbg określonej przez Wykonawcę w ofercie. Do wartości robocizny dolicza się wartość zużytych materiałów wyszczególnionych w karcie pracy oraz obowiązujący podatek VAT - nie dotyczy pakietu 14. 14. Przez kalkulację cenową każdej naprawy rozumie się koszt ekspertyzy stanu technicznego i kosztorys ze wszystkimi narzutami i podatkami. Przez kosztorys naprawy rozumie się zryczałtowany kontrakt handlowy, zawierający łączny koszt naprawy niezbędny do jej realizacji oraz ekspertyzę stanu technicznego opisującą zakres uszkodzeń oraz części i podzespoły, które będą wymienione w trakcie naprawy - dotyczy pakietu 14. 15. Przez wykonanie naprawy rozumie się usunięcie usterki w pełnym zakresie, sprawdzenie poprawności pracy urządzenia i dokonanie wpisu do paszportu technicznego o dopuszczeniu urządzenia do dalszego użytkowania. 16. Na wykonaną usługę Wykonawca udziela, co najmniej trzy miesięcznej gwarancji na robociznę oraz gwarancji na wymienione części zamienne i materiały na okres nie krótszy niż gwarancja udzielona przez producenta tych części. 17. Przeglądy techniczne wykonywane są w terminach wynikających z zaleceń producenta lub dostawcy. 18. Usterki stwierdzone w trakcie przeglądu, możliwe do natychmiastowego usunięcia bez konieczności wyłączania urządzenia z użytkowania, będą usuwane w trakcie przeglądu po uzgodnieniu z Kierownikiem Działu Techniczno - Gospodarczego oraz po akceptacji Zamawiającego. 19. Wykonawca zapewnia możliwość uzyskania przed zleceniem usługi, wcześniejszej porady lub konsultacji telefonicznej z osobą wyznaczoną przez Wykonawcę do przeprowadzenia przeglądu lub naprawy. 20. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości urządzeń podlegających konserwacji i przeglądom technicznym, w ramach przeprowadzonych postępowań kasacyjnych..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego 50.42.12.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu rentgenowskiego 50.43.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń precyzyjnych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 121.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia, nie spełnia, na podstawie analizy załączonych dokumentów. Potwierdzeniem, że Wykonawca spełnia w/w warunek będzie złożenie oświadczenia - zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia, nie spełnia, na podstawie analizy załączonych dokumentów. Potwierdzeniem, że Wykonawca spełnia w/w warunek będzie złożenie oświadczenia - zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia, nie spełnia, na podstawie analizy załączonych dokumentów. Potwierdzeniem, że Wykonawca spełnia w/w warunek będzie złożenie oświadczenia - zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia, nie spełnia, na podstawie analizy załączonych dokumentów. Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca: a) będzie dysponować co najmniej 1 osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie zawodowe w zakresie przeglądów technicznych, konserwacji i napraw danego sprzętu oraz aparatury medycznej min. 1 rok; b) złoży oświadczenie - zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia, nie spełnia, na podstawie analizy załączonych dokumentów. Potwierdzeniem, że Wykonawca spełnia w/w warunek będzie złożenie oświadczenia - zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Dokumenty stanowiące ofertę - zawartość ofert: Oprócz dokumentów wymienionych w pkt III.4), oferta winna zawierać: 1. Wypełniony i podpisany Formularz Oferty - na załączniku nr 1 SIWZ. 2. Wypełniony i podpisany Formularz cenowy - na załączniku nr 2 SIWZ. 3. Pełnomocnictwo w przypadku gdy osoba lub osoby podpisujące ofertę działają na podstawie pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 4. Każda strona załączników do oferty winna być podpisana przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Przewiduje się możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następującym zakresie: w przypadku zmiany stawki VAT - zmianie ulegnie kwota podatku VAT i cena netto, cena brutto pozostanie niezmienna. 2. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitaltbg.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu Adres: 39-400 Tarnobrzeg, ul. Szpitalna 1.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.04.2014 godzina 09:00, miejsce: Wojewódzki Szpital im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu Adres: 39-400 Tarnobrzeg, ul. Szpitalna 1, Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.