Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-04-02
Tarnobrzeg: Wykonywanie usług w zakresie przeglądów technicznych, konserwacji i napraw sprzętu oraz aparatury medycznej Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii
z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu
Numer ogłoszenia: 71155 - 2014; data zamieszczenia: 02.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu , ul. Szpitalna 1, 39-400 Tarnobrzeg, woj. podkarpackie, tel. 15 8123208, faks 15 8123209.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie usług w zakresie przeglądów technicznych, konserwacji i napraw sprzętu oraz aparatury medycznej Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług w zakresie przeglądów technicznych, konserwacji i napraw sprzętu oraz aparatury medycznej Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu, ujęta w 121 pakietach. II. Opis przedmiotu zamówienia: 1. Kod CPV wg Wspólnego Słownika Zamówień: 50420000-5 Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego; 50421200-4 Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu rentgenowskiego; 50430000-8 Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń precyzyjnych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz cenowy. 3. Zakres świadczeń będzie obejmował konserwację, przeglądy i naprawy oraz wpis do paszportów urządzeń medycznych znajdujących się na wyposażeniu Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu określonych w Załączniku nr 2 do SIWZ. 4. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie: a) przeglądu rocznego i czynności konserwacyjno - przeglądowych; b) wystawienie raportu serwisowego i wpis do dokumentacji eksploatacji sprzętu (paszportu technicznego) wykonanych czynności; c) prowadzenie kart naprawy urządzeń; d) wymianę pakietów serwisowych, (części objęte przeglądem rocznym) oraz jeśli dotyczy akumulatorów; e) kalibrację; f) sprawdzenie instalacji; g) ustawienie (regulację) wymaganych przez producenta parametrów; h) diagnozy i przedstawienie oferty cenowej na wykonanie naprawy w terminie do 72 godzin od momentu zgłoszenia usterki; i) sporządzenie orzeczeń o stanie urządzeń nienadających się do dalszej eksploatacji. 5. Zakres czynności wykonywanych w ramach przeglądów powinien być zgodny z zaleceniami producenta i obowiązującymi przepisami prawa. 6. W przypadku wyłączenia aparatu/urządzenia z użytkowania do Wykonawcy należy obowiązek umieszczenia na niesprawnym aparacie/urządzeniu czytelnej informacji: urządzenie niesprawne - nie używać lub urządzenie przeznaczone do naprawy - nie używać. 7. W cenie za przegląd techniczny Wykonawca musi uwzględnić wszystkie koszty związane z tą usługą, w tym dojazd lub koszt transportu aparatury. 8. Przedmiot zamówienia musi być realizowany zgodnie z przyjętym harmonogramem wynikającym z właściwości danego sprzętu/aparatury, SIWZ, wymogami producenta, obowiązującymi instrukcjami, standardami, normą oraz z zachowaniem przepisów BHP i P. Poż, na podstawie pisemnego zlecenia Zamawiającego. 9. Usługi będące przedmiotem niniejszego postępowania Wykonawca wykona przy użyciu własnej aparatury kontrolno - pomiarowej, narzędzi i materiałów w siedzibie Zamawiającego. 10. W przypadku konieczności wykonania usługi serwisowej w siedzibie Wykonawcy, ewentualny transport aparatów i sprzętu ma być wkalkulowany w cenę usługi i Zamawiający nie ponosi kosztów wysyłki. 11. Zgłoszenia konieczności przeprowadzenia konserwacji przekazywane będą w formie pisemnej, telefonicznej, faksu przez upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego, z uwzględnieniem pkt 17. Maksymalny czas reakcji Wykonawcy od momentu zgłoszenia w formie telefonicznej, faksu wynosi 48 godzin (w dni robocze), lub w pierwszy dzień roboczy po zgłoszeniu w dniu wolnym od pracy. 12. Naprawy będą realizowane w oparciu o pisemne zlecenie Zamawiającego, które zostanie skierowane po szczegółowej kalkulacji ofertowej Wykonawcy. 13. Przez kalkulację cenową rozumie się wszystkie koszty składowe jak: narzuty, koszt dojazdu i koszty związane z przygotowaniem ofert cenowych, ujętych w cenie brutto 1 rbg określonej przez Wykonawcę w ofercie. Do wartości robocizny dolicza się wartość zużytych materiałów wyszczególnionych w karcie pracy oraz obowiązujący podatek VAT - nie dotyczy pakietu 14. 14. Przez kalkulację cenową każdej naprawy rozumie się koszt ekspertyzy stanu technicznego i kosztorys ze wszystkimi narzutami i podatkami. Przez kosztorys naprawy rozumie się zryczałtowany kontrakt handlowy, zawierający łączny koszt naprawy niezbędny do jej realizacji oraz ekspertyzę stanu technicznego opisującą zakres uszkodzeń oraz części i podzespoły, które będą wymienione w trakcie naprawy - dotyczy pakietu 14. 15. Przez wykonanie naprawy rozumie się usunięcie usterki w pełnym zakresie, sprawdzenie poprawności pracy urządzenia i dokonanie wpisu do paszportu technicznego o dopuszczeniu urządzenia do dalszego użytkowania. 16. Na wykonaną usługę Wykonawca udziela, co najmniej trzy miesięcznej gwarancji na robociznę oraz gwarancji na wymienione części zamienne i materiały na okres nie krótszy niż gwarancja udzielona przez producenta tych części. 17. Przeglądy techniczne wykonywane są w terminach wynikających z zaleceń producenta lub dostawcy. 18. Usterki stwierdzone w trakcie przeglądu, możliwe do natychmiastowego usunięcia bez konieczności wyłączania urządzenia z użytkowania, będą usuwane w trakcie przeglądu po uzgodnieniu z Kierownikiem Działu Techniczno - Gospodarczego oraz po akceptacji Zamawiającego. 19. Wykonawca zapewnia możliwość uzyskania przed zleceniem usługi, wcześniejszej porady lub konsultacji telefonicznej z osobą wyznaczoną przez Wykonawcę do przeprowadzenia przeglądu lub naprawy. 20. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości urządzeń podlegających konserwacji i przeglądom technicznym, w ramach przeprowadzonych postępowań kasacyjnych..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.42.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego i chirurgicznego 50.42.12.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu rentgenowskiego 50.43.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji urządzeń precyzyjnych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 121.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia, nie spełnia, na podstawie analizy załączonych dokumentów. Potwierdzeniem, że Wykonawca spełnia w/w warunek będzie złożenie oświadczenia - zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia, nie spełnia, na podstawie analizy załączonych dokumentów. Potwierdzeniem, że Wykonawca spełnia w/w warunek będzie złożenie oświadczenia - zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia, nie spełnia, na podstawie analizy załączonych dokumentów. Potwierdzeniem, że Wykonawca spełnia w/w warunek będzie złożenie oświadczenia - zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia, nie spełnia, na podstawie analizy załączonych dokumentów. Zamawiający uzna za spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca: a) będzie dysponować co najmniej 1 osobą, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającą odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie zawodowe w zakresie przeglądów technicznych, konserwacji i napraw danego sprzętu oraz aparatury medycznej min. 1 rok; b) złoży oświadczenie - zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia, nie spełnia, na podstawie analizy załączonych dokumentów. Potwierdzeniem, że Wykonawca spełnia w/w warunek będzie złożenie oświadczenia - zgodnie z Załącznikiem nr 3 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dokumenty stanowiące ofertę - zawartość ofert: Oprócz dokumentów wymienionych w pkt III.4), oferta winna zawierać: 1. Wypełniony i podpisany Formularz Oferty - na załączniku nr 1 SIWZ. 2. Wypełniony i podpisany Formularz cenowy - na załączniku nr 2 SIWZ. 3. Pełnomocnictwo w przypadku gdy osoba lub osoby podpisujące ofertę działają na podstawie pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 4. Każda strona załączników do oferty winna być podpisana przez Wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Przewiduje się możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następującym zakresie: w przypadku zmiany stawki VAT - zmianie ulegnie kwota podatku VAT i cena netto, cena brutto pozostanie niezmienna. 2. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy pod rygorem nieważności.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitaltbg.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu Adres: 39-400 Tarnobrzeg, ul. Szpitalna 1.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.04.2014 godzina 09:00, miejsce: Wojewódzki Szpital im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu Adres: 39-400 Tarnobrzeg, ul. Szpitalna 1, Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z TARNOBRZEGA
- Dostawa sprzętu informatycznego związane z realizacją projektu w ramach grantu "Cyberbezpieczny Samorząd" - 2 zadania
- Dostawa leków onkologicznych dla Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu
- "Dostawa gazu ziemnego obejmująca sprzedaż i dystrybucję paliwa gazowego na podstawie umowy kompleksowej".
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku i narzędzi chirurgicznych dla Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu
- Budowa bezpiecznych przejść dla pieszych na terenie Powiatu Tarnobrzeskiego
- "Rozbudowa instalacji systemu okablowania strukturalnego w budynku Sądu Rejonowego w Nisku"
więcej: przetargi w Tarnobrzegu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





