Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-04-04
Sucha Beskidzka: usuwanie szkód powodziowych
Numer ogłoszenia: 68652 - 2008; data zamieszczenia: 04.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Suchej Beskidzkiej, ul. Mickiewicza 19, 34-200 Sucha Beskidzka, woj. małopolskie, tel. (033) 874 15 52, fax (033)8741552.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatsuski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usuwanie szkód powodziowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty związane z usuwaniem szkód powodziowych na terenie dróg powiatowych powiatu suskiego tj.: Odbudowa zniszczonej drogi K 1677 Zubrzyca -Sidzina -Bystra -Łętownia od km 4+400 do km 4+800; Odbudowa zniszczonej drogi nr K 1691 Skawica -Warty -Juszczyn od km 7+500 do km 7+850; Odbudowa zniszczonej nawierzchni drogi NR 1690 Maków -Grzechynia -Zawoja w km 6+300 -6+700, km 7+500 - 7+750.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 29.08.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: ·mieć dostęp lub dysponować środkami finansowymi wystarczającymi do realizacji zadania; ·mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel na stanowiskach wykonawstwa, w tym kierownika robót budowlanych posiadającego aktualne uprawnienia budowlane do wykonywania przedmiotowych robót - dokument załączyć do oferty; ·posiadać lub mieć zapewniony dostęp do w pełni sprawnych pojazdów lub innego wyposażenia technicznego wystarczającego do realizacji zamówienia; ·zrealizować bez zastrzeżeń inwestora, jako główny Wykonawca w okresie minionych 5 lat minimum 1 zamówienie o rodzaju porównywalnym z zakresem przedmiotowego zamówienia wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Oceny spełnienia warunków zamawiający dokona sprawdzając kompletność, poprawność i aktualność złożonych dokumentów metodą spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie oferenta przystępującego do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1; wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, z udokumentowaniem ich doświadczenia i kwalifikacji zawodowych (dyplomy, uprawnienia); wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, w tym minimum 1 zamówienie o rodzaju porównywalnym z zakresem przedmiotowego zamówienia potwierdzone dokumentem, że roboty te zostały wykonane należycie; wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca; projekt umowy (PODPISANY); aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatsuski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 34-200 Sucha Beskidzka ul. Kościelna 5b pok. 3 lub za zaliczeniem pocztowym..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.04.2008 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w budynku Starostwa Powiatowego w Suchej Beskidzkiej przy ul. Kościelnej 5 b - sekretariat Wicestarosty.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI SUCHA BESKIDZKA
- Dostawa odzieży roboczej i ochronnej dla pracowników Zespołu Opieki Zdrowotnej w Suchej Beskidzkiej II postępowanie
- Dostawa wyposażenia do pracowni zawodowych Zespołu Szkół im. Walerego Goetla w Suchej Beskidzkiej
- Usługi telekomunikacyjne: Pakiet nr 1- Usługi z zakresu telefonii komórkowej z dostawą nowych telefonów komórkowych Pakiet nr 2- Świadczenie usług telekomunikacyjnych stacjonarnych
- Dostawa produktów leczniczych i innych materiałów do Apteki Szpitalnej - uzupełnienie I 2026
- Dostawa przyczepy ciągnikowej w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej (OLiOC)
- Dostawa sprzętu / wyposażenia- II- w ramach: Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej (OLiOC) - II
więcej: przetargi SUCHA BESKIDZKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remonty dróg powiatowych
- Remont obiektu mostowego nad rzeką Wartą w ciągu DP 1002S w m. Łęg, gm. Kruszyna.
- "Przebudowa drogi wewnętrznej na działce nr 727 obręb Sępichów od km 0+000 do km 0+425"
- Remont i przebudowa dróg gminnych związanych z usuwaniem skutków klęsk żywiołowych na terenie Gminy Miejskiej Dynów w 2025 roku.
- Remont dróg gruntowo-żużlowych na terenie miasta Tychy w 2026 r.
- Remont i przebudowa dróg gminnych związanych z usuwaniem skutków klęsk żywiołowych na terenie Gminy Miejskiej Dynów w 2025 roku.
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





