Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-02-18
Wieliczka: WYKONANIE GABLOT, SYSTEMU EKSPOZYCJI OBRAZÓW I ZASTOSOWANIA MULTIMEDIÓW W KOMORZE ALEKSANDROWICE I - PODZIEMNA EKSPOZYCJA MUZEUM ŻUP KRAKOWSKICH III POZIOM KOPALNI SOLI WIELICZKA
Numer ogłoszenia: 67736 - 2013; data zamieszczenia: 18.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Żup Krakowskich Wieliczka , ul. Zamkowa 8, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie, tel. 012 2783266, 4221947, faks 012 2783028.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeum.wieliczka.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa Instytucja Kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE GABLOT, SYSTEMU EKSPOZYCJI OBRAZÓW I ZASTOSOWANIA MULTIMEDIÓW W KOMORZE ALEKSANDROWICE I - PODZIEMNA EKSPOZYCJA MUZEUM ŻUP KRAKOWSKICH III POZIOM KOPALNI SOLI WIELICZKA.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest wykonanie gablot, systemu ekspozycji obrazów i zastosowania multimediów w komorze Aleksandrowice I w podziemnej ekspozycji Muzeum - III poziom kopalni, zgodnie z projektem Wykonanie gablot, systemu ekspozycji obrazów i zastosowania multimediów w komorze Aleksandrowice I 1.1.Zakres prac obejmuje wykonanie: I gablot i systemu prezentacji grafiki 1.1.1.Wykonanie 13 sztuk gablot o wymiarach Typ 1 GABLOTY WĄSKIE WYSOKIE 220 x 60 x 60 - 3 szt. Typ 2 GABLOTY WĄSKIE NISKIE 160 x 60 x 60 - 3 szt. Typ 3 GABLOTA PRZYSCIENNA wisząca 65 x 230 x 40 -1 szt. Typ 4 GABLOTY DŁUGIE zestawiane w grupy (3-ka i 4-ka) 220 x 180 x 60 - 7 szt. Opis gablot 1. Wszystkie części konstrukcji i systemy gablot/oszkleń musza być wyposażone w mechanizmy bezpiecznego dostępu gwarantujące swobodne i bezpieczne otwieranie i zamykanie gablot. 2. Systemy techniczne i rozwiązania konstrukcyjne gablot/oszkleń zostaną wykonane w taki sposób, aby nie dopuścić do przedostania sie kurzu do ich wnętrz, w stopniu, który gwarantuje uszczelnienie szyba - uszczelka silikonowa. 3. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć dokumentacje Techniczno Ruchowa gablot i systemu do prezentacji grafiki w zakresie ich bezpiecznej eksploatacji. a.Konstrukcja: Górna i dolna rama aluminiowa, osłonięta cokołami. Cokoły do ewentualnego dwustronnego wykorzystywania: strona zewnętrzna z nałożoną powierzchnią lustrzaną (PCV lustrzane lub folia z efektem lustra), strona wewnętrzna lakierowana metodą proszkową na kolor czarny. Korpus gabloty: wykonany ze szkła bezpiecznego, klejonego o gr. 8,4 mm. Krawędzie szkła polerowane. Szkło wklejone w konstrukcyjne ramy aluminiowe za pomocą silikonu. Nie przewiduje sie profili na pionowych krawędziach gabloty. Konstrukcja zapewniającą szczelność przez zastosowanie uszczelek silikonowych. Dostęp do wnętrza gabloty przez drzwi montowane do niewidocznych z zewnątrz zawiasów, zaopatrzone w zamki dyskowe. Gablota posiadająca stopy regulacyjne umożliwiające jej wypoziomowanie. W trzech gablotach zaznaczonych w projekcie należy przewidzieć przeprowadzenie kabla do monitora LCD znajdującego się wewnątrz oszklonej gabloty. b.Oświetlenie: Projektorki LED zamocowane w oprawach z możliwością regulacji kąta pochylenia. 10 szt. - wąskie pozostałe po 30 szt. na gablotę. Umieszczone w górnym panelu gabloty, przesuniętym w głąb zwieńczenia. Oświetlenie musi posiadać możliwość regulacji natężenia. c. Opis systemu podwieszania antyram i obrazów System składa się z paneli akrylowych stanowiących tła dla grafik, lub pełniących funkcję zabezpieczającą. W tym celu obiekty umieszczone będą między dwoma panelami. Ilość paneli - 10 podwójnych o wymiarach 220 x 140 cm. Na panelach ewentualnie można wieszać grafikę w ramach. Umożliwić to mają specjalne aluminiowe zawieszki o trzech różnych długościach 20, 30 i 40 cm. Po 2 szt. na każdy panel.Panele na trzpieniu obrotowym umieszczonym w dwóch szynach na stałe przymocowanych do kasztu.Szyny umożliwiają przesuwanie szyb, a trzpień ich obrót w zależności od potrzeb ekspozycyjnych. Rozmieszczenie 5 szt. w rogu przy serwerowni 5szt rozmieszczonych wzdłuż drewnianego kasztu. II Multimedia 1.1.2 Multimedia a. Podłoga interaktywna 2m x 1,5m Umieszczona przed wejściem do komory. System zaprojektowany w specjalnej obudowie zamocowany pod sufitem, wyświetla wielowarstwowe efekty na podłodze. W momencie przechodzenia przez nią zwiedzających następuje interakcja z wyświetlanym obrazem. Zasada działania podłogi interaktywnej oparta na zintegrowanym systemie projekcji multimedialnej. Kamera z czujnikiem ruchu przekazuje dane do komputera, a ten po ich przetworzeniu do projektora. Dzięki takiemu połączeniu wyświetlana animacja reaguje zmianą na każdy ruch, który pojawi się w polu widzenia kamery. W ten sam sposób w systemie podłogi interaktywnej podłączone jest tło dźwiękowe (spójny scenariusz obrazu i dźwięku). Projekcja wyświetlana na podłodze. Ruch przechodniów powoduje interakcję i zmianę wyświetlanego obrazu. Projektor należy podłączyć z serwerem kablem Kat.5, 1Gbit o długości ok. 20 metrów. Serwer specyfikacja: co najmniej procesor Intel Xeon 3Ghz, pamięć 16 GB, dysk 2 TB, karta graficzna Ati Radeon lub GeForce 1GB 256 bit. Karta sieciowa 1Gbit, zasilacz 600W i UPS co najmniej 1000VA do szafy RACK ( pasujący do szafy serwerowej) Szafa serwerowa - IP co najmniej 54, klimatyzacja do serwerowni. Router bezprzewodowy w technologii 802.11n DSL. Podłoga interaktywna na wyjściu powinna posiadać obraz i dźwięk. IP co najmniej 54, zastosowanie jak na zewnątrz (wysoka odporność na wilgoć i kurz). b. Projekcja holograficzna na ekranie o eliptycznym kształcie o przekątnej 2m zainstalowanej do 2,5m wysokości. Projekcja holograficzna - system prezentacji do pomieszczeń o niskim natężeniu światła. Na półprzeźroczystym ekranie o eliptycznym kształcie o przekątnej 2 m, wyświetlany jest obraz z rzutnika. Wszystkie kolory oprócz czarnego wyświetlane są na ekranie, natomiast kolor czarny sprawia, ze widz obserwuje co dzieje się za ekranem - wrażenie powstania hologramu .Ekran projekcyjny termosublimacyjny kompozyt tlenku srebra i akrylu o grubości 3mm. Stanowi komplet z projektorem w technologii DLP lub LCD, który wyświetla obraz z dowolnego źródła np. laptop, DVD lub kamera. Projektor ustawiony pod odpowiednim kątem w zależności od przestrzeni do dyspozycji. Ekran holograficzny SA kompatybilny ze wszystkimi dostępnymi na rynku projektorami. Odwzorowuje wiernie kolory i pozwala uzyskać wysokiej jakości obraz, niezależnie od warunków panujących w komorze, nawet przy oświetleniu dodatkowym pochodzącym na przykład z sąsiadujących gablot. Ekran holograficzny odporny na światło nie pochodzące z projektora. Projekcja holograficzna - przeźroczysty ekran akrylowy, prosta instalacja, zastosowanie jak na zewnątrz ( wysoka odporość na wilgoć i kurz). Ekran posiadający wysoki współczynnik odbicia oraz wysoki kontrast, rozprasza światło projektora, dzięki czemu nie oślepia osób na niego patrzących. Podłączenie z serwerem: Acces Point Wireless N 802.11n 1 sztuka, połączenie między projektorem a Acces Point kablem Kat.5, 1Gbit o długości ok. 3 metrów. Projekcja holograficzna na ekranie o eliptycznym kształcie na wyjściu powinna posiadać obraz i dźwięk. Ze względu na wilgoć i zasolenie w kopalni powinna posiadać IP co najmniej 54. Wszystkie dane z serwera do projektora holograficznego powinny być przesyłane cyfrowo (obraz + dźwięk). c. ściana dotykowa LCD 50 ściana dotykowa, inaczej monitor plazmowy i LCD ze specjalnymi nakładkami dotykowymi. Możliwa bezpośrednia interakcja widza z prezentacją. Osoba poprzez dotyk sama decyduje o czym chce czytać, co obejrzeć. Monitor o dużych możliwościach (przedstawianie obiektu w formacie 3D - z dowolnej strony, zaprezentowanie zwiedzającemu w ciekawy sposób informacji i oferty. Ściana dotykowa wyświetla każdą przygotowaną wcześniej prezentację. Zastosowanie jak na zewnątrz ( wysoka odporność na wilgoć i kurz). Podłączenie z serwerem : Acces Point Wireless N802.11n 1 sztuka, połączenie między Ścianą dotykową a Acces Point kablem Kat.5, 1Gbit o długości ok. 2 metrów. Ściana dotykowa LCD 50 na wyjściu powinna posiadać obraz i dźwięk. Ze względu na wilgoć i zasolenie w kopalni powinna posiadać IP co najmniej 54. Wszystkie dane z serwera do ściany dotykowej LCD 50 powinny być przesyłane cyfrowo (obraz + dźwięk). d. Monitory LCD do 12 - 3 sztuki 3 monitory LCD do 12 umieszczane głównie w gablotach uzupełniające informację o obiektach umieszczonych wewnątrz gabloty. Płaskie monitory, umiejscowione po jednej sztuce do wybranej gabloty, jako uzupełnienie do prezentowanych obiektów (wyświetlają zdjęcia i prezentacje, rola opisowa, informacyjna) 3 monitory LCD do 12 z własną pamięcią lub / i pamięcią rozszerzoną typu Flash. Zastosowanie jak na zewnątrz ( wysoka odporność na wilgoć i kurz). Ze względu na wilgoć i zasolenie w kopalni powinny posiadać IP co najmniej 54..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- inne oprogramowania
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne 32.32.12.00 - Urządzenia audiowizualne 39.15.13.00 - Meble modułowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 22.05.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi udokumentować wykonanie - co najmniej 1 zamówienia odpowiadającego swym rodzajem stanowiącym przedmiot zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, o wartości nie mniejszej niż 250 000,00 zł, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane należycie i prawidłowo ukończone
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie wykonawcy, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w której wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. - Opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz ofertowy - zgodnie zał. nr 1 do SIWZ, Wycena prac do wykonania - zał. nr 2 do SIWZ, Oświadczenie o podwykonawcach - zał. nr 5 do SIWZ, Oświadczenie o udzieleniu co najmniej 36 miesięcznej gwarancji na wykonane prace - zał. nr 7 do SIWZ
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeum.wieliczka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Żup Krakowskich wieliczka, 32-020 Wieliczka, ul. Zamkowa 8.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.03.2013 godzina 10:00, miejsce: Muzeum Żup Krakowskich wieliczka, 32-020 Wieliczka, ul. Zamkowa 8 - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: PRZYSTOSOWANIE ZABYTKOWYCH KOMÓR ALEKSANDROWICE I i II DO PEŁNIENIA FUNKCJI MUZEALNO-KULTURALNYCH MRPO.0702.00-12-251/10 Działanie 3.2 Rozwój produktu dziedzictwa kulturowego Schemat A Dziedzictwo kulturalne i rewitalizacja układów przestrzennych. Małopolski Regionalny Program Operacyjny na lata 2007-2013..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WIELICZKI
- "Zabezpieczenie dróg dojściowych na poziomie V do wycieków w rejonie zachodnim Kopalni Soli "Wieliczka" - etap V
- "Usługa wielobranżowego nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn "Sporządzenie projektu zamiennego i wykonanie robót budowlanych w zakresie budowy COT Kopalni Soli "Wieliczka""
- Dostawa oleju napędowego wraz ze zbiornikiem magazynowym w formie dzierżawy na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej w Wieliczce w roku 2026
- Doposażenie systemu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej w sprzęt ratowniczy i logistyczny w Powiecie Wielickim
- Dostawa oleju napędowego wraz ze zbiornikiem magazynowym w formie dzierżawy na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej w Wieliczce w roku 2026
- Świadczenie usług polegających na zorganizowaniu i prowadzeniu zajęć na basenie (pływalni krytej) dla grup uczniów Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi Nr 4 w Wieliczce w 2026 roku
więcej: przetargi w Wieliczce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż wyposażenia studia filmowego ANS Gniezno
- Dostawa sprzętu IT oraz wyposażenia audiowizualnego wraz z montażem/instalacją i konfiguracją na potrzeby BCU w dziedzinie energetyki odnawialnej (słonecznej) w Starym Brześciu
- Zakup technologii informacyjno-komunikacyjnych (TIK)" w ramach projektu ,,Organizacja zajęć pozalekcyjnych rozwijających kompetencje kluczowe w szkołach podstawowych prowadzonych przez Gminę Lubiewo"
- Utworzenie i wsparcie funkcjonowania BCU dla branży elektroenergetycznej w dziedzinie Energetyka odnawialna (wodna) w Z S C K R w Marszewie - Zakup i dostawa sprzętu IT
- Doposażenie szkół w sprzęt TIK i pomoce dydaktyczne do realizacji zajęć dodatkowych w ramach projektu "Wsparcie na starcie (edycja 3)! wsparcie uczniów/uczennic z 3 szkół podstawowych (...)
- Dostawa sprzętu IT i AGD na potrzeby Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie Fryzjerstwo w ramach projektu współfinansowanego ze środków UE
więcej: Urządzenia audiowizualne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





