Ogłoszenie z dnia 2009-01-07
Ząbkowice Śląskie: Dostawa pojazdu komunalnego-urządzenia ssąco-płuczącego o pojemności zbiorników 5000 l do płukania i czyszczenia kanalizacji sanitarnej
Numer ogłoszenia: 6633 - 2009; data zamieszczenia: 07.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji DELFIN Sp. z o.o. , ul. Powstańców Warszawy 5, 57-200 Ząbkowice Śląskie, woj. dolnośląskie, tel. 074 8151608, faks 074 8154449.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pojazdu komunalnego-urządzenia ssąco-płuczącego o pojemności zbiorników 5000 l do płukania i czyszczenia kanalizacji sanitarnej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa samochodu komunalnego-urządzenia ssąco-płuczącego o pojemności zbiorników 5000l do płukania i czyszczenia kanalizacji sanitarnej. I. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje : Zamówienie obejmuje dostawę fabrycznie nowego pojazdu komunalnego-urządzenia ssąco-płuczącego o pojemności zbiorników 5000l do płukania i czyszczenia kanalizacji sanitarnej dla Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Delfin w Ząbkowicach Śląskich. Okres gwarancji: - zabudowa: min. 36 miesięcy, - podwozie: min. 36 miesięcy Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa specyfikacja techniczna stanowiąca załącznik do niniejszej SIWZ ( załącznik nr 5) A. Oferta winna obejmować całość zamówienia, nie dopuszcza się składania ofert wariantowych, równoważnych, bądź częściowych. B. Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających i dodatkowych w wysokości do 50% wartości zamówienia podstawowego, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 5, 6 ustawy - Prawo zamówień publicznych..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.40.00 - Pojazdy silnikowe specjalnego zastosowania .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wpłacenia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1 ) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2 ) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 prawa zamówień publicznych. 3 Opis dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 3.1. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie na podstawie oświadczeń lub dokumentów załączonych w ofercie, w oparciu o punkty zawarte w rozdziale VI niniejszej SIWZ. 3.2 Niespełnienie warunku udziału w przetargu stanowi podstawę do wykluczenia Wykonawcy i odrzucenia oferty..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Spełnienie warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdziale V ust. 1 Zamawiający określi na podstawie wymaganych dokumentów wymienionych poniżej : W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, Zamawiający żąda następujących dokumentów lub oświadczeń: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2) oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy, sporządzone wg Załącznika Nr 2 do SIWZ; 3) oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, sporządzone wg Załącznika nr 3 do SIWZ; Zawartość oferty: oświadczenia Wykonawcy, określone w art. 22 ust. 1 oraz w art. 24 ust. 1-2 ustawy Prawo zamówień publicznych , formularz ofertowy, dokumenty wskazane w rozdziale 6 SIWZ. 2. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w ofercie. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów nie jest możliwe po upływie terminu składania ofert chyba, że nieuzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania. Niespełnienie chociażby jednego z warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. UWAGA: Ww. dokumenty muszą być złożone w formie oryginału opatrzone pieczątką Wykonawcy lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (opatrzone czytelnym podpisem z pieczątką Wykonawcy lub podpisem nieczytelnym opatrzonym imienną pieczęcią Wykonawcy). Wszystkie strony (kartki) należy kolejno ponumerować oraz opatrzyć czytelnym podpisem z pieczątką Wykonawcy lub podpisem nieczytelnym opatrzonym imienną pieczątką Wykonawcy. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdziale V.1 ust. 1 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pwikdelfin-zabkowiceslaskie.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. zo.o.
Ul. Powstańców Warszawy 5
57-200 Ząbkowice Śląskie.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.01.2009 godzina 10:00, miejsce: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. zo.o. Ul. Powstańców Warszawy 5 57-200 Ząbkowice Śląskie Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ZĄBKOWIC ŚLĄSKICH
- "Budowa farmy fotowoltaicznej 3MW dla Gminy Ząbkowice Śląskie"
- Dostawa koparko-ładowarki kołowej wraz z osprzętem na potrzeby Powiatu Ząbkowickiego w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026.
- "Budowa świetlicy kontenerowej na terenie miejscowości Strąkowa"
- "TERMOMODERNIZACJA WIELORODZINNYCH KOMUNALNYCH BUDYNKÓW MIESZKALNYCH W ZĄBKOWICACH ŚLĄSKICH" składająca się z czterech zadań
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAKUP SPRZĘTU PRZECIWPOWODZIOWEGO W RAMACH PROGRAMU OCHRONY LUDNOŚCI I OBRONY CYWILNEJ
- Dostawa sprzętu w ramach zadania "Wzmocnienie Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej w Gminie Dzikowiec"
- Zakup sprzętu służącego zapobieganiu zagrożeniom dla OSP z Gminy Pokój ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Funduszy Europejskich dla Opolskiego 2021-2027
- "Zakup pojazdu zasilanego energią elektryczną na potrzeby kontroli w zakresie przestrzegania przepisów dotyczących ochrony środowiska dla Straży Miejskiej w Wolbromiu".
- "Zabezpieczenie logistyczne Gminy Goleszów, zapewnienie ciągłości dostaw, ewakuacji, możliwości łączności oraz przygotowanie do kolejnych etapów OL i OC"
- Dostawa fabrycznie nowego pojazdu o podwyższonej mobilności typu quad do celów specjalnych m.in. do przewożenia osób z możliwością zapięcia przyczepki
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





