eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mysłowicepełnienie funkcji Inżyniera w rozumieniu Warunków Kontraktowych dla robót budowlanych według FIDIC, w ramach projektu pn. "Gospodarka wodno-ściekowa w Mysłowicach" Fundusz Spójności Projekt nr 2004/PL/16/C/PE/011



Ogłoszenie z dnia 2005-12-13

POZYCJA 65895

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Mysłowice: pełnienie funkcji Inżyniera w rozumieniu Warunków Kontraktowych dla robót budowlanych według FIDIC, w ramach projektu pn. "Gospodarka wodno-ściekowa w Mysłowicach" Fundusz Spójności Projekt nr 2004/PL/16/C/PE/011 Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o. o., do kontaktów: Bożena Walczak, ul. Świerczyny 1, 41-400 Mysłowice, tel. 032 2236989, fax 032 2236989, e-mail: mpwik-myslowice@wp.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: ul. Mikołowska 29, 41-400 Mysłowice, tel. 3171554. 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: ul. Mikołowska 29, 41-400 Mysłowice, tel. 3171554. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: ul. Mikołowska 29, 41-400 Mysłowice, tel. 3171554. 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 12. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: pełnienie funkcji Inżyniera w rozumieniu Warunków Kontraktowych dla robót budowlanych według FIDIC, w ramach projektu pn. "Gospodarka wodno-ściekowa w Mysłowicach" Fundusz Spójności Projekt nr 2004/PL/16/C/PE/011 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Inżyniera w rozumieniu Warunków Kontraktowych dla robót budowlanych według FIDIC, w ramach projektu pn. "Gospodarka wodno-ściekowa w Mysłowicach" Fundusz Spójności Projekt nr 2004/PL/16/C/PE/011, w ramach ww. projektu realizowane będą dwa kontrakty na roboty: 1. Kontrakt 3 -Gospodarka wodno-ściekowa w północnej części Mysłowic "- kontrakt prowadzony zgodnie z FIDIC: Warunki Kontraktowe dla Urządzeń oraz Projektowania i Budowy, Drugie wydanie angielsko-polskie 2004, Tłumaczenie pierwszego wydania 1999 ("Żółta książka FIDIC"), 2. Kontrakt 4 - Gospodarka wodno-ściekowa w południowej części Mysłowic"- kontrakt prowadzony zgodnie z FIDIC: Warunki Kontraktowe dla Urządzeń oraz Projektowania i Budowy, Drugie wydanie angielsko-polskie 2004, Tłumaczenie pierwszego wydania 1999 ("Żółta książka FIDIC"). Realizacja kontraktów, o których mowa w punkcie II. 1.6 ppkt 1 i 2 będzie nadzorowana przez inżyniera kontraktu poprzez: - nadzór nad realizacją kontraktów na roboty, wymienionych w punkcie 1.4., w zakresie zarządzania technicznego, w tym pełnienie obowiązków inspektora nadzoru zgodnie z Polskim Prawem Budowlanym wraz ze związanymi z nim przepisami, pozwoleniami na budowę jak również innych wymagań wynikających z wykonywanych kontraktów na roboty zgodnie z warunkami kontraktowymi FIDIC (Żółta książka), - nadzór nad realizacją kontraktów na roboty w zakresie zarządzania administracyjnego i finansowego prowadzony zgodnie z procedurami Funduszu Spójności, polskimi regulacjami i wymaganiami, które wynikają z kontraktów na roboty m.in. polskim prawem budowlanym, - monitorowanie technicznego, spójnego, finansowego i materiałowego postępu kontraktów na roboty, - egzekwowanie terminowego wykonania robót przez wykonawcę robót (zgodnie z zatwierdzonym harmonogramem robót). 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Miasto Mysłowice. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.26.20.00 - Usługi nadzoru budowlanego Kod CPV wg słownika 2008: 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego Oryginalny kod CPV: 74.31.30.00 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego Kod CPV wg słownika 2008: 71.63.00.00 - Usługi kontroli i nadzoru technicznego Oryginalny kod CPV: 74.27.62.00 - Usługi pomocy technicznej Kod CPV wg słownika 2008: 71.35.62.00 - Usługi pomocy technicznej Oryginalny kod CPV: 74.26.21.00 - Usługi nadzorowania placu budowy Kod CPV wg słownika 2008: 71.52.10.00 - Usługi nadzorowania placu budowy 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 130 000 EUR. Zakres zadań obejmuje: zarządzanie i administrowanie kontraktami na roboty, monitoring postępu kontraktów pod względem rzeczowym i finansowym, prowadzenie nadzoru inwestorskiego nad robotami, przeprowadzanie odbiorów częściowych i końcowych, zapewnienie przestrzegania polskiego prawa budowlanego przez wykonawcę, zapewnienie, że zakończone prace są zgodne z technicznymi i formalnymi wymaganiami kontraktów, rozliczenie rzeczowe i finansowe kontraktów, stałe konsultacje i doradztwo fachowe dla zamawiającego. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.12.2009. Termin rozpoczęcia kontraktu: z dniem ogłoszenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie któregokolwiek z kontraktów na roboty lub z dniem podpisania umowy o udzielenie niniejszego zamówienia. Termin zakończenia prac inżyniera (termin zakończenia kontraktu) następuje po przyjęciu i zatwierdzeniu przez zamawiającego raportu ostatecznego, lecz nie później niż 31.12.2009 r.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: 30 000 zł. Wykonawca wnosi zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 10% ceny całkowitej podanej w ofercie. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Płatności przejściowe realizowane będą kwartalnie, proporcjonalnie do postępu wykonania prac w oparciu o wykaz cen. Zamawiający będzie dokonywał płatności na rzecz wykonawcy, w EURO, w terminie do 30 dni od otrzymania przez zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury wykonawcy. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Zaleca się zawiązanie konsorcjum w drodze umowy cywilnej. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1.Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców, w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), b) dokumenty stwierdzające, że wskazane w pkt 1.3)b) poniżej osoby, które będą wykonywać niniejsze zamówienie, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - Dla wszystkich wymienionych w pkt 1.3)b) poniżej Inspektorów Nadzoru należy załączyć ważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności, za którą poszczególny Inspektor Nadzoru jest odpowiedzialny. 2) nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19 poz. 177 z późn. zm). W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku wykonawcy zobowiązani są przedłożyć następujące dokumenty (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich): a) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4 - 8 u. P.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u. P.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; d) jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej w ppkt 1.1 )a), 1.2)b) i 1.2)c) składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: i) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; ii) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; iii) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; e) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej w ppkt 1.l)a),1.2)a), l.2)b) i 1.2)c) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania; 3) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. W szczególności wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): a) posiadać przeciętne zatrudnienie w okresie każdego z ostatnich trzech lat (licząc od daty ukazania się ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, w wysokości minimum 15 pracowników, w tym co najmniej 10 inżynierów (w branży sanitarnej, budowlanej, elektrycznej, drogowej) i posiadać przeciętną liczebność personelu kierowniczego w okresie każdego z ostatnich trzech lat (licząc od daty ukazania się ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, w wysokości minimum 3 osób, W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku wykonawcy zobowiązani są przedłożyć informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego sporządzoną według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do IDW, b) wskaże do wykonania niniejszego zamówienia następujące osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, biegle posługującymi się językiem polskim (w przypadku braku tej umiejętności wymagana jest obecność tłumacza) a także zakresu wykonywanych przez nich czynności: c) Ekspert kluczowy nr 1: Lider Zespołu - Inżynier Rezydent: Wykształcenie wyższe techniczne. Doświadczenie zawodowe: minimum 10-letnie doświadczenie w kierowaniu budową lub sprawowaniu nadzoru nad robotami - doświadczenie jako Inspektor "Nadzoru lub Inżynier Kontraktu. Doświadczenie w kierowaniu lub nadzorowaniu minimum dwóch projektów z zakresu ochrony środowiska, przy czym co najmniej jeden projekt o wartości robót powyżej 10 milionów PLN i co najmniej jeden z tych projektów był prowadzony wg Warunków Kontraktu FIDIC i co najmniej jeden z dwóch ww. projektów był współfmansowany ze źródeł międzynarodowych. Doświadczenie zawodowe należy wykazać w życiorysie. Przewidywane zaangażowanie Lidera Zespołu (Inżyniera Rezydenta) przy realizacji niniejszego zamówienia w wymiarze pełnego etatu, d) Ekspert kluczowy nr 2: Menedżer kosztów posiadający: wykształcenie wyższe techniczne lub ekonomiczne, minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe w tym, co najmniej rok pracy w zespole Inżyniera na stanowisku związanym z rozliczaniem robót budowlano-montażowych w minimum 1 projekcie z zakresu ochrony środowiska o wartości robót co najmniej 10 mln PLN, współfinansowanym ze źródeł międzynarodowych i realizowanym wg Warunków Kontraktu FIDIC- Doświadczenie zawodowe należy wykazać w życiorysie. Przewidywane zaangażowanie Menedżera kosztów przy realizacji niniejszego zamówienia w wymiarze pełnego etatu, e) Ekspert kluczowy nr 3: Inspektor Nadzoru - specjalista w zakresie robót konstrukcyjno- budowlanych, posiadający: wykształcenie wyższe techniczne - inż. budownictwa oraz minimum 10-letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu robót lub kierowaniu robotami, uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności robót konstrukcyjno-budowlanych zgodnie z polskim prawem budowlanym. Doświadczenie zawodowe należy wykazać w życiorysie, f) Ekspert kluczowy nr 4: inspektor Nadzoru - specjalista w zakresie robót instalacyjnych i sieci sanitarnych, posiadający: wykształcenie wyższe techniczne oraz minimum 10-letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu robót lub kierowaniu robotami, w tym przynajmniej w jednym projekcie obejmującym budowę kanalizacji sanitarnej o długości co najmniej 10 km, uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych zgodnie z polskim prawem budowlanym. Doświadczenie zawodowe należy wykazać w życiorysie, g) Ekspert kluczowy nr 5: Inspektor Nadzoru - specjalista w zakresie robót instalacyjnych i sieci sanitarnych posiadający: wykształcenie wyższe techniczne oraz minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu robót lub kierowaniu robotami, w tym przynajmniej w jednym projekcie obejmującym budowę sieci wodociągowej lub kanalizacji o długości co najmniej 10 km, uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych zgodnie z polskim prawem budowlanym. Doświadczenie zawodowe należy wykazać w życiorysie, h) Ekspert kluczowy nr 6: Inspektor Nadzoru - specjalista w zakresie robót sieci, instalacji, urządzeń elektrycznych i automatyki, posiadający: wykształcenie wyższe techniczne oraz minimum 10-letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu robót elektrycznych i aparatury kontrolno-pomiarowej i automatyki lub kierowaniu robotami elektrycznymi i aparatury kontrolno-pomiarowej i automatyki, uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych zgodnie z polskim prawem budowlanym. Doświadczenie zawodowe należy wykazać w życiorysie, i) Ekspert kluczowy 7: Ekspert - Projektant miejskich systemów kanalizacyjnych, posiadający: wykształcenie wyższe techniczne, minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe związane z projektowaniem technicznym obiektów gospodarki wodno-ściekowej ,w tym doświadczenie w zakresie projektowania systemów kanalizacyjnych - doświadczenie to musi obejmować zaprojektowanie co najmniej 25 km sieci kanalizacyjnej. Doświadczenie zawodowe należy wykazać w życiorysie. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: wykaz osób sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do IDW oraz załączyć życiorysy osób proponowanych dla każdego z ww. stanowisk, sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do IDW. Wszystkie życiorysy powinny zostać przedstawione maksymalnie na 3 stronach, j) potwierdzi wykonanie w okresie ostatnich trzech lat (licząc od daty ukazania się ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym UE), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie, co najmniej 1 usługi podobnej (odpowiadającej swoim rodzajem i wartością) do niniejszego zamówienia. Przez usługę podobną należy rozumieć realizację kontraktu usługowego spełniającego łącznie następujące warunki: zawierającego wykonanie pełnienia funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadań realizowanych według warunków kontraktowych FIDIC o wartości nadzorowanych robót netto co najmniej 10 000 000,00 PLN, dodatkowo, nadzorowany kontrakt dotyczył realizacji inwestycji w sektorze wodno-ściekowym. Jeżeli kwota wymieniona w pkt j) podana będzie w innej walucie niż PLN, zamawiający w celu sprawdzenia spełnienia warunków przez wykonawcę dokona ich przeliczenia na PLN według kursu NBP na dzień, w którym ukazało się ogłoszenie o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz wykonanych usług sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do IDW wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie zamówienia, 4) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. W szczególności wykonawca musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa): a) wykonawca osiągnął w każdym z ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, roczne obroty na poziomie minimum 1 500 000,00 PLN. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku wykonawcy (przedmiotowe dokumenty składają wszyscy wykonawcy składający ofertę wspólnie) zobowiązani są przedłożyć sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności za okres ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, b) posiadać środki finansowe w wysokości co najmniej 500 000,00 PLN lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 500 000,00 PLN. W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku wykonawcy (przedmiotowe dokumenty składają wszyscy wykonawcy składający ofertę wspólnie) zobowiązani są przedłożyć informację z banku, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w którym posiadają rachunek bankowy, potwierdzające posiadanie środków finansowych w wymaganej wysokości lub posiadanie przez wykonawcę zdolności kredytowej w wymaganej wysokości, c) posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 1 000 000,00 PLN (łącznie dla wykonawców składających ofertę wspólną). W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku wykonawca (przedmiotowe dokumenty składają wszyscy wykonawcy składający ofertę wspólnie) musi złożyć polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Jeżeli kwoty w dokumentach wymienionych w pkt 1.4).a), b), c) podane będą w innej walucie niż PLN, zamawiający w celu sprawdzenia spełnienia warunków przez wykonawcę dokona ich przeliczenia na PLN według kursu NBP na dzień, w którym ukazało się ogłoszenie o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej, 5) złożyć oświadczenie przez wykonawcę lub każdego z wykonawców składających ofertę wspólną, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszych IDW, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Analogicznie jak w ppkt 1.1), 1.2), 1.5) pktu III.2.1.1). 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Analogicznie jak w ppkt 1.4) pktu III.2.1.1). 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Analogicznie jak w ppkt 1.3) pktu III.2.1.1). 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Tak, ustawa z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane z późn. zmian. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: ZP/01/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 25.01.2005, cena - 60 PLN. Warunki i sposób płatności: SIWZ dostępna w wersji papierowej na pisemny wniosek wykonawcy: - za zaliczeniem pocztowym, - w siedzibie zamawiającego, płatna gotówką w kasie zamawiającego lub - przelewem na konto zamawiającego w Bank BOŚ SA O/M-ce nr 93 1540 1128 2011 7080 1420 0001. Jako tytuł przelwu należy podać "SIWZ dla zamówienia nr ZP/01/05, Projekt 2004/PL/16/C/PE/011". 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 52 dni od daty wysłania ogłoszenia. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Sesja otwarcia ofert jest jawna. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 26.01.2005, godzina 11:00, Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji sp. z o. o., 41-400 Mysłowice, ul. Mikołowska 29, tel. 3171554, sala 112.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Projekt nr 2004/PL/16/C/PE/011 "Gospodarka wodno-ściekowa w Mysłowicach". 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 05.12.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.