eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › BZP/PN/18/2015 - Sukcesywna dostawa krzeseł i foteli na potrzeby Politechniki Lubelskiej w roku 2015

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-03-23

Lublin: BZP/PN/18/2015 - Sukcesywna dostawa krzeseł i foteli na potrzeby Politechniki Lubelskiej w roku 2015
Numer ogłoszenia: 64286 - 2015; data zamieszczenia: 23.03.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 37596 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Lubelska, ul. Nadbystrzycka 38D, 20-618 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5384633, faks 081 5384372.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BZP/PN/18/2015 - Sukcesywna dostawa krzeseł i foteli na potrzeby Politechniki Lubelskiej w roku 2015.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Sukcesywna dostawa krzeseł i foteli na potrzeby Politechniki Lubelskiej w roku 2015. Sukcesywna dostawa krzeseł i foteli (Krzesło - 120 szt, Krzesło obrotowe - 30 szt, Fotel - 30 szt, Fotel z siatkowym oparciem - 15 szt, Fotel premium -15 szt.) zgodnych z Szczegółowym Opisem Zamówienia. Dostawy krzeseł i foteli objętych niniejszym postępowaniem, realizowane będą na podstawie odrębnych zamówień jednostkowych, przesyłanych Wykonawcy przez Zamawiającego, za pośrednictwem faksu lub poczty elektronicznej, określających ich asortyment i ilość. Termin realizacji poszczególnych zamówień jednostkowych wynosi maks. 21 dni od daty przesłania przez Zamawiającego danego zamówienia, w sposób określony w zdaniu poprzednim. Zamawiający przewidział ten przetarg jako sukcesywną dostawę. W chwili obecnej nie możemy dokładnie określić, kiedy i w jakich ilościach zamówimy poszczególne krzesła i fotele będące przedmiotem postępowania. Zamawiający nie jest w stanie ściśle określić ilości Zamówień częściowych. Chcąc wyjść naprzeciw oczekiwaniom Wykonawców, w szczególności ułatwić im oszacowanie ceny, Zamawiający deklaruje, iż maksymalna ilość zamówień częściowych nie przekroczy 25. Ilości krzeseł i foteli podanych w Szczegółowym Opisie Zamówienia (SOZ) stanowią ilości maksymalne. Zamawiający zastrzega prawo do niepełnego wykorzystania tych ilości bez żadnych negatywnych konsekwencji z tego tytułu co oznacza, że zamówienie przez Zamawiającego mniejszej ilości mebli i krzeseł, od ilości określonej w SOZ, nie może być podstawą żadnych roszczeń ze strony Wykonawcy wobec Zamawiającego w tym przede wszystkim, roszczeń o wykonanie umowy w zakresie ilości maksymalnej, roszczeń odszkodowawczych jak również roszczeń o zapłatę kar umownych. Minimalna wartość zamówionych i dostarczonych w ramach niniejszego zamówienia krzeseł i foteli nie może być niższa niż 20% maksymalnej ceny brutto wszystkich krzeseł i foteli objętych Przedmiotem Umowy . Zamówienie poniżej progów unijnych.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.00.00 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części 39.11.20.00 - Krzesła 39.11.31.00 - Fotele .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.03.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Handel Hurtowy Paweł Filipiuk, Paweł Ostaszewski Spółka Jawna Meriwa, al .Warszawska 150, 20-824 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40731,71 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 43339,05

  • Oferta z najniższą ceną: 36016,95 / Oferta z najwyższą ceną: 66789,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.