eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZabrzeFaza wstępna warunkująca wykonanie projektu pn. Europejski Ośrodek Kultury Technicznej i Turystyki Przemysłowej w Zabrzu. Udrożnienie i tymczasowe zabezpieczenie szybu Carnall, wyrobisk przyszybowych oraz 50 metrowego odcinka Głównej Kluczowej Sztolni Dzi

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-17

Zabrze: Faza wstępna warunkująca wykonanie projektu pn. Europejski Ośrodek Kultury Technicznej i Turystyki Przemysłowej w Zabrzu. Udrożnienie i tymczasowe zabezpieczenie szybu Carnall, wyrobisk przyszybowych oraz 50 metrowego odcinka Głównej Kluczowej Sztolni Dziedzicznej wraz z wykonaniem niezbędnej dokumentacji.
Numer ogłoszenia: 63329 - 2009; data zamieszczenia: 17.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zabrze - Prezydent Miasta , ul. Powstańców Śląskich 5-7, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. (032) 3733537, 2710011, faks (032) 3733427, 2710818.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.zabrze.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Faza wstępna warunkująca wykonanie projektu pn. Europejski Ośrodek Kultury Technicznej i Turystyki Przemysłowej w Zabrzu. Udrożnienie i tymczasowe zabezpieczenie szybu Carnall, wyrobisk przyszybowych oraz 50 metrowego odcinka Głównej Kluczowej Sztolni Dziedzicznej wraz z wykonaniem niezbędnej dokumentacji..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: I.Przedmiotem zamówienia - Faza wstępna warunkująca wykonanie projektu pn. Europejski Ośrodek Kultury Technicznej i Turystyki Przemysłowej w Zabrzu. Udrożnienie i tymczasowe zabezpieczenie szybu Carnall, wyrobisk przyszybowych oraz 50 metrowego odcinka Głównej Kluczowej Sztolni Dziedzicznej wraz z wykonaniem niezbędnej dokumentacji - są roboty prowadzone w oparciu o Prawo geologiczne i górnicze w szczególności polegające na: 1. wykonaniu niezbędnej dokumentacji technicznej i technologicznej; 2. organizacji placu budowy oraz przeprowadzeniu udrożnienia i tymczasowego zabezpieczenia szybu Carnall do głębokości 5 metrów poniżej poziomu Głównej Kluczowej Sztolni Dziedzicznej wraz z udrożnieniem fragmentu podszybia i wybranych wyrobisk przyszybowych, a także 50 metrowego odcinka nitki południowej GKSD w kierunku północno zachodnim; 3. wykonaniu prac końcowych związanych z zabezpieczeniem obiektu i przekazaniem terenu budowy. II. Wykonawca wykona prace zgodnie z Programem funkcjonalno-użytkowym (dalej PFU), będącym załącznikiem nr 1 do Umowy, wytycznymi określonymi w SIWZ, z obowiązującymi przepisami i normami, sztuką budowlaną, przepisami BHP, ppoż., oraz poleceniami przedstawicieli Zamawiającego i osoby sprawującej nadzór konserwatorski. III. Warunki rozliczenia wykonania przedmiotu zamówienia: 1. Wykonawca będzie się rozliczał za wykonane roboty po cenach jednostkowych zadeklarowanych w formularzu ofertowym zgodnie z zakresem robót zamieszczonym w formularzu ofertowym pkt. 2 (część A wg Spisu zawartości oferty); 2. Wykonawca poda cenę ryczałtową w formularzu ofertowym pkt. 3 (część A wg Spisu zawartości oferty), za wszystkie pozostałe roboty ujęte w PFU, w tym min.: koszty urządzenia, eksploatacji i likwidacji zaplecza budowy i placu budowy (w tym doprowadzenie i zużycie mediów (również w ramach nowych przyłączy ) koszty oznakowania terenu budowy, koszty przywrócenia terenów przyległych do stanu istniejącego po zakończeniu robót, koszty utrzymania na bieżąco w czystości dróg dojazdowych do terenu budowy oraz usuwania na bieżąco wszelkich odpadów i zbędnych materiałów koszty ubezpieczeń od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, koszty ochrony placu budowy, koszty dokumentacji zdjęciowej stanu istniejącego terenu oraz po zakończeniu zadania, koszty wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, niezbędne projekty, projektu organizacji placu budowy wraz z jego organizacją i późniejsza likwidacją, wszelkie koszty utrzymania zaplecza budowy, koszty obsługi geodezyjnej, koszty związane z odbiorami wykonanych robót, koszty wykonania dokumentacji powykonawczej, inwentaryzacji powykonawczej, koszty wyposażenia, maszyn i urządzeń, które pozostaną w obiekcie po zakończeniu prac oraz inne koszty wynikające z PFU i SIWZ. IV. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Część IV SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.12.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy tuneli, szybów i kolei podziemnej 45.25.55.00 - Roboty wiertnicze i górnicze 45.22.12.30 - Szyby 71.24.20.00 - Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 140.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 60.000,00 PLN, (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Wykonawca składa wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający oceni spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu stwierdzeniem: spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i zawarte w nich informacje. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą dostarczyć dokumenty, potwierdzające, że łącznie spełniają warunki udziału w postępowaniu..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć następujące dokumenty, w oparciu o które Zamawiający dokona oceny spełnia warunków: 1. W celu potwierdzenia, iż Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp: A) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; B) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, C) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert potwierdzającą, że osób fizycznych, wspólników spółek jawnych, partnerów lub członków zarządu spółek partnerskich, komplementariuszy spółek komandytowych oraz spółek komandytowo-akcyjnych, urzędujących członków organu zarządzającego osób prawnych - będących Wykonawcą, nie skazano prawomocnie za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przeciwko prawom osób wykonujących pracę zarobkową, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo, popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, a także za przestępstwo skarbowe lub przestępstwo udziału w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego; D) aktualną informację Krajowego Rejestru Karnego, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzającą, że podmioty zbiorowe - będące Wykonawcą, nie są podmiotami, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary; 2. W celu potwierdzenia, iż Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia : A) wykaz obejmujący nie mniej niż 2 nie więcej niż 4 wykonane roboty górnicze o łącznej wartości nie mniejszej niż 2.000.000 PLN w tym jedna o wartości min. 1. 000. 000 PLN polegająca na drążeniu, zbrojeniu i remontach szybów, w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz dokumenty, potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Przez roboty odpowiadające przedmiotowi zamówienia należy rozumieć roboty górnicze polegające na drążeniu zbrojeniu i remontach szybów, drążeniu i przebudowie wyrobisk korytarzowych, wzmacnianiu obudowy szybów i wyrobisk korytarzowych w tym realizowanych techniką kotwienia. B) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, obejmujący nie mniej niż: 1) maszyna wyciągowa, wyciągarka lub inne urządzenie do transportu pionowego materiałów spełniające wymagania odpowiednich przepisów wraz z osprzętem 2) ładowarka szybowa chwytakowa lub inna umożliwiająca załadunek urobku 3) sprężarka do zasilania urządzeń pneumatycznych; 4) przenośnik taśmowy lub zgrzebłowy do załadunku urobku na samochody; 5) samochody samowyładowcze 2 osiowe ze szczelną skrzynią ładunkową i plandekami o ładowności 6 do 8 ton - 2 szt.; 6) Ponadto Wykonawca musi posiadać możliwości techniczne do wykonania następujących urządzeń: - pomosty szybowe i przedział drabinowy - zsuwnia i wysyp urobku wraz z konstrukcjami wsporczymi C) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jeśli w wykazie, o którym mowa w pkt B) wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował; a które nie są jego własnością; D) wykaz osób i podmiotów, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; Zamawiający wymaga, aby osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadały następujące kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie oraz zakres wykonywanych czynności: 1. Kierownik działu robót górniczych 1 osoba 2.Osoba dozoru wyższego o specjalności górniczej 1 osoba 3. Osoby dozoru średniego o specjalności górniczej 3 osoby 4. Kierownik działu energomechanicznego 1 osoba 5. Osoba dozoru wyższego o specjalności mechanicznej maszyn i urządzeń dołowych lub wyciągów szybowych 1 osoba 6. Osoby dozoru średniego lub niższego w specjalności mechanicznej maszyn i urządzeń dołowych lub wyciągów szybowych 2 osoby 7. Osoba dozoru wyższego o specjalności elektrycznej maszyn i urządzeń dołowych 1 osoba 8. Osoby dozoru średniego lub niższego o specjalności elektrycznej maszyn i urządzeń dołowych 2 osoby E) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeśli w wykazie, o którym mowa w pkt D) wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; F) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Zamawiający wymaga, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 11 czerwca 2002 r. w sprawie kwalifikacji wymaganych od osób kierownictwa i dozoru ruchu zakładów górniczych, mierniczego górniczego i geologa górniczego oraz wykazu stanowisk w ruchu zakładu górniczego, które wymagają szczególnych kwalifikacji (Dz.U. z 2002r. nr 84 poz. 755 z późn. zm.) - Kierownik Działu Robót Górniczych - 1 osoba Posiadający kwalifikacje do pełnienia funkcji Kierownika działu górniczego w podziemnych zakładach górniczych, - Osoba dozoru wyższego o specjalności górniczej - 1 osoba Posiadająca kwalifikacje osoby wyższego dozoru w specjalności górniczej w podziemnych zakładach górniczych, - Osoby dozoru średniego o specjalności górniczej - 3 osoby Posiadające kwalifikacje w specjalności górniczej do Nadzorowania robót górniczych - Kierownik działu energomechanicznego - 1 osoba Posiadający kwalifikacje do pełnienia funkcji kierownika działu energomechanicznego w podziemnych Zakładach górniczych - Osoba dozoru wyższego specjalności mechanicznej maszyn i urządzeń dołowych lub wyciągów szybowych - 1 osoba Posiadająca kwalifikacje osoby wyższego dozoru ruchu w specjalności mechanicznej wyciągów szybowych w podziemnych zakładach górniczych - Osoby dozoru średniego lub niższego w specjalności mechanicznej maszyn i urządzeń dołowych lub wyciągów szybowych - 2 osoby Posiadające kwalifikacje w specjalności mechanicznej i urządzeń dołowych lub wyciągów szybowych do nadzorowania robót - Osoba dozoru wyższego specjalności elektrycznej maszyn i urządzeń dołowych - 1 osoba Posiadająca kwalifikacje osoby wyższego dozoru ruchu w specjalności elektrycznej maszyn i urządzeń dołowych - Osoby dozoru średniego lub niższego specjalności elektrycznej maszyn i urządzeń dołowych - 2 osoby Posiadające kwalifikacje w specjalności elektrycznej maszyn i urządzeń dołowych do nadzorowania robót, Zamawiający dopuszcza łączenie co najwyżej 2 różnych funkcji nadzoru robót przez 1 osobę. Nie dopuszcza łączenia się przez 1 osobę funkcji tożsamych, lub na dwóch zmianach. 3. W celu potwierdzenia, iż Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: A) polisę, a w przypadku jej braku inny dokument - aktualny na dzień składania ofert- potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 70
  • 2 - termin wykonania zamówienia - 30

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: um.zabrze.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Zabrzu, ul. Wolnosci 286, Wydział Strategii i Rozwoju Miasta, pokój 309, tel. : 032 37 33 524; fax : 032 37 33 485; osoba przekazująca : Aleksandra Margas; Anna Wieczorek; Tomasz Bugaj.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.05.2009 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Zabrzu, Biuro Zamówień Publicznych; ul. Wolnosci 286, 41 - 800 Zabrze, III piętro; pokój 305..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest finansowane ze środków Unii Europejskiej..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.