eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wroc³aw › Remont d¼wigów w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych zlokalizowanych we Wroc³awiu, na terenie Osiedli nr I "Anna", nr II "Dorota-Barbara" i nr III "Huby" nale¿±cych do SM Wroc³aw-Po³udnie, z podzia³em na 4 zadania: Zad. nr 1 - remont d¼wigu w klatce nr 24 budynku ul. Zaporoska 24-26 (Os. I), Zad. nr 2 - remont d¼wigu w klatce nr 9 budynku ul. Sanocka 9-15 (Os. II), Zad. nr 3 - remont d¼wigu w klatce nr 28 budynku ul. Wielka 28-34 (Os. II), Zad. nr 4 - remont d¼wigu w klatce nr 26 budynku ul. ¦liczna 24-44 (Os. III).

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych




Og³oszenie z dnia 2019-10-31



Og³oszenie nr 617804-N-2019 z dnia 2019-10-31 r.

Spó³dzielnia Mieszkaniowa Wroc³aw-Po³udnie: Remont d¼wigów w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych zlokalizowanych we Wroc³awiu, na terenie Osiedli nr I "Anna", nr II "Dorota-Barbara" i nr III "Huby" nale¿±cych do SM Wroc³aw-Po³udnie, z podzia³em na 4 zadania: Zad. nr 1 - remont d¼wigu w klatce nr 24 budynku ul. Zaporoska 24-26 (Os. I), Zad. nr 2 - remont d¼wigu w klatce nr 9 budynku ul. Sanocka 9-15 (Os. II), Zad. nr 3 - remont d¼wigu w klatce nr 28 budynku ul. Wielka 28-34 (Os. II), Zad. nr 4 - remont d¼wigu w klatce nr 26 budynku ul. ¦liczna 24-44 (Os. III).
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie nieobowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Tak

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Spó³dzielnia Mieszkaniowa Wroc³aw-Po³udnie, krajowy numer identyfikacyjny 930498365, ul. Trwa³a  7 , 53-335  Wroc³aw, woj. dolno¶l±skie, pañstwo Polska, tel. 071 783 11 61, 071 783 11 61, e-mail andrzej.teodorowski@wroclaw-poludnie.pl, eugeniusz.wilk@wroclaw-poludnie.pl, faks -.
Adres strony internetowej (URL): www.wroclaw-poludnie.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny (proszê okre¶liæ):
Spó³dzielnia Mieszkaniowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Nie
Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Nie
Nie


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie
mieczyslaw.piwonski@wroclaw-poludnie.pl


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres
nie


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
nie
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Wymagane jest sk³adanie ofert w formie pisemnej, zgodnie z wymogami zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Adres:
Spó³dzielnia Mieszkaniowa Wroc³aw-Po³udnie, ul. Trwa³a 7, 53-335 Wroc³aw


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
Nie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Remont d¼wigów w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych zlokalizowanych we Wroc³awiu, na terenie Osiedli nr I "Anna", nr II "Dorota-Barbara" i nr III "Huby" nale¿±cych do SM Wroc³aw-Po³udnie, z podzia³em na 4 zadania: Zad. nr 1 - remont d¼wigu w klatce nr 24 budynku ul. Zaporoska 24-26 (Os. I), Zad. nr 2 - remont d¼wigu w klatce nr 9 budynku ul. Sanocka 9-15 (Os. II), Zad. nr 3 - remont d¼wigu w klatce nr 28 budynku ul. Wielka 28-34 (Os. II), Zad. nr 4 - remont d¼wigu w klatce nr 26 budynku ul. ¦liczna 24-44 (Os. III).
Numer referencyjny:
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
wszystkich czê¶ci

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:
Zgodnie z opisem zawartym w SIWZ.
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
Cztery czê¶ci - Zad. Nr 1, Zad. Nr 2, Zad. nr 3 i Zad. nr 4.


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest remont d¼wigów w 4 budynkach mieszkalnych wielorodzinnych zlokalizowanych we Wroc³awiu, bêd±cych w zasobach SM Wroc³aw-Po³udnie. Szczegó³owy zakres zamówienia zosta³ okre¶lony w SIWZ. Do obowi±zków Wykonawcy w szczególno¶ci bêdzie nale¿a³o: 1) Przejêcie terenu budowy od Zamawiaj±cego oraz dbanie o porz±dek na terenie robót a tak¿e utrzymanie go w nale¿ytym stanie i porz±dku; 2) Zorganizowanie, wyposa¿enie i zabezpieczenie terenu realizowanych prac budowlanych oraz zaplecza socjalnego budowy; 3) Realizacja robót zgodnie z zasadami sztuki budowlanej, wskazaniami nadzoru inwestorskiego, Polskimi Normami, obowi±zuj±cymi przepisami bhp i przeciwpo¿arowymi oraz wewnêtrznymi regulaminami SM Wroc³aw-Po³udnie; 4) Zapewnienie zakupów i dostaw materia³ów, konstrukcji, urz±dzeñ, sprzêtu i narzêdzi, niezbêdnych do wykonania przedmiotu zamówienia; 5) Ubezpieczenie przedmiotu zamówienia w zakresie odpowiedzialno¶ci cywilnej oraz wszelkich ryzyk - na w³asny koszt; 6) Utrzymanie czysto¶ci i bezpieczeñstwa w trakcie realizacji robót; 7) W przypadku zatrudniania podwykonawców - koordynacja prowadzonych przez nich robót; 8) Zg³aszanie konieczno¶ci wykonania robót dodatkowych; 9) Zabezpieczanie na swój koszt przed zniszczeniem lub uszkodzeniem, wcze¶niej wykonanych elementów mog±cych ulec zniszczeniu lub uszkodzeniu w trakcie prowadzenia robót; 10) Zapewnienie sukcesywnego transportu materia³ów do miejsc wykonywania robót oraz bie¿±cy wywóz zdemontowanych odpadów zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami; 11) Zawiadomienie Zamawiaj±cego o wykonaniu robót zanikaj±cych lub ulegaj±cych zakryciu w terminie umo¿liwiaj±cym ich niezw³oczne odebranie, jednak nie krótszym ni¿ 2 (dwóch) dni roboczych; 12) Terminowe usuwanie wad i usterek, stwierdzonych w czasie odbiorów, a tak¿e w okresie rêkojmi i gwarancji; 13) Obowi±zkowe i punktualne uczestnictwo w ustalonych przez Zamawiaj±cego naradach koordynacyjnych; 14) Przestrzeganie przepisów i wymogów BHP przez ca³y czas przebywania na terenie budowy, a w szczególno¶ci przez wszystkich pracowników i ewentualnych podwykonawców; 15) Przekazanie Zamawiaj±cemu (przed ostatecznym odbiorem robót lub w jego trakcie) kompletu dokumentacji powykonawczej (wraz z wymaganymi ¶wiadectwami dopuszczenia, certyfikatami, atestami itp.) odbieranych prac i robót; 16) Uporz±dkowanie po zakoñczeniu robót terenu budowy, zaplecza budowy oraz miejsc zajêtych lub u¿ytkowanych przez Wykonawcê, w tym dokonania na w³asny koszt naprawy zniszczonych lub uszkodzonych w wyniku prowadzonych prac urz±dzeñ, obiektów, mienia; 17) Terminowe wykonanie przedmiotu zamówienia oraz przekazanie o¶wiadczenia, ¿e roboty ukoñczone s± ca³kowicie zgodnie z umow±; 18) Ponoszenie wy³±cznej odpowiedzialno¶ci za wszelkie szkody bêd±ce nastêpstwem niewykonania lub nienale¿ytego wykonania przedmiotu zamówienia, które to szkody Wykonawca zobowi±zuje siê pokryæ w pe³nej wysoko¶ci.

II.5) G³ówny kod CPV: 42.41.41.00 - D¼wigi
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:    lub dniach:
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia: 2020-12-16
Okres w miesi±cachOkres w dniachData rozpoczêciaData zakoñczenia
2020-12-16

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków: Zgodnie z wymogami SIWZ.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: Zgodnie z wymogami SIWZ.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: Zgodnie z wymogami SIWZ.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Nie
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Zgodnie z wymogami zawartymi w SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
Oferta na Zad. nr 1 - remont d¼wigu w klatce nr 24 budynku ul. Zaporoska 24-26 (Os. I) - wymagane wadium w wysoko¶ci: 1 200,00 z³; Oferta na Zad. nr 2 - remont d¼wigu w klatce nr 9 budynku ul. Sanocka 9-15 (Os. II) - wymagane wadium w wysoko¶ci: 2 000,00 z³; Oferta na Zad. nr 3 - remont d¼wigu w klatce nr 28 budynku ul. Wielka 28-34 (Os. II) - wymagane wadium w wysoko¶ci: 2 000,00 z³; Oferta na Zad. nr 4 - remont d¼wigu w klatce nr 26 budynku ul. ¦liczna 24-44 (Os. III) - wymagane wadium w wysoko¶ci: 3 900,00 z³;


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
Zawarte w SIWZ.


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Wskazane w SIWZ0,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)

IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:

Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiaj±cy dopuszcza zmiany istotnych postanowieñ umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku, gdy: 1) Niezbêdna jest zmiana terminu zakoñczenia robót z powodu: a/ wyst±pienia robót dodatkowych, b/ wyst±pienia okoliczno¶ci powoduj±cych konieczno¶æ opracowania oraz uzyskania dodatkowych materia³ów niezbêdnych do prawid³owego zakoñczenia zadania (np. dodatkowe opracowania projektowe, decyzje administracyjne), c/ wstrzymania robót budowlanych przez organy administracji publicznej. 2) Wyst±pi± okoliczno¶ci powoduj±cych, ¿e niecelowe bêdzie wykonanie pe³nego zakresu robót okre¶lonego w SIWZ. 3) Zamawiaj±cy wprowadzi zmiany sposobu wykonania poszczególnych robót przy zachowaniu parametrów oraz mo¿liwo¶æ zastosowania materia³ów zamiennych, innych technologii lub rozwi±zañ, gdy zmiana taka jest korzystna dla Zamawiaj±cego i nie spowoduje wzrostu kosztów inwestycji lub wp³ynie na przyspieszenie terminu zakoñczenia robót. 4) Wyst±pi si³a wy¿sza, której definicja dla potrzeb Umowy oznacza zdarzenie, którego wyst±pienie jest niezale¿ne od Stron i któremu nie mog± one zapobiec przy zachowaniu nale¿ytej staranno¶ci, a w szczególno¶ci: wojny, stany nadzwyczajne, klêski ¿ywio³owe, epidemie, ograniczenia zwi±zane z kwarantann±, rewolucje, embargo, zamieszki i strajki.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):

¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2019-11-15, godzina: 08:30,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH







Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.