Ogłoszenie z dnia 2020-11-26
Ogłoszenie nr 616531-N-2020 z dnia 2020-11-26 r.
Stowarzyszenie Przyjaciół Chorych ,,Hospicjum" w Gliwicach: Rozbudowa i Przebudowa Budynków Hospicjum Miłosierdzia Boz?ego usytuowanych przy ul. I. Daszyn?skiego 29-31 w Gliwicach - ETAP III"
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Tak
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Podmiot |
Stowarzyszenie Przyjaciół Chorych Hospicjum w Gliwicach |
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Stowarzyszenie Przyjaciół Chorych ,,Hospicjum" w Gliwicach, krajowy numer identyfikacyjny
27288327600000, ul.
Daszyńskiego
29
,
44-101
Gliwice, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
48(32)2310402, e-mail
biuro@hospicjum.gliwice.pl, faks
48(32)2310402.
Adres strony internetowej (URL): www.hospicjum.gliwice.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
www.hospicjum.gliwice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny (proszę określić):
NGO
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.hospicjum.gliwice.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.hospicjum.gliwice.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Stowarzyszenie Przyjaciół Chorych "Hospicjum" w Gliwicach ul. Daszyńskiego 29, 44-100 Gliwice
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Adres:
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa i Przebudowa Budynków Hospicjum Miłosierdzia Boz?ego usytuowanych przy ul. I. Daszyn?skiego 29-31 w Gliwicach - ETAP III"
Numer referencyjny:
7/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
tylko jednej części
nie
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
1
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 2. Opis zadania inwestycyjnego: a) Roboty elewacyjne - wykonanie kompleksowego ocieplenia wełną mineralną i wykończenia elewacji w technologii elewacji wentylowanej i metodą lekką mokrą, wykonanie zewnętrznych sufitów podwieszonych wraz z ociepleniem (podcienia, tarasy) budynków C. Wykonanie wszelkich połączeń i elementów przejściowych pomiędzy robotami elewacyjnymi, a już istniejącymi w obiekcie. b) Roboty murowe - wykonanie doświetleń z cegły szklanej (druga warstwa z powierzonego materiału), rozbiórka części ściany pomieszczenia agregatu c) Roboty kowalsko- ślusarskie - obróbki blacharskie z blachy tytanowo-cynkowej attyki, parapetów, daszka nad klatką schodową, tarasów, kratki wentylacyjne, balustrady, portfenetry, obudowa i wsporniki klimatyzatorów zewnętrznych, balustrady dachu pomieszczenia agregatu i boksu na odpadki d) Wyposażenie techniczne - żaluzje zewnętrzne z kasetą wbudowaną sterowane elektrycznie - dostawa i montaż oraz wyprowadzenie do budynków zasilania i sterowania e) Roboty wykończeniowe - posadzka tarasu na poz. +3,30 od strony dziedzińca f) Izolacje - izolacja termiczna i przeciwwodna (tarasy od strony dziedzińca), uzupełnienie i wyrównanie poziomów dachu nad boksem na odpady i pomieszczeniem agregatu g) Obiekty pomocnicze - wykończenie zewnętrzne i wewnętrzne obiektów boksu na odpady i pomieszczenia agregatu wraz ze stolarką otworową i fragmentem stropu nad pomieszczeniem agregatu oraz wykonaniem dachu zielonego h) Zagospodarowanie terenu - ukształtowanie i zagospodarowanie pasa terenu o szerokości min.1m przyległego do obrysu budynków (w tym: od strony zachodniej do granicy działki na szerokości budynków i schodów zewnętrznych, od strony południowej wraz z podcieniem wejścia głównego) wraz z wybranymi elementami małej architektury (schody zewnętrzne na dach boksu na odpady wraz z murkiem oporowym), posadzka tarasu w obrysie budynków w podcieniu i 2m przed budynkiem od strony dziedzińca północnego w linii prostej do bud.A (schemat zakresu na rys. "Zakres zagospodarowania terenu-SZKIC") i) Roboty instalacyjne - wykonanie instalacji odgromowej, wykonanie przebić i przepustów elewacyjnych dla instalacji SAP, oddymiania, okablowania strukturalnego i telefonicznej, CCTV, RTV, domofonowej, przyzywowej, oświetlenia zewnętrznego, fotowoltaiki. j) Roboty dachowe - daszek nad klatką schodową - wykonanie wszystkich elementów na istniejącym pokryciu z membrany dachowej
II.5) Główny kod CPV: 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: 6 lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
Okres w miesiącach | Okres w dniach | Data rozpoczęcia | Data zakończenia |
6 | 2021-05-31 |
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
nie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Wykonawca spełni warunki udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną w wysokości co najmniej 1.000.000,00 zł ( 1 milion złotych)
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Wykonawca spełni warunki udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, że:
a. wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, roboty budowlane o charakterze zbliżonym do przedmiotu zamówienia, polegające na wykonaniu robót elewacyjnych lub termomodernizacyjnych z zastosowaniem następujących technologii:
? lekkiej mokrej na wełnie mineralnej oraz
? elewacja wentylowanej z płyt włókno-cementowych
co najmniej po 3 elewacje z zastosowaniem każdej z tych technologii o powierzchni zbliżonej do przedmiotu zamówienia każda, z podaniem powierzchni przedmiotu zamówienia, dat wykonania i odbiorców oraz dokumentów (Załączniki nr 4), potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie
b. dysponuje lub dysponować będzie w trakcie realizacji zamówienia i skieruje do jego realizacji osobę kierownika budowy posiadającego:
? kwalifikacje zawodowe, potwierdzone przygotowanie zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie- (uprawnienia budowlane) do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej
? minimum 10 letnie doświadczenie kierownicze przy kierowaniu robotami budowlanymi,
? przynależność (czynne członkostwo) do właściwej izby samorządu zawodowego.
? doświadczenie polegające na kierowaniu robotami budowlanymi w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, polegającymi na wykonaniu robót elewacyjnych lub termomodernizacyjnych z zastosowaniem technologii:
? lekkiej mokrej na wełnie mineralnej oraz
? elewacja wentylowanej z płyt włókno-cementowych
w ilości co najmniej po 3 elewacje z zastosowaniem każdej z tych technologii o powierzchni zbliżonej do przedmiotu zamówienia każda, z podaniem powierzchni przedmiotu zamówienia, dat wykonania i odbiorców oraz dokumentów (Załączniki nr 5), potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie
c. dysponuje lub dysponować będzie w trakcie realizacji zamówienia i skieruje do jego realizacji osobę kierownika robót posiadającego:
? kwalifikacje zawodowe, potwierdzone przygotowanie zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie- (uprawnienia budowlane) do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych, elektroenergetycznych
? minimum 5 letnie doświadczenie kierownicze przy kierowaniu tego typu robotami,
? przynależność (czynne członkostwo) do właściwej izby samorządu zawodowego.
W przypadku uprawnień budowlanych wydawanych po 1994 roku (tj. zgodnych z wymogami ustawy Prawo budowlane) wymagane będą uprawnienia bez ograniczeń, dla pozostałych - uprawnienia im odpowiadające. Osobami, o których mowa powyżej mogą być obywatele państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118, z późn. zm.) oraz zgodnie z regulaminem postępowania w sprawie uznawania kwalifikacji zawodowych w budownictwie w Polsce osób z państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej;
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Tak
Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza - zgodnie z zastosowaną procedurą, o której mowa w art. 24 aa Pzp zostanie wezwany przez Zamawiającego do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności: a) o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3) Pzp, tj. potwierdzających brak podstaw wykluczenia: -informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; -zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; - zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
- odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1) Pzp
b) potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1) Pzp, tj. potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w rozdz. VI b SIWZ:
a. wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji w jakiej technologii te roboty były wykonane, czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty potwierdzający wykonanie termomodernizacji z zastosowaniem następujących technologii elewacyjnych : a) lekka mokra na wełnie mineralnej oraz b) elewacja wentylowana z płyt włókono-cementowych - co najmniej po 3 elewacje z zastosowaniem każdej tych technologii
b. wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usługi kierowania robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, obejmujący: kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz posiadającego kierownika robót uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji elektroenergetycznych, potwierdzającymi doświadczenie w wykonaniu co najmniej po 3 elewacje z zastosowaniem każdej z opisanych technologii o powierzchni zbliżonej do przedmiotu zamówienia każda, z podaniem powierzchni przedmiotu zamówienia, dat wykonania i odbiorców oraz dokumentów, potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie
c. dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną min. 1,000,000 zł
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1) Wykonawca występujący w przetargu przed upływem terminu składania ofert zobowiązany jest wnieść wadium przetargowe, na czas równy okresowi związania ofertą, w wysokości 50.000 PLN ( pięćdziesiąt tysięcy złotych)
2) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy.
3) Wadium w formie pieniężnej winno być wniesione przelewem na rachunek bankowy nr 22 1050 1285 1000 0002 0211 5374 z dopiskiem "Rozbudowa i Przebudowa Budynków Hospicjum Miłosierdzia Boz?ego usytuowanych przy ul. I. Daszyn?skiego 29-31 w Gliwicach - ETAP III".
4) Wadium w pozostałych formach winno być wniesione do kasy Stowarzyszenia Przyjaciół Chorych "Hospicjum" w Gliwicach, ul. Daszyńskiego 29, 44-100 Gliwice.
5) Wadium wnoszone w formach innych niż w pieniądzu, winno gwarantować Zamawiającemu wypłatę wadium, w przypadku zaistnienia okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 pkt 1- 3 ustawy.
6) Niedopuszczalne jest wprowadzanie jakichkolwiek warunków ograniczających Zamawiającemu wypłacenie wadium.
7) Zamawiający zwraca lub zatrzymuje wadium na zasadach i w trybie art. 46 ustawy.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60,00 |
gwarancja | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Strony dopuszczają możliwość dokonywania wszelkich nieistotnych zmian umowy, zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, wszelkich zmian dopuszczalnych z mocy prawa i nie wymagających przewidzenia w SIWZ, a także zmian których zakres, charakter i warunki wprowadzenia przewidziano w projekcie umowy. W szczególności Zamawiający wskazuje, iż z uwagi na to że nosi cechy organizacji pożytku publicznego może w toku realizacji zamówienia uzyskiwać od osób III świadczenia związane z realizacją zamówienia, w postaci świadczenia pracy, usług lub towarów. W takim przypadku Zamawiający zastrzega sobie prawo częściowego ograniczenia zakresu rzeczowego inwestycji lub zmiany (wydłużenia) okresu realizacji zadania.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-12-09, godzina: 14:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- 2024- Zapewnienie tymczasowego schronienia w schronisku osobom bezdomnym mężczyznom kierowanym przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Gliwicach (2)
- Usługa praktycznego szkolenia lotniczego IR na samolotach jednosilnikowych, tłokowych klasy SEP(L) w ramach szkolenia praktycznego do licencji pilota (...). Znak sprawy: IA1.283.23.2024.TB
- Usługa praktycznego szkolenia lotniczego, na samolotach wielosilnikowych klasy MEP(L) w ramach szkolenia praktycznego do licencji pilota liniowego ATPL(A) (...). Znak sprawy IA1.283.22.2024.AG.
- Usługa praktycznego szkolenia lotniczego z wykorzystaniem szkoleniowego urządzenia symulacji lotu klasy FNPT II MCC w ramach szkolenia praktycznego do licencji (...) Znak sprawy: IA1.283.15.2024.AL
- Modernizacja rejonu dawnej sceny oraz fontanny w Lesie Komunalnym przy ul. Chorzowskiej w Gliwicach w formule zaprojektuj i wybuduj.
- 53-P-24 Remont pomieszczeń w obiektach Zamawiającego
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku w technologii zeroemisyjnej z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii z przeznaczeniem na dzienny dom seniora w miejscowości Wydrzyn
- "Remont i konserwacja elewacji budynku kościoła parafialnego w Żurawicy wraz z dociepleniem dobudówki"
- "Remont ogrodzenia i elewacji budynku nr 1 w PSG Kalisz"
- Budowa 20 budynków mieszkalnych jednorodzinnych w zabudowie szeregowej - 40 lokali mieszkalnych wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną przy ul. Goetzów Okocimskich obszar wiejski obr.5 Okocim
- Modernizacja świetlic wiejskich i remiz OSP na terenie, gm. Jakubów - Jakubów
- Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Dukli wraz z zagospodarowaniem terenu
więcej: Roboty elewacyjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.