eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Wykonywanie usług geodezyjno-kartograficznych w roku 2021 na terenie miasta Katowice - zamówienie dzieli się na dwa zadania (części)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-11-24



Ogłoszenie nr 614774-N-2020 z dnia 2020-11-24 r.

Miasto Katowice: Wykonywanie usług geodezyjno-kartograficznych w roku 2021 na terenie miasta Katowice - zamówienie dzieli się na dwa zadania (części)
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Katowice, krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000, ul. ul. Młyńska  4 , 40-098  Katowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. +48 32 2593302, , e-mail bzp@katowice.eu, , faks 48 327 054 949.
Adres strony internetowej (URL): http://www.katowice.eu
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
http://bip.katowice.eu


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
http://bip.katowice.eu


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę sporządzoną w formie pisemnej należy złożyć osobiście lub przesłać na adres podany poniżej.Oferty składane osobiście będą przyjmowane na portierni przy ul. Młyńskiej 4 w Katowicach, w dni robocze od poniedziałku do piątku w godz. przyjmowania stron
Adres:
Urząd Miasta Katowice Wydział Gospodarki Mieniem 40-098 Katowice, ul. Młyńska 4, VI piętro, pokój 611


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie usług geodezyjno-kartograficznych w roku 2021 na terenie miasta Katowice - zamówienie dzieli się na dwa zadania (części)
Numer referencyjny: BZP.271.1.100.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Wykonywanie usług geodezyjno-kartograficznych w roku 2021 na terenie miasta Katowice - zamówienie dzieli się na dwa zadania (części): Zadanie nr 1 - wykonywanie usług geodezyjno-kartograficznych położonych w obrębie: Ligota, Piotrowice, Zarzecze, Podlesie, Górne Lasy Pszczyńskie, Mysłowice - Las, Zadanie nr 2 - wykonywanie usług geodezyjno-kartograficznych położonych w obrębie: Tysiąclecie, Śródmieście - Załęże, Dąbrówka Mała, Bogucice-Zawodzie, Roździeń, Szopienice, Janów. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia pkt 11 ppkt 1).

II.5) Główny kod CPV: 71.25.00.00 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 402439,02
Waluta:

PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy, w wysokości nie większej niż 50% wartości dla każdej części odrębnie w przypadku konieczności wykonania większej ilości prac niż Zamawiający przewiduje w pkt11.1). Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień: wykonywanie usług geodezyjno-kartograficznych w roku 2021 na terenie miasta Katowice. Szczegółowy opis przedmiotu zamówień udzielonych na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy znajduje się w pkt 11.8) SIWZ.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2021-12-15

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający wymaga, aby Wykonawca spełnił minimalne warunki jn.: ?a) wykonał, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usługi w zakresie: - jeśli Wykonawca składa ofertę na dwie części zamówienia: co najmniej 40 opracowań określonych w zakresie pkt 11.1.V (podziały geodezyjne) i pkt 11.1.VI (aktualizacja użytków gruntowych) SIWZ, co najmniej 6 opracowań określonych w zakresie pkt 11.1.II (aktualizacja mapy zasadniczej) SIWZ, oraz co najmniej 20 opracowań określonych w zakresie pkt 11.1.I (dokumentacja geodezyjna i prawna dla celów regulacji stanów prawnych) SIWZ, - w przypadku gdy Wykonawca składa ofertę na jedną część zamówienia: co najmniej 20 opracowań określonych w zakresie pkt 11.1.V (podziały geodezyjne) i pkt 11.1.VI (aktualizacja użytków gruntowych) SIWZ, co najmniej 3 opracowania określone w zakresie pkt 11.1.II (aktualizacja mapy zasadniczej) SIWZ oraz co najmniej 10 opracowań określonych w zakresie pkt 11.1.I (dokumentacja geodezyjna i prawna dla celów regulacji stanów prawnych) SIWZ. Uwaga dot. konsorcjum: - W przypadku gdy Wykonawca nabył doświadczenie przy realizacji zamówienia jako członek konsorcjum, winien wykazać, że bezpośrednio wykonywał tę część zamówienia, która odpowiadała zakresowi określonemu przez zamawiającego. - W przypadku gdy ofertę składają Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie, warunek winien spełnić co najmniej jeden z członków konsorcjum. b) dysponował osobami posiadającymi niżej określone kwalifikacje zawodowe, uprawnienia oraz wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia publicznego tj.: - co najmniej dwiema osobami (na każde zadanie) posiadającymi uprawnienia geodezyjne określone w art. 43 pkt 1 ustawy prawo geodezyjne i kartograficzne z dnia 17 maja 1989r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2020r. poz. 276 j.t. ze zm.) uzyskane co najmniej 3 lata przed terminem składania ofert, - oraz co najmniej dwiema osobami (na każde zadanie) posiadającymi uprawnienia geodezyjne określone w art. 43 pkt 2 ustawy prawo geodezyjne i kartograficzne z dnia 17 maja 1989r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2020r. poz. 276 j.t. ze zm.) uzyskane co najmniej 3 lata przed terminem składania ofert. W przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na dwie części zamówienia osoba wskazana do wykonania jednej części zamówienia nie może być wskazana jako wykonująca drugą część zamówienia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe: ?1) Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. 2) Jeśli wykonanie zamówienia zostanie powierzone podwykonawcom - Wykonawca w swojej ofercie jest zobowiązany wskazać, którą część zamówienia, zamierza powierzyć podwykonawcom, wraz z podaniem nazwy (firmy) podwykonawców. 2a) W przypadku zamówień na usługi, które mają być wykonane w miejscu podlegającym bezpośredniemu nadzorowi Zamawiającego, Zamawiający żąda, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia Wykonawca, o ile są już znane, podał nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi, zaangażowanych w takie usługi. Wykonawca zawiadamia Zamawiającego o wszelkich zmianach danych, o których mowa w zdaniu pierwszym, w trakcie realizacji zamówienia, a także przekazuje informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację usług. 3) Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

?W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu Wykonawca, którego oferta zostałanajwyżej oceniona winien przedłożyć: 1) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzający, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 4) oświadczenie Wykonawcy o braku wydania prawomocnego wyroku sądu skazującego za wykroczenie na karę ograniczenia wolności lub grzywny w zakresie określonym przez Zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy; 5) oświadczenie Wykonawcy o braku wydania wobec niego ostatecznej decyzji administracyjnej o naruszeniu obowiązków wynikających z przepisów prawa pracy, prawa ochrony środowiska lub przepisów o zabezpieczeniu społecznym w zakresie określonym przez zamawiającego na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy; 6) oświadczenie Wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2019r. poz. 1170 j.t. ze zm.); 7) Oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne (§ 5 pkt 6 rozporządzenia ws. dokumentów). Zamawiający wymaga od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów: a) dokumentów na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia, b) niezbędnych dokumentów w celu udowodnienia, że ww. Wykonawca będzie dysponował zasobami mu udostępnionymi w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, że stosunek łączący firmę, którą reprezentuje z Wykonawcą gwarantuje rzeczywisty dostęp do zasobów mu udostępnionych. Zamawiający nie będzie wymagał od Wykonawcy przedstawienia dokumentów na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia, dotyczących podwykonawcy, któremu zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia, a który nie jest podmiotem, na którego zdolnościach lub sytuacji wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ustawy. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie powyżej: 1) pkt 47 ppkt 1-3 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) (inf. z US i ZUS) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokument, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. b) KRS lub ewidencja - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty te winny być wystawione odpowiednio w terminach jak określono w pkt powyżej.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
?W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający wymaga od Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona przedłożenia: 1) wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Uwaga. Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez Wykonawcę dokumenty budzą wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
?Wykonawca powinien zgodnie z art. 45 ust. 3 ustawy przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium przetargowe w wysokości : na zadanie nr 1 - 3.000 PLN, na zadanie nr 2 - 3.000 PLN


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena ofertowa60,00
Kwalifikacje osób wyznaczonych do realizacji zamówienia40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1) Zmiana postanowień umowy może nastąpić na warunkach określonych poniżej: a) w przypadku zmiany obowiązującej stawki VAT w okresie trwania umowy zmianie ulegnie wartość wynagrodzenia brutto określona w § 6 ust. 1 umowy przy uwzględnieniu nowej stawki VAT, przy czym wartość wynagrodzenia netto pozostanie bez zmian, b) w uzasadnionych przypadkach, niezawinionych przez Wykonawcę, Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany osoby wskazanej do wykonania zamówienia, wyszczególnionej w umowie. W takiej sytuacji Wykonawca musi przedstawić osobę o kwalifikacjach zgodnych z wymogami zawartymi w SIWZ w pkt 15 oraz takich, które umożliwiałyby uzyskanie takiej samej lub wyższej ilości punktów na podstawie kryteriów oceny ofert. Zmiana osoby wskazanej do wykonania zamówienia stanowić będzie zmianę umowy, 2) wszelkie zmiany umowy, poza przypadkiem opisanym w pkt 1a) wymagają aneksu podpisanego przez obie Strony.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-12-04, godzina: 11:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Otwarcie złożonych ofert nastąpi w Biurze Zamówień Publicznych Urzędu Miasta Katowice pok. 312, ul. Rynek 13, 40-003 Katowice w dniu 04.12.2020r. o godz. 12.00. Z uwagi na epidemię COVID-19 otwarcie ofert odbędzie się wyłącznie przy udziale członków komisji przetargowej - nie ma możliwości fizycznej obecności innych zainteresowanych osób przy otwarciu ofert. Jednocześnie, zachowując zasadę jawności i zgodnie z art. 86 ust. 2 ustawy Pzp, Zamawiający zapewnia transmisję online z otwarcia ofert. Otwarcie ofert online dostępne będzie pod adresem: https://zp.katowice.eu Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie składania ofert: 1) Ofertę na formularzu oferty, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik do specyfikacji. 2) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca: - nie podlega wykluczeniu z postępowania, - spełnia warunki udziału w postępowaniu. Oświadczenia Wykonawca składa zgodnie ze wzorem załączonym do SIWZ (załącznik nr 2 i 3). 3) Jeśli Wykonawca będzie polegać na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów - zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. 4) Dowód wniesienia wadium. 5) W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia (np. spółki cywilne, konsorcja) - Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Fakt ustanowienia pełnomocnika należy udokumentować dołączeniem pełnomocnictwa podpisanego przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 6) Oświadczenie, o którym mowa w ust. 2 Wykonawca składa zgodnie ze wzorami załączonymi do SIWZ. a) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. b) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu składa także oświadczenia dotyczące tych podmiotów.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: wykonywanie usług geodezyjno-kartograficznych położonych w obrębie: Ligota, Piotrowice, Zarzecze, Podlesie, Górne Lasy Pszczyńskie, Mysłowice - Las
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:I. DOKUMENTACJA GEODEZYJNA I PRAWNA DLA CELÓW REGULACJI STANÓW PRAWNYCH 1) Sporządzanie wykazu synchronizacyjnego opatrzonego stosowną klauzulą urzędową (wykazu zmian danych ewidencyjnych) - pierwsza działka z wykazu 9, - każda następna działka z wykazu 15, 2) Sporządzenie mapy dla celów prawnych według stanu prawnego aktualnego na dany dzień a) na bazie mapy zasadniczej (S+U+E) wraz z wypisem z rejestru gruntów i budynków: - pierwsza działka w zleceniu 4, - każda następna działka w zleceniu 1, b) sporządzenie dokumentacji geodezyjnej obrazującej w terenie położenie budynków (budowli) w tym garaży z oznakowaniem numeracji na podstawie wskazania w terenie przez użytkowników z obliczeniem powierzchni terenu (części działek), niezbędnego do korzystania z budynku na każdorazowe żądanie zamawiającego w zleceniu - od 1 do 10 budynków (budowli) w zleceniu (cena jednostkowa za każdy budynek w zleceniu) 37, - od 11 do 50 budynków (budowli) w zleceniu (cena jednostkowa za każdy budynek w zleceniu) 1, - powyżej 50 budynków (budowli) w zleceniu (cena za całe zlecenie) 1, c) na bazie mapy zasadniczej (S+U+E) z obliczeniem powierzchni terenu (części działek) przeznaczonych do przekazania w użytkowanie, trwały zarząd oraz dzierżawę (wraz z ustaleniem użytkownika dla potrzeb dzierżaw) i określenie zakresu władania, użyczenia, służebności gruntowej, służebności przesyłu - dla terenu o pow. do 5000m2 136, - dla terenu o pow. od 5000m2 do 10000m2 8, - dla terenu o pow. powyżej 10000m2 1, 3) Badanie księgi wieczystej: 1, 4) Sporządzenie wypisu z ewidencji gruntów i budynków opatrzonego stosowną klauzulą urzędową wg stanu na wskazany w zleceniu dzień: - wypis z ewidencji gruntów wg stanu na wskazany w zleceniu dzień 2, 5) Sporządzenie wykazu zmian gruntowych opatrzonego stosowną klauzulą urzędową wraz z wyrysem obrazującym kolejne zmiany wynikającez tego wykazu - pierwsza działka w wykazie 5, - każda następna działka w wykazie zmian gruntowych 3, 6) Ustalenie podstawy nabycia prawa własności nieruchomości na rzecz Skarbu Państwa na podstawie badania księgi wieczystej lub operatu ewidencji gruntów wraz z dokumentacją potwierdzającą dokonanie ustalenia (w tym fotograficzną) - pierwsza księga w zleceniu 1, - każda następna księga w zleceniu 1, II. AKTUALIZACJA MAPY ZASADNICZEJ: a) mająca na celu ustalenie faktycznego stanu zagospodarowania (pomiary, wyburzenia, rozbiórki) 4, b) do celów projektowych 1, III. POZYSKANIE DANYCH NIEZBĘDNYCH DO UJAWNIENIA BUDYNKU W KW W ODNIESIENIU DO: - jednego budynku 5, IV. WSKAZANIE GRANIC POPRZEZ: a) wznowienie granic - do 4 punktów w zleceniu (ryczałt) 23, - każdy następny punkt w zleceniu 26, b) w przypadku braku danych wznowienie granic wraz z rozgraniczeniem - do 4 punktów w zleceniu (ryczałt) 2, - każdy następny punkt w zleceniu 4, - każdy rozgraniczany punkt w zleceniu 2, V. PODZIAŁ GEODEZYJNY - dwie pierwsze nowopowstałe działki w wykazie 28, - każda następna nowopowstała działka w wykazie 63, VI. AKTUALIZACJA EWIDENCJI GRUNTÓW I BUDYNKÓW W TYM: a) wykaz zmian danych ewidencyjnych dot. zmiany użytku plus mapa zmiany użytku - dwie pierwsze działki z wykazu 5, - każda następna działka z wykazu 3, b) aktualizacja zmian działek w tym wykaz zmian danych ewidencyjnych plus mapa - dwie pierwsze działki z wykazu 6, - każda następna działka z wykazu 2, VII. PODZIAŁ GEODEZYJNY Z ROZGRANICZENIEM NIERUCHOMOŚCI - dwie pierwsze nowopowstałe działki w zleceniu (ryczałt) 2, - każda następna nowopowstała działka w zleceniu 2, - każdy rozgraniczony punkt w zleceniu 2, VIII. SPORZĄDZENIE NA POTRZEBY PROWADZONYCH TYPOWYCH POSTĘPOWAŃ SĄDOWYCH I ADMINISTRACYJNYCH MAPY Z PROJEKTEM PODZIAŁU NIERUCHOMOŚCI - dwie pierwsze nowopowstałe działki w wykazie (ryczałt) 1, - każda następna nowopowstała działka w wykazie 1, IX. STABILIZACJA PUNKTÓW GRANICZNYCH - do dwóch punktów granicznych 5, - za każdy następny punkt 2.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71250000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 203252,03
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena ofertowa60,00
Kwalifikacje osób wyznaczonych do realizacji zamówienia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: wykonywanie usług geodezyjno-kartograficznych w obrębie: Tysiąclecie, Śródmieście - Załęże, Dąbrówka Mała, Bogucice-Zawodzie, Roździeń, Szopienice, Janów
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:I. DOKUMENTACJA GEODEZYJNA I PRAWNA DLA CELÓW REGULACJI STANÓW PRAWNYCH 1) Sporządzanie wykazu synchronizacyjnego opatrzonego stosowną klauzulą urzędową (wykazu zmian danych ewidencyjnych) - pierwsza działka z wykazu 8, - każda następna działka z wykazu 19, 2) Sporządzenie mapy dla celów prawnych według stanu prawnego aktualnego na dany dzień a) na bazie mapy zasadniczej (S+U+E) wraz z wypisem z rejestru gruntów i budynków: - pierwsza działka w zleceniu 4, - każda następna działka w zleceniu 1, b) sporządzenie dokumentacji geodezyjnej obrazującej w terenie położenie budynków (budowli) w tym garaży z oznakowaniem numeracji na podstawie wskazania w terenie przez użytkowników z obliczeniem powierzchni terenu (części działek), niezbędnego do korzystania z budynku na każdorazowe żądanie zamawiającego w zleceniu - od 1 do 10 budynków (budowli) w zleceniu (cena jednostkowa za każdy budynek w zleceniu) 37, - od 11 do 50 budynków (budowli) w zleceniu (cena jednostkowa za każdy budynek w zleceniu) 1, - powyżej 50 budynków (budowli) w zleceniu (cena za całe zlecenie) 1 c) na bazie mapy zasadniczej (S+U+E) z obliczeniem powierzchni terenu (części działek) przeznaczonych do przekazania w użytkowanie, trwały zarząd oraz dzierżawę (wraz z ustaleniem użytkownika dla potrzeb dzierżaw) i określenie zakresu władania, użyczenia, służebności gruntowej, służebności przesyłu - dla terenu o pow. do 5000m2 132, - dla terenu o pow. od 5000m2 do 10000m2 8, - dla terenu o pow. powyżej 10000m2 1, 3) Badanie księgi wieczystej: 1, 4) Sporządzenie wypisu z ewidencji gruntów i budynków opatrzonego stosowną klauzulą urzędową wg stanu na wskazany w zleceniu dzień: - wypis z ewidencji gruntów wg stanu na wskazany w zleceniu dzień 2, 5) Sporządzenie wykazu zmian gruntowych opatrzonego stosowną klauzulą urzędową wraz z wyrysem obrazującym kolejne zmiany wynikające z tego wykazu - pierwsza działka w wykazie 4, - każda następna działka w wykazie zmian gruntowych 2, 6) Ustalenie podstawy nabycia prawa własności nieruchomości na rzecz Skarbu Państwa na podstawie badania księgi wieczystej lub operatu ewidencji gruntów wraz z dokumentacją potwierdzającą dokonanie ustalenia (w tym fotograficzną) - pierwsza księga w zleceniu 1, - każda następna księga w zleceniu 1, II. AKTUALIZACJA MAPY ZASADNICZEJ: a) mająca na celu ustalenie faktycznego stanu zagospodarowania (pomiary, wyburzenia, rozbiórki) 4, b) do celów projektowych 1, III. POZYSKANIE DANYCH NIEZBĘDNYCH DO UJAWNIENIA BUDYNKU W KW W ODNIESIENIU DO: - jednego budynku 4, IV. WSKAZANIE GRANIC POPRZEZ: a) wznowienie granic - do 4 punktów w zleceniu (ryczałt) 22, - każdy następny punkt w zleceniu 26, b) w przypadku braku danych wznowienie granic wraz z rozgraniczeniem - do 4 punktów w zleceniu (ryczałt) 2, - każdy następny punkt w zleceniu 4, - każdy rozgraniczany punkt w zleceniu 2, V. PODZIAŁ GEODEZYJNY - dwie pierwsze nowopowstałe działki w wykazie 30, - każda następna nowopowstała działka w wykazie 52, VI. AKTUALIZACJA EWIDENCJI GRUNTÓW I BUDYNKÓW W TYM: a) wykaz zmian danych ewidencyjnych dot. zmiany użytku plus mapa zmiany użytku - dwie pierwsze działki z wykazu 5, - każda następna działka z wykazu 3, b) aktualizacja zmian działek w tym wykaz zmian danych ewidencyjnych plus mapa - dwie pierwsze działki z wykazu 6, - każda następna działka z wykazu 2, VII. PODZIAŁ GEODEZYJNY Z ROZGRANICZENIEM NIERUCHOMOŚCI - dwie pierwsze nowopowstałe działki w zleceniu (ryczałt) 2, - każda następna nowopowstała działka w zleceniu 2, - każdy rozgraniczony punkt w zleceniu 2, VIII. SPORZĄDZENIE NA POTRZEBY PROWADZONYCH TYPOWYCH POSTĘPOWAŃ SĄDOWYCH I ADMINISTRACYJNYCH MAPY Z PROJEKTEM PODZIAŁU NIERUCHOMOŚCI - dwie pierwsze nowopowstałe działki w wykazie (ryczałt) 1, - każda następna nowopowstała działka w wykazie 1, IX. STABILIZACJA PUNKTÓW GRANICZNYCH - do dwóch punktów granicznych 6, - za każdy następny punkt 2,
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 71250000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 199186,99
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-12-15
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena ofertowa60,00
Kwalifikacje osób wyznaczonych do realizacji zamówienia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.