Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2019-10-28
Og³oszenie nr 614228-N-2019 z dnia 2019-10-28 r.
Gmina Miejsce Piastowe: Remont drogi gminnej (dz. nr ew. 1412) w Rogach, Remont drogi gminnej (dz. nr ew. 2120/1) w G³owience, Remont drogi gminnej (dz. nr ew. 527, 528/7) w G³owience
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miejsce Piastowe, krajowy numer identyfikacyjny
37044058300000, ul.
ul. Dukielska
14
,
30-430
Miejsce Piastowe, woj.
podkarpackie, pañstwo
Polska, tel.
13 4353012 w. 122, , e-mail
aulanowska@miejscepiastowe.pl, , faks
134 309 799.
Adres strony internetowej (URL): bip.miejscepiastowe.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Tak
bip.miejscepiastowe.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
bip.miejscepiastowe.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
pisemnie (poczta, osobi¶cie, za po¶rednictwem pos³añca)
Adres:
Urz±d Gminy Miejsce Piastowe, 38-430 Miejsce Piastowe, ul. Dukielska 14 - biuro obs³ugi klienta
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Remont drogi gminnej (dz. nr ew. 1412) w Rogach, Remont drogi gminnej (dz. nr ew. 2120/1) w G³owience, Remont drogi gminnej (dz. nr ew. 527, 528/7) w G³owience
Numer referencyjny:
ZP.271.2.14.2019
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Zadanie obejmuje swoim zakresem w szczególno¶ci: 1. Remont drogi gminnej (dz. nr ew. 1412) w Rogach. Zakres prac przewidzianych dla przedmiotowej inwestycji obejmuje: - remont konstrukcji nawierzchni drogi gminnej; - remont poboczy; - odtworzenie nawierzchni zjazdów do posesji; - odtworzenie skarp nasypów i wykopów; - wykonanie robót ziemnych. 2. Remont drogi gminnej (dz. nr ew. 2120/1) w G³owience. Zakres prac przewidzianych dla przedmiotowej inwestycji obejmuje: - profilowanie jezdni, pobocza; - wykonanie robót ziemnych; - mechaniczne profilowanie i zagêszczenie pod³o¿a pod warstwy konstrukcyjne; - profilowanie istniej±cej nawierzchni ¿wirkiem; - wykonanie nawierzchni warstwa wi±¿±ca i wyrównawcza; - oczyszczanie i skrapianie emulsj±; - wykonanie nawierzchni warstwa ¶cieralna; - utwardzenie poboczy ¿wirkiem. 3. Remont drogi gminnej (dz. nr ew. 527, 528/7) w G³owience. Zakres prac przewidzianych dla przedmiotowej inwestycji obejmuje: - ¶ciêcie pobocza; - wykonanie robót ziemnych; - mechaniczne profilowanie i zagêszczenie pod³o¿a pod warstwy konstrukcyjne; - profilowanie istniej±cej nawierzchni ¿wirkiem; - wykonanie nawierzchni warstwa wi±¿±co-wyrównawcza; - oczyszczanie i skrapianie emulsj± warstwy wyrównawczej; - wykonanie nawierzchni warstwa ¶cieralna; - utwardzenie poboczy ¿wirkiem Szczegó³owy zakres robót zawiera za³±cznik od Nr 7 SIWZ Dokumentacja techniczna. Zakres prac obejmuje równie¿ inne czynno¶ci konieczne do wykonania zamówienia nie ujête w dokumentacji, a niezbêdne do wykonania ze wzglêdu na sztukê budowlan±, zasady wiedzy technicznej i przepisy prawa. Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ wyst±pienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy konieczno¶ci wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych dokumentacj± w sytuacji, gdy wykonanie tych robót bêdzie niezbêdne do prawid³owego wykonania przedmiotu umowy okre¶lonego wy¿ej tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowi±zuj±cymi na dzieñ odbioru robót przepisami. 1. W zakresie przedmiotu zamówienia jest wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej zgodnie zobowi±zuj±cymi przepisami. 3. Dodatkowe wymagania zamawiaj±cego w ramach wynagrodzenia za przedmiot umowy: a) obs³ugi geodezyjnej i inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej, b) przeprowadzenie niezbêdnych odbiorów wraz z poniesieniem wszelkich op³at z tym zwi±zanych, c) op³at zwi±zanych z niezbêdnymi do dopuszczeniami, wy³±czeniami w zwi±zku z prowadzonymi pracami, 4. Gwarancja: 1. Wykonawca udzieli gwarancji jako¶ci i rêkojmi za wady na ca³y zakres zamówienia na okres wskazany w formularzu ofertowym (za³±cznik nr 1 do SIWZ) jednak nie krótszy ni¿ 36 miesiêcy licz±c od daty bezusterkowego protoko³u odbioru. Bieg terminu gwarancji jako¶ci i rêkojmi za wady rozpoczyna siê od daty odbioru koñcowego przedmiotu umowy, a w przypadku stwierdzenia wad, od ich usuniêcia i przekazania Zamawiaj±cemu przedmiotu umowy jako nale¿ycie wykonanego. 2. Wykonawca prowadzi³ bêdzie serwis gwarancyjny oraz wykonywa³ bêdzie niezbêdne przegl±dy serwisowe w okresie gwarancji i rêkojmi (zakoñczone protoko³em) tj. w okresie 36 miesiêcy od bezusterkowego protoko³u odbioru w ramach wynagrodzenia za przedmiot umowy. Wykonawca, dokona wyceny prowadzonych czynno¶ci serwisowych niezbêdnych do utrzymania warunków gwarancji i rêkojmi oraz sprawno¶ci instalacji i urz±dzeñ objêtych umow± na etapie ustalania ceny ofertowej za ca³o¶æ przedmiotu zamówienia. 3. Czas reakcji na zg³oszone wady lub usterki w okresie gwarancji i rêkojmi nie mo¿e przekroczyæ 12 godziny od momentu pisemnego powiadomienia przez Zamawiaj±cego. 4. Wykonawca zobowi±zany jest do usuniêcia wad i usterek stwierdzonych w okresie gwarancji i rêkojmi w terminie techniczne uzasadnionym i bez zbêdnego opó¼nienia, jednak nie d³u¿szym ni¿ 3 dni od dnia stwierdzenia usterek i wad. 5. Wady i usterki bêd± usuwane w terminie wyznaczonym przez Zamawiaj±cego, przy czym termin ten winien byæ wyznaczony odpowiednio do zakresu prac wymaganych do wykonania. Po up³ywie wyznaczonego przez Zamawiaj±cego terminu na usuniêcie zg³oszonej wady i/lub usterki Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo powierzenia do wykonania tego zakresu robót innej osobie na koszt i niebezpieczeñstwo Wykonawcy. Realizacja uprawnieñ z tytu³u gwarancji jako¶ci odbywaæ siê bêdzie wed³ug zasad okre¶lonych w art. 577 do art. 581 Kodeksu cywilnego. 6. Oferowane urz±dzenia oraz materia³y u¿yte do budowy bêd± posiada³y wymagane prawem certyfikaty i atesty. Urz±dzenia oraz sprzêt objêty przedmiotem zamówienia bêdzie posiada³ odpowiednie certyfikaty bezpieczeñstwa objête przepisami prawa. Komplet dokumentów Wykonawca dostarczy Zamawiaj±cemu w dacie odbioru koñcowego. 7. Zamawiaj±cy zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy PZP oraz art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy, wymaga zatrudnienia przez wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych czynno¶ci bezpo¶rednio zwi±zane z realizacj± robót tj. robót drogowych obejmuj±cych wykonanie robót ziemnych. 1) W trakcie realizacji zamówienia zamawiaj±cy uprawniony jest do wykonywania czynno¶ci kontrolnych wobec wykonawcy odno¶nie spe³niania przez wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane w punkcie 7 czynno¶ci. Zamawiaj±cy uprawniony jest w szczególno¶ci do: a) ¿±dania o¶wiadczeñ i dokumentów w zakresie potwierdzenia spe³niania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, b) ¿±dania wyja¶nieñ w przypadku w±tpliwo¶ci w zakresie potwierdzenia spe³niania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania ¶wiadczenia. 2) W trakcie realizacji zamówienia na ka¿de wezwanie zamawiaj±cego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przed³o¿y zamawiaj±cemu wskazane poni¿ej dowody w celu potwierdzenia spe³nienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê przez wykonawcê lub podwykonawcê osób wykonuj±cych wskazane w punkcie 7 czynno¶ci w trakcie realizacji zamówienia: a) o¶wiadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych czynno¶ci, których dotyczy wezwanie zamawiaj±cego. O¶wiadczenie to powinno zawieraæ w szczególno¶ci: dok³adne okre¶lenie podmiotu sk³adaj±cego o¶wiadczenie, datê z³o¿enia o¶wiadczenia, wskazanie, ¿e objête wezwaniem czynno¶ci wykonuj± osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracê wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracê i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do z³o¿enia o¶wiadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy; b) po¶wiadczon± za zgodno¶æ z orygina³em odpowiednio przez wykonawcê lub podwykonawcê kopiê umowy/umów o pracê osób wykonuj±cych w trakcie realizacji zamówienia czynno¶ci, których dotyczy ww. o¶wiadczenie wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem reguluj±cym zakres obowi±zków, je¿eli zosta³ sporz±dzony). Kopia umowy/umów powinna zostaæ zanonimizowana w sposób zapewniaj±cy ochronê danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególno¶ci bez adresów, nr PESEL pracowników). Imiê i nazwisko pracownika nie podlegaj± anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracê i wymiar etatu powinny byæ mo¿liwe do zidentyfikowania; c) za¶wiadczenie w³a¶ciwego oddzia³u ZUS, potwierdzaj±ce op³acanie przez wykonawcê lub podwykonawcê sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne z tytu³u zatrudnienia na podstawie umów o pracê za ostatni okres rozliczeniowy; d) po¶wiadczon± za zgodno¶æ z orygina³em odpowiednio przez wykonawcê lub podwykonawcê kopiê dowodu potwierdzaj±cego zg³oszenie pracownika przez pracodawcê do ubezpieczeñ, zanonimizowan± w sposób zapewniaj±cy ochronê danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych. Imiê i nazwisko pracownika nie podlegaj± anonimizacji. 3) Z tytu³u niespe³nienia przez wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane w punkcie 7 czynno¶ci zamawiaj±cy przewiduje sankcjê w postaci obowi±zku zap³aty przez wykonawcê kary umownej w wysoko¶ci okre¶lonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niez³o¿enie przez wykonawcê w wyznaczonym przez zamawiaj±cego terminie ¿±danych przez zamawiaj±cego dowodów w celu potwierdzenia spe³nienia przez wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê traktowane bêdzie jako niespe³nienie przez wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane w punkcie 7 czynno¶ci. 4) W przypadku uzasadnionych w±tpliwo¶ci co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcê lub podwykonawcê, zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê o przeprowadzenie kontroli przez Pañstwow± Inspekcjê Pracy. 8. Zamawiaj±cy wskazuje, ¿e zgodnie z zapisami art. 29 ust. 5 oraz art. 30 ust. 8 pkt 1 ustawy pzp, wymagania dotycz±ce dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz uwzglêdniaj±ce potrzeby u¿ytkowników zosta³y zawarte w opisie przedmiotu zamówienia (dokumentacja projektowa). 9. Wykonawca zobowi±zany jest do wykonania prac zgodnie z dokumentacj± projektow± i przedmiarem robót. 10. Przedmiot zamówienia bêdzie wykonywany wy³±cznie z materia³ów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie na terenie Polski i Unii Europejskiej. 11. Je¿eli dokumentacja projektowa wskazuje w odniesieniu do niektórych materia³ów i urz±dzeñ znaki towarowe lub pochodzenie, Zamawiaj±cy zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy PZP, dopuszcza sk³adanie produktów równowa¿nych. Wszelkie produkty pochodz±ce od konkretnych producentów i podanie nazw firm, znaków towarowych, opisów, okre¶lone w dokumentacji przekazanej wykonawcom wraz z SIWZ, s± przyk³adowe i okre¶laj± minimalne parametry jako¶ciowe i cechy u¿ytkowe, jakim musz± odpowiadaæ materia³y i urz±dzenia, aby spe³niæ wymagania stawiane przez Zamawiaj±cego i stanowi± wy³±cznie wzorzec jako¶ciowy przedmiotu zamówienia. Operowanie przyk³adowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwañ Zamawiaj±cego w stosunku do okre¶lonego rozwi±zania. 12. Zamawiaj±cy dopuszcza jedynie produkty równowa¿ne o parametrach jako¶ciowych i cechach u¿ytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznaj±c tym samym ka¿dy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia stosownych dokumentów, uwiarygodniaj±cych te materia³y lub urz±dzenia. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy PZP, to Wykonawca powo³uj±cy siê na rozwi±zania równowa¿ne jest obowi±zany wykazaæ, ¿e oferowane przez niego materia³y, urz±dzenia spe³niaj± stawiane wymagania. Bêd± one podlega³y ocenie autora dokumentacji projektowej, który sporz±dzi stosown± opiniê. Opinia ta bêdzie podstaw± do podjêcia przez Zamawiaj±cego decyzji o akceptacji "równowa¿ników" lub odrzuceniu oferty z powodu ich "nierównowa¿no¶ci".
II.5) G³ówny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia: 2019-12-16
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie stawia szczególnych wymagañ w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie stawia szczególnych wymagañ w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Warunek ten zostanie spe³niony, je¿eli wykonawca wyka¿e, ¿e
1) do realizacji zamówienia publicznego skieruje min. 1 osobê posiadaj±c± uprawnienia budowlane do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci drogowej, która bêdzie pe³niæ funkcje kierownika budowy
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Nie
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
a) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami - wzór wykazu stanowi za³±cznik nr 5 do SIWZ
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
| Kryteria | Znaczenie |
| Cena | 60,00 |
| Termin p³atno¶ci faktury | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
2. Oprócz przypadków, o których mowa art. 144 ust. 1 pkt 2-6, Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w nastêpuj±cym zakresie: 1) terminu realizacji prac objêtych umow±: a) w przypadku opó¼nienia w wyborze wykonawcy w procedurze przetargowej - o tak± ilo¶æ dni o jak± nast±pi³o opó¼nienie wzglêdem terminu rozpoczêcia robót i przekazania terenu budowy, b) w przypadku zawieszenia realizacji robót przez Zamawiaj±cego, c) w przypadku braku lub wad dokumentacji projektowej, d) w przypadku wykonywania zamówieñ dodatkowych, e) wyst±pienia zdarzeñ losowych, które istotnie utrudniaj± lub uniemo¿liwiaj± prowadzenie robót; f) w przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci niezale¿nych od Wykonawcy, na jego pisemny uzasadniony wniosek, pod warunkiem, ¿e zmiana ta wynika z okoliczno¶ci, których Wykonawca nie móg³ przewidzieæ na etapie sk³adania ofert i nie s± przez niego zawinione; g) w przypadku zmian spowodowanych warunkami geologicznymi, archeologicznymi lub terenowymi w szczególno¶ci niewypa³y, niewybuchy, wykopy archeologiczne itp.; h) w przypadku wyst±pienia si³y wy¿szej, to znaczy niezale¿nego od stron losowego zdarzenia zewnêtrznego, które by³o niemo¿liwe do przewidzenia w momencie zawierania umowy i któremu nie mo¿na by³o zapobiec mimo dochowania nale¿ytej staranno¶ci; 2) wynagrodzenia Wykonawcy: a) zmiany stawki urzêdowej podatku VAT, b) wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê, c) zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne, je¿eli zmiany te mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcê, d) zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych, e) rezygnacji z czê¶ci robót, je¶li taka rezygnacja bêdzie niezbêdna do prawid³owej realizacji przedmiotu umowy - o warto¶æ niewykonanych robót, f) zmiany obowi±zuj±cych przepisów; 3) personelu wykonawcy na stanowiska kluczowe za uprzedni± akceptacj± na pi¶mie. Wykonawca sk³adaj±cy ofertê zobowi±zany jest w przypadku podpisania umowy do skierowania do pracy osoby wskazanej w wykazie. W przypadkach losowych zamawiaj±cy zaakceptuje, zmianê kierownika w przypadku, gdy kwalifikacje zawodowe proponowanego kandydata bêd± takie same lub wy¿sze ni¿ osoby wymienionej w formularzu ofertowym, a do¶wiadczenie podlegaj±ce punktacji bêdzie nie mniejsze ni¿ okre¶lone w ofercie wykonawcy. Wymagana jest pisemna zgoda zamawiaj±cego, po pisemnym przed³o¿eniu dokumentów potwierdzaj±cych do¶wiadczenie i kwalifikacje; 4) w zakresie podwykonawstwa za uprzedni± zgod± Zamawiaj±cego: a) powierzenie podwykonawcom innej czê¶ci robót ni¿ wskazana w ofercie wykonawcy, b) zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy na etapie realizacji robót, c) powierzenie czê¶ci zamówienia podwykonawcom w trakcie realizacji zamówienia, pomimo niewskazania w postêpowaniu ¿adnej czê¶ci zamówienia przeznaczonej do wykonania w ramach podwykonawstwa. 3. Je¿eli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powo³ywa³ siê, na zasadach okre¶lonych w art. 22a ust. 1 i 2 ustawy Pzp, w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, wykonawca jest obowi±zany wykazaæ Zamawiaj±cemu, i¿ proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spe³nia je w stopniu nie mniejszym ni¿ wymagany w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia. 4. Zmiany do umowy mog± byæ wprowadzane na wniosek Wykonawcy lub Zamawiaj±cego i wymagaj± formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci w formie aneksu
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2019-11-12, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
>
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia:
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
INNE PRZETARGI MIEJSCE PIASTOWE
- Wzmocnienie potencja³u Gminy Miejsce Piastowe w zakresie obrony cywilnej - zadania bie¿±ce gminy - Indywidualne wyposa¿enie ochrony specjalnej
- Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Miejsce Piastowe - us³uga od¶nie¿ania w sezonie 2025/2026
wiêcej: przetargi MIEJSCE PIASTOWE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa ulicy Przemys³owej w Prabutach
- Wykonanie robót budowlanych w zakresie realizacji zadania "Przebudowa dróg gminnych w m. Biebrza"
- Budowa drogi dla pieszych i drogi dla rowerów w ci±gu drogi powiatowej Nr 1087R Je¿owe - Wola Rani¿owska na odcinku granica powiatu rzeszowskiego i powiatu ni¿añskiego - Nowy Nart
- Budowa odcinka ¶cie¿ki pieszo-rowerowej ul. Jab³oniowa w Ksi±¿enicach i w Urszulinie
- Przebudowa ulicy we wsi Krasnoborki w gminie Sztabin w ramach Rz±dowego Funduszu Rozwoju Dróg
- Budowa drogi dla pieszych i rowerów w ci±gu DW 867 Sieniawa-Hrebenne w ramach projektu: "Nowa jako¶æ Roztocza-rozwój produktów turystycznych zwiêkszaj±cych potencja³ turystyki aktywnej na Roztoczu"
wiêcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





