eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Nysa K³odzka i dop³ywy, pow. k³odzki usuwanie wywrotów drzew w celu przywrócenia przepustowo¶ci koryt rzecznych

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych


Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2020-11-19



Og³oszenie nr 613042-N-2020 z dnia 2020-11-19 r.

Pañstwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie - Zarz±d Zlewni w Lesznie: Nysa K³odzka i dop³ywy, pow. k³odzki usuwanie wywrotów drzew w celu przywrócenia przepustowo¶ci koryt rzecznych
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - Us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe

Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu
nie dotyczy

O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych

Nie


Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy

Nie

Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych

Nie


Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Pañstwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie - Zarz±d Zlewni w Lesznie, krajowy numer identyfikacyjny 36830257500000, ul. ¯elazna  59 A , 00-848  Warszawa, woj. mazowieckie, pañstwo Polska, tel. 655476130, , e-mail justyna.szawelska@wody.gov.pl, , faks -.
Adres strony internetowej (URL): https://wroclaw.wody.gov.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny (proszê okre¶liæ):
Pañstwowa osoba prawna

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):

Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
nie dotyczy

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)

Tak
http://www.przetargi.wody.gov.pl/


Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
http://www.przetargi.wody.gov.pl/


Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferta musi byæ z³o¿ona w formie pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci - TRADYCYJNA OFERTA PAPIEROWA
Adres:
Ofertê nale¿y z³o¿yæ u Zamawiaj±cego w Lesznie, przy ulicy Chociszewskiego 12, w Sekretariacie na II piêtrze, do dnia 30.11.2020 r. do godz. 10:00. Dla ofert przes³anych poczt± liczy siê data i godzina dostarczenia oferty pod wskazany adres.


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne

Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Nysa K³odzka i dop³ywy, pow. k³odzki usuwanie wywrotów drzew w celu przywrócenia przepustowo¶ci koryt rzecznych
Numer referencyjny: WR.ROZ.2810.97.2020
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:

Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do udzielenia ³±cznie nastêpuj±cych czê¶ci lub grup czê¶ci:

Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest: ,,Nysa K³odzka i dop³ywy, pow. k³odzki usuwanie wywrotów drzew w celu przywrócenia przepustowo¶ci koryt rzecznych" Przedmiotowe zadanie ma na celu wykonanie wycinki drzew i wiatro³omów z koryta rzek i potoków na terenie administrowanym przez Nadzór Wodny w K³odzku. Dla realizacji powy¿szego celu przewiduje siê wycinkê: - 305 szt. drzew trudnych rosn±cych na terenie Gmin: Bystrzyca K³odzka, Nowa Ruda, K³odzko, Miêdzylesie, L±dek Zdrój, Stronie ¦l±skie, Duszniki Zdrój, Radków, Kudowa Zdrój, Lewin K³odzki, Z³oty Stok - Nadzór Wodny w K³odzku, - oczyszczenie terenu z pozosta³o¶ci po wycince (drobnych ga³êzi, itp.), - transport drewna na plac wskazany przez Zamawiaj±cego. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawiera za³±cznik Nr 1 i 2 do SIWZ.

II.5) G³ówny kod CPV: 77.21.14.00 - Us³ugi wycinania drzew
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT: 158536,58
Waluta:

PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach:    lub dniach:
lub
data rozpoczêcia:   lub zakoñczenia: 2020-12-15
Okres w miesi±cachOkres w dniachData rozpoczêciaData zakoñczenia
2020-12-15

II.9) Informacje dodatkowe: ZGODNIE Z SIWZ W PKT: 4.9. Zamawiaj±cy zgodnie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcê na podstawie umowy o pracê osób, zwanych dalej pracownikami, którzy w trakcie realizacji przedmiotowego zamówienia wykonywaæ bêd± czynno¶ci: - ¶cinanie drzew pi³± mechaniczn±, - oczyszczanie terenu z pozosta³o¶ci po wykarczowaniu (drobne ga³êzie, korzenie, kora i wrzos) ze spaleniem na miejscu, - transport drewna z miejsca pozyskania do Otmuchowa, - wykorzystanie podno¶nika do ciêcia drzew, - wykorzystanie ci±gnika ko³owego do usuwania drzew z koryta potoków i rzek. 4.10. Zgodnie z art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy Pzp Zamawiaj±cy postanawia, ¿e: 4.10.1. Wykonawca zobowi±zany jest, aby Pracownicy wykonuj±cy czynno¶ci, o których mowa w pkt 4.9., byli zatrudnieni do realizacji umowy na podstawie umowy o pracê w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy, 4.10.2. Wykonawca zobowi±zany jest, aby pracownicy byli zatrudnieni na umowê o pracê w czasie obowi±zywania umowy minimalnie na okres wykonywania odpowiednich czynno¶ci, o których mowa w pkt 4.9., 4.10.3. ka¿dorazowo na ¿±danie Zamawiaj±cego, w terminie wskazanym przez Zamawiaj±cego nie krótszym ni¿ 7 dni roboczych, Wykonawca przed³o¿y do wgl±du dowody, z których wynikaæ bêdzie zatrudnienie osób wykonuj±cych czynno¶ci, o których mowa w pkt 4.9. W tym celu Wykonawca zobowi±zany jest do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych, 4.10.4. nieprzed³o¿enie przez Wykonawcê dowodów, o których mowa w pkt 4.10.3. w terminie wskazanym przez Zamawiaj±cego bêdzie traktowane jako niewype³nienie obowi±zku, o którym mowa w niniejszym punkcie SIWZ, 4.10.5. za niedope³nienie wymogu, o którym mowa w pkt 4.10.3., Wykonawca zap³aci Zamawiaj±cemu kary umowne w wysoko¶ci iloczynu kwoty minimalnego wynagrodzenia za pracê zgodnie z ustaw± z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu (Dz. U. z 2018 r. poz. 2177) oraz zgodnie z rozporz±dzeniem Rady Ministrów z dnia 12 wrze¶nia 2017 r. w sprawie wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê w 2018 r., liczby pracowników zobligowanych do wykonania czynno¶ci, o których mowa w pkt 4.9. 4.10.6. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o prace nie dotyczy wykonawców i podwykonawców prowadz±cych dzia³alno¶æ gospodarcz± na podstawie wpisu do CEIDG, wykonuj±cych osobi¶cie i samodzielnie czynno¶ci powierzone im w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia. 4.10.7. Obowi±zek okre¶lony w pkt 4.9. ma zastosowanie tak¿e do podwykonawców oraz dalszych podwykonawców. Wykonawca ma obowi±zek zawrzeæ w umowie z podwykonawc± obowi±zek zatrudnienia przez podwykonawcê i dalszych podwykonawców osób, o których mowa w pkt 4.9., na umowê o pracê. 4.10.8. Po podpisaniu umowy, najpó¼niej w dniu rozpoczêcia realizacji umowy, Wykonawca lub podwykonawca zobowi±zany jest przed³o¿yæ o¶wiadczenie o spe³nieniu obowi±zku, o którym mowa w pkt 4.9. 4.10.9. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiaj±cy uprawniony jest do wykonywania czynno¶ci kontrolnych wobec Wykonawcy odno¶nie spe³niania przez Wykonawcê lub podwykonawcê wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane w pkt 4.9. czynno¶ci. Zamawiaj±cy uprawniony jest w szczególno¶ci do: 1) ¿±dania o¶wiadczeñ i dokumentów w zakresie potwierdzenia spe³niania ww. wymogów i dokonywania ich oceny; 2) ¿±dania wyja¶nieñ w przypadku w±tpliwo¶ci w zakresie potwierdzenia spe³niania ww. wymogów; 3) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania ¶wiadczenia. 4.10.10. W trakcie realizacji zamówienia na ka¿de wezwanie Zamawiaj±cego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie, Wykonawca przed³o¿y Zamawiaj±cemu o¶wiadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o prace osób wykonuj±cych czynno¶ci, których dotyczy wezwanie Zamawiaj±cego. O¶wiadczenie to powinno zawieraæ w szczególno¶ci: dok³adne okre¶lenie podmiotu sk³adaj±cego o¶wiadczenie, datê z³o¿enia o¶wiadczenia, wskazanie, ¿e objête wezwaniem czynno¶ci wykonuj± osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracê wraz ze wskazaniem liczby tych osób, rodzaju umowy o pracê i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do z³o¿enia o¶wiadczenia w imieniu Wykonawcy lub podwykonawcy. 4.10.11. W przypadku uzasadnionych w±tpliwo¶ci co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcê lub podwykonawcê, Zamawiaj±cy mo¿e zwróciæ siê o przeprowadzenie kontroli przez Pañstwow± Inspekcjê Pracy.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków: - Wymagañ nie okre¶la siê.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków: - Wymagañ nie okre¶la siê.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków: a. Wykonawca winien wykazaæ, ¿e wykona³ w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie na wycinkê drzew o warto¶ci brutto min. 20 000,00 PLN. (nie mo¿na ³±czyæ kilku zadañ o mniejszej warto¶ci). b. Dysponowanie pracownikami posiadaj±cymi uprawnienia pilarza-drwala oraz maj±cych do¶wiadczenie w ¶cinaniu drzew klasycznie, metodami alpinistycznymi lub bezpo¶rednio z podno¶nika.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ O¦WIADCZEÑ SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W CELU WSTÊPNEGO POTWIERDZENIA, ¯E NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPE£NIA WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ SPE£NIA KRYTERIA SELEKCJI

O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW , SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

ZGODNIE Z SIWZ W PKT: 10.3 O¶wiadczenia lub dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia Wykonawcy z udzia³u w postêpowaniu: 10.3.1 o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci albo braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (zgodny w tre¶ci z za³±cznikiem Nr 9 do SIWZ); 10.3.2 odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia przedmiotowego dokumentu, je¿eli Zamawiaj±cy mo¿e go uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, w szczególno¶ci rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne, a Wykonawca wska¿e w ofercie adres internetowy sk±d Zamawiaj±cy ma go pobraæ; 10.3.3 O¶wiadczenie wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku s±du lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, op³at lub sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzaj±cych dokonanie p³atno¶ci tych nale¿no¶ci wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wi±¿±cego porozumienia w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci (zgodne w tre¶ci z za³±cznikiem Nr 10 do SIWZ); 10.3.4 O¶wiadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytu³em ¶rodka zapobiegawczego zakazu ubiegania siê o zamówienia publiczne (zgodne w tre¶ci z za³±cznikiem Nr 11 do SIWZ).

III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
ZGODNIE Z SIWZ W PKT: 10.4 O¶wiadczenia lub dokumenty potwierdzaj±ce spe³nianie przez Wykonawcê warunków udzia³u w postêpowaniu: 10.4.1 Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami (zgodny w tre¶ci z Za³±cznikiem Nr 12 do SIWZ). 10.4.2 Wykaz us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego us³ugi by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert (zgodny w tre¶ci z Za³±cznikiem Nr 13 do SIWZ).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
nie dotyczy

III.6) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

nie dotyczy

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

ZGODNIE Z SIWZ W PKT: 10.1 Oferta: 10.1.1 Na ofertê sk³adaj± siê: 1) Formularz oferty zgodny w tre¶ci z za³±cznikiem Nr 3 do SIWZ, 2) WYCENA OFERTOWA sporz±dzona zgodnie z PRZEDMIAREM stanowi±cym za³±cznik nr 1 do SIWZ, 3) O¶wiadczenie wymagane od Wykonawcy w zakresie wype³nienia obowi±zków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO zgodny w tre¶ci z za³±cznikiem Nr 7 do SIWZ. 10.2 O¶wiadczenia lub dokumenty sk³adane razem z ofert±: 10.2.1 dokumenty potwierdzaj±ce uprawnienie do podpisania oferty oraz do podpisania lub po¶wiadczenia za zgodno¶æ z orygina³em sk³adanych o¶wiadczeñ lub dokumentów. Je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji dokumentem w³a¶ciwym jest odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej lub dokumenty na podstawie których dokonuje siê wpisu do w³a¶ciwego rejestru lub ewidencji, np. uchwa³a w³a¶ciwego organu Wykonawcy; 10.2.2 pe³nomocnictwo, w przypadku, gdy ofertê lub za³±czone do niej o¶wiadczenia lub dokumenty podpisuje pe³nomocnik; 10.2.3 o¶wiadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia oraz o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu (zgodne w tre¶ci z za³±cznikiem Nr 4 i 5 do SIWZ), aktualne na dzieñ sk³adania ofert, celem wstêpnego potwierdzenia, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postêpowania na podstawie art. 24 ust. 1 oraz ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu okre¶lone w SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia oraz o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. 10.2.4 o¶wiadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia oraz o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu (zgodne w tre¶ci z za³±cznikiem Nr 4 i 5 do SIWZ), aktualne na dzieñ sk³adania ofert, dotycz±ce innych podmiotów, na których zasoby powo³uje siê Wykonawca, celem wstêpnego wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spe³niania, w zakresie, w jakim Wykonawca powo³uje siê na ich zasoby, warunków udzia³u w postêpowaniu; 10.2.5 dowód potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami innych podmiotów, który stanowi w szczególno¶ci zobowi±zanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (zgodny w tre¶ci z za³±cznikiem Nr 8 do SIWZ).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium
nie dotyczy


IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
nie dotyczy


IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa bêdzie zawarta:

Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:
nie dotyczy
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:

Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:

Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena brutto60,00
termin realizacji40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
nie dotyczy
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
nie dotyczy
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:

Wstêpny harmonogram postêpowania:

Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
nie dotyczy
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:

Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:

Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

nie dotyczy

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
ZGODNIE Z WZOREM UMOWY W PARAGRAFIE: § 10. [Zmiany umowy] 1. Stosownie do art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy - Prawo zamówieñ publicznych, Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ wprowadzenia do Umowy zmian, w szczególno¶ci w przypadku: 1) wyst±pienia szczególnie niesprzyjaj±cych warunków atmosferycznych lub ekstremalnych zjawisk naturalnych o charakterze klêsk ¿ywio³owych obiektywnie uniemo¿liwiaj±ce realizacjê prac z zakresu niniejszej umowy, 2) wyst±pienia nieprzewidywalnych zdarzeñ zewnêtrznych, niemo¿liwych do zapobie¿enia przez strony o charakterze si³y wy¿szej, 2. Wprowadzenie zmian postanowieñ umowy, o których mowa w ust. 1 wymaga: 1) zgodnego o¶wiadczenia Stron, 2) zachowania formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci. 3. Pozosta³e zmiany postanowieñ umowy s± dopuszczalne w granicach okre¶lonych w przepisach ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
ZGODNIE Z SIWZ W PKT: 20. INFORMACJE POUFNE 20.1 Zgodnie z art. 37 ust. 6 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy informuje, ¿e za poufne uwa¿a siê wszystkie informacje stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa Zamawiaj±cego. Takie informacje podlegaj± ochronie zgodnie z przepisami ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. 20.2 W przypadku, w którym w postêpowaniu Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ informacje poufne, nie zostan± one zamieszczone na stronie internetowej Zamawiaj±cego. Informacje poufne zostan± przekazane Wykonawcy w jeden z nastêpuj±cych sposobów: 20.2.1 Osobi¶cie w siedzibie Zamawiaj±cego po uprzednim wyznaczeniu przez Zamawiaj±cego konkretnego miejsca, daty i godziny odbioru. 20.2.2 Przez pos³añca na adres wskazany przez Wykonawcê.
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2020-11-30, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:

Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> JÊZYK POLSKI
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
KLAUZULA INFORMACYJNA DOTYCZ¡CA PRZETWARZANIA DANYCH OSOBOWYCH POBRANYCH BEZPO¦REDNIO OD OSOBY, KTÓREJ DANE DOTYCZ¡ Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych osobowych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1 z pó¼n. zm., dalej jako: Rozporz±dzenie) Pañstwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie informuje: 1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Pañstwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie z siedzib± przy ul. ¯elazna 59a, 00-848 Warszawa (dalej jako: PGW Wody Polskie). 2) Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych w PGW Wody Polskie mo¿liwy jest pod adresem e-mail: iod@wody.gov.pl lub listownie pod adresem: Pañstwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie z siedzib± przy ul. ¯elazna 59a, 00-848 Warszawa, z dopiskiem "Inspektor Ochrony Danych" albo pod adresem e-mail: riod.wroclaw@wody.gov.pl lub listownie pod adresem: Regionalny Zarz±d Gospodarki Wodnej we Wroc³awiu z siedzib± przy ul. Norwida 34, 50-950 Wroc³aw, z dopiskiem: "Regionalny Inspektor Ochrony Danych we Wroc³awiu". 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± w celu wykonania umowy, której jest Pani/Pan stron± lub do podjêcia dzia³añ na Pani/Pana ¿±danie przed zawarciem umowy (art. 6 ust. 1 lit. b Rozporz±dzenia). 4) Odbiorc± Pani/Pana danych osobowych mog± byæ podmioty którym udostêpnia siê dane osobowe w celu wykonania obowi±zku prawnego, a tak¿e podmioty, które przetwarzaj± Pani/Pana dane osobowe w imieniu Administratora na podstawie zawartej umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych np. wspó³pracuj±ce w zakresie dostarczania lub utrzymania systemów informatycznych. 5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przetwarzane przez okres Pani/Pana dane osobowe bêd± przetwarzane przez okres obowi±zywania zawartej umowy oraz po zakoñczeniu obowi±zywania tej umowy przez okres wskazany w przepisach szczególnych, w tym przez okres wymagany do dochodzenia roszczeñ oraz okres przechowywania wymagany przez organy kontrolne. 6) W zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych przys³uguj± Pani/Panu nastêpuj±ce uprawnienia: a) prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych (podstawa prawna: art. 15 Rozporz±dzenia); b) prawo do ¿±dania sprostowania (poprawiania) danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych - w przypadku, gdy dane s± nieprawid³owe lub niekompletne (podstawa prawna: art. 16 Rozporz±dzenia); c) prawo do ¿±dania ograniczenia przetwarzania danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (podstawa prawna: art. 18 Rozporz±dzenia); d) prawo do przenoszenia danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych (podstawa prawna: art. 20 Rozporz±dzenia); 7) W zwi±zku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy Rozporz±dzenia (podstawa prawna: art. 77 Rozporz±dzenia). 8) Podanie przez Pani±/Pana danych osobowych jest wymogiem umownym/warunkiem zawarcia umowy i jest niezbêdne dla realizacji celów, o których mowa w pkt 3, a konsekwencj± niepodania danych osobowych bêdzie niemo¿no¶æ realizacji tych celów. 9) Pani/Pana dane osobowe nie bêd± przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie bêd± podlega³y profilowaniu.

ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH







Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.