eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi InowrocławKOREKTA OGŁOSZENIA O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA Rozwój infrastruktury uzdrowiskowej w Sanatorium Uzdrowiskowym Przy Tężni s.p.z.o.z. w Inowrocławiu RPO WKP - Działanie 6.2 Rozwój infrastruktury budynku ochrony zdrowia służącego do zakwaterowania B

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-03-16

Inowrocław: KOREKTA OGŁOSZENIA O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA Rozwój infrastruktury uzdrowiskowej w Sanatorium Uzdrowiskowym Przy Tężni s.p.z.o.z. w Inowrocławiu RPO WKP - Działanie 6.2 Rozwój infrastruktury budynku ochrony zdrowia służącego do zakwaterowania B
Numer ogłoszenia: 61291 - 2012; data zamieszczenia: 16.03.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 423174 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sanatorium Uzdrowiskowe "Przy Tężni" im. dr Józefa Krzymińskiego w Inowrocławiu s.p.z.o.z, ul. Przy Stawku 12, 88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3552626, faks 052 3552626 w. 339.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: KOREKTA OGŁOSZENIA O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA Rozwój infrastruktury uzdrowiskowej w Sanatorium Uzdrowiskowym Przy Tężni s.p.z.o.z. w Inowrocławiu RPO WKP - Działanie 6.2 Rozwój infrastruktury budynku ochrony zdrowia służącego do zakwaterowania B.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: Rozwój infrastruktury uzdrowiskowej w Sanatorium Uzdrowiskowym Przy Tężni s.p.z.o.z. w Inowrocławiu RPO WKP - Działanie 6.2 Rozwój infrastruktury budynku ochrony zdrowia służącego do zakwaterowania B Zamówienie obejmuje następujący zakres prac: 1.Zakup i montaż sufitów podwieszanych modułowych oraz z płyt GK. 2.Zakup i montaż płyt styropianowych na połaci dachowej. 3.Zakup i montaż lamp oświetleniowych: żyrandoli i kinkietów. 2.Zamawiający wskaże Wykonawcy punk wykonania zasilania elektrycznego dla powyższego zakresu robót wraz z opomiarowaniem. Rozliczenie zużytej przez Wykonawcę energii elektrycznej nastąpi według wskazań podlicznika. 3.Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja techniczna wraz z załączonymi przedmiarami dla poszczególnych zadań. 4.Przedmiot zamówienia winien być wykonany zgodnie z Ustawą z dnia 07 lipca 1994r. - Prawo budowlane i Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 21 sierpnia 2006r. w sprawie określenia wymagań, jakim powinny odpowiadać zakłady i urządzenia lecznictwa uzdrowiskowego. 5.Zobowiązuje się potencjalnych oferentów /po uprzednim zgłoszeniu telefonicznym bądź pisemnym/ do przeprowadzenia wizji lokalnej obiektu, w którym ma być wykonany przedmiot zamówienia, w celu uzyskania wszelkich informacji koniecznych do właściwego przygotowania ofert i zawarcia umowy. Ponadto oferenci zobowiązani są do zapoznania się z dokumentacją techniczną i wykonawczą. Kontakt telefoniczny - Pan Karol Tabaczyński nr tel. 0 507 139 787. 6.Wykonując przedmiot umowy Wykonawca uwzględni fakt, że realizacja przedmiotu umowy odbywała się będzie w obiekcie remontowanym. 7.Oferent obowiązany jest do dostarczenia Zamawiającemu kosztorysu ofertowego /PDF i program kosztorysowy/ w formie papierowej oraz w formie elektronicznej. W/wym. kosztorys ofertowy winien być sporządzony na podstawie przedmiarów i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Postępowanie przetargowe prowadzone w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko - Pomorskiego RPO WKP - Działanie 6.2.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.01.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Dom-Plast Karol Dąbrowski, Słuchajska 4, 87-400 Golub Dobrzyń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 127273,64 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 98379,18

  • Oferta z najniższą ceną: 98379,18 / Oferta z najwyższą ceną: 175099,14

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.