Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-11-18
Ogłoszenie nr 612028-N-2020 z dnia 2020-11-18 r.
Gminny Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Lubaszu: DOWÓZ UCZNIÓW DO SZKÓŁ NA TERENIE GMINY LUBASZ W OKRESIE OD 04 STYCZNA 2021 DO 31 GRUDNIA 2021
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gminny Zespół Obsługi Szkół i Przedszkoli w Lubaszu, krajowy numer identyfikacyjny
57021921100000, ul.
ul. B. Chrobrego
37
,
64-720
Lubasz, woj.
wielkopolskie, państwo
Polska, tel.
672 556 039, e-mail
gzosip13@op.pl, faks
672 556 039.
Adres strony internetowej (URL): https://gzosiplubasz.naszaplacowka.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
https://gzosiplubasz.naszaplacowka.pl/bip/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny (proszę określić):
Jednostka Organizacyjna Gminy Lubasz
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
https://gzosiplubasz.naszaplacowka.pl/
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
https://gzosiplubasz.naszaplacowka.pl/bip/
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Adres:
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOWÓZ UCZNIÓW DO SZKÓŁ NA TERENIE GMINY LUBASZ W OKRESIE OD 04 STYCZNA 2021 DO 31 GRUDNIA 2021
Numer referencyjny:
GZOSIP.271.2.11.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Świadczenie usług polegających na dowozie i odwozie uczniów do szkół zlokalizowanych na terenie Gminy Lubasz w okresie od 04 stycznia 2021 do 31 grudnia 2021 według harmonogramu dowozów i odwozów szkolnych. Usługa świadczona będzie w dni nauki szkolnej przy udziale trzech autobusów na trasie: Dowozy szkolne Autobus nr I: Lubasz 6.50 -Sławno (przedszkole ) 6,55 - Kamionka wieś 7,00 (przedszkole +PSP I-III) - Dulinowo 7,05 (przedszkole +PSP I-III) - Kamionka przedszkole (I-III) 7,10- Sławno (przedszkole + I-III) 7,15 - Prusinowo (I-III ) - 7,20- Jędrzejewo 7,25 Jędrzejewo osiedle 7,30 (I-VIII) - Jędrzejewo szkołą 7,35 ( IV - VIII) - Prusinowo (IV - VIII) - 7,40- Lubasz 7,50 Lubasz 7,50 - Sławno ( IV-VIII) 7,55 Lubasz ul. Nowa 8,00 - Lubasz 8,05 Autobus nr II: Lubasz 6,50 -Bzowo 6,55 - Antoniewo ( I-III) 7,05 - Rybakówka 7,15 (PSP) Kruteczek 7,20 ( PSP) - Krucz Wybudowanie 7,25 ( PSP) - Krucz szkoła 7,30 - Antoniewo 7,35 (IV-VIII) - Bzowo 7,40 ( IV-VIII) - Goraj (klasy VIII) - Lubasz 7,55 Lubasz 7.55- Goraj 8,00 (przedszkole + I-VI) - Lubasz 8,10 Autobus nr III: Lubasz 6,40 - Ciszkowo PSP 6.50 - Krucz Stacja 6,55 PSP - Krucz szkoła 7,00 -Goraj (klasy VII) - Lubasz 7,10 Lubasz 7,10 - Dębe wieś 7,15- Dębe osiedle 7,20 - Dębe (wiatrak) 7,22 - Lubasz 7,25 Lubasz 7,25 - Kamionka wieś (IV-VIII) 7,35, Kamionka Dulinowo (IV-VIII) 7,40 -Kamionka szkoła 7,45 (IV-VIII) - Sławno 7,50 (IV-VIII) - Lubasz 7,55 Lubasz 7,55 - Stajkowo wieś 8,00 - Stajkowo kasztany 8,02 - Miłkówko-8,05 - Miłkowo 8,10 - Lubasz 8,15 ODWOZY Poniedziałek - Czwartek Autobus I Lubasz 12.15 - Sławno 12,20- Jędrzejewo 12,30 - Jędrzejewo osiedle 12,50 - Prusinowo 13.00 - Sławno 13,05 - Kamionka szkoła 13,10- Kamionka Dulinowo 13,15 - Kamionka Wieś 13,20 - Sławno 13,25 - Lubasz 13,30 Lubasz 14,05 - Sławno 14.10 - Prusinowo 14,15 - Jędrzejewo 14,20 - Jędrzejewo osiedle 14,35 - Prusinowo 14.40 - Sławno 14,45 - Kamionka szkoła 14,50- Kamionka Dulinowo 14,55 - Kamionka Wieś 15,00- Lubasz 15,05 Lubasz 15,10 - Sławno 15.15 - Kamionka (szkoła) 15.20 - Kamionka Dulinowo - 15,25 - Kamionka wieś 15,30 - Sławno 15,35 - Prusinowo (przedszkole) 15.40- Jędrzejewo 15,45 - Jędrzejewo osiedle 15,50 -Prusinowo 15,55 - Lubasz 16,05 Lubasz 16,05 - Sławno 16.10 - Kamionka (szkoła) 16,15 - Kamionka Dulinowo - 16,20- Kamionka wieś 16,25 - Prusinowo 16.30- Jędrzejewo 16,35 - Jędrzejewo osiedle 16,40 -Lubasz 16,50 Autobus II Lubasz 12,05 - Goraj 12.10 - Bzowo - 12.15 - Krucz 12,25- Krucz stacja - 12.30 - Ciszkowo 12,40 - Krucz wyb. 12,50 - Kruteczek 12,55 - Rybakówka I i II - 13,00 - Antoniewo 13,05 - Bzowo 13.10 - Lubasz 13,15. Lubasz 13.55 - Goraj 14.00 - Bzowo 14,05 - Antoniewo 14,10 - Krucz 14.20 - Krucz stacja 14,25 - Ciszkowo 14,30 - Krucz wyb - 14,40 - Kruteczek -14,45 - Rybakówka 14.50 - Antoniewo 14.55 - Bzowo - 15,00 - Lubasz 15,15 Lubasz 15,35 - Goraj 15.40 - Ciszkowo15.45 - Krucz stacja 15.50- Krucz szkoła - 15,55 -Krucz wybudowanie 16,05- Kruteczek 16,10- Rybakówka 16,15 - Antoniewo 16,20 - Bzowo - 16,25- Lubasz 16,30 ODWOZY Piątek Autobus I Lubasz 12.15 - Sławno 12,20- Jędrzejewo 12,30 - Jędrzejewo osiedle 12,50 - Prusinowo 13.00 - Sławno 13,05 - Kamionka szkoła 13,10- Kamionka Dulinowo 13,15 - Kamionka Wieś 13,20 - Sławno 13,25 - Lubasz 13,30 Lubasz 14,05 - Sławno 14.10 - Prusinowo 14,15 - Jędrzejewo 14,20 - Jędrzejewo osiedle 14,35 - Prusinowo 14.40 - Sławno 14,45 - Kamionka szkoła 14,50- Kamionka Dulinowo 14,55 - Kamionka Wieś 15,00- Lubasz 15,05 Lubasz 15,10 - Sławno 15.15 - Kamionka (szkoła) 15.20 - Kamionka Dulinowo - 15,25 - Kamionka wieś 15,30 - Sławno 15,35 - Prusinowo (przedszkole) 15.40- Jędrzejewo 15,45 - Jędrzejewo osiedle 15,50 -Prusinowo 15,55 - Lubasz 16,05 Lubasz 16,05 - Sławno 16.10 - Kamionka (szkoła) 16,15 - Kamionka Dulinowo - 16,20- Kamionka wieś 16,25 - Prusinowo 16.30- Jędrzejewo 16,35 - Jędrzejewo osiedle 16,40 -Lubasz 16,50 Autobus II Lubasz 12,05 - Goraj 12.10 - Bzowo - 12.15 - Krucz 12,25- Krucz stacja - 12.30 - Ciszkowo 12,40 - Krucz wyb. 12,50 - Kruteczek 12,55 - Rybakówka I i II - 13,00 - Antoniewo 13,05 - Bzowo 13.10 - Lubasz 13,15. Lubasz 13.15 - Dębe 13,30 - Lubasz 13,35 Lubasz 13.55 - Goraj 14.00 - Bzowo 14,05 - Antoniewo 14,10 - Krucz 14.20 - Krucz stacja 14,25 - Ciszkowo 14,30 - Krucz wyb - 14,40 - Kruteczek -14,45 - Rybakówka 14.50 - Antoniewo 14.55 - Bzowo - 15,00 - Lubasz 15,10 Lubasz 15.10 - Dębe 15,15 - Lubasz 15,30 Lubasz 15,35 - Goraj 15.40 - Ciszkowo15.45 - Krucz stacja 15.50- Krucz szkoła - 15,55 -Krucz wybudowanie 16,05- Kruteczek 16,10- Rybakówka 16,15 - Antoniewo 16,20 - Bzowo - 16,25- Lubasz 16,30. Określa się, że każdy z autobusów musi być zarejestrowany na minimalną liczbę osób 51 w tym liczba miejsc siedzących to minimum 39. Pojazdy muszą spełniać wszystkie wymogi techniczne związane z dowozem dzieci do szkół. W ciągu jednego dnia nauki szkolnej autobusy będą pokonywać ok. 381 km - wg harmonogramu dowozów szkolnych. Wszystkie pojazdy rozpoczynają i kończą odwozy szkolne w Lubaszu. Do kosztów dowozów nie zaliczamy dojazdów i odjazdów autobusów z miejsca stacjonowania do Lubasza. Zamawiający zastrzega, że jeśli wyniknie potrzeba wykonania z uczniami dodatkowych kursów w przerwie pomiędzy dowozem a odwozem wykonawca będzie zobowiązany zrealizować taki kurs wg stawki zaoferowanej w przedmiotowych dowozach szkolnych na okres od 04.01.2021 do 31.12.2021. Po zakończonym miesiącu - do 10 dnia miesiąca następnego wykonawca zobowiązany będzie dostarczyć do zamawiającego fakturę oraz wykaz wykonanych kursów autobusów z miesiąca stanowiącego przedmiot świadczenia usług dowozu uczniów. 1) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany tras, czasu przejazdów i liczby pokonanych kilometrów w zależności od sytuacji wynikającej z planów pracy szkół. 2) Zamawiający zastrzega sobie prawo w przypadku długotrwałej awarii autobusu gminnego "Gimbusa" do rozszerzenia umowy o dodatkowy autobus wraz z dodatkowym kursem. 3) Zamawiający zapewnia osoby sprawujące nadzór nad bezpieczeństwem przewożonych dzieci. 4) Usługa dowozu dzieci musi być realizowana pojazdami spełniającymi wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016, poz. 2022 ze zm.). 5) Każdy z wskazanych do realizacji zamówienia autobus musi posiadać aktualne badanie techniczne. 6) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.
II.5) Główny kod CPV: 60.00.00.00 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów)
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2021-12-31
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
1. nie podlegają wykluczeniu w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: a) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania krajowego drogowego przewozu osób (przewozy regularne specjalne), tj. aktualną koncesję, zezwolenie lub licencję na wykonywanie transportu drogowego, posiadają Certyfikat Kompetencji Zawodowych, 3. zdolność techniczną lub zawodowa - dysponują odpowiednią ilością sprawnego taboru samochodowego (min. 3 autobusy z ważnymi badaniami technicznymi, zarejestrowane na minimalną liczbę osób 51 w tym liczba miejsc siedzących to minimum 39). 4. posiadają aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż: 50.000 zł.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
1. Posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania krajowego drogowego przewozu osób (przewozy regularne specjalne), tj. aktualną koncesję, zezwolenie lub licencję na wykonywanie transportu drogowego, posiadają Certyfikat Kompetencji Zawodowych, 2. Dysponują odpowiednią ilością sprawnego taboru samochodowego (min. 3 autobusy z ważnymi badaniami technicznymi) o minimalnej liczbie miejsc 51 w tym siedzących 39 spełniających wszystkie wymogi techniczne związane z dowozem dzieci do szkół.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
1. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez Zamawiającego w załączniku nr 2 do SIWZ. a)odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. UWAGA: Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, Zamawiający zażąda od Wykonawcy przedstawienia ww. dokumentu także dla tych podmiotów. b) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. c)Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d)Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa pod. lit. a), składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. e)Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa pod. lit. a), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
A. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy złożą ofertę zgodnie z warunkami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz spełniają poniższe warunki: 1. nie podlegają wykluczeniu w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: a) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania krajowego drogowego przewozu osób (przewozy regularne specjalne), tj. aktualną koncesję, zezwolenie lub licencję na wykonywanie transportu drogowego, posiadają Certyfikat Kompetencji Zawodowych, 3. zdolność techniczną lub zawodowa - dysponują odpowiednią ilością sprawnego taboru samochodowego (min. 3 autobusy z ważnymi badaniami technicznymi zarejestrowane na minimalną liczbę osób 51 w tym liczba miejsc siedzących to minimum 39), 4. posiadają aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż: 50.000 zł. B. Zasady korzystania z potencjału podmiotów trzecich w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu: w sytuacji gdy Wykonawca zamierza skorzystać z wiedzy i doświadczenia, potencjału technicznego podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunku jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Zamawiający informuje, że stosowna sytuacja, o której mowa w akapicie poprzedzającym, wystąpi wyłącznie w przypadku, gdy: 1) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, udowodni Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (wzór zobowiązania stanowi zał. nr 6 do SIWZ). 2) Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 i ust. 5 pkt 1, 2 i 4 ustawy. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe podmiotu udostępniającego zasoby, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, Zamawiający żąda, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego: 1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub 2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe, o których mowa w punkcie V lit. A SIWZ.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
A. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy złożą ofertę zgodnie z warunkami określonymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz spełniają poniższe warunki: 1. nie podlegają wykluczeniu w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: a) posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania krajowego drogowego przewozu osób (przewozy regularne specjalne), tj. aktualną koncesję, zezwolenie lub licencję na wykonywanie transportu drogowego, posiadają Certyfikat Kompetencji Zawodowych, 3. zdolność techniczną lub zawodowa - dysponują odpowiednią ilością sprawnego taboru samochodowego (min. 3 autobusy z ważnymi badaniami technicznymi, zarejestrowane na minimalną liczbę osób 51 w tym liczba miejsc siedzących to minimum 39), 4. posiadają aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż: 50.000 zł.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)Załącznik nr 1 wzór formularza ofertowego Załącznik nr 2 oświadczenie wykonawcy, Załącznik nr 3 wykaz pojazdów, Załącznik nr 4 oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do grupy kapitałowej, Załącznik nr 5 wzór zastrzeżenia informacji stanowiących tajemnicę, Załącznik nr 6 zobowiązanie innego podmiotu, Załącznik nr 7 wzór umowy, Załącznik nr 8 - pełnomocnictwo.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
| Kryteria | Znaczenie |
| cena za 1 km | 60,00 |
| termin płatności | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. W uzasadnionych przypadkach strony dopuszczają możliwość dokonania zmiany w przedmiotowej umowie w zakresie dotyczącym zmiany harmonogramu dowozów szkolnych, w zakresie łącznej wartości umowy wynikającej ze zmiany harmonogramu dowozów szkolnych oraz w zakresie wskazanych do realizacji umowy autobusów. 2. Zmiany wskazane w ustępie 1 wynikać mogą z mniejszej lub większej ilości pokonanych kilometrów w dowozach i odwozach szkolnym oraz ewentualnej awarii Gimbusa stanowiącego własność Gminy Lubasz. 3. Zmiany w treści niniejszej umowy wymagają zachowania formy pisemnej, pod rygorem nieważności.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-12-01, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowóz uczniów do placówek oświatowych na terenie Gminy Klwów w formie zakupu biletów miesięcznych
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Urzędu Miejskiego w Brzesku w roku 2026.
- "TRANSPORT UCZNIÓW Z TERENU GMINY CIĘŻKOWICE W ROKU SZKOLNYM 2025/2026"
- Świadczenie usług pocztowych na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Bielsku-Białej
- Przewóz osób podczas uroczystości organizowanych i współorganizowanych przez Urząd do Spraw Kombatantów i Osób Represjonowanych
- Świadczenie usług przewozu dzieci i młodzieży dla Pałacu Młodzieży w Warszawie w 2026 roku.
więcej: Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





