eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Przeglądy i czynności obsługowe samochodów służbowych na gwarancji wraz z dostawą materiałów - Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Warszawie, w podziale na 8 części

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-11-16



Ogłoszenie nr 610378-N-2020 z dnia 2020-11-16 r.

Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie ul. Żelazna 59A 00-848 Warszawa - Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Warszawie: Przeglądy i czynności obsługowe samochodów służbowych na gwarancji wraz z dostawą materiałów - Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Warszawie, w podziale na 8 części
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu
nie dotyczy

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie ul. Żelazna 59A 00-848 Warszawa - Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Warszawie, krajowy numer identyfikacyjny 36830257500000, ul. ul. Zarzecze   13 B , 03-194  Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. +48(22)5870360, +48(22)5870360, e-mail przetargi_warszawa@wody.gov.pl, przetargi_warszawa@wody.gov.pl, faks +48(22)5870361.
Adres strony internetowej (URL): https://warszawa.wody.gov.pl, https://przetargi.wody.gov.pl,
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Państwowa osoba prawna

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
nie dotyczy

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
https://przetargi.wody.gov.pl,


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
https://przetargi.wody.gov.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pod rygorem nieważności w formie pisemnej w postaci papierowej podpisanej własnoręcznym podpisem
Adres:
Zarząd Zlewni we Włocławku ul. Okrzei 74a, 87-800 Włocławek pok.203


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeglądy i czynności obsługowe samochodów służbowych na gwarancji wraz z dostawą materiałów - Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Warszawie, w podziale na 8 części
Numer referencyjny: WA.ROZ.2810.115.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:
nie dotyczy
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
nie dotyczy


II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia są przeglądy i usługi związane z serwisowaniem gwarancyjnym samochodów służbowych wraz z dostawą części samochodowych, materiałów eksploatacyjnych, płynów oraz akcesoriów niezbędnych do napraw i eksploatacji samochodów dla Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Warszawie, Regionalnego Zarządu Gospodarki Wodnej w Warszawie oraz podległych jej jednostek. Niniejsze zamówienie podzielone jest na 8 części. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Opisie przedmiotu oraz Formularzach cenowych z wykazami samochodów oddzielnie dla każdej części, stanowiącymi załącznik nr 1 do SIWZ. Zastosowane w specyfikacji określenie przedmiotu zamówienia przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę ma na celu doprecyzowanie przedmiotu zamówienia, należy rozumieć je jako przykładowe i rozpatrywać łącznie z wyrazem "lub równoważny" pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach. Zamówienie składa się z następujących części: Część nr 1: Serwis gwarancyjny samochodów - Centrala RZGW w Warszawie - Hyundai Tucson, Część nr 2 Serwis gwarancyjny samochodów - Centrala RZGW w Warszawie - ISUZU D-max, Część nr 3 Serwis gwarancyjny samochodów - Zarząd Zlewni w Ciechanowie - Hyundai Tucson, Część nr 4 Serwis gwarancyjny samochodów - Zarząd Zlewni w Piotrkowie Trybunalskim - Hyundai Tucson, Część nr 5 Serwis gwarancyjny samochodów - Zarząd Zlewni w Radomiu - Hyundai Tucson, Część nr 6 Serwis gwarancyjny samochodów - Zarząd Zlewni w Łowiczu - Hyundai Tucson, Część nr 7 Serwis gwarancyjny samochodów - Zarząd Zlewni we Włocławku - Hyundai Tucson Część nr 8 Serwis gwarancyjny samochodów - Zarząd Zlewni we Włocławku - ISUZU D-max

II.5) Główny kod CPV: 50112000-3
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
34300000-0


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie dotyczy
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-12-21
Okres w miesiącachOkres w dniachData rozpoczęciaData zakończenia
2020-12-21

II.9) Informacje dodatkowe: Termin rozpoczęcia realizacji usługi rozpoczyna się z dniem podpisania umowy.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku w przedmiotowym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia warunku w przedmiotowym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Oceniając zdolność techniczną wykonawcy, umożliwiającą realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości, zamawiający stawia warunek dotyczący doświadczenia w wykonywaniu podobnych usług. Wykonawca musi wykazać się wykonaniem - nie wcześniej niż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usługi w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. Wymagane minimum: jedna usługa o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia (Za usługę podobną Zamawiający uzna usługi serwisowe lub/i naprawcze samochodów na gwarancji marki HYUNDAI - dla części 1,3,4,5,6,7 lub ISUZU - dla części 2 i 8 ) wykonana w ramach jednego kontraktu, co najmniej o wartości brutto 600,00zł: Jeżeli Wykonawca będzie składał ofertę na więcej niż jedną część zamówienia dla pojazdu o tej samej marce, warunek udziału będzie spełniony, gdy wykonawca wykaże się wykonaniem co najmniej 1 usługi.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe: nie dotyczy

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

-oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp; -odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia przedmiotowego dokumentu, jeżeli Zamawiający może go uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, a Wykonawca wskaże w ofercie adres internetowy skąd Zamawiający ma go pobrać.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
-Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie - potwierdzający spełnianie warunku określonego w pkt 7.2.1 niniejszej specyfikacji wraz z podaniem ich wartości przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi te zostały wykonane. -Dowody określające, czy usługi wymienione w wyżej wymienionym wykazie usług zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych - referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie - powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

nie dotyczy

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Na ofertę składają się: 1) Formularz oferty zgodny w treści z Załącznikiem Nr 2 do SIWZ, zawierający m.in.: - nazwę i dokładny adres wykonawcy, - datę sporządzenia oferty, - adres e-mail, na którym prowadzona będzie korespondencja związana z postępowaniem, - cenę za wykonanie zamówienia, - deklarowany termin wykonania zleconej usługi i okres gwarancji na przedmiot zamówienia oraz cena za każdy rozpoczęty km holowania pojazdu. - termin ważności oferty, -ewentualne - wyraźnie widoczne (pkt 9 formularza ofertowego), uzasadnione zastrzeżenie, dotyczące nie podlegających ujawnieniu informacji, stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa (art. 8 ust. 3 ustawy Pzp). Sposób składania informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa został określony w pkt 9.8 SIWZ. 2) formularz cenowy, zgodny z treścią Załącznika nr 1 do SIWZ, właściwy dla danej części 3) Wykaz wszystkich warsztatów, w których Zamawiający będzie mógł serwisować samochody potwierdzający spełnienie wymaganych przez zamawiającego lokalizacji i wyposażenia warsztatów, zgodny z treścią Załącznika nr 1a do SIWZ, właściwy dla danej części Oświadczenia lub dokumenty składane razem z ofertą: -dokumenty potwierdzające uprawnienie do podpisania oferty oraz do podpisania lub poświadczenia za zgodność z oryginałem składanych oświadczeń lub dokumentów. Jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji dokumentem właściwym jest odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej lub dokumenty na podstawie których dokonuje się wpisu do właściwego rejestru lub ewidencji, np. uchwała właściwego organu Wykonawcy; -pełnomocnictwo, w przypadku, gdy ofertę lub załączone do niej oświadczenia lub dokumenty podpisuje pełnomocnik; -dokument potwierdzający wniesienie wadium w przypadku wnoszenia wadium w formie niepieniężnej (o ile jest wymagane wadium); -oświadczenia Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zgodne w treści z Załącznika Nr 5 i Załącznika nr 6 do SIWZ), aktualne na dzień składania ofert, celem wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 oraz ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. -oświadczenia Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zgodne w treści z Załącznika Nr 5 i Załącznika Nr 6 do SIWZ), aktualne na dzień składania ofert, dotyczące innych podmiotów, na których zasoby powołuje się Wykonawca, celem wstępnego wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu; -dowód potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami innych podmiotów, który stanowi w szczególności zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium
nie dotyczy


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
nie dotyczy


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
nie dotyczy


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena60,00
Okres gwarancji20,00
termin realizacji20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Oprócz przypadków, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt. 2-6 p.z.p., na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 p.z.p., Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawierania umowy w szczególności w zakresie: 1) ilości samochodów wskazanych w SIWZ i Ofercie (zał. Nr 1 i 2 do Umowy), przy czym zmiana ilości samochodów wynikać może z likwidacji istniejących lub pozyskania dodatkowych przez Zamawiającego, 2) zmiany zakresu i ilości wskazanych w SIWZ i Ofercie, służących do skalkulowania ceny oferty, 3) wartości wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 3 ust. 1, w następstwie pkt 1 i/lub 2 powyżej tylko do wysokości planowanych kwot na to zadanie ujętych w planach finansowych Zamawiającego w okresie objętym umową.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
nie dotyczy
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
nie dotyczy
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-11-24, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
nie dotyczy
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej "RODO", informuję, że: a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie z siedzibą w Warszawie przy ul. Żelazna 59a, 00-848 Warszawa REGON: 368302575, NIP: 527-282-56-16 b) kontakt z Inspektorem ochrony danych w PGW WP możliwy jest pod adresem e-mail: iod@wody.gov.pl c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego oznaczonego numerem postępowania WA.ROZ.2810.115.2020 prowadzonym na podstawie Pzp; d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp; e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat licząc od końca roku kalendarzowego, w którym zakończono postępowanie o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO h) posiada Pani/Pan: ? na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; ? na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników); ? na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); ? prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO i) nie przysługuje Państwu: ? w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; ? prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; ? na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO Otwarcie ofert nastąpi w dniu 24.11.2020r. o godzinie 10:15 w siedzibie Zamawiającego w Zarządzie Zlewni we Włocławku przy ulicy Okrzei 74a, 87-800 Włocławek pok. nr 223, zgodnie z art. 86 ustawy Pzp.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Część nr 1: Serwis gwarancyjny samochodów - Centrala RZGW w Warszawie - Hyundai Tucson
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W ramach przedmiotu zamówienia Samochody będą przeglądane, obsługiwane i naprawiane w punktach obsługi i naprawy, które zapewnią serwisowanie i wykonywanie napraw w sposób niepowodujący utraty gwarancji producenta lub importera danej marki, zlokalizowanych w granicach administracyjnych miasta lub odległości nie większej niż 50 km od granic administracyjnych miast wskazanych poniżej, odpowiednio dla danej części. Dla części 1 i 2 - WARSZAWA Dla części 3 - CIECHANÓW Dla części 4 - PIOTRKÓW TRYBUNALSKI Dla części 5 - RADOM Dla części 6 - ŁOWICZ Dla części 7 - WŁOCŁAWEK Dla części 8 - WARSZAWA Punkty obsługi i naprawy będą wyposażone w stanowiska naprawcze, stanowiska do diagnostyki komputerowej, stanowiska do geometrii tylnej i przedniej osi, stanowiska do diagnostyki i naprawy klimatyzacji. Wykaz wszystkich punktów obsługi i naprawy, w których Zamawiający będzie mógł serwisować i naprawiać samochody potwierdzający spełnienie wymaganych przez zamawiającego lokalizacji i wyposażenia, Wykonawca przedstawi w załączniku do oferty - wzór stanowi załącznik nr 1a do SIWZ. 1. W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający zleca w szczególności: 1) przeglądy okresowe zgodnie z wskazaniami gwaranta w zakresie i terminach określonych w harmonogramie z instrukcji obsługi pojazdu, w ramach których wykonane zostaną: a/ Diagnostyka komputerowa systemów samochodu przy użyciu GDSm. b/ Jeśli zainstalowano produkt Expero sprawdź stan baterii w karcie. c/ Sprawdzenie systemów klimatyzacji i ogrzewania (jeśli zamontowane) d/ Sprawdzenie filtra powietrza e/ Sprawdzenie stanu akumulatora f/ Sprawdzenie przewodów, węży i złączy układu hamulcowego g/ Sprawdzenie klocków, zacisków i tarcz hamulcowych h/ Sprawdzenie półosi napędowych wraz z gumowymi osłonami przegubu homokinetycznego i/ Kontrola układu wydechowego pod kątem śladów zużycia lub uszkodzenia j/ Sprawdzenie przegubu kulowego zawieszenia k/ Kontrola filtra paliwa l/ Sprawdzenie intercooler, przewodów wejściowych i wyjściowych oraz przewodów dolotowych powietrza ł/ Kontrola działania hamulca postojowego m/ Sprawdź wał napędowy. n/ Sprawdzenie przekładni kierowniczej, połączeń i osłon o/ Sprawdzenie ciśnienia we wszystkich oponach i zużycia opon p/ Wymiana oleju silnika i filtra oleju. r/ Wymień płyn hamulcowy i płyn hydrauliczny sprzęgła. s/ Wymień filtr kabinowy/filtr przeciwpyłkowy. 2) obsługę bieżącą i okresową, 3) uzupełnianie materiałów eksploatacyjnych, 4) naprawy z dostawą części, 5) dostawę i montaż akcesoriów. 2. Wszelkie czynności następować będą zgodnie z wyszczególnionymi zasadami: 1) wykonanie przeglądu, obsługi i naprawy odbywać się będzie na zlecenie Zamawiającego, 2) Wykonawca usługi zobowiązany jest uzgodnić z Zamawiającym, w momencie przyjęcia samochodu do przeglądu, obsługi i naprawy, zakres prac oraz orientacyjną cenę za usługę, 3) Zamawiający wymaga części zamiennych oryginalnych o oznakowaniu jakości "ubezpieczeniowym" O, Q tj. oznakowaniu jakości "Auto Elements" Q-1, Q-2 (inne oznakowania: OE, OEM, OES) - takie same części, jak stosowane do fabrycznego montażu pojazdów samochodowych (muszą mieć te same właściwości, tę samą technologię produkcji i zostać wykonane z tych samych materiałów) i tylko w uzasadnionych przypadkach za zgodą zamawiającego dopuszczone zostaną części zamienne o porównywalnej jakości minimum o oznakowaniu jakości "ubezpieczeniowym" PC, PT tj. oznakowaniu jakości "Auto Elements" Q-9 z certyfikatem jakości niezależnej instytucji badawczej - gdy mają taką samą jakość i cechy użytkowe jak części oryginalne (nie muszą być identyczne, ani mieć tej samej technologii produkcji czy materiału wykonania jak części oryginalne, ale muszą użytkowo i jakościowo im w pełni odpowiadać), zgodnie z klasyfikacją GVO, 4) dopuszcza się możliwość montażu materiałów eksploatacyjnych po regeneracji lub używanych - jedynie po uzgodnieniu z Zamawiającym, 5) Wykonawca, po wykonaniu naprawy, w momencie wydania samochodu, zobowiązany jest do okazania przedstawicielowi Zamawiającego, na jego prośbę, każdej wymienionej części, 6) Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia kopii odpowiednich dokumentów zakupu części, materiałów eksploatacyjnych, płynów i akcesoriów (faktura, paragon lub rachunek), które zostały zamontowane lub wymienione w pojazdach Zamawiającego, 7) maksymalny koszt naprawy pojazdu (gdy jest on technicznie i ekonomicznie uzasadniony) nie może przekroczyć kosztów napraw ustalonych na podstawie kalkulacji brutto, sporządzonej wg norm producenta w systemach Audatex lub Eurotax, 8) ceny części, materiałów eksploatacyjnych, płynów i akcesoriów nie mogą być wyższe niż ceny detaliczne dostawców Wykonawcy. 3. Usługi w/w winny być świadczone zgodnie z poniższymi warunkami: 1) powinny zapewnić stałe (ciągłe) utrzymanie pojazdów w pełnej sprawności techniczno-użytkowej przez okres obowiązywania umowy, 2) jeżeli w toku wykonania usługi zajdzie konieczność dokonania czynności wykraczających uzgodniony zakres, wykonawca zobowiązany jest uzgodnić go z Zamawiającym, przed jego wykonaniem, 3) na wykonanie przedmiotu zamówienia Wykonawca udziela min. 12 - miesięcznej gwarancji, od dnia odbioru usługi, 4) termin wykonania usługi nie może być dłuższy niż 7 dni roboczych, od dnia zlecenia usługi, 5) za szkody powstałe w wyniku nieprawidłowego wykonania usług w/w odpowiada Wykonawca.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50112000-3, 34300000-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-21
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Okres gwarancji20,00
Termin realizacji 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: Część nr 2 Serwis gwarancyjny samochodów - Centrala RZGW w Warszawie - ISUZU D-max
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Samochody będą przeglądane, obsługiwane i naprawiane w punktach obsługi i naprawy, które zapewnią serwisowanie i wykonywanie napraw w sposób niepowodujący utraty gwarancji producenta lub importera danej marki, zlokalizowanych w granicach administracyjnych miasta lub odległości nie większej niż 50 km od granic administracyjnych miast wskazanych poniżej, odpowiednio dla danej części. Dla części 1 i 2 - WARSZAWA Dla części 3 - CIECHANÓW Dla części 4 - PIOTRKÓW TRYBUNALSKI Dla części 5 - RADOM Dla części 6 - ŁOWICZ Dla części 7 - WŁOCŁAWEK Dla części 8 - WARSZAWA Punkty obsługi i naprawy będą wyposażone w stanowiska naprawcze, stanowiska do diagnostyki komputerowej, stanowiska do geometrii tylnej i przedniej osi, stanowiska do diagnostyki i naprawy klimatyzacji. Wykaz wszystkich punktów obsługi i naprawy, w których Zamawiający będzie mógł serwisować i naprawiać samochody potwierdzający spełnienie wymaganych przez zamawiającego lokalizacji i wyposażenia, Wykonawca przedstawi w załączniku do oferty - wzór stanowi załącznik nr 1a do SIWZ. 1. W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający zleca w szczególności: 1) przeglądy okresowe zgodnie z wskazaniami gwaranta w zakresie i terminach określonych w harmonogramie z instrukcji obsługi pojazdu. 2) obsługę bieżącą i okresową, 3) uzupełnianie materiałów eksploatacyjnych, 4) naprawy z dostawą części, 5) dostawę i montaż akcesoriów. 2. Wszelkie czynności następować będą zgodnie z wyszczególnionymi zasadami: 1) wykonanie przeglądu, obsługi i naprawy odbywać się będzie na zlecenie Zamawiającego, 2) Wykonawca usługi zobowiązany jest uzgodnić z Zamawiającym, w momencie przyjęcia samochodu do przeglądu, obsługi i naprawy, zakres prac oraz orientacyjną cenę za usługę, 3) Zamawiający wymaga części zamiennych oryginalnych o oznakowaniu jakości "ubezpieczeniowym" O, Q tj. oznakowaniu jakości "Auto Elements" Q-1, Q-2 (inne oznakowania: OE, OEM, OES) - takie same części, jak stosowane do fabrycznego montażu pojazdów samochodowych (muszą mieć te same właściwości, tę samą technologię produkcji i zostać wykonane z tych samych materiałów) i tylko w uzasadnionych przypadkach za zgodą zamawiającego dopuszczone zostaną części zamienne o porównywalnej jakości minimum o oznakowaniu jakości "ubezpieczeniowym" PC, PT tj. oznakowaniu jakości "Auto Elements" Q-9 z certyfikatem jakości niezależnej instytucji badawczej - gdy mają taką samą jakość i cechy użytkowe jak części oryginalne (nie muszą być identyczne, ani mieć tej samej technologii produkcji czy materiału wykonania jak części oryginalne, ale muszą użytkowo i jakościowo im w pełni odpowiadać), zgodnie z klasyfikacją GVO, 4) dopuszcza się możliwość montażu materiałów eksploatacyjnych po regeneracji lub używanych - jedynie po uzgodnieniu z Zamawiającym, 5) Wykonawca, po wykonaniu naprawy, w momencie wydania samochodu, zobowiązany jest do okazania przedstawicielowi Zamawiającego, na jego prośbę, każdej wymienionej części, 6) Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia kopii odpowiednich dokumentów zakupu części, materiałów eksploatacyjnych, płynów i akcesoriów (faktura, paragon lub rachunek), które zostały zamontowane lub wymienione w pojazdach Zamawiającego, 7) maksymalny koszt naprawy pojazdu (gdy jest on technicznie i ekonomicznie uzasadniony) nie może przekroczyć kosztów napraw ustalonych na podstawie kalkulacji brutto, sporządzonej wg norm producenta w systemach Audatex lub Eurotax, 8) ceny części, materiałów eksploatacyjnych, płynów i akcesoriów nie mogą być wyższe niż ceny detaliczne dostawców Wykonawcy. 3. Usługi w/w winny być świadczone zgodnie z poniższymi warunkami: 1) powinny zapewnić stałe (ciągłe) utrzymanie pojazdów w pełnej sprawności techniczno-użytkowej przez okres obowiązywania umowy, 2) jeżeli w toku wykonania usługi zajdzie konieczność dokonania czynności wykraczających uzgodniony zakres, wykonawca zobowiązany jest uzgodnić go z Zamawiającym, przed jego wykonaniem, 3) na wykonanie przedmiotu zamówienia Wykonawca udziela min. 12 - miesięcznej gwarancji, od dnia odbioru usługi, 4) termin wykonania usługi nie może być dłuższy niż 7 dni roboczych, od dnia zlecenia usługi, 5) za szkody powstałe w wyniku nieprawidłowego wykonania usług w/w odpowiada Wykonawca.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50112000-3, 34300000-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-21
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Okres gwarancji20,00
Termin realizacji 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3Nazwa: Część nr 3 Serwis gwarancyjny samochodów - Zarząd Zlewni w Ciechanowie - Hyundai Tucson,
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W ramach przedmiotu zamówienia Samochody będą przeglądane, obsługiwane i naprawiane w punktach obsługi i naprawy, które zapewnią serwisowanie i wykonywanie napraw w sposób niepowodujący utraty gwarancji producenta lub importera danej marki, zlokalizowanych w granicach administracyjnych miasta lub odległości nie większej niż 50 km od granic administracyjnych miast wskazanych poniżej, odpowiednio dla danej części. Dla części 1 i 2 - WARSZAWA Dla części 3 - CIECHANÓW Dla części 4 - PIOTRKÓW TRYBUNALSKI Dla części 5 - RADOM Dla części 6 - ŁOWICZ Dla części 7 - WŁOCŁAWEK Dla części 8 - WARSZAWA Punkty obsługi i naprawy będą wyposażone w stanowiska naprawcze, stanowiska do diagnostyki komputerowej, stanowiska do geometrii tylnej i przedniej osi, stanowiska do diagnostyki i naprawy klimatyzacji. Wykaz wszystkich punktów obsługi i naprawy, w których Zamawiający będzie mógł serwisować i naprawiać samochody potwierdzający spełnienie wymaganych przez zamawiającego lokalizacji i wyposażenia, Wykonawca przedstawi w załączniku do oferty - wzór stanowi załącznik nr 1a do SIWZ. 1. W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający zleca w szczególności: 1) przeglądy okresowe zgodnie z wskazaniami gwaranta w zakresie i terminach określonych w harmonogramie z instrukcji obsługi pojazdu, w ramach których wykonane zostaną: a/ Diagnostyka komputerowa systemów samochodu przy użyciu GDSm. b/ Jeśli zainstalowano produkt Expero sprawdź stan baterii w karcie. c/ Sprawdzenie systemów klimatyzacji i ogrzewania (jeśli zamontowane) d/ Sprawdzenie filtra powietrza e/ Sprawdzenie stanu akumulatora f/ Sprawdzenie przewodów, węży i złączy układu hamulcowego g/ Sprawdzenie klocków, zacisków i tarcz hamulcowych h/ Sprawdzenie półosi napędowych wraz z gumowymi osłonami przegubu homokinetycznego i/ Kontrola układu wydechowego pod kątem śladów zużycia lub uszkodzenia j/ Sprawdzenie przegubu kulowego zawieszenia k/ Kontrola filtra paliwa l/ Sprawdzenie intercooler, przewodów wejściowych i wyjściowych oraz przewodów dolotowych powietrza ł/ Kontrola działania hamulca postojowego m/ Sprawdź wał napędowy. n/ Sprawdzenie przekładni kierowniczej, połączeń i osłon o/ Sprawdzenie ciśnienia we wszystkich oponach i zużycia opon p/ Wymiana oleju silnika i filtra oleju. r/ Wymień płyn hamulcowy i płyn hydrauliczny sprzęgła. s/ Wymień filtr kabinowy/filtr przeciwpyłkowy. 2) obsługę bieżącą i okresową, 3) uzupełnianie materiałów eksploatacyjnych, 4) naprawy z dostawą części, 5) dostawę i montaż akcesoriów. 2. Wszelkie czynności następować będą zgodnie z wyszczególnionymi zasadami: 1) wykonanie przeglądu, obsługi i naprawy odbywać się będzie na zlecenie Zamawiającego, 2) Wykonawca usługi zobowiązany jest uzgodnić z Zamawiającym, w momencie przyjęcia samochodu do przeglądu, obsługi i naprawy, zakres prac oraz orientacyjną cenę za usługę, 3) Zamawiający wymaga części zamiennych oryginalnych o oznakowaniu jakości "ubezpieczeniowym" O, Q tj. oznakowaniu jakości "Auto Elements" Q-1, Q-2 (inne oznakowania: OE, OEM, OES) - takie same części, jak stosowane do fabrycznego montażu pojazdów samochodowych (muszą mieć te same właściwości, tę samą technologię produkcji i zostać wykonane z tych samych materiałów) i tylko w uzasadnionych przypadkach za zgodą zamawiającego dopuszczone zostaną części zamienne o porównywalnej jakości minimum o oznakowaniu jakości "ubezpieczeniowym" PC, PT tj. oznakowaniu jakości "Auto Elements" Q-9 z certyfikatem jakości niezależnej instytucji badawczej - gdy mają taką samą jakość i cechy użytkowe jak części oryginalne (nie muszą być identyczne, ani mieć tej samej technologii produkcji czy materiału wykonania jak części oryginalne, ale muszą użytkowo i jakościowo im w pełni odpowiadać), zgodnie z klasyfikacją GVO, 4) dopuszcza się możliwość montażu materiałów eksploatacyjnych po regeneracji lub używanych - jedynie po uzgodnieniu z Zamawiającym, 5) Wykonawca, po wykonaniu naprawy, w momencie wydania samochodu, zobowiązany jest do okazania przedstawicielowi Zamawiającego, na jego prośbę, każdej wymienionej części, 6) Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia kopii odpowiednich dokumentów zakupu części, materiałów eksploatacyjnych, płynów i akcesoriów (faktura, paragon lub rachunek), które zostały zamontowane lub wymienione w pojazdach Zamawiającego, 7) maksymalny koszt naprawy pojazdu (gdy jest on technicznie i ekonomicznie uzasadniony) nie może przekroczyć kosztów napraw ustalonych na podstawie kalkulacji brutto, sporządzonej wg norm producenta w systemach Audatex lub Eurotax, 8) ceny części, materiałów eksploatacyjnych, płynów i akcesoriów nie mogą być wyższe niż ceny detaliczne dostawców Wykonawcy. 3. Usługi w/w winny być świadczone zgodnie z poniższymi warunkami: 1) powinny zapewnić stałe (ciągłe) utrzymanie pojazdów w pełnej sprawności techniczno-użytkowej przez okres obowiązywania umowy, 2) jeżeli w toku wykonania usługi zajdzie konieczność dokonania czynności wykraczających uzgodniony zakres, wykonawca zobowiązany jest uzgodnić go z Zamawiającym, przed jego wykonaniem, 3) na wykonanie przedmiotu zamówienia Wykonawca udziela min. 12 - miesięcznej gwarancji, od dnia odbioru usługi, 4) termin wykonania usługi nie może być dłuższy niż 7 dni roboczych, od dnia zlecenia usługi, 5) za szkody powstałe w wyniku nieprawidłowego wykonania usług w/w odpowiada Wykonawca.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50112000-3, 34300000-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-21
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Termin realizacji20,00
Okres gwarancji20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4Nazwa: Część nr 4 Serwis gwarancyjny samochodów - Zarząd Zlewni w Piotrkowie Trybunalskim - Hyundai Tucson,
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W ramach przedmiotu zamówienia Samochody będą przeglądane, obsługiwane i naprawiane w punktach obsługi i naprawy, które zapewnią serwisowanie i wykonywanie napraw w sposób niepowodujący utraty gwarancji producenta lub importera danej marki, zlokalizowanych w granicach administracyjnych miasta lub odległości nie większej niż 50 km od granic administracyjnych miast wskazanych poniżej, odpowiednio dla danej części. Dla części 1 i 2 - WARSZAWA Dla części 3 - CIECHANÓW Dla części 4 - PIOTRKÓW TRYBUNALSKI Dla części 5 - RADOM Dla części 6 - ŁOWICZ Dla części 7 - WŁOCŁAWEK Dla części 8 - WARSZAWA Punkty obsługi i naprawy będą wyposażone w stanowiska naprawcze, stanowiska do diagnostyki komputerowej, stanowiska do geometrii tylnej i przedniej osi, stanowiska do diagnostyki i naprawy klimatyzacji. Wykaz wszystkich punktów obsługi i naprawy, w których Zamawiający będzie mógł serwisować i naprawiać samochody potwierdzający spełnienie wymaganych przez zamawiającego lokalizacji i wyposażenia, Wykonawca przedstawi w załączniku do oferty - wzór stanowi załącznik nr 1a do SIWZ. 1. W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający zleca w szczególności: 1) przeglądy okresowe zgodnie z wskazaniami gwaranta w zakresie i terminach określonych w harmonogramie z instrukcji obsługi pojazdu, w ramach których wykonane zostaną: a/ Diagnostyka komputerowa systemów samochodu przy użyciu GDSm. b/ Jeśli zainstalowano produkt Expero sprawdź stan baterii w karcie. c/ Sprawdzenie systemów klimatyzacji i ogrzewania (jeśli zamontowane) d/ Sprawdzenie filtra powietrza e/ Sprawdzenie stanu akumulatora f/ Sprawdzenie przewodów, węży i złączy układu hamulcowego g/ Sprawdzenie klocków, zacisków i tarcz hamulcowych h/ Sprawdzenie półosi napędowych wraz z gumowymi osłonami przegubu homokinetycznego i/ Kontrola układu wydechowego pod kątem śladów zużycia lub uszkodzenia j/ Sprawdzenie przegubu kulowego zawieszenia k/ Kontrola filtra paliwa l/ Sprawdzenie intercooler, przewodów wejściowych i wyjściowych oraz przewodów dolotowych powietrza ł/ Kontrola działania hamulca postojowego m/ Sprawdź wał napędowy. n/ Sprawdzenie przekładni kierowniczej, połączeń i osłon o/ Sprawdzenie ciśnienia we wszystkich oponach i zużycia opon p/ Wymiana oleju silnika i filtra oleju. r/ Wymień płyn hamulcowy i płyn hydrauliczny sprzęgła. s/ Wymień filtr kabinowy/filtr przeciwpyłkowy. 2) obsługę bieżącą i okresową, 3) uzupełnianie materiałów eksploatacyjnych, 4) naprawy z dostawą części, 5) dostawę i montaż akcesoriów. 2. Wszelkie czynności następować będą zgodnie z wyszczególnionymi zasadami: 1) wykonanie przeglądu, obsługi i naprawy odbywać się będzie na zlecenie Zamawiającego, 2) Wykonawca usługi zobowiązany jest uzgodnić z Zamawiającym, w momencie przyjęcia samochodu do przeglądu, obsługi i naprawy, zakres prac oraz orientacyjną cenę za usługę, 3) Zamawiający wymaga części zamiennych oryginalnych o oznakowaniu jakości "ubezpieczeniowym" O, Q tj. oznakowaniu jakości "Auto Elements" Q-1, Q-2 (inne oznakowania: OE, OEM, OES) - takie same części, jak stosowane do fabrycznego montażu pojazdów samochodowych (muszą mieć te same właściwości, tę samą technologię produkcji i zostać wykonane z tych samych materiałów) i tylko w uzasadnionych przypadkach za zgodą zamawiającego dopuszczone zostaną części zamienne o porównywalnej jakości minimum o oznakowaniu jakości "ubezpieczeniowym" PC, PT tj. oznakowaniu jakości "Auto Elements" Q-9 z certyfikatem jakości niezależnej instytucji badawczej - gdy mają taką samą jakość i cechy użytkowe jak części oryginalne (nie muszą być identyczne, ani mieć tej samej technologii produkcji czy materiału wykonania jak części oryginalne, ale muszą użytkowo i jakościowo im w pełni odpowiadać), zgodnie z klasyfikacją GVO, 4) dopuszcza się możliwość montażu materiałów eksploatacyjnych po regeneracji lub używanych - jedynie po uzgodnieniu z Zamawiającym, 5) Wykonawca, po wykonaniu naprawy, w momencie wydania samochodu, zobowiązany jest do okazania przedstawicielowi Zamawiającego, na jego prośbę, każdej wymienionej części, 6) Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia kopii odpowiednich dokumentów zakupu części, materiałów eksploatacyjnych, płynów i akcesoriów (faktura, paragon lub rachunek), które zostały zamontowane lub wymienione w pojazdach Zamawiającego, 7) maksymalny koszt naprawy pojazdu (gdy jest on technicznie i ekonomicznie uzasadniony) nie może przekroczyć kosztów napraw ustalonych na podstawie kalkulacji brutto, sporządzonej wg norm producenta w systemach Audatex lub Eurotax, 8) ceny części, materiałów eksploatacyjnych, płynów i akcesoriów nie mogą być wyższe niż ceny detaliczne dostawców Wykonawcy. 3. Usługi w/w winny być świadczone zgodnie z poniższymi warunkami: 1) powinny zapewnić stałe (ciągłe) utrzymanie pojazdów w pełnej sprawności techniczno-użytkowej przez okres obowiązywania umowy, 2) jeżeli w toku wykonania usługi zajdzie konieczność dokonania czynności wykraczających uzgodniony zakres, wykonawca zobowiązany jest uzgodnić go z Zamawiającym, przed jego wykonaniem, 3) na wykonanie przedmiotu zamówienia Wykonawca udziela min. 12 - miesięcznej gwarancji, od dnia odbioru usługi, 4) termin wykonania usługi nie może być dłuższy niż 7 dni roboczych, od dnia zlecenia usługi, 5) za szkody powstałe w wyniku nieprawidłowego wykonania usług w/w odpowiada Wykonawca.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50112000-3, 34300000-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-21
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Okres gwarancji20,00
termin realizacji 20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5Nazwa: Część nr 5 Serwis gwarancyjny samochodów - Zarząd Zlewni w Radomiu - Hyundai Tucson,
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W ramach przedmiotu zamówienia Samochody będą przeglądane, obsługiwane i naprawiane w punktach obsługi i naprawy, które zapewnią serwisowanie i wykonywanie napraw w sposób niepowodujący utraty gwarancji producenta lub importera danej marki, zlokalizowanych w granicach administracyjnych miasta lub odległości nie większej niż 50 km od granic administracyjnych miast wskazanych poniżej, odpowiednio dla danej części. Dla części 1 i 2 - WARSZAWA Dla części 3 - CIECHANÓW Dla części 4 - PIOTRKÓW TRYBUNALSKI Dla części 5 - RADOM Dla części 6 - ŁOWICZ Dla części 7 - WŁOCŁAWEK Dla części 8 - WARSZAWA Punkty obsługi i naprawy będą wyposażone w stanowiska naprawcze, stanowiska do diagnostyki komputerowej, stanowiska do geometrii tylnej i przedniej osi, stanowiska do diagnostyki i naprawy klimatyzacji. Wykaz wszystkich punktów obsługi i naprawy, w których Zamawiający będzie mógł serwisować i naprawiać samochody potwierdzający spełnienie wymaganych przez zamawiającego lokalizacji i wyposażenia, Wykonawca przedstawi w załączniku do oferty - wzór stanowi załącznik nr 1a do SIWZ. 1. W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający zleca w szczególności: 1) przeglądy okresowe zgodnie z wskazaniami gwaranta w zakresie i terminach określonych w harmonogramie z instrukcji obsługi pojazdu, w ramach których wykonane zostaną: a/ Diagnostyka komputerowa systemów samochodu przy użyciu GDSm. b/ Jeśli zainstalowano produkt Expero sprawdź stan baterii w karcie. c/ Sprawdzenie systemów klimatyzacji i ogrzewania (jeśli zamontowane) d/ Sprawdzenie filtra powietrza e/ Sprawdzenie stanu akumulatora f/ Sprawdzenie przewodów, węży i złączy układu hamulcowego g/ Sprawdzenie klocków, zacisków i tarcz hamulcowych h/ Sprawdzenie półosi napędowych wraz z gumowymi osłonami przegubu homokinetycznego i/ Kontrola układu wydechowego pod kątem śladów zużycia lub uszkodzenia j/ Sprawdzenie przegubu kulowego zawieszenia k/ Kontrola filtra paliwa l/ Sprawdzenie intercooler, przewodów wejściowych i wyjściowych oraz przewodów dolotowych powietrza ł/ Kontrola działania hamulca postojowego m/ Sprawdź wał napędowy. n/ Sprawdzenie przekładni kierowniczej, połączeń i osłon o/ Sprawdzenie ciśnienia we wszystkich oponach i zużycia opon p/ Wymiana oleju silnika i filtra oleju. r/ Wymień płyn hamulcowy i płyn hydrauliczny sprzęgła. s/ Wymień filtr kabinowy/filtr przeciwpyłkowy. 2) obsługę bieżącą i okresową, 3) uzupełnianie materiałów eksploatacyjnych, 4) naprawy z dostawą części, 5) dostawę i montaż akcesoriów. 2. Wszelkie czynności następować będą zgodnie z wyszczególnionymi zasadami: 1) wykonanie przeglądu, obsługi i naprawy odbywać się będzie na zlecenie Zamawiającego, 2) Wykonawca usługi zobowiązany jest uzgodnić z Zamawiającym, w momencie przyjęcia samochodu do przeglądu, obsługi i naprawy, zakres prac oraz orientacyjną cenę za usługę, 3) Zamawiający wymaga części zamiennych oryginalnych o oznakowaniu jakości "ubezpieczeniowym" O, Q tj. oznakowaniu jakości "Auto Elements" Q-1, Q-2 (inne oznakowania: OE, OEM, OES) - takie same części, jak stosowane do fabrycznego montażu pojazdów samochodowych (muszą mieć te same właściwości, tę samą technologię produkcji i zostać wykonane z tych samych materiałów) i tylko w uzasadnionych przypadkach za zgodą zamawiającego dopuszczone zostaną części zamienne o porównywalnej jakości minimum o oznakowaniu jakości "ubezpieczeniowym" PC, PT tj. oznakowaniu jakości "Auto Elements" Q-9 z certyfikatem jakości niezależnej instytucji badawczej - gdy mają taką samą jakość i cechy użytkowe jak części oryginalne (nie muszą być identyczne, ani mieć tej samej technologii produkcji czy materiału wykonania jak części oryginalne, ale muszą użytkowo i jakościowo im w pełni odpowiadać), zgodnie z klasyfikacją GVO, 4) dopuszcza się możliwość montażu materiałów eksploatacyjnych po regeneracji lub używanych - jedynie po uzgodnieniu z Zamawiającym, 5) Wykonawca, po wykonaniu naprawy, w momencie wydania samochodu, zobowiązany jest do okazania przedstawicielowi Zamawiającego, na jego prośbę, każdej wymienionej części, 6) Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia kopii odpowiednich dokumentów zakupu części, materiałów eksploatacyjnych, płynów i akcesoriów (faktura, paragon lub rachunek), które zostały zamontowane lub wymienione w pojazdach Zamawiającego, 7) maksymalny koszt naprawy pojazdu (gdy jest on technicznie i ekonomicznie uzasadniony) nie może przekroczyć kosztów napraw ustalonych na podstawie kalkulacji brutto, sporządzonej wg norm producenta w systemach Audatex lub Eurotax, 8) ceny części, materiałów eksploatacyjnych, płynów i akcesoriów nie mogą być wyższe niż ceny detaliczne dostawców Wykonawcy. 3. Usługi w/w winny być świadczone zgodnie z poniższymi warunkami: 1) powinny zapewnić stałe (ciągłe) utrzymanie pojazdów w pełnej sprawności techniczno-użytkowej przez okres obowiązywania umowy, 2) jeżeli w toku wykonania usługi zajdzie konieczność dokonania czynności wykraczających uzgodniony zakres, wykonawca zobowiązany jest uzgodnić go z Zamawiającym, przed jego wykonaniem, 3) na wykonanie przedmiotu zamówienia Wykonawca udziela min. 12 - miesięcznej gwarancji, od dnia odbioru usługi, 4) termin wykonania usługi nie może być dłuższy niż 7 dni roboczych, od dnia zlecenia usługi, 5) za szkody powstałe w wyniku nieprawidłowego wykonania usług w/w odpowiada Wykonawca.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50112000-3, 34300000-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-21
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
termin realizacji 20,00
Okres gwarancji20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6Nazwa: Część nr 6 Serwis gwarancyjny samochodów - Zarząd Zlewni w Łowiczu - Hyundai Tucson
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W ramach przedmiotu zamówienia Samochody będą przeglądane, obsługiwane i naprawiane w punktach obsługi i naprawy, które zapewnią serwisowanie i wykonywanie napraw w sposób niepowodujący utraty gwarancji producenta lub importera danej marki, zlokalizowanych w granicach administracyjnych miasta lub odległości nie większej niż 50 km od granic administracyjnych miast wskazanych poniżej, odpowiednio dla danej części. Dla części 1 i 2 - WARSZAWA Dla części 3 - CIECHANÓW Dla części 4 - PIOTRKÓW TRYBUNALSKI Dla części 5 - RADOM Dla części 6 - ŁOWICZ Dla części 7 - WŁOCŁAWEK Dla części 8 - WARSZAWA Punkty obsługi i naprawy będą wyposażone w stanowiska naprawcze, stanowiska do diagnostyki komputerowej, stanowiska do geometrii tylnej i przedniej osi, stanowiska do diagnostyki i naprawy klimatyzacji. Wykaz wszystkich punktów obsługi i naprawy, w których Zamawiający będzie mógł serwisować i naprawiać samochody potwierdzający spełnienie wymaganych przez zamawiającego lokalizacji i wyposażenia, Wykonawca przedstawi w załączniku do oferty - wzór stanowi załącznik nr 1a do SIWZ. 1. W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający zleca w szczególności: 1) przeglądy okresowe zgodnie z wskazaniami gwaranta w zakresie i terminach określonych w harmonogramie z instrukcji obsługi pojazdu, w ramach których wykonane zostaną: a/ Diagnostyka komputerowa systemów samochodu przy użyciu GDSm. b/ Jeśli zainstalowano produkt Expero sprawdź stan baterii w karcie. c/ Sprawdzenie systemów klimatyzacji i ogrzewania (jeśli zamontowane) d/ Sprawdzenie filtra powietrza e/ Sprawdzenie stanu akumulatora f/ Sprawdzenie przewodów, węży i złączy układu hamulcowego g/ Sprawdzenie klocków, zacisków i tarcz hamulcowych h/ Sprawdzenie półosi napędowych wraz z gumowymi osłonami przegubu homokinetycznego i/ Kontrola układu wydechowego pod kątem śladów zużycia lub uszkodzenia j/ Sprawdzenie przegubu kulowego zawieszenia k/ Kontrola filtra paliwa l/ Sprawdzenie intercooler, przewodów wejściowych i wyjściowych oraz przewodów dolotowych powietrza ł/ Kontrola działania hamulca postojowego m/ Sprawdź wał napędowy. n/ Sprawdzenie przekładni kierowniczej, połączeń i osłon o/ Sprawdzenie ciśnienia we wszystkich oponach i zużycia opon p/ Wymiana oleju silnika i filtra oleju. r/ Wymień płyn hamulcowy i płyn hydrauliczny sprzęgła. s/ Wymień filtr kabinowy/filtr przeciwpyłkowy. 2) obsługę bieżącą i okresową, 3) uzupełnianie materiałów eksploatacyjnych, 4) naprawy z dostawą części, 5) dostawę i montaż akcesoriów. 2. Wszelkie czynności następować będą zgodnie z wyszczególnionymi zasadami: 1) wykonanie przeglądu, obsługi i naprawy odbywać się będzie na zlecenie Zamawiającego, 2) Wykonawca usługi zobowiązany jest uzgodnić z Zamawiającym, w momencie przyjęcia samochodu do przeglądu, obsługi i naprawy, zakres prac oraz orientacyjną cenę za usługę, 3) Zamawiający wymaga części zamiennych oryginalnych o oznakowaniu jakości "ubezpieczeniowym" O, Q tj. oznakowaniu jakości "Auto Elements" Q-1, Q-2 (inne oznakowania: OE, OEM, OES) - takie same części, jak stosowane do fabrycznego montażu pojazdów samochodowych (muszą mieć te same właściwości, tę samą technologię produkcji i zostać wykonane z tych samych materiałów) i tylko w uzasadnionych przypadkach za zgodą zamawiającego dopuszczone zostaną części zamienne o porównywalnej jakości minimum o oznakowaniu jakości "ubezpieczeniowym" PC, PT tj. oznakowaniu jakości "Auto Elements" Q-9 z certyfikatem jakości niezależnej instytucji badawczej - gdy mają taką samą jakość i cechy użytkowe jak części oryginalne (nie muszą być identyczne, ani mieć tej samej technologii produkcji czy materiału wykonania jak części oryginalne, ale muszą użytkowo i jakościowo im w pełni odpowiadać), zgodnie z klasyfikacją GVO, 4) dopuszcza się możliwość montażu materiałów eksploatacyjnych po regeneracji lub używanych - jedynie po uzgodnieniu z Zamawiającym, 5) Wykonawca, po wykonaniu naprawy, w momencie wydania samochodu, zobowiązany jest do okazania przedstawicielowi Zamawiającego, na jego prośbę, każdej wymienionej części, 6) Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia kopii odpowiednich dokumentów zakupu części, materiałów eksploatacyjnych, płynów i akcesoriów (faktura, paragon lub rachunek), które zostały zamontowane lub wymienione w pojazdach Zamawiającego, 7) maksymalny koszt naprawy pojazdu (gdy jest on technicznie i ekonomicznie uzasadniony) nie może przekroczyć kosztów napraw ustalonych na podstawie kalkulacji brutto, sporządzonej wg norm producenta w systemach Audatex lub Eurotax, 8) ceny części, materiałów eksploatacyjnych, płynów i akcesoriów nie mogą być wyższe niż ceny detaliczne dostawców Wykonawcy. 3. Usługi w/w winny być świadczone zgodnie z poniższymi warunkami: 1) powinny zapewnić stałe (ciągłe) utrzymanie pojazdów w pełnej sprawności techniczno-użytkowej przez okres obowiązywania umowy, 2) jeżeli w toku wykonania usługi zajdzie konieczność dokonania czynności wykraczających uzgodniony zakres, wykonawca zobowiązany jest uzgodnić go z Zamawiającym, przed jego wykonaniem, 3) na wykonanie przedmiotu zamówienia Wykonawca udziela min. 12 - miesięcznej gwarancji, od dnia odbioru usługi, 4) termin wykonania usługi nie może być dłuższy niż 7 dni roboczych, od dnia zlecenia usługi, 5) za szkody powstałe w wyniku nieprawidłowego wykonania usług w/w odpowiada Wykonawca.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50112000-3, 34300000-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-21
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Okres gwarancji20,00
Termin realizacji20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7Nazwa: Część nr 7 Serwis gwarancyjny samochodów - Zarząd Zlewni we Włocławku - Hyundai Tucson
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:W ramach przedmiotu zamówienia Samochody będą przeglądane, obsługiwane i naprawiane w punktach obsługi i naprawy, które zapewnią serwisowanie i wykonywanie napraw w sposób niepowodujący utraty gwarancji producenta lub importera danej marki, zlokalizowanych w granicach administracyjnych miasta lub odległości nie większej niż 50 km od granic administracyjnych miast wskazanych poniżej, odpowiednio dla danej części. Dla części 1 i 2 - WARSZAWA Dla części 3 - CIECHANÓW Dla części 4 - PIOTRKÓW TRYBUNALSKI Dla części 5 - RADOM Dla części 6 - ŁOWICZ Dla części 7 - WŁOCŁAWEK Dla części 8 - WARSZAWA Punkty obsługi i naprawy będą wyposażone w stanowiska naprawcze, stanowiska do diagnostyki komputerowej, stanowiska do geometrii tylnej i przedniej osi, stanowiska do diagnostyki i naprawy klimatyzacji. Wykaz wszystkich punktów obsługi i naprawy, w których Zamawiający będzie mógł serwisować i naprawiać samochody potwierdzający spełnienie wymaganych przez zamawiającego lokalizacji i wyposażenia, Wykonawca przedstawi w załączniku do oferty - wzór stanowi załącznik nr 1a do SIWZ. 1. W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający zleca w szczególności: 1) przeglądy okresowe zgodnie z wskazaniami gwaranta w zakresie i terminach określonych w harmonogramie z instrukcji obsługi pojazdu, w ramach których wykonane zostaną: a/ Diagnostyka komputerowa systemów samochodu przy użyciu GDSm. b/ Jeśli zainstalowano produkt Expero sprawdź stan baterii w karcie. c/ Sprawdzenie systemów klimatyzacji i ogrzewania (jeśli zamontowane) d/ Sprawdzenie filtra powietrza e/ Sprawdzenie stanu akumulatora f/ Sprawdzenie przewodów, węży i złączy układu hamulcowego g/ Sprawdzenie klocków, zacisków i tarcz hamulcowych h/ Sprawdzenie półosi napędowych wraz z gumowymi osłonami przegubu homokinetycznego i/ Kontrola układu wydechowego pod kątem śladów zużycia lub uszkodzenia j/ Sprawdzenie przegubu kulowego zawieszenia k/ Kontrola filtra paliwa l/ Sprawdzenie intercooler, przewodów wejściowych i wyjściowych oraz przewodów dolotowych powietrza ł/ Kontrola działania hamulca postojowego m/ Sprawdź wał napędowy. n/ Sprawdzenie przekładni kierowniczej, połączeń i osłon o/ Sprawdzenie ciśnienia we wszystkich oponach i zużycia opon p/ Wymiana oleju silnika i filtra oleju. r/ Wymień płyn hamulcowy i płyn hydrauliczny sprzęgła. s/ Wymień filtr kabinowy/filtr przeciwpyłkowy. 2) obsługę bieżącą i okresową, 3) uzupełnianie materiałów eksploatacyjnych, 4) naprawy z dostawą części, 5) dostawę i montaż akcesoriów. 2. Wszelkie czynności następować będą zgodnie z wyszczególnionymi zasadami: 1) wykonanie przeglądu, obsługi i naprawy odbywać się będzie na zlecenie Zamawiającego, 2) Wykonawca usługi zobowiązany jest uzgodnić z Zamawiającym, w momencie przyjęcia samochodu do przeglądu, obsługi i naprawy, zakres prac oraz orientacyjną cenę za usługę, 3) Zamawiający wymaga części zamiennych oryginalnych o oznakowaniu jakości "ubezpieczeniowym" O, Q tj. oznakowaniu jakości "Auto Elements" Q-1, Q-2 (inne oznakowania: OE, OEM, OES) - takie same części, jak stosowane do fabrycznego montażu pojazdów samochodowych (muszą mieć te same właściwości, tę samą technologię produkcji i zostać wykonane z tych samych materiałów) i tylko w uzasadnionych przypadkach za zgodą zamawiającego dopuszczone zostaną części zamienne o porównywalnej jakości minimum o oznakowaniu jakości "ubezpieczeniowym" PC, PT tj. oznakowaniu jakości "Auto Elements" Q-9 z certyfikatem jakości niezależnej instytucji badawczej - gdy mają taką samą jakość i cechy użytkowe jak części oryginalne (nie muszą być identyczne, ani mieć tej samej technologii produkcji czy materiału wykonania jak części oryginalne, ale muszą użytkowo i jakościowo im w pełni odpowiadać), zgodnie z klasyfikacją GVO, 4) dopuszcza się możliwość montażu materiałów eksploatacyjnych po regeneracji lub używanych - jedynie po uzgodnieniu z Zamawiającym, 5) Wykonawca, po wykonaniu naprawy, w momencie wydania samochodu, zobowiązany jest do okazania przedstawicielowi Zamawiającego, na jego prośbę, każdej wymienionej części, 6) Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia kopii odpowiednich dokumentów zakupu części, materiałów eksploatacyjnych, płynów i akcesoriów (faktura, paragon lub rachunek), które zostały zamontowane lub wymienione w pojazdach Zamawiającego, 7) maksymalny koszt naprawy pojazdu (gdy jest on technicznie i ekonomicznie uzasadniony) nie może przekroczyć kosztów napraw ustalonych na podstawie kalkulacji brutto, sporządzonej wg norm producenta w systemach Audatex lub Eurotax, 8) ceny części, materiałów eksploatacyjnych, płynów i akcesoriów nie mogą być wyższe niż ceny detaliczne dostawców Wykonawcy. 3. Usługi w/w winny być świadczone zgodnie z poniższymi warunkami: 1) powinny zapewnić stałe (ciągłe) utrzymanie pojazdów w pełnej sprawności techniczno-użytkowej przez okres obowiązywania umowy, 2) jeżeli w toku wykonania usługi zajdzie konieczność dokonania czynności wykraczających uzgodniony zakres, wykonawca zobowiązany jest uzgodnić go z Zamawiającym, przed jego wykonaniem, 3) na wykonanie przedmiotu zamówienia Wykonawca udziela min. 12 - miesięcznej gwarancji, od dnia odbioru usługi, 4) termin wykonania usługi nie może być dłuższy niż 7 dni roboczych, od dnia zlecenia usługi, 5) za szkody powstałe w wyniku nieprawidłowego wykonania usług w/w odpowiada Wykonawca.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50112000-3, 34300000-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-21
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
termin realizacji 20,00
Okres gwarancji20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8Nazwa: Część nr 8 Serwis gwarancyjny samochodów - Zarząd Zlewni we Włocławku - ISUZU D-max
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Samochody będą przeglądane, obsługiwane i naprawiane w punktach obsługi i naprawy, które zapewnią serwisowanie i wykonywanie napraw w sposób niepowodujący utraty gwarancji producenta lub importera danej marki, zlokalizowanych w granicach administracyjnych miasta lub odległości nie większej niż 50 km od granic administracyjnych miast wskazanych poniżej, odpowiednio dla danej części. Dla części 1 i 2 - WARSZAWA Dla części 3 - CIECHANÓW Dla części 4 - PIOTRKÓW TRYBUNALSKI Dla części 5 - RADOM Dla części 6 - ŁOWICZ Dla części 7 - WŁOCŁAWEK Dla części 8 - WARSZAWA Punkty obsługi i naprawy będą wyposażone w stanowiska naprawcze, stanowiska do diagnostyki komputerowej, stanowiska do geometrii tylnej i przedniej osi, stanowiska do diagnostyki i naprawy klimatyzacji. Wykaz wszystkich punktów obsługi i naprawy, w których Zamawiający będzie mógł serwisować i naprawiać samochody potwierdzający spełnienie wymaganych przez zamawiającego lokalizacji i wyposażenia, Wykonawca przedstawi w załączniku do oferty - wzór stanowi załącznik nr 1a do SIWZ. 1. W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający zleca w szczególności: 1) przeglądy okresowe zgodnie z wskazaniami gwaranta w zakresie i terminach określonych w harmonogramie z instrukcji obsługi pojazdu. 2) obsługę bieżącą i okresową, 3) uzupełnianie materiałów eksploatacyjnych, 4) naprawy z dostawą części, 5) dostawę i montaż akcesoriów. 2. Wszelkie czynności następować będą zgodnie z wyszczególnionymi zasadami: 1) wykonanie przeglądu, obsługi i naprawy odbywać się będzie na zlecenie Zamawiającego, 2) Wykonawca usługi zobowiązany jest uzgodnić z Zamawiającym, w momencie przyjęcia samochodu do przeglądu, obsługi i naprawy, zakres prac oraz orientacyjną cenę za usługę, 3) Zamawiający wymaga części zamiennych oryginalnych o oznakowaniu jakości "ubezpieczeniowym" O, Q tj. oznakowaniu jakości "Auto Elements" Q-1, Q-2 (inne oznakowania: OE, OEM, OES) - takie same części, jak stosowane do fabrycznego montażu pojazdów samochodowych (muszą mieć te same właściwości, tę samą technologię produkcji i zostać wykonane z tych samych materiałów) i tylko w uzasadnionych przypadkach za zgodą zamawiającego dopuszczone zostaną części zamienne o porównywalnej jakości minimum o oznakowaniu jakości "ubezpieczeniowym" PC, PT tj. oznakowaniu jakości "Auto Elements" Q-9 z certyfikatem jakości niezależnej instytucji badawczej - gdy mają taką samą jakość i cechy użytkowe jak części oryginalne (nie muszą być identyczne, ani mieć tej samej technologii produkcji czy materiału wykonania jak części oryginalne, ale muszą użytkowo i jakościowo im w pełni odpowiadać), zgodnie z klasyfikacją GVO, 4) dopuszcza się możliwość montażu materiałów eksploatacyjnych po regeneracji lub używanych - jedynie po uzgodnieniu z Zamawiającym, 5) Wykonawca, po wykonaniu naprawy, w momencie wydania samochodu, zobowiązany jest do okazania przedstawicielowi Zamawiającego, na jego prośbę, każdej wymienionej części, 6) Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia kopii odpowiednich dokumentów zakupu części, materiałów eksploatacyjnych, płynów i akcesoriów (faktura, paragon lub rachunek), które zostały zamontowane lub wymienione w pojazdach Zamawiającego, 7) maksymalny koszt naprawy pojazdu (gdy jest on technicznie i ekonomicznie uzasadniony) nie może przekroczyć kosztów napraw ustalonych na podstawie kalkulacji brutto, sporządzonej wg norm producenta w systemach Audatex lub Eurotax, 8) ceny części, materiałów eksploatacyjnych, płynów i akcesoriów nie mogą być wyższe niż ceny detaliczne dostawców Wykonawcy. 3. Usługi w/w winny być świadczone zgodnie z poniższymi warunkami: 1) powinny zapewnić stałe (ciągłe) utrzymanie pojazdów w pełnej sprawności techniczno-użytkowej przez okres obowiązywania umowy, 2) jeżeli w toku wykonania usługi zajdzie konieczność dokonania czynności wykraczających uzgodniony zakres, wykonawca zobowiązany jest uzgodnić go z Zamawiającym, przed jego wykonaniem, 3) na wykonanie przedmiotu zamówienia Wykonawca udziela min. 12 - miesięcznej gwarancji, od dnia odbioru usługi, 4) termin wykonania usługi nie może być dłuższy niż 7 dni roboczych, od dnia zlecenia usługi, 5) za szkody powstałe w wyniku nieprawidłowego wykonania usług w/w odpowiada Wykonawca.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 50112000-3, 34300000-0

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-21
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena60,00
Termin realizacji20,00
Okres gwarancji20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.