Ogłoszenie z dnia 2020-11-09
Ogłoszenie nr 607869-N-2020 z dnia 2020-11-09 r.
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "Komunalnik" Sp. z o.o.: DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEGO SAMOCHODU DO ZBIÓRKI ODPADÓW O ŁADOWNOŚCI DO 3,5 T
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "Komunalnik" Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny
51100846300000, ul.
ul. Budowlana
1
,
11-400
Kętrzyn, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
897 513 805, e-mail
komunalnik_ketrzyn@op.pl, faks
897 513 812.
Adres strony internetowej (URL):
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Nie
www.komunalnikketrzyn.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Adres:
ul. Budowlana 1
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEGO SAMOCHODU DO ZBIÓRKI ODPADÓW O ŁADOWNOŚCI DO 3,5 T
Numer referencyjny:
ZP/04/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: PARAMETRY TECHNICZNE JAKIE WINIEN SPEŁNIAĆ SAMOCHÓD Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa fabrycznie nowego (rok produkcji 2020) samochodu do zbiórki odpadów o ładowności do 3,5t Nadwozie: bus ze skrzynią 1. przedział pasażerski: 1 rząd siedzeń fotel dla kierowcy i siedzenie pasażera dwuosobowe; Z tyłu kabiny szyba. 2. skrzynia ładunkowa o wymiarach długość: od 5200 mm , szerokość: od 2050mm , wysokość: od 400mm do 600mm 3. Zabudowa skrzyni z demontowanymi nadstawkami . Nadstawki boczne i tylna otwierane do góry. Otwieranie wspomagane przez siłowniki ( po dwie sztuki na każdą nadstawę ). Nadstawki demontowane poprzez wysunięcie trzpieni z górnych zawiasów rozłączalnych i wypięcie mocowania siłowników. Wysokość nadstawek minimum od 800mm 1100mm 4. Możliwość otwierania wszystkich burt. Przód skrzyni zabezpieczony sztywną konstrukcją (ścianką) uniemożliwiającą przedostanie się przedmiotów w stronę szyby kabiny pasażerskiej. 5. Dopuszczalna masa całkowita 3,5 tony. 6. Skrzynia biegów manualna lub automat 7. Rodzaj silnika: diesel. 8. Pojemność skokowa silnika: od 2000 do 3000 cm3. 9. Moc silnika - minimum 130 KM. 10. Napęd: dowolny (przód lub tył). Na tylnej osi koła bliźniaki (warunek konieczny) 11. Rozstaw kół minimum 1600 mm. 12. Kolor nadwozia - biały. 13. Tapicerka ciemna, odporna na przetarcia: materiał skaj lub tkanina z tworzywa sztucznego, gęsto tkana. 14. Wzmocnione zawieszenie. 15. Fotel kierowcy z regulacją wysokości oraz regulacją podparcia odcinka lędźwiowego. 16. Regulowana kolumna kierownicy. 17. Wspomaganie kierownicy. 18. Pełnowymiarowe koło zapasowe z oponą zamontowane w samochodzie. 19. Komplet kół z oponami wielosezonowymi. 20. Układ: układ hamulcowy z systemem ABS 21. Klimatyzacja manualna lub automatyczna i ogrzewanie z nawiewem na przód i przedział pasażerski. 22. Komplet dywaników gumowych. 23. Apteczka pierwszej pomocy. 24. Zestaw narzędzi (zamontowany w przedziale pasażerskim) w którego skład wchodzi: podnośnik, samochodowy hydrauliczny umożliwiający wymianę koła przy max. masie całkowitej, klucz do kół, wkrętak dwustronny (gwiazdkowy i płaski), klucz umożliwiający odłączenie biegunów akumulatora. 25. Uchwyty do mocowania ładunku w przestrzeni ładunkowej wraz z pasami mocującymi po 3 szt. wzdłuż i 3 szt. w poprzek. 26. Gaśnica 2kg mocowana w kabinie. 27. Trójkąt ostrzegawczy. 28. Belka sygnalizacyjna świetlna LED z logo i nazwą firmy Zamawiającego (PGK Komunalnik Sp. z o.o.) zamontowana na dachu kabiny , białe pole po środku , boczne klosze w kolorze pomarańczowym .
II.5) Główny kod CPV: 34.00.00.00 - Sprzęt transportowy i produkty pomocnicze dla transportu
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2021-02-28
Okres w miesiącach | Okres w dniach | Data rozpoczęcia | Data zakończenia |
2021-02-28 |
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
3. Oświadczenie o przynależności/ braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Zamawiający na mocy art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawców, którzy należąc do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 369 ze zm.) złożyli odrębne oferty, chyba że wykażą, że istniejące między nimi powiązania nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wykonawcy w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazują Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Przedmiotowe oświadczenie należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenie za zgodność z oryginałem następuje poprzez opatrzenie kopii dokumentu lub kopii oświadczenia, sporządzonych w postaci papierowej własnoręcznym podpisem. Wzór przykładowego oświadczenia stanowi zał. nr 5 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza, aby Wykonawca nie należący do żadnej grupy kapitałowej wraz z ofertą złożył oświadczenie, iż w ogóle nie należy do żadnej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy PZP z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów, co będzie oznaczało brak powiązania z innymi Wykonawcami skutkującego zakłóceniem konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
CENA | 60,00 |
OKRES GWARANCJI | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej w drodze podpisanego przez obie strony aneksu pod rygorem nieważności. 2. Niedopuszczalna jest jednak pod rygorem nieważności zmiana istotnych postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. § 9 1. Zamawiającemu poza przypadkami określonymi w kodeksie cywilnym przysługuje prawo odstąpienia od umowy w razie: 1) wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; odstąpienie od umowy w tym przypadku może nastąpić w terminie trzydziestu dni od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach, 2) nie rozpoczęcia wykonywania umowy przez Wykonawcę bez uzasadnionej przyczyny oraz nie kontynuowania jej pomimo wezwania Zamawiającego, 3) niedotrzymania terminu wykonania zamówienia (dostawy) przez Wykonawcę i opóźnienie to trwa dłużej niż 30 dni, 4) dostarczenia pojazdu niezgodnego z warunkami umowy, 5) opóźnienia dostawy pojazdu poza termin określony w § 3 ust. 1, w części niezrealizowanej lub zrealizowanej nienależycie. 2. Każdej ze stron umowy przysługuje prawo odstąpienia od umowy w razie ogłoszenia upadłości lub otwarcia likwidacji drugiej strony albo zajęcia jej majątku. Odstąpienie następuje po powzięciu wiadomości o powyższych okolicznościach w terminie 7 dni od daty doręczenia drugiej stronie zawiadomienia o odstąpieniu. 3. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności. Prawo odstąpienia od umowy zastrzeżone w ust. 1 pkt 2) - 5) i ust. 2 może być wykonane w ciągu miesiąca od bezskutecznego upływu terminu, o jakim mowa w ust. 6 zdanie 1, względnie od powzięcia wiadomości, o jakiej mowa w ust. 2 zdanie 1. 4. W razie odstąpienia od umowy w przypadkach określonych w ust. 1 pkt 1 i ust. 2 Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie należne mu z tytułu wykonania części umowy zgodnie z warunkami umowy. 5. Odstąpienie lub rozwiązanie umowy dokonywane jest ze skutkiem na przyszłość (ex nunc). Zamawiający zachowuje wszystkie uprawnienia związane z wykonaną już częścią umowy, w szczególności uprawnienia z gwarancji udzielonej na dostarczone już pojazdy oraz prawo do kar umownych związanych z nieterminowym usuwaniem wad. 6. W przypadkach określonych w ust. 1 pkt 2, 3, 4 i 5 Zamawiający wezwie Wykonawcę do wykonania umowy w nieprzekraczalnym terminie 7 dni od daty otrzymania wezwania przez Wykonawcę. Niezastosowanie się do wezwania przez Wykonawcę spowoduje odstąpienie Zamawiającego od umowy po upływie wyznaczonego terminu oraz naliczenie kar umownych, o których mowa w § 7 ust. 1.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: , godzina: ,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
INNE PRZETARGI Z KĘTRZYNA
- "Poprawa bezpieczeństwa drogowego poprzez przebudowę i remont dróg powiatowych na terenie Powiatu Kętrzyńskiego" - postępowanie II
- Remont nawierzchni drogi powiatowej nr 1612N w granicach miejscowości Pieckowo administrowanej przez Zarząd Dróg Powiatowych w Kętrzynie
- Zakup materiałów wybuchowych, środków inicjujących wybuch, środków pozoracji oraz materiałów eksploatacyjnych na potrzeby realizacji przez CSSG szkoleń minersko-pirotechnicznych
- Przebudowa i remont budynków warsztatów szkolnych w ramach utworzenia i wsparcia funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie przemysłu meblarskiego w Zespole Szkół im M Rataja w Reszlu
- Zagospodarowanie terenu na zapleczu budynków Kopernika 6, 8 i 10 w Kętrzynie
- Remont i rewaloryzacja murów miejskich w Kętrzynie - wykonanie dokumentacji projektowej - I etap (2)
więcej: przetargi w Kętrzynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup nowego mikrobusa, do przewozu osób z niepełnosprawnościami na zajęcia służące rehabilitacji, w celu wyrównywania różnic między regionami".
- Zakup i dostawa autobusu przystosowanego do przewozu uczniów niepełnosprawnych wraz z windą, objętych kształceniem specjalnym do placówek oświatowych na zajęcia edukacyjne przez Gminę Kowale Oleckie
- ZAKUP I DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEGO AMBULANSU TYPU B WRAZ Z WYPOSAŻENIEM DO POWIATOWEGO ZESPOŁU SZPITALI
- dostawa wyposażenia dla drogowego przejścia granicznego w Grzechotkach.
- Zakup piaskarko-solarek.
- Zakup piaskarko-solarek.
więcej: Sprzęt transportowy i produkty pomocnicze dla transportu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.