Ogłoszenie nr 606209-N-2020 z dnia 2020-11-04 r.
Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie ul. Żelazna 59A 00-848 Warszawa - Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Warszawie: Udrożnienie rzeki Wisły na terenie działania Zarządu Zlewni we Włocławku w podziale na 3 części
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
nie dotyczy
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie ul. Żelazna 59A 00-848 Warszawa - Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej w Warszawie, krajowy numer identyfikacyjny
36830257500000, ul.
ul. Zarzecze
13 B
,
03-194
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
+48(22)5870360, +48(22)5870360, e-mail
przetargi_warszawa@wody.gov.pl, przetargi_warszawa@wody.gov.pl, faks
+48(22)5870361.
Adres strony internetowej (URL): https://warszawa.wody.gov.pl, https://przetargi.wody.gov.pl,
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny (proszę określić):
Państwowa osoba prawna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
https://przetargi.wody.gov.pl,
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
https://przetargi.wody.gov.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
pod rygorem nieważności w formie pisemnej w postaci papierowej podpisanej własnoręcznym podpisem
Adres:
Zarząd Zlewni we Włocławku ul. Okrzei 74a, 87-800 Włocławek pok.203
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udrożnienie rzeki Wisły na terenie działania Zarządu Zlewni we Włocławku w podziale na 3 części
Numer referencyjny:
WA.ROZ.2810.119.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części
nie dotyczy
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
nie dotyczy
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót w ramach Zadania pn. Udrożnienie rzeki Wisły na terenie działania Zarządu Zlewni we Włocławku w podziale na 3 części, obejmujące zakresem: Część 1 : Udrożnienie rzeki Wisły w km 622+000 - 622+850 Lokalizacja Miejsce poboru urobku z dna rzeki: dz. nr 475 obręb 0004 Dobrzyków, gm. Gąbin i dz. nr 323 obręb 0015 Rydzyno, gm. Słupno. Miejsce odkładu urobku: Na lewym brzegu rz. Wisły, dz. nr 475 obręb 0004 Dobrzyków, gm. Gąbin i dz. nr 106 obręb 0010 Jordanów, gm. Gąbin. Współrzędne w układzie PUWG 2000 strefa 7 EPSG: 2178 Miejsce Poboru: - dz. nr 475 obręb 0004 Dobrzyków, gm. Gąbin i dz. nr 323 obręb 0015 Rydzyno, gm. Słupno. 5816534,06; 7415265,79 5816873,64; 7415684,76 5816749,78; 7415819,72 5816670,20; 7415954,00 5816645,20; 7416094,40 5816659,12; 7416237,23 5816129,06; 7416241,57 5816186,04; 7416076,02 5816191,60; 7415977,21 5816214,93; 7415804,54 5816268,82; 7415615,94 5816329,92; 7415479,81 5816444,83; 7415331,58 Miejsce Odkładu: - dz. nr 475 obręb 0004 Dobrzyków, gm. Gąbin i dz. nr 106 obręb 0010 Jordanów, gm. Gąbin. 5817245,39; 7414855,05 5817248,61; 7414923,86 5816762,25; 7415093,23 5816842,91; 7414906,04 5816943,63; 7414892,98 5817138,00; 7414858,09 Prace utrzymaniowe - udrożnieniowe na obszarze rz. Wisły w km 622+000 - 622+850 polegające na usunięciu ok 100 tyś m3 materiału dennego i składowaniu go na lewym brzegu. Miejsce poboru o szerokości ok. 500 m i długości 850 m. Głębokość kopania do 4,0 m (rzędna projektowa dna do 53.00 m n.p.m.). Do prac użyta zostanie pogłębiarka ssąco - refulująca. zassana przez rurę ssawną pogłębiarki mieszanina piaskowo-wodna zostanie przetransportowana z obszarów pogłębianych w rejon odkładu metodą hydrauliczną za pośrednictwem rurociągu tłocznego. Aktualny stan w korycie rzeki Wisły powoduje. że w okresie zimowym z uwagi na małe głębokości wody utrudnione jest prowadzenie akcji lodołamania oraz spław lodów. w konsekwencji tworzy zatory lodowe i stwarza realne zagrożenie powodziowe. Planowane prace mają na celu udrażnianie koryta rz. Wisły a co za tym idzie poprawę bezpieczeństwa przeciwpowodziowego. Część 2 : Udrożnienie rzeki Wisły w km 627+750 - 628+500 Lokalizacja Miejsce poboru urobku z dna rzeki: Dz. nr 1 obręb 0008 Kępa Ośnicka. gm. Słupno. Miejsce odkładu urobku: Na prawym brzegu rz. Wisły, dz. nr 1370/6 obręb 0001 Podolszyce-Borowiczki, m. Płock. Współrzędne w układzie PUWG 2000 strefa 7 EPSG: 2178 Miejsce Poboru: - Dz. nr 1 obręb 0008 Kępa Ośnicka, gm. Słupno 5821079,31; 7414130,52 5821419,18; 7414209,50 5821389,95; 7414241,51 5821168,04; 7414615,83 5821026,69; 7414859,31 5820751,32; 7414743,88 Miejsce Odkładu: - Dz nr 1370/6 obręb 0001 Podolszyce-Borowiczki, m. Płock 5821327,54; 7414385,05 5821341,46; 7414399,57 5821319,23; 7414465,69 5821217,84; 7414620,40 5821192,62; 7414610,39 Prace utrzymaniowe - udrożnieniowe na obszarze rz. Wisły w km 627+750 - 628+500 polegające na usunięciu ok 40 tyś m3 materiału dennego i składowaniu go na prawym brzegu. Miejsce poboru o szerokości ok. 300 m i długości 750 m. Głębokość kopania do 4,0 m (rzędna projektowa dna do 53,00 m n.p.m.). Do prac użyta zostanie pogłębiarka ssąco - refulująca. zassana przez rurę ssawną pogłębiarki mieszanina piaskowo-wodna zostanie przetransportowana z obszarów pogłębianych w rejon odkładu metodą hydrauliczną za pośrednictwem rurociągu tłocznego. Aktualny stan w korycie rzeki Wisły powoduje. że w okresie zimowym z uwagi na małe głębokości wody utrudnione jest prowadzenie akcji lodołamania i spławianie lodów. co w konsekwencji tworzy zatory lodowe i stwarza realne zagrożenie powodziowe. Planowane prace mają na celu udrażnianie koryta rz. Wisły a co za tym idzie poprawę bezpieczeństwa przeciwpowodziowego. Część 3 : Udrożnienie rzeki Wisły w km 636+900 - 637+900 Lokalizacja Miejsce poboru urobku z dna rzeki: Dz. nr 1/10 obręb 0011 Wisła, m. Płock, dz. 223 obręb 0018 Maszewo, gm. Stara Biała, dz. nr 1 obręb 0014 Popłacin, gm. Nowy Duninów. Miejsce odkładu urobku: Na prawym brzegu, dz. nr 1/10 obręb 0011 Wisła, m. Płock. Współrzędne w układzie PUWG 2000 strefa 7 EPSG 2178 Miejsce Poboru: - Dz. nr 1/10 obręb 0011 Wisła, m. Płock, dz. 223 obręb 0018 Maszewo, gm. Stara Biała, dz. nr 1 obręb 0014 Popłacin, gm. Nowy Duninów. 5825152,03; 7406617,82 5825731,71; 7406703,83 5825520,22; 7407640,54 5824842,72; 7407545,82 Miejsce Odkładu: - dz. nr 1/10 obręb 0011 Wisła, m. Płock. 5825561,92; 7407624,31 5825603,81; 7407645,52 5825588,10; 7407778,78 5825527,38; 7407787,13 5825452,31; 7408046,62 5825511,11; 7408065,23 5825396,20; 7408382,13 5825331,31; 7408427,76 Prace utrzymaniowe - udrożnieniowe na obszarze Zbiornika Włocławskiego (rz. Wisła) w km 636+900 - 637+900 polegające na usunięciu ok 100 tyś m3 materiału dennego i składowaniu go na prawym brzegu. Miejsce poboru o szerokości ok. 650 m i długości 1000 m. Głębokość kopania do 4,0 m (rzędna projektowa dna do 53,00 m n.p.m.). Do prac użyta zostanie pogłębiarka ssąco - refulująca. zassana przez rurę ssawną pogłębiarki mieszanina piaskowo-wodna zostanie przetransportowana z obszarów pogłębianych w rejon odkładu metodą hydrauliczną za pośrednictwem rurociągu tłocznego. Aktualny stan w korycie rzeki Wisły powoduje. że w okresie zimowym z uwagi na małe głębokości wody niemożliwe jest prowadzenie akcji lodołamania co przy jednoczesnym utrudnionym spławie lodów w konsekwencji tworzy zatory lodowe i stwarza realne zagrożenie powodziowe. Planowane prace mają na celu udrażnianie koryta rz. Wisły i zwiększenie pojemności zbiornika wodnego Włocławek a co za tym idzie poprawę bezpieczeństwa przeciwpowodziowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dokumentacja (opisy, zgłoszenia, kosztorysy ofertowe) stanowiąca załącznik nr 6 do SIWZ.
II.5) Główny kod CPV: 45246400-7
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45246000-3 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2020-12-21
Okres w miesiącach | Okres w dniach | Data rozpoczęcia | Data zakończenia |
2020-12-21 |
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
Informacje dodatkowe
Wykonawca, przed podpisaniem umowy, zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na sumę stanowiącą 5% całkowitej ceny brutto podanej w ofercie.
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Oceniając zdolność techniczną lub zawodową wykonawcy, umożliwiającą realizację zamówienia na odpowiednim poziomie jakości, zamawiający stawia warunek dotyczący:
doświadczenia w wykonywaniu podobnych robót. Wykonawca musi wykazać się wykonaniem - w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej 1 zamówienia:
obejmującego swym zakresem, w ramach jednego kontraktu, udrożnienie rzeki poprzez wydobycie urobku pogłębiarką/pogłębiarkami ssąco - refulującymi w ilości:
- dla części 1,3 co najmniej 50.000,00 m3,
- dla części 2 co najmniej 20.000,00 m3.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
- oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp (zgodny w treści z formularzem wchodzącym w skład Załącznika Nr 4 do SIWZ); - odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy (Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia przedmiotowego dokumentu, jeżeli Zamawiający może go uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, a Wykonawca wskaże w ofercie adres internetowy skąd Zamawiający ma go pobrać;
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Wykaz robót , wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, potwierdzający spełnianie, określonego w 7.2.1 niniejszej specyfikacji, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. W/w dokumenty (wykaz robót i/lub dowody) powinny zawierać dane, umożliwiające potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
nie dotyczy
nie dotyczy
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)Na ofertę skała się: -formularz oferty zgodny w treści z Załącznikiem Nr 1 do SIWZ. -Kosztorys ofertowy zgodny w treści z Załącznikiem Nr 7 do SIWZ Oświadczenia lub dokumenty składane razem z ofertą: -dokumenty potwierdzające uprawnienie do podpisania oferty oraz do podpisania lub poświadczenia za zgodność z oryginałem składanych oświadczeń lub dokumentów. Jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji dokumentem właściwym jest odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej lub dokumenty na podstawie których dokonuje się wpisu do właściwego rejestru lub ewidencji, np. uchwała właściwego organu Wykonawcy; -pełnomocnictwo, w przypadku, gdy ofertę lub załączone do niej oświadczenia lub dokumenty podpisuje pełnomocnik; -dokument potwierdzający wniesienie wadium w przypadku wnoszenia wadium w formie niepieniężnej (o ile jest wymagane wadium); -oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zgodny w treści z Załącznikami Nr 2 i 3 do SIWZ), aktualne na dzień składania ofert, celem wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 oraz ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w SIWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. - oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia oraz o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (zgodny w treści z Załącznikami Nr 2 i 3 do SIWZ), aktualne na dzień składania ofert, dotyczące innych podmiotów, na których zasoby powołuje się Wykonawca, celem wstępnego wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu; - dowód potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie będzie dysponował niezbędnymi zasobami innych podmiotów, który stanowi w szczególności zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
nie dotyczy
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
nie dotyczy
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60,00 |
termin rozpoczęcia robót | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
nie dotyczy
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Oprócz przypadków, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzania zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawierania umowy lub w przypadku wystąpienia którejkolwiek z następujących okoliczności: 1) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy wynikającego ze zwiększenia zakresu przedmiotu zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych (robót udrożnienia rzeki Wisły na terenie działania Zarządu Zlewni we Włocławku), do 50% wartości zamówienia podstawowego, w przypadku zaistnienia okoliczności niemożliwych do przewidzenia w chwili zawierania umowy lub w przypadku wystąpienia którejkolwiek z następujących okoliczności: a) uzyskania środków finansowych wynikających z oszczędności w przeprowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia podstawowego, b) zwiększenia limitu środków finansowych przeznaczonych dla Zarządu Zlewni we Włocławku na zadania w zakresie utrzymania wód i urządzeń wodnych, c) wystąpienia konieczności wykonania robót udrożnienia rzeki Wisły w celu ochrony przed naturalnym ryzykiem lub zagrożeniami; 2) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku wystąpienia okoliczności, o których mowa w § 1 ust. 6, 7 i 8; 3)przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 Umowy, może nastąpić w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych w pkt 1 i 2 oraz w przypadkach opisanych w § 8 ust. 3 i w § 13 ust. 1 Umowy; przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni niezbędną Wykonawcy do zrealizowania dodatkowych robót budowlanych lub nastąpi o liczbę dni, odpowiadającą okresowi wstrzymania robót budowlanych, niezawinionych przez Wykonawcę; 4) przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 Umowy, może nastąpić w przypadku wystąpienia okoliczności siły wyższej, przez którą należy rozumieć zdarzenia niezależne od żadnej ze Stron, zewnętrzne, niemożliwe do zapobieżenia, które nastąpiło po dniu wejścia w życie umowy, w szczególności: wojny, akty terroryzmu, klęski żywiołowe, strajki oraz akty władzy i administracji publicznej, przy czym przedłużenie terminu realizacji zamówienia nastąpi o liczbę dni, odpowiadającą okresowi występowania okoliczności siły wyższej; 5) przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 Umowy, może nastąpić w przypadku wystąpienia warunków geologicznych, geotechnicznych lub hydrologicznych w miejscu prowadzenia robót odbiegających w sposób istotny od przyjętych w dokumentacji, które mogą skutkować w świetle dotychczasowych założeń niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem przedmiotu Umowy; 6) przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 Umowy, może nastąpić w przypadku jeżeli przyczyny, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu zakończenia robót określonego w Umowie, będą następstwem okoliczności, za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający, w szczególności będą następstwem nieterminowego przekazania terenu budowy, konieczności zmian dokumentacji w zakresie, w jakim ww. okoliczności miały lub będą mogły mieć wpływ na dotrzymanie terminu zakończenia robót, 7) przedłużenie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 Umowy, może nastąpić jeżeli wystąpi brak możliwości wykonywania robót z powodu nie dopuszczania do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-11-19, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
nie dotyczy
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
1.4 Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej "RODO", informuję, że: a) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie z siedzibą w Warszawie przy ul. Żelazna 59a, 00-848 Warszawa REGON: 368302575, NIP: 527-282-56-16 b) kontakt z Inspektorem ochrony danych w PGW WP możliwy jest pod adresem e-mail: iod@wody.gov.pl c) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego oznaczonego numerem postępowania WA.ROZ.2810.119.2020 prowadzonym na podstawie Pzp; d) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy Pzp; e) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat licząc od końca roku kalendarzowego, w którym zakończono postępowanie o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; f) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp; g) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO h) posiada Pani/Pan: ? na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących; ? na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupełnienia nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników); ? na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego); ? prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uznają Państwo, że przetwarzanie danych osobowych Państwa dotyczących narusza przepisy RODO i) nie przysługuje Państwu: ? w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych; ? prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; ? na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Państwa danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 19.11.2020r o godzinie 11:15 w Zarządzie Zlewni we Włocławku przy ulicy Okrzei 74a, 87-800 Włocławek pok. nr 223, zgodnie z art. 86 ustawy Pzp.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: | 1 | Nazwa: | Udrożnienie rzeki Wisły w km 622+000 - 622+850 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45246400-7, 45246000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-21
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
termin rozpoczęcia robót | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Jednym z kryteriów jest Termin rozpoczęcia robót. Każda z ważnych ofert będzie punktowana m.in. w tym kryterium poprzez przyznanie punktów za zaoferowany termin rozpoczęcia robót w następujący sposób: - rozpoczęcie pobierania w terminie jednego dnia od dnia podpisania umowy (tj. dzień następny po podpisaniu umowy) - 40 pkt, - rozpoczęcie pobierania w terminie 2 dni od dnia podpisania umowy (tj. drugi dzień po podpisaniu umowy) - 30 pkt, - rozpoczęcie pobierania w terminie 3 dni od dnia podpisania umowy (tj. trzeci dzień po podpisaniu umowy) - 20 pkt. - rozpoczęcie pobierania w terminie 4 dni od dnia podpisania umowy (tj. czwarty dzień po podpisaniu umowy) - 10 pkt. - rozpoczęcie pobierania w terminie 5 dni od dnia podpisania umowy (tj. piąty dzień po podpisaniu umowy) - 0 pkt. UWAGA: termin rozpoczęcia robót rozumiany jako czas liczony od dnia podpisania umowy do dnia rozpoczęcia wydobywania piasku.
Część nr: | 2 | Nazwa: | Udrożnienie rzeki Wisły w km 627+750 - 628+500 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45246400-7, 45246000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
PLN
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-21
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
termin rozpoczęcia robot | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Jednym z kryteriów jest Termin rozpoczęcia robót. Każda z ważnych ofert będzie punktowana m.in. w tym kryterium poprzez przyznanie punktów za zaoferowany termin rozpoczęcia robót w następujący sposób: - rozpoczęcie pobierania w terminie jednego dnia od dnia podpisania umowy (tj. dzień następny po podpisaniu umowy) - 40 pkt, - rozpoczęcie pobierania w terminie 2 dni od dnia podpisania umowy (tj. drugi dzień po podpisaniu umowy) - 30 pkt, - rozpoczęcie pobierania w terminie 3 dni od dnia podpisania umowy (tj. trzeci dzień po podpisaniu umowy) - 20 pkt. - rozpoczęcie pobierania w terminie 4 dni od dnia podpisania umowy (tj. czwarty dzień po podpisaniu umowy) - 10 pkt. - rozpoczęcie pobierania w terminie 5 dni od dnia podpisania umowy (tj. piąty dzień po podpisaniu umowy) - 0 pkt. UWAGA: termin rozpoczęcia robót rozumiany jako czas liczony od dnia podpisania umowy do dnia rozpoczęcia wydobywania piasku.
Część nr: | 3 | Nazwa: | Udrożnienie rzeki Wisły w km 636+900 - 637+900 |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 45246400-7, 45246000-3
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-12-21
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
termin rozpoczęcia robót | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Jednym z kryteriów jest Termin rozpoczęcia robót. Każda z ważnych ofert będzie punktowana m.in. w tym kryterium poprzez przyznanie punktów za zaoferowany termin rozpoczęcia robót w następujący sposób: - rozpoczęcie pobierania w terminie jednego dnia od dnia podpisania umowy (tj. dzień następny po podpisaniu umowy) - 40 pkt, - rozpoczęcie pobierania w terminie 2 dni od dnia podpisania umowy (tj. drugi dzień po podpisaniu umowy) - 30 pkt, - rozpoczęcie pobierania w terminie 3 dni od dnia podpisania umowy (tj. trzeci dzień po podpisaniu umowy) - 20 pkt. - rozpoczęcie pobierania w terminie 4 dni od dnia podpisania umowy (tj. czwarty dzień po podpisaniu umowy) - 10 pkt. - rozpoczęcie pobierania w terminie 5 dni od dnia podpisania umowy (tj. piąty dzień po podpisaniu umowy) - 0 pkt. UWAGA: termin rozpoczęcia robót rozumiany jako czas liczony od dnia podpisania umowy do dnia rozpoczęcia wydobywania piasku.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa polegająca na utrzymaniu czystości w budynku, wraz z terenem przyległym, zlokalizowanym w Warszawie, przy ul. Nowy Zjazd 1.
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Elektoralna 8/10 m 26 (ADK-1), część nr 2: Wilcza 16 m 24 (ADK-2) (w podziale na 2 części)
- Dostawa aparatów do przetoczeń, kaniul dożylnych, zestawów do podawania leków, strzykawek, kraników i igieł medycznych określonych w 2 pakietach.
- Wykonanie dokumentacji projektowej instalacji ciepłej wody oraz doposażenia węzłów cieplnych w moduł ciepłej wody dla budynków przy ul. Górczewskiej 4, ul. Staszica 13 oraz ul. Staszica 15
- Zabezpieczenie budynku przy ul. 1 Sierpnia 19 w Warszawie wraz z przeniesieniem obiektu małej architektury
- Budowa dróg dojazdowych do wiaduktu WD-64 w ciągu trasy ekspresowej POW nad linią kolejową Warszawa-Katowice na terenie m. st. Warszawy - I Etap.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont przepustów obustronnego obwałowania rzeki Mlecznej w km 0+000-12+000 w m. Bieruń, Tychy, Katowice (rozmiar rzeczowy: przepusty - 7 szt.)
- Budowa zbiornika wodnego w miejscowości Pijanów
- "Zarządzanie zasobami wodnymi", w ramach PROW 2014-2020
- Kanalizacja sanitarna i deszczowa w dzielnicach Wygorzele, Jaroszowice i Cielmice.
- Kanalizacja sanitarna i deszczowa w dzielnicach Zwierzyniec, Wartogłowiec i Zawiść.
- Kanalizacja sanitarna i deszczowa w dzielnicach Wilkowyje i Mąkołowiec.
więcej: Roboty w zakresie regulacji rzek i kontroli przeciwpowodziowej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.