eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płońsk › Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę energii elektrycznej na potrzeby Starostwa Powiatowego w Płońsku i jednostek organizacyjnych Powiatu Płońskiego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-10-29



Ogłoszenie nr 603253-N-2020 z dnia 2020-10-29 r.

Powiat Płoński: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę energii elektrycznej na potrzeby Starostwa Powiatowego w Płońsku i jednostek organizacyjnych Powiatu Płońskiego
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Tak


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Podmiot
1. Starostwo Powiatowe w Płońsku, ul. Płocka 39, 09-100 Płońsk, REGON 130380186 Kierownik Referatu Zamówień Publicznych Mirosława Dybowska - tel. 23/ 662 77 64÷66 wew. 111
2.Powiatowy Zarząd Dróg w Płońsku, ul. Płocka 101, 09-100 Płońsk, REGON 130382558 Dyrektor Marcin Piechocki - tel. 23/ 662 20 44,
3.Zespół Szkół Nr 1 Im St. Staszica, ul. ul. Henryka Sienkiewicza 8, 09-100 Płońsk, REGON 000198829, Dyrektor Ewa Głuchowska - tel. 23/ 662 29 87,
4.Zespół Szkół Nr 2 Im L. Rutkowskiego. ul. J.Popiełuszki 14, 09-100 Płońsk, REGON 000198829, Dyrektor Bozena Dzitowska - tel. 23/ 662 29 87,
5.Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Płońsku, ul. Młodzieżowa 11 a ,09-100 Płońsk, REGON 365166960, Dyrektor Jacek Kostrzewa - tel. 23/ 662 46 88,
6. Zespół Szkół w Raciążu, ul. Kilińskiego 64, 09-140, Raciąż, REGON 000201106, Dyrektor Dorota Rubinkowska - tel. 23/ 679 10 31,
7.Centrum Kształcenia Zawodowego Nr 1 w Płońsku, ul. Sienkiewicza 8, 09-100 Płońsk, REGON 130377480, Dyrektor Włodzimierz Pająk - tel. 23/ 662 32 50,
8.Zespół Szkół w Czerwińsku n/Wisłą, ul. Władysława Jagiełły 24, 09-150 Czerwińsk n /Wisłą, REGON 130921914 Dyrektor Renata Kozakiewicz - tel. 24/ 231 51 87,
9.Powiatowy Urząd Pracy, ul. Wolności 12, 09-100 Płońsk, REGON 130433310, Dyrektor Agnieszka Nec - tel. 23/ 662 78 01,
10.I Liceum Ogólnokształcące w Płońsku, ul. Płocka 56, 09-100 Płońsk
11 Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza,, Przystań " w Płońsku, ul. Wolności 8/10, 09-100 Płońsk, REGON, Dyrektor - Urszula Drzewaszewska - tel. 23/ 662 25 83,
12.Specjalny Ośrodek Szkolno - Wychowawczy w Jońcu, Joniec 50, 09-131 Joniec, REGON 000970856, Dyrektor Iwona Leszczyńska - tel. 23/ 661 60 31,
13.Dom Pomocy Społecznej w Karolinowie, Karolinowo 38, 09-120 Nowe Miasto, REGON 130924663, Dyrektor Agnieszka Klimczewska - tel. 23/ 661 44 91

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Płoński, krajowy numer identyfikacyjny 13037771200000, ul. ul. Płocka  39 , 09-100  Płońsk, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 023 6627764(66), e-mail urzad@powiat-plonski.pl, faks 236 623 816.
Adres strony internetowej (URL): www.powiat-plonski.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
Starostwo Powiatowe w Płońsku i jednostki organizacyjne powiatu zobowiązane są do wspólnego przygotowania i przeprowadzenia postępowania. Za przygotowanie postępowania odnośnie opisu przedmiotu zamówienia i szacowania wartości zamówienia odpowiada Starostwo i jednostki organizacyjne w zakresie jaki ich dotyczy. Za przygotowanie dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania i przeprowadzenie postępowania o udzielenie zamówienia odpowiada Referat Zamówień Publicznych Starostwa Powiatowego w Płońsku.Przedstawiciele Starostwa i jednostek organizacyjnych wchodzą w skład Komisji Przetargowej powołanej do postępowania.Jednostki Zamawiające ponoszą odpowiedzialność za realizację umowy i jej rozliczenie finansowe, stosownie do zakresu podmiotowego i przedmiotowego właściwego dla danej jednostki.

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
http://powiat-plonski.bip.gov.pl/search/publiccontracts/


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
https://powiat-plonski.bip.gov.pl/search/publiccontracts/


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
ofertę należy zlożyć w oryginale za pomocą operatora pocztowego, posłańca lub osobiście
Adres:
Starostwo Powiatowe w Płońsku, ul. Płocka 39, 09-100 Plońsk, II piętro, pokój Nr 316


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę energii elektrycznej na potrzeby Starostwa Powiatowego w Płońsku i jednostek organizacyjnych Powiatu Płońskiego
Numer referencyjny: ZP.272.25.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej na potrzeby Starostwa Powiatowego w Płońsku i jednostek organizacyjnych Powiatu Płońskiego w okresie 36 miesięcy tj. od 01.01.2021 r. do 31.12.2023 r. Zamówieniem niniejszym objęte są następujące podmioty: 1) Starostwo Powiatowe w Płońsku, ul. Płocka 39, 09-100 Płońsk , 2) Powiatowy Zarząd Dróg w Płońsku, ul. Płocka 101, 09-100 Płońsk, 3) Zespół Szkół Nr 1 im. Stanisława Staszica w Płońsku, ul. Henryka Sienkiewicza 8, 09-100 Płońsk, 4) Zespół Szkół Nr 2 im. Leona Rutkowskiego, ul. Ks. J. Popiełuszki 14, 09-100 Płońsk, 5) Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Płońsku, ul. Młodzieżowa 11/A , 09-100 Płońsk, 6) Zespół Szkół w Raciążu ul. Kilińskiego 64, 09-140 Raciąż, 7) Centrum Kształcenia Zawodowego Nr 1 w Płońsku, ul. Henryka Sienkiewicza 8, 09-100 Płońsk, 8) Zespół Szkół w Czerwińsku nad Wisła, ul. Władysława Jagiełły 24, 09-150 Czerwińsk nad Wisłą, 9) Powiatowy Urząd Pracy w Płońsku, ul. Wolności 12, 09-100 Płońsk, 10) I Liceum Ogólnokształcące ul. Płocka 56, 09-100 Płońsk, 11) Placówka Opiekuńczo-Wychowawcza ,, Przystań" w Płońsku, ul. Wolności 8/10, 09-100 Płońsk, 12) Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Jońcu, Joniec 50, 09-131 Joniec, 13) Dom Pomocy Społecznej w Karolinowie, Karolinowo 38, 09-120 Nowe Miasto, 2. Szczegółowy wykaz punktów poboru energii elektrycznej dla ww. podmiotów zwanych również Odbiorcami objętych zamówieniem wraz z danymi technicznymi przedstawiony został w Opisie Przedmiotu Zamówienia ( Załączniki Nr 1 do SIWZ). 3. Szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną w okresie realizacji przedmiotu zamówienia tj. od 01.01.2021 r. do 31.12.2023 r. dla wszystkich Odbiorców łącznie wynosi: - grupa taryfowa Cxx - 2 138 488 kWh - grupa taryfowa Gxx- 484 689 kWh 4. Liczba punktów poboru energii elektrycznej objętych niniejszym zamówieniem łącznie wynosi 30. 5. Zamawiający w okresie realizacji przedmiotu zamówienia zastrzega sobie prawo do zwiększenia lub zmniejszenia ilości punktów poboru energii elektrycznej (PPE) wynikające z naturalnych procesów zarządczych. Powstanie nowych punktów poboru energii możliwe jest jedynie w obrębie grup taryfowych objętych umową. Nowe punkty poboru rozliczane będą według stawek i na zasadach określonych we wzorze umowy obowiązującej w niniejszym postepowaniu (Załącznik nr 6). W przypadku powstania w okresie realizacji przedmiotowego zamówienia nowej jednostki organizacyjnej, Zamawiający zastrzega sobie prawo do zawarcia umowy pomiędzy tą jednostką, a Wykonawcą wyłonionym w przedmiotowym postępowaniu według stawek i na warunkach w nim określonych. Natomiast w przypadku likwidacji jednostki następuje automatyczne wyłączenie dostawy przedmiotu zamówieniu co skutkuje bezroszczeniowym wypowiedzeniem umowy z daną jednostką (Odbiorcą). 6. Szacunkowe zapotrzebowanie na energię elektryczną nie musi odpowiadać jej rzeczywistemu zużyciu w czasie realizacji przedmiotu zamówienia i nie stanowi ze strony każdego Odbiorcy zobowiązania do zakupu energii w podanej ilości. Każdy z Odbiorców zastrzega sobie prawo do zmiany wielkości dostaw energii, a Wykonawca jest zobowiązany do jej dostarczania w ilości zgodnej z zapotrzebowaniem Odbiorcy. Odbiorca dopuszcza możliwość niewykorzystania planowanej ilości energii elektrycznej, a Wykonawcy nie będzie przysługiwało z tego tytułu żadne roszczenie finansowe lub prawne. Zwiększenie zaś faktycznego zapotrzebowania na energię w stosunku do zapotrzebowania szacunkowego nie będzie skutkowało dodatkowymi kosztami ze strony Odbiorcy, poza rozliczeniem za faktycznie zużytą ilość energii według ceny podanej przez Wykonawcę w złożonej ofercie. 7. Ilość pobranej przez Odbiorcę energii ustalana będzie w oparciu o bezpośrednie odczyty wskazań układu/układów pomiarowo -rozliczeniowego/rozliczeniowych. 8. Ceny jednostkowe netto obowiązywać będą przez cały okres realizacji zamówienia i będą podlegały zmianie tylko w przypadku ustawowej zmiany opodatkowania energii elektrycznej podatkiem akcyzowym o wartość wynikającą z takiej zmiany oraz w przypadkach określonych we wzorze umowy. Zaoferowane przez Wykonawcę ceny jednostkowe netto obowiązywać będą również dla nowo przyłączonych obiektów do sieci elektroenergetycznej (nowych punktów poboru lub nowych jednostek) w okresie realizacji zamówienia. Do ceny jednostkowej netto doliczony zostanie podatek VAT w obowiązującej wysokości. 9. Każdy z Odbiorców objętych zamówieniem posiada odrębną umowę z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego na świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej z ENERGA -OPERATOR S.A. Umowy te obowiązują na czas nieokreślony. 10. Sprzedawcą energii elektrycznej do dnia 31.12.2020 r. jest KOGENERACJA ZACHÓD S.A. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Czartoria 1 lok 27, 61-102 Poznań, z wyjątkiem dwóch punktów poboru Powiatowego Zarządu Dróg w Płońsku wskazanych w pozycji 5 i 6 Opisu przedmiotu zamówienia (Załącznik Nr 1.2 ) i jednego punktu poboru Placówki Opiekuńczo-Wychowawczej ,, Razem" i ,, Samodzielni " w Płońsku wskazanego w pozycji 6 Opisu przedmiotu zamówienia ( Załącznik Nr 1.11) dla których dostawcą energii jest ENERGA-OBRÓT S.A. , Al. Grunwaldzka 472, 80-309 Gdańsk. 11. Zamawiający wymaga by Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia na dzień składania ofert, a w przypadku Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza i z którym zostanie zawarta umowa - posiadał przez cały okres realizacji niniejszego zamówienia umowę z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego (OSD) właściwym dla lokalizacji Zamawiającego tj. ENERGA -OPERATOR S.A, na podstawie której może prowadzić sprzedaż energii do wszystkich Odbiorców objętych zamówieniem za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej tego OSD. 12. Wykonawca zobowiązany będzie do złożenia OSD w imieniu każdego Odbiorcy zgłoszenia o zawarciu nowej umowy sprzedaży energii elektrycznej, przeprowadzenia procesu zmiany sprzedawcy, do wykonania wszelkich czynności niezbędnych do zgłoszenia o zawarciu nowej umowy, przeprowadzenia procesu zmiany sprzedawcy u OSD na podstawie udzielonego przez Zamawiającego pełnomocnictwa. 13. Wykonawca zobowiązany będzie do pełnienia funkcji podmiotu odpowiedzialnego za bilansowanie handlowe energii elektrycznej stanowiącej przedmiot zamówienia. 14. Energia elektryczna stanowiąca przedmiot zamówienia musi spełniać parametry jakościowe określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego, a w przypadku zmiany przepisów z uwzględnieniem ewentualnych zmian. 15. Wykonawca zobowiązany będzie realizować zamówienie na warunkach określonych przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne oraz zgodnie z obowiązującymi do niej aktami wykonawczymi. 16. Zamawiający przekaże Wykonawcy niezbędne dane w wersji elektronicznej oraz dokumenty do przeprowadzenia procedury zmiany sprzedawcy. 17. W ramach przeprowadzonego postępowania każda z Jednostek ( Odbiorców) podpisze oddzielnie umowę na zakup energii elektrycznej z wyłonionym Wykonawcą i ponosi odpowiedzialność za jej realizację.

II.5) Główny kod CPV: 09.30.00.00 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2023-12-31

II.9) Informacje dodatkowe: 1. Wykonawca zobowiązany będzie realizować zamówienie w okresie 36 miesięcy, tj. od dnia 1 stycznia 2021 r. do dnia 31 grudnia 2023 r. z zastrzeżeniem ust. 2. 2. Realizacja zamówienia dla dwóch punktów poboru Powiatowego Zarządu Dróg w Płońsku wskazanych w pozycji 5 i 6 Opisu przedmiotu zamówienia (Załącznik Nr 1.2 ) i jednego punktu poboru Placówki Opiekuńczo-Wychowawczej ,, Razem" i ,, Samodzielni " w Płońsku wskazanego w pozycji 6 Opisu przedmiotu zamówienia( Załącznik Nr 1.11) rozpocznie się nie wcześniej niż po skutecznym wypowiedzeniu dotychczas obowiązującej umowy z ENERGA-OBRÓT S.A. Okres wypowiedzenia umowy wynosi 6 miesięcy licząc od dnia doręczenia oświadczenia o wypowiedzeniu, ze skutkiem rozwiązującym na koniec roku kalendarzowego. Umowa zawarta jest na czas nieokreślony.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne ( Dz. U. z 2020 r., poz.833 z późń.zm. ). Zasady udziału w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. 2) W tym przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3) Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 4) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 4) W przypadku warunku dotyczącego kompetencji lub uprawnień do prowadzenia działalności spełnienie musi wykazać tylko ten Wykonawca wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, który będzie odpowiadał za realizację zadań wymagających koncesji. 5) Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi wykazać, iż brak jest podstaw do jego wykluczenia z postępowania w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt.12)-23) oraz ust. 5 pkt 1) 2) i 4) ustawy Pzp. 6) Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zostanie wybrana, Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1. Działając na podstawie art. 26 ust. 2, Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art.25 ust.1 pkt 3 ustawy Pzp: 1) brak podstaw do wykluczenia: odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy, W przypadku gdy dokument, o którym mowa w pkt 2) będzie dostępny w formie elektronicznej, Zamawiający samodzielnie pobierze ten dokument ze strony internetowej. 2. Dokumenty podmiotów zagranicznych: 1) jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 6 ppkt 2)- składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania , potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt 1), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. 3) W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Działając na podstawie art. 26 ust. 2, Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art.25 ust.1 pkt 1 ustawy Pzp: 1) spełnianie warunków udziału w postępowaniu: aktualnej koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (t.j.- Dz. U. 2020, poz.833 z późn.zm.).
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Razem z ofertą Wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1) wypełniony formularz oferty cenowej (wg wzoru Załącznik Nr 2 do SIWZ) , 2) oświadczenia określone w Rozdziale VII pkt 1 ppkt 1) i 2) niniejszej SIWZ( wg wzoru Załącznik Nr 3 i Nr 4 do SIWZ), 3) niezbędne pełnomocnictwa-jeżeli zostały udzielone, 2. Ofertę wraz z oświadczeniami (Załącznik Nr 3 i 4) Wykonawca zobowiązany jest złożyć w oryginale. 3. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust.5 ustawy Pzp Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 (wg wzoru załącznik Nr 5 do SIWZ). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiazania z innymi Wykonawcami nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. oświadczenie składa każdy z nich.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej

Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
CENA100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiana umowy 1. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty w następujących przypadkach: 1) zmiany w strukturze organizacyjnej Zamawiającego i Wykonawcy powodujące zmianę jego danych, 2) gdy w prawa i obowiązki Wykonawcy np. w wyniku przejęcia, połączenia, nabycia, upadłości wstąpi inny podmiot, który spełni warunki ustalone w ramach postępowania i pod warunkiem, że zmiana nie pociąga za sobą innych istotnych zmian umowy i nie ma na celu obejścia stosowania ustawy Pzp, 3) zmiany w obowiązujących przepisach prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy- w tej sytuacji Wykonawca przedstawi dokument określający wpływ zmian na realizacje przedmiotu umowy, a Strony dokonają uzgodnienia w zakresie sposobu realizacji zamówienia, 4) zmiany ceny jednostkowej netto dla poszczególnych grup taryfowych w przypadku ustawowej zmiany stawki akcyzy(podatku akcyzowego) na energię elektryczną, 5) zmniejszenia ilości punktów poboru w okresie realizacji przedmiotu umowy np. w przypadku utraty prawa do zarządzania obiektem, sprzedaży, wynajmu obiektu innemu podmiotowi , a także w przypadku zamknięcia lub likwidacji obiektu. W takim przypadku rozliczenie pozostałych punktów poboru energii elektrycznej będzie się odbywać odpowiednio według stawek i na zasadach określonych w umowie, 6) zwiększenie ilości punktów poboru w okresie realizacji przedmiotu umowy. Rozliczenie dodatkowych punktów poboru energii elektrycznej odbywać się będzie odpowiednio według stawek i na zasadach określonych w umowie, 7) uzasadnionej zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa w § 7 ust. 4 w przypadku zmiany: a) stawki podatku od towarów i usług obowiązującej dla przedmiotu zamówienia, b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, o ile pracownicy realizujący zamówienie zatrudnieni są na umowach o pracę, a zmiana przepisów wpłynie na poziom ich wynagrodzenia, c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, przy czym zmiana wynagrodzenia wykonawcy będzie możliwa jedynie wówczas, gdy dotyczyć będzie składek opłacanych za pracowników skierowanych do wykonania przedmiotu zamówienia. d) zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych. W tym przypadku, wynagrodzenie Wykonawcy ulegnie zmianie o sumę wzrostu kosztów realizacji przedmiotu umowy wynikającą z wpłat do pracowniczych planów kapitałowych dokonywanych przez Wykonawcę lub podwykonawcę. Kwota odpowiadająca zmianie kosztu Wykonawcy będzie odnosić się wyłącznie do części wynagrodzenia pracowników, o których mowa w zdaniu poprzedzającym, odpowiadającej zakresowi, w jakim wykonują oni prace bezpośrednio związane z realizacją przedmiotu umowy. 6) obniżenie cen jednostkowych określonych w § 7 ust.1 niniejszej umowy, 2. Zmiany szacunkowej ilości zużycia energii elektrycznej zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego nie wymagają aneksu do umowy. 3. Zmiana szacunkowej wartości umowy określona w § 7 ust.24 nie wymaga aneksu do umowy. 4. W przypadku powstania w okresie realizacji przedmiotowego zamówienia nowej jednostki organizacyjnej, Zamawiający zastrzega sobie również prawo do zawarcia umowy pomiędzy tą jednostką a Wykonawcą na zasadach określonych w niniejszej umowie. 5. Dopuszczalne są wszelkie zmiany nieistotne rozumiane jako zmiany umowy wywołane przyczynami zewnętrznymi, które w sposób obiektywny uzasadniają potrzebę tych zmian, niepowodujące zachwiania równowagi ekonomicznej pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym, które nie prowadzą również do zachwiania pozycji konkurencyjnej Wykonawcy w stosunku do innych Wykonawców biorących udział w postępowaniu, jak też nie prowadzą do zmiany kręgu Wykonawców zdolnych do wykonania zamówienia lub zainteresowanych udziałem w postępowaniu. 5. W przypadku wejścia w życie przepisów stanowiących podstawę zmiany wynagrodzenia w sytuacji określonej w pkt 7) ppkt b)-d) Wykonawca w terminie 30 dni od dnia ich wejścia w życie zobowiązany będzie przedstawić Zamawiającemu analizę przedstawiającą wpływ zmiany na koszty realizacji zamówienia. Analiza winna być potwierdzona stosownymi przepisami prawa. 6. Zamawiający sprawdzi poprawność przedłożonych dokumentów i zasadność zawartych w nich wyliczeń. Ww. dokumenty i wyliczenia będą uznane przez Zamawiającego, jeżeli Zamawiający w terminie 10 dni od dnia ich przedłożenia nie zgłosi na piśmie zastrzeżeń. 7. W przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego zastrzeżeń w terminie wskazanym w ust. 6, Wykonawca w terminie 10 dni zobowiązany jest odnieść się do ww. zastrzeżeń Zamawiającego. 8. W przypadku nieosiągnięcia porozumienia w zakresie zmiany wynagrodzenia Strony mogą powołać biegłego w celu zweryfikowania wyliczeń Wykonawcy. 9. W przypadku wejścia w życie przepisów stanowiących podstawę zmiany stawki podatku od towarów i usług Wykonawca zobowiązany jest powiadomić Zamawiającego o zaistniałej zmianie w terminie 30 dni od daty wejścia w życie nowych przepisów. Ceny jednostkowe netto energii zostaną powiększone lub pomniejszone o kwotę podatku Vat wynikającą z nowo obowiązujących przepisów, od dnia ich wejścia w życie. 10. Zmiany umowy, o których mowa w ust. 1 pkt 3), 4) 5) wymagają aneksu do umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-11-10, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH







Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.