eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › dostawa sprzętu medycznego I

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-10-22



Ogłoszenie nr 601304-N-2020 z dnia 2020-10-22 r.

5 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny ZOZ: dostawa sprzętu medycznego I
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: 5 Wojskowy Szpital Kliniczny z Polikliniką Samodzielny Publiczny ZOZ, krajowy numer identyfikacyjny 35150686800000, ul. Wrocławska  1-3 , 30-901  Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 12 630 80 59, , e-mail zam@5wszk.com.pl, , faks 126308059.
Adres strony internetowej (URL): https://5wszk.com.pl/zamowienia-publiczne
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
https://5wszk.com.pl/zamowienia-publiczne


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
https://5wszk.com.pl/zamowienia-publiczne


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:

Adres:
Kancelaria Szpitala (budynek Komendy), ul. Wrocławska 1-3, 30-901 Kraków , godziny pracy kancelarii: od poniedziałku do piątku w godz. 08:00- 14:00


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa sprzętu medycznego I
Numer referencyjny: 72/ZP/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 5.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego I (przez dostawę Zamawiający wszystkie objęte w opisie przedmiotu zamówienia czynności) zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. 5.2 Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. W przypadkach, kiedy w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, charakteryzujące określone produkty lub usługi, oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń i jest to uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces, należy odczytywać z wyrazami "lub równoważne". Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały i urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego na poziomie nie niższym niż wskazany w opisie przedmiotu zamówienia (kolumna parametr oferowany). 5.3 W sytuacjach, kiedy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie się do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały/wyroby, spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że wyrób/materiał jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim przypadku Wykonawca musi przedłożyć (wraz z ofertą) opis zaproponowanych rozwiązań równoważnych powinien być dołączony do oferty i musi być na tyle szczegółowy, żeby Zamawiający przy ocenie oferty mógł ocenić spełnienie wymagań dotyczących ich parametrów technicznych oraz rozstrzygnąć, czy zaproponowane rozwiązania są równoważne. 5.4 Zamawiający nie przewiduje możliwości zawarcia umowy ramowej. 5.5 Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień powtarzających. 5.6 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 5.7 Informacje dotyczące walut obcych, w jakich mogą być prowadzone rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą - Zamawiający nie dopuszcza do rozliczeń w walutach obcych. 5.8 Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 5.9 Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu. 5.10 Zamawiający żąda wskazania, odpowiednio do treści postanowień SIWZ, przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom.

II.5) Główny kod CPV: 33100000-1
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
33182100-0
33190000-8
33140000-3


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

pln
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącachOkres w dniachData rozpoczęciaData zakończenia
2020-11-30

II.9) Informacje dodatkowe: 3.3 Zamawiający zastrzega sobie prawo zgodnie z dyspozycją art. 93 ust. 1A Pzp do unieważnienia postępowania w przypadku nie przyznania finansowania, od którego zależy realizacja niniejszego zamówienia.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Nie Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie - nie ma zastosowania zatem.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie - nie ma zastosowania zatem.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie - nie ma zastosowania zatem.

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

9.1.1 Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia z postępowania stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania według wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SIWZ (wypełnić pkt 3!!!! ewentualnie oświadczenie z pkt 4 dotyczące wykazanie rzetelności w sytuacji podleganiu wykluczeniu, ewentualnie oświadczenie z pkt 5, czyli oświadczenie Wykonawcy dotyczące podmiotu na które zasoby lub sytuację na które się wykonawca powołuje w zakresie braku podstaw do wykluczenia tego podmiotu) 9.1.2 Wypełniony i podpisany Załącznik nr 1 - opis przedmiotu zamówienia - formularz cenowy 9.1.3 Wypełniony i podpisany Załącznik nr 2 - formularz ofertowy 9.1.4 Dokumenty rejestrowe potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictwa potwierdzające umocowanie osób do składania oferty w imieniu Wykonawcy, UWAGA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!: 9.1.5 Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji: składa także odrębne oświadczenia dla każdego z tych podmiotów 9.1.6 w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, 9.2 Dokumenty wskazane w pkt 9.1.5-9.1.6 muszą potwierdzać spełnienie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia lub kryteria selekcji w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu, 9.3 w oświadczeniach należy wypełnić jedynie te działy i sekcje, które dotyczą warunków udziału i potwierdzających brak podstaw do wykluczenia na podstawie treści ogłoszenia o zamówieniu i niniejszej specyfikacji. Wypełnienie pozostałych, nie wymaganych działów i sekcji nie będzie miało wpływu na ocenę oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena60,00
termin gwarancji40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-10-30, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Defibrylator - 1 szt
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Pakiet nr 1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa Defibrylator - 1 szt, montaż, instalacja, uruchomienie (rozruch) i przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie ich obsługi i eksploatacji w tym : Producent :.................................................................................... Typ urządzenia :.............................................................................. Kraj pochodzenia :........................................................................... Rok produkcji 2020 I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - ZESTAWIENIE PARAMETRÓW TECHNICZNYCH L.P. FUNKCJA/PARAMETR WARUNEK GRANICZNY PARAMETRY OFEROWANE 1. Defibrylator - 1 szt TAK 2. Parametry ogólne 3. Urządzenie fabrycznie nowe TAK 4. Defibrylator z funkcją kardiowersji 5. Dwufazowa fala defibrylacyjna TAK 6. Defibrylacja ręczna i tryb AED TAK 7. Urządzenie wyposażone w trybie AED w algorytm TAK 8. Metronom reanimacyjny z możliwością ustawień rytmu częstości uciśnięć dla pacjentów zaintubowanych i niezaintubowanych oraz dla dorosłych i dzieci TAK 9. Algorytm w trybie AED, wykrywający ruch pacjenta TAK 10. Zakres wyboru energii w J min. 2-360 J w trybie manualnym TAK 11. Zakres wyboru energii w J min. 150 - 360 J w trybie AED TAK 12. Ilość stopni dostępności energii zewnętrznej min. 24 TAK 13. Czas ładowania do energii 200J poniżej 5 s TAK 14. Kolorowy ekran monitora TAK 15. Przekątna ekranu monitora min 5 cali TAK 16. Zasilanie sieciowo - akumulatorowe TAK 17. Możliwość wykonania kardiowersji TAK 18. Ciężar defibrylatora wraz z akumulatorem max 6 kg TAK 19. Możliwość defibrylacji dorosłych i dzieci TAK 20. Wydruk zapisu na papierze o szerokości min. 50mm TAK 21. Codzienny autotest bez udziału użytkownika, bez konieczności manualnego włączenia urządzenia w trybie pracy akumulatorowej oraz z zasilania zewnętrznego 230V TAK 22. Monitorowanie EKG - przewody dla 3 odprowadzeń TAK 23. Zakres pomiaru tętna min. 20-300 u/min TAK 24. Zakres wzmocnienia sygnału EKG min. 7 poziomów wzmocnienia od 0,25 do 4 cm/ Mv TAK 25. Możliwość wykonania stymulacji w trybach "na żądanie" i asynchronicznym przez elektrody defibrylacyjno- stymulacyjne radiotransparentne TAK 26. Częstotliwość stymulacji w zakresie min. 40-170 imp./ min TAK 27. 11 Natężenie prądu stymulacji w zakresie min. 0-180mA TAK 28. Pomiar saturacji krwi tętniczej przez czujnik wielorazowy typu klips w zakresie od 1 do 100% w technologii cyfrowej eliminacji zakłóceń - 1 szt czujnika wielorazowego dla dzieci i dorosłych TAK 29. Możliwość obserwacji krzywej pletyzmograficznej na ekranie (SpO2) TAK 30. Moduł EtCO2 zintegrowany z urządzeniem lub jako moduł zewnętrzny z obserwacją krzywej EtCO2 na ekranie TAK 31. Ciężar urządzenia wraz z akumulatorem max. 6kg TAK 32. Dedykowana torba do transportu TAK 33. Wymagania pozostałe: TAK 34. Autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny. TAK 35. Instrukcja obsługi w wersji elektronicznej i papierowej - przy dostawie sprzętu TAK II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA -ZESTAWIENIE WARUNKÓW GRANICZNYCH GWARANCJI L.p. PARAMETR WARUNEK GRANICZNY WARUNEK OFEROWANY A. OKRES GWARANCJI 1. Okres pełnej bezpłatnej gwarancji na sprzęt [miesiące] min. 60 miesięcy PODAĆ ILE 2. Czas reakcji na zgłoszoną awarię [godz.] (dni robocze ) W przypadku konieczności wykonania naprawy w siedzibie serwisu - Wykonawca zapewni urządzenie zastępcze. max 48 godzin PODAĆ ILE 3. Każda naprawa gwarancyjna powoduje przedłużenie okresu gwarancji o czas naprawy TAK 4. Liczba bezpłatnych przeglądów w czasie gwarancji. W przypadku konieczności wykonania przeglądu w siedzibie serwisu - Wykonawca zapewni urządzenie zastępcze. zgodnie z zaleceniami producenta PODAĆ ILE 5. Koszt transportu uszkodzonego elementu urządzenia lub urządzenia podlegającego naprawie lub wymianie do i z punktu serwisowego pokrywa Wykonawca TAK B. SERWIS POGWARANCYJNY 1. Okres zagwarantowania dostępności części zamiennych oraz materiałów zużywalnych od daty podpisania protokołu odbioru technicznego [w latach ]. min. 10 lat PODAĆ ILE 2. Okres gwarancji dla nowo zainstalowanych elementów po naprawie min.6 miesięcy PODAĆ ILE 3. Inne PODAĆ JEŚLI WYSTĘPUJĄ C. SZKOLENIA 1. Szkolenie personelu zamawiającego w ramach zakupu sprzętu TAK 2. Inne PODAĆ JEŚLI WYSTĘPUJĄ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33182100-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
termin gwarancji40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:3.3 Zamawiający zastrzega sobie prawo zgodnie z dyspozycją art. 93 ust. 1A Pzp do unieważnienia postępowania w przypadku nie przyznania finansowania, od którego zależy realizacja niniejszego zamówienia


Część nr: 2Nazwa: Aparat do wysokoprzepływowej tlenoterapii donosowej - 4 kpl wraz z sukcesywną dostawą materiałów eksploatacyjnych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa Aparat do wysokoprzepływowej tlenoterapii donosowej - 4 kpl, montaż, instalacja, uruchomienie (rozruch) i przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie ich obsługi i eksploatacji w tym : Producent :.................................................................................... Typ urządzenia :.............................................................................. Kraj pochodzenia :........................................................................... Rok produkcji 2020 I. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA - ZESTAWIENIE PARAMETRÓW TECHNICZNYCH L.P. FUNKCJA/PARAMETR WARUNEK GRANICZNY PARAMETRY OFEROWANE 36. Aparat do wysokoprzepływowej tlenoterapii donosowej - 4 kpl TAK 37. Parametry ogólne 38. Urządzenie fabrycznie nowe TAK 39. Nawilżacz z wbudowanym generatorem przepływu, który dostarcza ogrzane i nawilżone gazy oddechowe o wysokim przepływie samodzielnie oddychającym pacjentom poprzez różnego rodzaju przyłącza pacjenta 40. Przepływomierz tlenu min. 70L/min, mocowany do statywu z przewodem tlenowym z wtykiem typu AGA TAK 41. Cyfrowy, kolorowy wyświetlacz z min. 3 parametrami: temperaturą, przepływem i stężeniem tlenu TAK 42. Wyświetlane informacje w języku polskim TAK 43. Min. 3 zakresy ustawienia temperatury: 31, 34, 37 stopni C TAK 44. Min. 2 tryby ustawień przepływów: dla dzieci od 2-25 l/min oraz dla dorosłych od 10-60 l/min TAK 45. Możliwość uzyskania stężenia tlenu FiO2 zakresie od min. 21 % do 100 %. TAK 46. Zintegrowane mieszanie tlenu TAK 47. Wbudowany ultradźwiękowy czujnik tlenowy TAK 48. Alarmy min.: blokada w układzie, przeciek w układzie, zbyt wysokie stężenie O2, zbyt niskie stężenie O2, niski poziom wody w komorze, konieczność wymiany filtra powietrza ze słownym i graficznym wskazaniem błędu w języku polskim. TAK 49. Przycisk wyciszania alarmu TAK 50. Masa aparatu łącznie z akcesoriami max. 3,5kg. TAK 51. Dedykowana torba z akcesoriami: dodatkowe 2 filtry powietrza, przyłącze tlenowe, rura do dezynfekcji teminczej, gąbeczki do czyszenia, pokrowce zabezpieczające 52. Zasilanie: 220-240 V , 50-60Hz TAK 53. Wbudowany generator przepływu nie wymagajacy podłączenia do sprężonego powietrza TAK 54. Zwalidowany na poziomie wysokim system do dezynfekcji termicznej, akredytowany przez niezależne labolatorium zgodnie z ISO-17025, zawierający wielorazową rurę do dezynfekcji. TAK 55. Uszczelnienie obudowy testowane ciśnieniowo TAK 56. Filtry powietrza TAK 57. DEZYNFEKCJA TAK 58. Bieżące monitorowanie dezynfekcji na wyświetlaczu urządzeniapo każdorazowym uruchomieniu TAK 59. Czas dezynfekcji 55 min w tym przynajmniej 30 min w temperaturze 87 st.C. Temeratura rejestrowana w urządzeniu z dwóch niezależnych czujników przez cały czas trwania procesu TAK 60. W zestawie wielorazowa rura do dezynfekcji z osłoną przeciwpoparzeniową TAK 61. Proces dezynfekcji w pełni bezpieczny dla osób przebywających w otoczeniu w trakcie dezynfekcji TAK 62. STATYW MEDYCZNY TAK 63. 1 uchwyt mocujący o nośności min.8 kg, TAK 64. 1 uchwyt mocujący o nośności min. 40 kg, TAK 65. Statyw zakończony uchwytem o nośności min. 5 kg posiadającym 2 wieszaki na kroplówki i mocowanie układu oddechowego. TAK 66. Podstawa jezdna z 4 kółkami cichobieżnymi - w tym min. 2 kółka z hamulcami. TAK 67. Półka z systemem mocowania wyposażona w 2 bolce mocujące aparat do terapii wysokoprzepływowej TAK 68. Koszyk na akcesoria jednorazowe TAK 69. Uchwyt do mocowania butli z tlenem TAK 70. PAKIET STARTOWY: TAK 71. Układ oddechowy do oddychania ogrzanym i nawilżonym powietrzem z samonapełniającą się komorą. Rurka do oddychania ogrzewanym powietrzem do dostarczania nawilżonych gazów oddechowych z wbudowaną w ściankach podwójną spiralą grzejną. Rurka z wbudowanym czujnikami temperatury i czujnikiem przepływu. Kompatybilne przyłącza pacjenta: kaniula donosowa, bezpośrednie połączenie z rurką tracheostomijną. Połączenie z częścią kontaktującą się z pacjentem poprzez charakterystyczne kliknięcie. Układ dodatkowo wyposażony w zacisk umożliwiający przymocowanie go do pościeli lub odzieży pacjenta. Długość układu min. 180 cm. Komora nawilżacza stanowi element układu oddechowego. Komora z automatycznym poborem wody, wyposażona w system podwójnego pływaka (pierwotnego i wtórnego) zabezpieczającego przed przelaniem wody. Podłączenie komory do nawilżacza za po mocą adaptera będącego w komplecie układu - 20 sztuk. TAK 72. Kaniula donosowa do nosowej wentylacji wysokoprzepływowej dla dorosłych przeznaczona do dostarczania nawilżonych gazów oddechowych. Zakres przepływu 10 - 60 l/min. w zależności od rozmiaru kaniuli. Krawędzie dostosowane do kształtu górnej wargi nie blokują ust. Miękkie podkładki na policzki zapewniające stabilność przy jednoczesnym zminimalizowaniu nacisku na twarz. Podkładki oznaczone kolorami umożliwiające natychmiastowe rozpoznanie odpowiedniego rozmiaru. Zacisk na pasku na głowę podtrzymujący obwód i zapobiegający wypadaniu kaniuli. Regulowany pasek wykonany z miękkiego, bezszwowego materiału. Rozmiar S, M, L .Kaniula przeznaczona do stosowania przez 14 dni - 60 szt. Rozmiar kaniuli do wyboru przez Zamawiającego na etapie zamówienia TAK 73. Złącze pacjenta do tracheostomii do dostarczania nawilżonych gazów oddechowych. Możliwość podłączenia kołnierza tracheostomijnego bezpośrednio lub poprzez część kontaktującą się z pacjentem. Złącze przeznaczone do stosowania przez 14 dni - 40 szt. Zakres przepływu 20 - 60 l/min. TAK 74. Filtr powietrzny - 8 szt TAK 75. Wymagania pozostałe: TAK 76. Autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny. TAK 77. Instrukcja obsługi w wersji elektronicznej i papierowej - przy dostawie sprzętu TAK II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA -ZESTAWIENIE WARUNKÓW GRANICZNYCH GWARANCJI L.p. PARAMETR WARUNEK GRANICZNY WARUNEK OFEROWANY D. OKRES GWARANCJI 6. Okres pełnej bezpłatnej gwarancji na sprzęt [miesiące] min. 24 miesiące PODAĆ ILE 7. Czas reakcji na zgłoszoną awarię [godz.] (dni robocze ) W przypadku konieczności wykonania naprawy w siedzibie serwisu - Wykonawca zapewni urządzenie zastępcze. max 48 godzin PODAĆ ILE 8. Każda naprawa gwarancyjna powoduje przedłużenie okresu gwarancji o czas naprawy TAK 9. Liczba bezpłatnych przeglądów w czasie gwarancji. W przypadku konieczności wykonania przeglądu w siedzibie serwisu - Wykonawca zapewni urządzenie zastępcze. zgodnie z zaleceniami producenta PODAĆ ILE 10. Koszt transportu uszkodzonego elementu urządzenia lub urządzenia podlegającego naprawie lub wymianie do i z punktu serwisowego pokrywa Wykonawca TAK E. SERWIS POGWARANCYJNY 4. Okres zagwarantowania dostępności części zamiennych oraz materiałów zużywalnych od daty podpisania protokołu odbioru technicznego [w latach ]. min. 10 lat PODAĆ ILE 5. Okres gwarancji dla nowo zainstalowanych elementów po naprawie min.6 miesięcy PODAĆ ILE 6. Inne PODAĆ JEŚLI WYSTĘPUJĄ F. SZKOLENIA 3. Szkolenie personelu zamawiającego w ramach zakupu sprzętu TAK 4. Inne PODAĆ JEŚLI WYSTĘPUJĄ Pakiet nr 2b OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do aparatów do wysokoprzepływowej tlenoterapii donosowej - 4 kpl opisanego w Pakiecie nr 2a : LP Szczegółowa nazwa przedmiotu zamówienia (charakterystyka, wymiary itp.) Ilość / j.m. 1. Materiały eksploatacyjne do aparatów do wysokoprzepływowej tlenoterapii donosowej - 4 kpl opisanego w pakiecie nr 2a SIWZ ( 48 miesięcy) 1/kpl 1.1 Układ oddechowy do oddychania ogrzanym i nawilżonym powietrzem z samonapełniającą się komorą. Rurka do oddychania ogrzewanym powietrzem do dostarczania nawilżonych gazów oddechowych z wbudowaną w ściankach podwójną spiralą grzejną. Rurka z wbudowanym czujnikami temperatury i czujnikiem przepływu. Kompatybilne przyłącza pacjenta: kaniula donosowa, bezpośrednie połączenie z rurką tracheostomijną. Układ dodatkowo wyposażony w zacisk umożliwiający przymocowanie go do pościeli lub odzieży pacjenta. Długość układu min. 180 cm. Komora nawilżacza stanowi element układu oddechowego. Komora z automatycznym poborem wody, wyposażona w system podwójnego pływaka (pierwotnego i wtórnego) zabezpieczającego przed przelaniem wody. Podłączenie komory do nawilżacza za po mocą adaptera będącego w komplecie układu 150 sztuk 1.2 Kaniula donosowa do nosowej wentylacji wysokoprzepływowej dla dorosłych przeznaczona do dostarczania nawilżonych gazów oddechowych. Zakres przepływu 10 - 50 l/min. Rozmiar S 300 sztuk 1.3 Kaniula donosowa do nosowej wentylacji wysokoprzepływowej dla dorosłych przeznaczona do dostarczania nawilżonych gazów oddechowych. Zakres przepływu 10 - 60 l/min. Rozmiar M 300 sztuk 1.4 Kaniula donosowa dla dorosłych przeznaczona do dostarczania nawilżonych gazów oddechowych. Zakres przepływu 10 - 60 l/min. Rozmiar L 300 sztuk 1.5 Złącze pacjenta do tracheostomii do dostarczania nawilżonych gazów oddechowych. Możliwość podłączenia kołnierza tracheostomijnego bezpośrednio lub poprzez część kontaktującą się z pacjentem. Zakres przepływu 20 - 60 l/min. 300 sztuk 1.6 Filtr powietrzny 30 sztuk LP Zestawienie warunków granicznych gwarancji / terminów ważności - dla materiałów eksploatacyjnych Podać 1. Minimalny termin ważności 12 miesięcy 2. Czas zgłoszenia dostawcy niezgodności ilościowych w partii dostarczonego towaru Max 10 dni 3. czas jaki będzie posiadał dostawca na wymianę partii towaru niezgodnej pod względem ilościowym z zamówieniem złożonym przez kupującego Max 48 godzin 4. Koszt transportu - z i do siedziby kupującego partii towaru podlegającej wymianie TAK
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33100000-1, 33140000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
termin gwarancji40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:zamówienie zostanie zrealizowane nie później niż do dnia 30.11.2020 r., z zastrzeżeniem, że w zakresie dostawy materiałów eksploatacyjnych w pakiecie nr 2 przez okres 48 miesięcy od dnia podpisania umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo zgodnie z dyspozycją art. 93 ust. 1A Pzp do unieważnienia postępowania w przypadku nie przyznania finansowania, od którego zależy realizacja niniejszego zamówienia






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.