Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2014-01-07
P³ock: Ochrona siedziby S±du Okrêgowego w P³ocku oraz S±du Rejonowego w P³ocku
od dnia 31.01.2014 r. do 31.01.2015 r.
Numer og³oszenia: 5990 - 2014; data zamieszczenia: 07.01.2014
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: S±d Okrêgowy w P³ocku , Plac Narutowicza 4, 09-404 P³ock, woj. mazowieckie, tel. 024 2622526, faks 024 2622526.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.plock.so.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Organ kontroli pañstwowej lub ochrony prawa, s±d lub trybuna³.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Ochrona siedziby S±du Okrêgowego w P³ocku oraz S±du Rejonowego w P³ocku od dnia 31.01.2014 r. do 31.01.2015 r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi.
II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi: 1. dostarczenie i zainstalowanie 9 kamer tv zewnêtrznych (za³±cznik nr 2 do SIWZ) oraz urz±dzenia rejestruj±cego obrazy z kamer i przechowuj±cego w pamiêci przez okres co najmniej 30 dni, do istniej±cej instalacji, stanowi±cej system monitoringu budynku S±dów Okrêgowego i Rejonowego w P³ocku przy Pl. Narutowicza 4 i 6, 2. ca³odobowa obs³uga monitoringu oraz w dniach i godzinach pracy S±du od 7:30 -15:30 ochrona osób i mienia w S±dzie Okrêgowym w P³ocku - 1 osoba, 3. ochrona osób i mienia w S±dzie Okrêgowym w P³ocku w dniach i godzinach pracy S±du od 7:30 - 15:30 - 2 osoby, 4. ochrona osób i mienia w S±dzie Okrêgowym w P³ocku Sala Rozpraw Nr A przy ul. 1 Maja 4a w dniach i godzinach pracy S±du od 7:30 - 15:30 - 2 osoby, 5. ca³odobowa ochrona osób i mienia w S±dzie Rejonowym w P³ocku, Pl. Narutowicza 6- 1 osoba, 6. ochrona osób i mienia w S±dzie Rejonowym w P³ocku w dniach i godzinach pracy S±du przy Pl. Narutowicza 6 od 7:30 - 15:30 - 1 osoba i przy ul. Piekarskiej 11 w poniedzia³ek od 7:30 - 17:30, wtorek - pi±tek od 7:30 - 15:30 - 1 osoba, 7. ca³odobowa ochrona osób i mienia w S±dzie Rejonowym w P³ocku, ul. Kiliñskiego 10b - 1osoba. 8. ochrona osób i mienia w budynku S±du Rejonowego w P³ocku Wydzia³u Zamiejscowego w Sierpcu, ul. Wiosny Ludów 1 w dniach i godzinach pracy s±du tj. poniedzia³ek - pi±tek od 7:30 - 15:30 - 1 osoba, 9. ca³odobowa ochrona osób i mienia w budynku S±du Rejonowego w P³ocku Wydzia³u Zamiejscowego w Sierpcu, ul. Wiosny Ludów 1 - 1 osoba. Powy¿sze zadania powinny byæ realizowane przez pracowników ochrony wpisanych na listê kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, wyposa¿onych w ¶rodki ³±czno¶ci bezprzewodowej oraz przygotowanych do obs³ugiwania bramek do wykrywania metali, wyposa¿onych w ¶rodki ³±czno¶ci bezprzewodowej oraz przygotowanych do obs³ugiwania bramek do wykrywania metali. Szacunkowa liczba godzin ochrony w okresie trwania umowy - 54.000 godz. Realizacja ochrony bêdzie zgodna z ustaw± z 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (j.t. Dz.U.05.145.1221 z pó¼n. zm.)..
II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 79.71.00.00 - Us³ugi ochroniarskie .
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesi±cach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium w wysoko¶ci 10.000 z³. nale¿y wnie¶æ do dnia 17.01.2014 r. do godz. 10:45 (termin, w jakim pieni±dze musz± znale¼æ siê na koncie Zamawiaj±cego). Wadium musi obejmowaæ okres zwi±zania ofert±, tj. do dnia 15.02.2014 r.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Warunek ten zostanie spe³niony, je¿eli wykonawca wyka¿e, ¿e posiada wa¿n± koncesjê na us³ugi ochrony osób i mienia wydan± przez MSWiA.
III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Warunek ten zostanie spe³niony, je¿eli wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wykona³ lub wykonuje co najmniej dwie us³ugi ochrony (ochrona fizyczna + monitoring) w obiektach u¿yteczno¶ci publicznej, o powierzchni przekraczaj±cej 3.800 m2.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Warunek ten zostanie spe³niony, je¿eli wykonawca wyka¿e, ¿e dysponuje: a) co najmniej 19 osobami; w tym jeden pracownik nadzoru, wpisanymi na listê kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, zdolnymi do realizacji niniejszego zamówienia, z których ka¿da posiada wynikaj±cy z jednego kontraktu min. 6 - miesiêczny sta¿ pracy polegaj±cy na ochronie w obiektach u¿yteczno¶ci publicznej, nabyty w ci±gu ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, b) jednym pracownikiem zabezpieczenia technicznego, wpisanego na listê kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego, c) grup± interwencyjno-patrolow±,
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku
Warunek ten zostanie spe³niony, je¿eli wykonawca wyka¿e, i¿ posiada ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na warto¶æ co najmniej 300.000 z³.
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:
- potwierdzenie posiadania uprawnieñ do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania, w szczególno¶ci koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, g³ównych dostaw lub us³ug, w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów, czy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie;
- wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- o¶wiadczenie, ¿e osoby, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia, posiadaj± wymagane uprawnienia, je¿eli ustawy nak³adaj± obowi±zek posiadania takich uprawnieñ;
- op³acon± polisê, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
- aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, lub za¶wiadczenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
- aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia zdrowotne i spo³eczne, lub potwierdzenie, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
- aktualn± informacjê z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawion± nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
- aktualn± informacjê z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawion± nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne i zdrowotne albo ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania siê o zamówienie - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
III.4.3.2)
- za¶wiadczenie w³a¶ciwego organu s±dowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotycz±, w zakresie okre¶lonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej
- lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJ¡CYCH, ¯E OFEROWANE DOSTAWY, US£UGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJ¡ OKRE¦LONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, ¿e oferowane roboty budowlane, dostawy lub us³ugi odpowiadaj± okre¶lonym wymaganiom nale¿y przed³o¿yæ:
- inne dokumenty
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. wype³niony druk Oferta (za³. nr 1 do SIWZ), 2. pe³nomocnictwo do reprezentowania wykonawcy, o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian postanowieñ zawartej umowy w nastêpuj±cych przypadkach: a) zmiana danych podmiotowych Wykonawcy lub Zamawiaj±cego; b) zmiany urzêdowej stawki VAT.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.plock.so.gov.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: S±d Okrêgowy w P³ocku 0-404 P³ock, Plac Narutowicza 4 - pok. 106.
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 17.01.2014 godzina 11:00, miejsce: S±d Okrêgowy w P³ocku 0-404 P³ock, Plac Narutowicza 4 - pok. 106.
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z P£OCKA
- Dostawa sprzêtu i wyposa¿enia przeciwpowodziowego
- Dostawa ubrañ specjalnych do Komendy Miejskiej Pañstwowej Stra¿y Po¿arnej w P³ocku z podzia³em na czê¶ci na potrzeby Ochrony ludno¶ci i obrony cywilnej
- Zakup sprzêtu medycznego jednorazowego 2
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania pn.: "Przebudowa ulicy Chemików"
- Dostawa lup elektronicznych, komputerów przeno¶nych oraz tabletów z dotykow± klawiatur± brajlowsk± na potrzeby Akademii Mazowieckiej w P³ocku
- Modernizacja i rozbudowa infrastruktury krytycznej KM PSP w P³ocku na potrzeby realizacji zadañ z zakresu Ochrony ludno¶ci i obrony cywilnej
wiêcej: przetargi w P³ocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- F.261.1.2025 Kompleksowe ¶wiadczenie us³ug bezpo¶redniej ochrony fizycznej w budynku S±du Rejonowego w Grójcu ul. Sportowa 14, 05-600 Grójec
- "Ochrona fizyczna osób i mienia w budynku Dolno¶l±skiego Centrum Zdrowia Psychicznego dla Dzieci i M³odzie¿y w Lubinie przy ul. 1 Maja 5"(2)
- ¦wiadczenie us³ug ochrony osób i mienia Powiatowego Urzêdu Pracy w Bydgoszczy
- Ca³odobowe ¶wiadczenie us³ug ochrony obiektów, mienia i osób w Centralnym O¶rodku Sportu - O¶rodku Przygotowañ Olimpijskich we W³adys³awowie
- Ochrona osób, obiektów i mienia S±du Rejonowego Szczecin-Prawobrze¿e i Zachód w Szczecinie
- Us³uga ochrony na terenie nieruchomo¶ci przy ul. Nowoursynowskiej 84 w Warszawie
wiêcej: Us³ugi ochroniarskie »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





