eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › "Szkolenie pracowników Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. w Bytomiu w 2021 roku" Część I i/lub Część II i/lub Część III i/lub Część IV i/lub Część V i/lub Część VI i/lub Część VII i/lub Część VIII

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-10-15



Ogłoszenie nr 598031-N-2020 z dnia 2020-10-15 r.

Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A.: "Szkolenie pracowników Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. w Bytomiu w 2021 roku" Część I i/lub Część II i/lub Część III i/lub Część IV i/lub Część V i/lub Część VI i/lub Część VII i/lub Część VIII
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Spółka Restrukturyzacji Kopalń S.A., krajowy numer identyfikacyjny 27690250400000, ul. Strzelców Bytomskich  207 , 41-914  Bytom, woj. śląskie, państwo Polska, tel. +48323513364, e-mail przetargi@srk.com.pl, faks +48323513369.
Adres strony internetowej (URL): www.srk.com.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
Jednoosobowa Spółka Skarbu Państwa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie
www.bip.srk.com.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Nie
www.bip.srk.com.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Tak
adres
https://efo.coig.biz


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę w formie pisemnej można złożyć w zamkniętej kopercie w siedzibie Zamawiającego w Bytomiu przy ul. Strzelców Bytomskich 207 - Kancelarii Głównej Zamawiającego w godz. od 7:00 do 14:00"
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: "Szkolenie pracowników Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. w Bytomiu w 2021 roku" Część I i/lub Część II i/lub Część III i/lub Część IV i/lub Część V i/lub Część VI i/lub Część VII i/lub Część VIII
Numer referencyjny: ZP-BZ-0013/20
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: "Szkolenie pracowników Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. w Bytomiu w 2021 roku" Część I: Szkolenia w dziedzinie BHP, pierwszej pomocy oraz kursów uprawniających do prowadzenia instruktaży Część II: Szkolenia i kursy w zakresie górniczym i wentylacji Część III: Szkolenia i kursy w zakresie mechanicznym i szybowym Część IV: Szkolenia i kursy w zakresie elektrycznym i energetycznym Część V: Szkolenia i kursy w zakresie spawalniczym Część VI: Szkolenia i kursy w zakresie obsługi i konserwacji urządzeń transportu bliskiego Część VII: Szkolenia i kursy w zakresie zagrożenia radiacyjnego Część VIII: Szkolenia i kursy komputerowe

II.5) Główny kod CPV: 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2021-12-31

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 1. Zamawiający uzna warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się: a) dysponowaniem osobami skierowanymi przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności: - min 1 osoba w zakresie części IV posiadająca uprawnienia Rzeczoznawcy ds. ruchu zakładu górniczego w zakresie zasad łączenia i naprawy przewodów i kabli w wyrobiskach podziemnych zakładów górniczych b) należytym wykonaniem usług w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w ramach jednej lub kilku umów polegających na: Część I: Kursach lub szkoleniach w dziedzinie BHP, pierwszej pomocy oraz kursów uprawniających do prowadzenia instruktaży. Część II: Kursach lub szkoleniach w zakresie górniczym i wentylacyjnym. Część III: Kursach lub szkoleniach w zakresie mechanicznym i szybowym. Część IV: Kursach lub szkoleniach w zakresie elektrycznym i energetycznym. Część V: Kursach lub szkoleniach w zakresie spawalniczym. Część VI: Kursach lub szkoleniach w zakresie obsługi i konserwacji urządzeń transportu bliskiego. Część VII: Kursach lub szkoleniach w zakresie zagrożenia radiacyjnego. Część VIII: Kursach lub szkoleniach komputerowych. o łącznej wartości min: Część I: 32 000,00 zł brutto, Część II: 34 000,00 zł brutto, Część III: 33 000,00 zł brutto, Część IV: 85 000,00 zł brutto, Część V: 31 500,00 zł brutto, Część VI: 15 000,00 zł brutto, Część VII: 7 000,00 zł brutto, Część VIII: 15 000,00 zł brutto, wraz z dowodami określającymi czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Uwaga: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia każdy z Wykonawców oddzielnie zobowiązany jest do złożenia ww. dokumentu

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1. Koncesje, zezwolenia, licencje lub dokument potwierdzający, że Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych prowadzonych w państwie członkowskim Unii Europejskiej, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2. Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - wzór dokumentu. 3. Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych, również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu - wzór dokumentu. 4. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami tych podmiotów, obowiązany jest złożyć zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia wraz z informacjami dotyczącymi: 1) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, 2) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez Wykonawcę, przy wykonaniu zamówienia, 3) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, 4) czy podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego swoje zdolności - wzór dokumentu.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

5. Zamawiający żąda od Wykonawców oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie przez oferowane usługi wymagań określonych przez Zamawiającego zgodnie z opisem zawartym w Załączniku nr 2 do SIWZ : 1) Oświadczenie Wykonawcy, iż w zakresie kursów i szkoleń ujętych w: Części I poz. 2, 3 Części II poz. 1, 2, 3, 4, 5 Części III poz. 1, 2, 3, 4, 5, Części IV poz. 1, 2, 3, 4, 5 Wykonawca do szkolenia osób, o których mowa w Ustawie Prawo Geologiczne i Górnicze art. 53 ust. 6, oraz osób kierownictwa i dozoru ruchu podziemnego zakładu górniczego winien posiadać programy szkolenia zatwierdzone w drodze decyzji, przez właściwe organy nadzoru górniczego. - załączniki 3.1-3.4 do druku "FORMULARZ OFERTOWY". 2) Oświadczenie Wykonawcy, iż dysponuje ośrodkiem szkoleniowym, w którym będzie przeprowadzać szkolenia i kursy w odległości nie większej niż 40 km od siedziby Zamawiającego Miejsce szkolenia wskaże każdorazowo Zamawiający, tj. czy na terenie Oddziałów SRK S.A. Zamawiającego, czy w siedzibie Wykonawcy załącznik 4 do druku "FORMULARZ OFERTOWY".

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 (tj. kwoty, jakie zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach), przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: Część I: 1 900,00 zł Część II: 2 000,00 zł Część III: 1 900,00 zł Część IV: 5 000,00 zł Część V: 1 800,00 zł Część VI: 900,00 zł Część VII: 400,00 zł Część VIII: 800,00 zł 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w następujących formach w zależności od wyboru: a) pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr konta: PL 82 1050 1230 1000 0090 3044 6992 b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych lub e-gwarancji bankowej d) gwarancjach ubezpieczeniowych lub e- gwarancji ubezpieczeniowej e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Tak
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
https://laip-srk.coig.biz/ (Zgodnie z opisem stanowiącym załączniki nr 4 do SIWZ)
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej: w trakcie aukcji każdemu wykonawcy udostępniany jest: numer porządkowy przydzielony jego ofercie, aktualna pozycja w rankingu ofert, wysokość ceny najkorzystniejszej, wysokość postąpienia, które wykonawca powinien dokonać w celu złożenia najkorzystniejszej oferty przy uwzględnieniu zaoferowanych przez niego pozostałych kryteriów oceny ofert, czas pozostały do zakończenia aukcji.
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia: w trakcie aukcji każdemu wykonawcy udostępniany jest: numer porządkowy przydzielony jego ofercie, aktualna pozycja w rankingu ofert, wysokość ceny najkorzystniejszej, wysokość postąpienia, które wykonawca powinien dokonać w celu złożenia najkorzystniejszej oferty przy uwzględnieniu zaoferowanych przez niego pozostałych kryteriów oceny ofert, czas pozostały do zakończenia aukcji.
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej: aukcja trwa dwadzieścia minut. Złożenie co najmniej jednego postąpienia w trakcie ostatnich 10 minut aukcji wydłuża ją o 10 minut dogrywki. Złożenie co najmniej jednego postąpienia w trakcie dogrywki wydłuża czas aukcji o kolejną dziesięciominutową dogrywkę. Zamawiający nie wprowadza ograniczeń co do liczby dogrywek.
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień): postąpienie zostanie określone na poziomie nie mniejszym niż 0,1% ceny całkowitej ceny brutto, określonej w ofercie ocenionej jako najkorzystniejsza.
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń: Zalecane wymagania techniczne urządzeń informatycznych użytych do udziału w aukcji elektronicznej, zapewniające stabilne współdziałanie z Portalem Aukcji Publicznych: a) Szerokopasmowe łącze internetowe, b) Komputer klasy PC z jednym z następujących systemów operacyjnych: Windows XP, Windows Vista, Windows 7, Windows 8, Windows 10 (bez wsparcia dla Windows XP); c) Stabilne wersje (bez wsparcia dla wersji beta) przeglądarki internetowej Internet Explorer w wersji od 9 do 11. Przeglądarka internetowa musi mieć włączoną obsługę JavaScript oraz zainstalowane darmowe oprogramowanie Java (JRE) - zgodnie z zaleceniami ze strony dostawcy Java, d) Ważny podpis elektroniczny zweryfikowany kwalifikowanym certyfikatem wydanym przez jedno z następujących centr certyfikacji: o Cencert, o Krajowa Izba Rozliczeniowa S.A., o PWPW, o Certum o EuroCert. e) Urządzenie techniczne służące do obsługi podpisu elektronicznego weryfikowanego ważnym kwalifikowanym certyfikatem, f) Minimalna rozdzielczość ekranu wymagana do poprawnego wyświetlania portalu to 1366x768, g) Wszelkie szczegółowe informacje dotyczące w/w warunków Wykonawca znajdzie na stronie https://laip-srk.coig.biz w dziale "Informacje podstawowe" oraz instrukcji obsługi w dziale "Instrukcja obsługi" (dostępnej po zalogowaniu).
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej: Ważny podpis elektroniczny zweryfikowany kwalifikowanym certyfikatem wydanym przez jedno z następujących centr certyfikacji: o Cencert, o Krajowa Izba Rozliczeniowa S.A., o PWPW, o Certum o EuroCert. e) Urządzenie techniczne służące do obsługi podpisu elektronicznego weryfikowanego ważnym kwalifikowanym certyfikatem, f) Minimalna rozdzielczość ekranu wymagana do poprawnego wyświetlania portalu to 1366x768, g) Wszelkie szczegółowe informacje dotyczące w/w warunków Wykonawca znajdzie na stronie https://laip-srk.coig.biz w dziale "Informacje podstawowe" oraz instrukcji obsługi w dziale "Instrukcja obsługi" (dostępnej po zalogowaniu). 3. Administrator nie ponosi odpowiedzialności za nieprawidłowości wynikające z korzystania przez Uczestników z oprogramowania innego niż zalecane. 4. Akceptacja regulaminu Portalu Aukcji Publicznych jest elementem wymaganym w trakcie pierwszego logowania oraz po każdorazowej zmianie regulaminu Portalu. 5. Wykonawca ma możliwość zalogowania do Portalu Aukcji Publicznych, przeprowadzenia testu podpisu kwalifikowanego oraz udziału w stałej aukcji testowej od momentu otrzymania wraz z zaproszeniem poufnego identyfikatora (komplet login-hasło). 6. W przypadku, gdy Wykonawca posiada podpis elektroniczny wystawiony przez zagraniczne centrum certyfikacji, jest on zobligowany do dostarczenia Administratorowi wzoru takiego podpisu w terminie nie krótszym niż 10 dni przed rozpoczęciem aukcji.
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:

aukcja jednoetapowa
Czas trwania: 20 minut

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
aukcja trwa dwadzieścia minut. Złożenie co najmniej jednego postąpienia w trakcie ostatnich 10 minut aukcji wydłuża ją o 10 minut dogrywki. Złożenie co najmniej jednego postąpienia w trakcie dogrywki wydłuża czas aukcji o kolejną dziesięciominutową dogrywkę. Zamawiający nie wprowadza ograniczeń co do liczby dogrywek. Brak złożenia kolejnego postąpienia w w podstawowym czasie aukcji lub okresie 10 minut dogrywki kończy aukcję.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena oferty100,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zmiany umowy 1. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem okoliczności w zakresie: 1) zmiany postanowień umowy, gdy nastąpi zmiana w wysokościach i sposobie płatności należności publiczno - prawnych, poprzez dostosowanie treści umowy do obowiązujących przepisów, 2) zmiany terminu realizacji umowy będąca następstwem okoliczności nie leżących po stronie Wykonawcy, w szczególności: - wstrzymanie realizacji umowy przez Zamawiającego ze względów technologicznych, administracyjnych, organizacyjnych, ekonomicznych i atmosferycznych. 3) zmiany zakresu rzeczowego umowy: a) zmniejszenie zakresu rzeczowego umowy: - poprzez jego dostosowanie do aktualnej sytuacji Zamawiającego w związku z dokonanymi u Zamawiającego zmianami ze względów technologicznych, organizacyjnych, ekonomicznych i restrukturyzacyjnych, 4) zmiany sposobu spełnienia części świadczenia w przypadku udokumentowania przez Wykonawcę niemożliwości jego spełnienia, w związku z zaprzestaniem lub wstrzymaniem produkcji poszczególnych produktów, pod warunkiem, iż nowy produkt posiada parametry techniczne i funkcjonalność nie gorszą niż produkt wskazany w umowie, 5) zmiany dotyczą realizacji dodatkowych dostaw, usług od dotychczasowego Wykonawcy, nieobjętych zamówieniem podstawowym, o ile stały się niezbędne i zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) zmiana Wykonawcy nie może zostać dokonana z powodów ekonomicznych lub technicznych, w szczególności dotyczących zamienności lub interoperacyjności sprzętu, usług lub instalacji, zamówionych w ramach zamówienia podstawowego, b) zmiana Wykonawcy spowodowałaby istotną niedogodność lub znaczne zwiększenie kosztów dla Zamawiającego, c) wartość każdej kolejnej zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie; 6) zostały spełnione łącznie następujące warunki: a) konieczność zmiany umowy spowodowana jest okolicznościami, których Zamawiający, działając z należytą starannością, nie mógł przewidzieć, b) wartość zmiany nie przekracza 50% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie; 7) Wykonawcę, któremu Zamawiający udzielił zamówienia, ma zastąpić nowy Wykonawca: a) na podstawie postanowień umownych, o których mowa w niniejszym paragrafie, b) w wyniku połączenia, podziału, przekształcenia, upadłości, restrukturyzacji lub nabycia dotychczasowego Wykonawcy lub jego przedsiębiorstwa, o ile nowy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, nie zachodzą wobec niego podstawy wykluczenia oraz nie pociąga to za sobą innych istotnych zmian umowy, c) w wyniku przejęcia przez Zamawiającego zobowiązań Wykonawcy względem jego podwykonawców; 8) zmiany, niezależnie od ich wartości, nie są istotne w rozumieniu ust. 1e art. 144 ustawy Pzp; 9) łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 i jest mniejsza od 10% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie w przypadku zamówień na usługi lub dostawy albo, w przypadku zamówień na roboty budowlane - jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie. 2. Jeżeli przed upływem terminu realizacji, Umowa nie zostanie wykonana w pełnym zakresie rzeczowym i finansowym przed upływem w/w terminu, dopuszczalne jest na wniosek Zamawiającego, przedłużenie terminu realizacji do czasu pełnego wykonania Umowy, lecz nie dłużej niż o 90 dni, licząc od wskazanego w Umowie terminu. 3. Zamawiający zastrzega sobie ograniczenie zakresu rzeczowego lub/i finansowego w przypadku zmian techniczno-organizacyjnych w jednostkach Zamawiającego skutkujących tym, że świadczenie objęte umową ni może być w całości zrealizowane. W takim przypadku Wykonawcy nie przysługują w stosunku do Zamawiającego żadne roszczenie związane z w/w ograniczeniem zakresu rzeczowo-finansowego.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
W trakcie wykonywania umowy będą przestrzegane przez Strony zapisy ustawy z dnia 5 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-10-26, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Część I: Szkolenia w dziedzinie BHP, pierwszej pomocy oraz kursów uprawniających do prowadzenia instruktaży
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część I: Szkolenia w dziedzinie BHP, pierwszej pomocy oraz kursów uprawniających do prowadzenia instruktaży Lp. Nazwa kursu / szkolenia Przewidywana ilość pracowników do przeszkolenia 1. Instruktaż ogólny 265 2. Szkolenie okresowe BHP dla pracodawców i innych osób kierujących pracownikami (dozór, kierownicy) 287 3. Szkolenie okresowe BHP dla pracowników zatrudnionych na stanowiskach robotniczych 1626 4. Szkolenie okresowe BHP dla pracowników inżynieryjno - technicznych 65 5. Szkolenie okresowe BHP dla pracowników służby BHP 9 6. Szkolenie okresowe BHP dla pracowników administracyjno-biurowych 153 7. Szkolenie w zakresie metod prowadzenia instruktażu stanowiskowego 60 8. Kurs dla instruktorów szkolenia praktycznego 29 9. Kurs udzielania pierwszej pomocy przedlekarskiej (sanitariusza) 64 10. Kurs z zakresu oceny ryzyka zawodowego 12
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80500000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena oferty100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: Część II: Szkolenia i kursy w zakresie górniczym i wentylacji
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część II: Szkolenia i kursy w zakresie górniczym i wentylacji Lp. Nazwa kursu / szkolenia Przewidywana ilość pracowników do przeszkolenia 1. Kurs specjalistyczny maszynisty lokomotyw pod ziemią 15 2. Kurs specjalistyczny maszynisty kolejek podwieszanych pod ziemią w zakresie kolejek podwieszanych szynowych 11 3. Specjalistyczne przeszkolenie powtarzane co 5 lat na stanowisku górnika 27 4. Kurs specjalistyczny dla osób kierownictwa i dozoru ruchu, których zakres czynności obejmuje sprawy dotyczące przewietrzania i zwalczania zagrożeń: pyłowego, pożarowego, metanowego, wyrzutami gazów i skał 6 5. Kurs specjalistyczny dla osób kierownictwa i dozoru ruchu, których zakres czynności obejmuje sprawy dotyczące przewietrzania i zwalczania zagrożeń: pyłowego, pożarowego, metanowego, wyrzutami gazów i skał powtarzany co 5 lat 21 6. Kurs - górnik wiertacz dołowy 9 7. Kurs manewrowy - konwojent kolei podziemnej 10 8. Kurs metaniarzy, pomiarowców wentylacji i odmetanowania 19 9. Kurs obsługi kołowrotów 14 10. Kurs zaplataczy lin stalowych - zaploty krótkie 9 11. Kurs zaplataczy lin stalowych - zaploty długie 8 12. Kurs dla próbobiorców w zakresie pobierania próbek pyłów szkodliwych dla zdrowia oraz oceny zagrożenia wybuchem pyłu węglowego i pobierania próbek dla określenia części niepalnych 19 13. Kurs dla pracowników punktu wydawczego w zakresie naprawy i konserwacji lamp górniczych oraz obsługi kontroli i konserwacji ucieczkowego sprzętu ochrony układu oddechowego 14 14. Kurs dla osób zatrudnionych przy konserwacji i wydawaniu metanomierzy indywidualnych 7 15. Kurs dla konserwatorów sprzętu p.pożarowego 26 16. Kurs - górnik rabunkarz 10 17. Kurs pomocnika maszynisty kolejek podwieszanych i spągowych z uzyskaniem kwalifikacji manewrowego oraz obsługi wciągników i wciągarek belek transportowych 2 18. Rewident wozów kopalnianych 7 19. Cieśla torowy 11 20. Kurs w zakresie kotwienia górotworu dla osób wykonujących 4 21. Kurs w zakresie kotwienia górotworu dla osób nadzorujących 2 22. Kurs cieśli górniczego 4 23. Kurs obsługi wciągników i wciągarek 11 24. Technik pyłowy 2
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80500000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena oferty100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3Nazwa: Część III: Szkolenia i kursy w zakresie mechanicznym i szybowym
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część III: Szkolenia i kursy w zakresie mechanicznym i szybowym Lp. Nazwa kursu / szkolenia Przewidywana ilość pracowników do przeszkolenia 1. Kurs specjalistyczny sygnalisty szybowego 22 2. Kurs specjalistyczny maszynisty maszyn wyciągowych 8 3. Kurs specjalistyczny rewidenta urządzeń wyciągowych (w zakresie mechanicznym) 35 4. Kurs specjalistyczny dla osób kierownictwa i dozoru ruchu, których zakres czynności obejmuje sprawy dotyczące ruchu wyciągów szybowych 19 5. Kurs specjalistyczny dla osób kierownictwa i dozoru ruchu, których zakres czynności obejmuje sprawy dotyczące sprawy ruchu wyciągów szybowych powtarzany co 5 lat 48 6. Kurs obsługi i naprawy górniczych pomp wirowych wraz z egzaminem URE 11 7. Kurs dla osób zatrudnionych przy obsłudze i konserwacji pomp głównego i pomocniczego odwadniania kopalń wraz z egzaminem URE 46 8. Naprawa pomp głównego i pomocniczego odwadniania kopalń 17 9. Kurs dla osób zatrudnionych przy obsłudze i konserwacji wentylatorów głównego przewietrzania wraz z egzaminem URE 24 10. Konserwator spalinowych kolejek podwieszanych 1 11. Kurs w zakresie budowy przeglądów okresowych , napraw i konserwacji wózków hamulcowych przeznaczonych dla podwieszanych kolejek szynowych 1 12. Kurs obsługi urządzeń przyszybowych na nadszybiach, podszybiach i zrębach szybów 16 13. Kurs dla konserwatorów maszyn wyciągowych branży mechanicznej 17 14. Obsługa zawiesi dźwignic (hakowych) 24 15. Kurs dla konserwatorów wciągników i wciągarek o napędzie mechanicznym w podziemnych wyrobiskach 9
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80500000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena oferty100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4Nazwa: Część IV: Szkolenia i kursy w zakresie elektrycznym i energetycznym
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część IV: Szkolenia i kursy w zakresie elektrycznym i energetycznym Lp. Nazwa kursu / szkolenia Przewidywana ilość pracowników do przeszkolenia 1. Kurs specjalistyczny rewidentów urządzeń systemów łączności, alarmowania i bezpieczeństwa 18 2. Kurs specjalistyczny rewidentów urządzeń systemów łączności, alarmowania i bezpieczeństwa - okresowy po 5 latach 10 3. Kurs specjalistyczny eksploatacji urządzeń budowy przeciwwybuchowej 24 4. Kurs specjalistyczny eksploatacji urządzeń budowy przeciwwybuchowej - okresowy powtarzany po 5 latach 87 5. Kurs specjalistyczny rewidenta urządzeń wyciągowych (w zakresie elektrycznym) 24 6. Kurs dla osób dozoru ruchu elektrycznego w zakresie budowy, eksploatacji, konserwacji i naprawy urządzeń budowy przeciwwybuchowej Dex1 10 7. Kurs dla osób dozoru ruchu elektrycznego w zakresie budowy, eksploatacji, konserwacji i naprawy urządzeń budowy przeciwwybuchowej DEx1 - okresowy powtarzany po 5 latach 36 8. Kurs elektromonterów zatrudnionych przy konserwacji, przeglądach, naprawach i remontach lokomotyw dołowych 5 9. Kurs aparatura zasilająca i łączeniowa do 1kV stosowana w podziemiach kopalń 15 10. Seminarium w zakresie - pomiar natężenia prądów błądzących w Kopalniach i Zakładach Górniczych 3 11. Kurs uprawniający do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji (Grupa 1 E) wraz z uzyskaniem świadectwa kwalifikacyjnego 10 12. Kurs uprawniający do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru (Grupa 1 D) wraz z uzyskaniem świadectwa kwalifikacyjnego 8 13. Aktualizacja uprawnień dla osób zajmujących się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji (Grupa 1 E) wraz z uzyskaniem świadectwa kwalifikacyjnego 98 14. Aktualizacja uprawnień dla osób zajmujących się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru (Grupa 1 D) wraz z uzyskaniem świadectwa kwalifikacyjnego 41 15. Kurs w zakresie technologii naprawy i łączenia kabli i przewodów oponowych 23 16. Kurs obsługi i eksploatacji zabezpieczeń upływowych w sieci do 1 kV 22 17. Seminarium, pomiary uziemień ochronnych SUPO 30 18. Kurs uprawniający do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji (Grupa 2 E) wraz z uzyskaniem świadectwa kwalifikacyjnego 86 19. Kurs uprawniający do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru (Grupa 2 D) wraz z uzyskaniem świadectwa kwalifikacyjnego 29 20. Aktualizacja uprawnień dla osób zajmujących się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji (Grupa 2 E) wraz z uzyskaniem świadectwa kwalifikacyjnego 43 21. Aktualizacja uprawnień dla osób zajmujących się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru (Grupa 2 D) wraz z uzyskaniem świadectwa kwalifikacyjnego 24 22. Kurs dla osób dozoru ruchu nieelektrycznego w zakresie budowy, eksploatacji, konserwacji i naprawy urządzeń budowy przeciwwybuchowej (DEX dla mechaników) 1 23. Pomiary i badania diagnostyczne transformatorów 3 24. Badania eksploatacyjne urządzeń i instalacji elektrycznych do 1 kV 3 25. Badania eksploatacyjne urządzeń i instalacji elektrycznych powyżej 1 kV 3 26. Praktyczna obsługa miernika MPI - 508, MZC - 310 S 1 27. Kurs konserwatora elektronarzędzi 1 28. Pomiary ochrony przeciwporażeniowej 2 29. Pomiary termograficzne urządzeń energetycznych 1 30. Zabezpieczenia cyfrowe sieci rozdzielczych SN 6 31. Kurs system blokad metanometrycznych, konserwacja i obsługa dołowych urządzeń systemu kontroli atmosfery w kopalni 8
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80500000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena oferty100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 5Nazwa: Część V: Szkolenia i kursy w zakresie spawalniczym
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część V: Szkolenia i kursy w zakresie spawalniczym Lp. Nazwa kursu / szkolenia Przewidywana ilość pracowników do przeszkolenia 1. Szkolenie z zakresu zagrożeń wybuchowego i pożarowego w ruchu zakładu górniczego dla osób wykonujących czynności spawacza 26 2. Kurs podstawowy spawania gazowego i spawania elektrodami otulonymi (311+111) 19 3. Kurs ponadpodstawowy spawania elektrodami otulonymi 9 4. Kurs ponadpodstawowy spawania gazowego 7 5. Weryfikacja spawania podstawowego 80 6. Weryfikacja spawania ponadpodstawowego 9 7. Kurs naprawy palników gazowych i reduktorów ciśnienia 9 8. Kurs wydawcy i konserwatora sprzętu spawalniczego 18
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80500000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena oferty100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 6Nazwa: Część VI: Szkolenia i kursy w zakresie obsługi i konserwacji urządzeń transportu bliskiego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część VI: Szkolenia i kursy w zakresie obsługi i konserwacji urządzeń transportu bliskiego Lp. Nazwa kursu / szkolenia Przewidywana ilość pracowników do przeszkolenia 1. Kurs obsługi suwnic, wciągników i wciągarek sterowanych z poziomu roboczego oraz żurawi stacjonarnych wraz z egzaminem UDT 10 2. Kurs kierowców wózków jezdniowych podnośnikowych z mechanicznym napędem podnoszenia wraz z egzaminem UDT 24 3. Kurs konserwatora suwnic, wciągników i wciągarek wraz z egzaminem UDT 3 4. Kurs konserwatora wózków jezdniowych podnośnikowych z mechanicznym napędem podnoszenia wraz z egzaminem UDT 11 5. Kurs obsługi dźwigów towarowo-osobowych wraz z egzaminem UDT 2 6. Kurs operatora ładowarki jednonaczyniowej do 20 ton, klasy III z uzyskaniem uprawnień 2
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80500000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena oferty100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 7Nazwa: Część VII: Szkolenia i kursy w zakresie zagrożenia radiacyjnego
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część VII: Szkolenia i kursy w zakresie zagrożenia radiacyjnego Lp. Nazwa kursu / szkolenia Przewidywana ilość pracowników do przeszkolenia 1. Kurs dla osób wykonujących pomiary zagrożenia radiacyjnego w zakładach górniczych 13
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80500000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena oferty100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 8Nazwa: Część VIII: Szkolenia i kursy komputerowe
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Część VIII: Szkolenia i kursy komputerowe Lp. Nazwa kursu / szkolenia Przewidywana ilość pracowników do przeszkolenia 1. Kurs z zakresu obsługi programu EXCEL - podstawowy 16 2. Kurs z zakresu obsługi programu EXCEL - średniozaawansowany 10 3. Kurs z zakresu obsługi programu EXCEL - zaawansowany 9 4. Kurs Auto Cad - podstawowy 3 5. Kurs komputerowy MS Excel w zastosowaniach finansowych - w praktyce 8
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80500000-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2021-12-31
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena oferty100,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.