eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa fabrycznie nowych, nieużywanych urządzeń warstwy dostępowej LAN w podziale na 3 części.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-10-08



Ogłoszenie nr 595172-N-2020 z dnia 2020-10-08 r.

Instytut Badań Edukacyjnych: Dostawa fabrycznie nowych, nieużywanych urządzeń warstwy dostępowej LAN w podziale na 3 części.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Tak


Nazwa projektu lub programu
"Wsparcie rozwoju ZSK w szczególności na poziomie regionalnym poprzez wdrażanie rozwiązań i inicjatyw skierowanych do użytkowników końcowych systemu"

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Badań Edukacyjnych, krajowy numer identyfikacyjny 17823500000000, ul. ul. Górczewska  8 , 01-180  Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 241 71 00, e-mail zamowienia@ibe.edu.pl, faks 22 241 71 11.
Adres strony internetowej (URL): https://bip.ibe.edu.pl/index.php/zamowienia-publiczne
Adres profilu nabywcy: https://bip.ibe.edu.pl/index.php/zamowienia-publiczne
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
http://bip.ibe.edu.pl/index.php/zamowienia-publiczne


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
http://bip.ibe.edu.pl/index.php/zamowienia-publiczne


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferta powinna zostać przygotowana zgodnie z wymogami zawartymi w SIWZ, w języku polskim i w formie pisemnej. Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie oferty w postaci elektronicznej podpisanej bezpiecznym podpisem elektronicznym.
Adres:
Górczewska 8, 01-180 Warszawa


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowych, nieużywanych urządzeń warstwy dostępowej LAN w podziale na 3 części.
Numer referencyjny: IBE/65/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, nieużywanego sprzętu komputerowego oraz urządzeń warstwy dostępowej sieci LAN w podziale na 3 części, spełniającego parametry techniczne określone w Opisie przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części, jak niżej: 1. Część nr 1 - Zakup urządzeń sieciowych: 1.1 Zakup urządzenia typu LAN/WLAN Security Gateway (2 szt.) 1.2 Zakup przełączników SFP+ (L2) (4 szt.) 1.3 Zakup przełączników GigabitEthernet/SFP+POE (L2) (7 szt.) 1.4 Zakup switchy/przełączników (L2) (10 szt.) 1.5 Zakup punktów dostępowych WiFi AP (indoor) (10 szt.) 1.6 Zakup punktu dostępowego WiFi Ap IP67 (1 szt.) 2. Część nr 2 - Zakup urządzeń sieciowych: 2.1 Zakup zestawów wkładek jednomodowych UF-SM-10G (50 szt.) 2.2 Zakup kontrolera (hot spare) przeznaczonego do zarządzania i monitorowania sieci (1 szt.) 2.3 Zakup kabli bezpośrednich, pasywnych SFP+ 10Gbps (10 szt.) 2.4 Zakup Patchcord´ów CAT.6 F/UTP 2m (550 szt.) 2.5 Zakup patchcord´ów światłowodowych jednomodowych (SM 9/125) duplex z złączem SC/APC-LC/APC (50 szt.) 2.6 Zakup patchcord´ów CAT.6 F/UTP 3m (do stacji bazowych telefonów IP) (50 szt.) 3. Część nr 3 - Zakup Routera/VPN-a - zintegrowany system bezpieczeństwa (1 szt.) wraz z licencją aktywująca funkcje wewnętrznego oprogramowania na 12 miesięcy typu: bundle Enterprise Protection (bdl) 24/7 (1szt.) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 6 do SIWZ: Ilekroć Opis przedmiotu zamówienia odwołuje się do marek konkretnych producentów oznacza to wymagany przez Zamawiającego standard jakościowy. Użyte nazwy własne mają na celu wskazanie rodzaju sprzętu komputerowego na którym pracuje Zamawiający oraz rodzaj usług informatycznych z których dotychczas korzysta Zamawiający. Dopuszcza się składanie ofert na sprzęt innych producentów (sprzęt równoważny), jednak o parametrach techniczno-jakościowych nie gorszych niż wskazane lub stanowiących dokładne odpowiedniki produktów wymienionych w Opisie przedmiotu zamówienia. Ponadto współpraca techniczna oferowanych odpowiedników musi być bezkolizyjna i utrzymana na poziomie nie niższym niż współpraca produktów wymienionych w niniejszym opisie.

II.5) Główny kod CPV: 32400000-3
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
48700000-5
30230000-0
32413100-2


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 84130,73
Waluta:

pln
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 14
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:
Okres w miesiącachOkres w dniachData rozpoczęciaData zakończenia
14

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie ma szczególnych wymagań w tym zakresie. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik 1 do SIWZ).
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie ma szczególnych wymagań w tym zakresie. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik 1 do SIWZ).
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: 2) zdolności technicznej lub zawodowej, tj.: W odniesieniu do części nr 2 i 3: Zamawiający nie ma szczególnych wymagań w tym zakresie. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie Oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik 1 do SIWZ). W odniesieniu do części nr 1 w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia tj.; Na potwierdzenie spełnienia niniejszego warunku zamawiający żąda od Wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia wykazania się wykonaniem, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniem z należytą starannością w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 zamówieniami, których przedmiotem był zakup i dostawa sprzętu komputerowego/urządzeń komputerowych o wartości każdego z nich nie mniejszej niż 30 000 zł brutto (lub równowartości tej kwoty liczonej wg. średniego kursu NBP z dnia podpisania umowy), każde potwierdzone referencjami.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)






Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)

III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

7. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania informacji od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ust. 1 pkt 23 ustawy. Wzór informacji albo listy podmiotów stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Podpisaną Listę podmiotów należących do tej samej, co Wykonawca, grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy albo podpisaną informację, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej należy złożyć w oryginale. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia dokument ten składa każdy z nich. 8. Dokumenty składane na wezwanie Zamawiającego. Zgodnie z postanowieniami art. 24a ust. 1 - Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie wykonawcę którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym czasie, nie krótszym niż 5 dni, przedstawiających stan aktualny na dzień złożenia, następujących oświadczeń i dokumentów: 1) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 2) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; 3) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 4) tylko w odniesieniu do części nr 1 zamówienia - wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, którego wzór stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ, oraz - załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 9. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w ust. 8 pkt 1-3) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że 1) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 2) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 10. Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 8, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Wymogi odnośnie terminu wystawienia dokumentu określone w ust. 9 stosuje się. 11. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 12. W przypadku wskazania przez wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa ust. 7-10, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. Jeżeli oświadczenia i dokumenty, o których mowa w zdaniu pierwszym są sporządzone w języku obcym wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia ich tłumaczenia na język polski. 13. Wymagane dokumenty powinny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę lub osoby, uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, z wyjątkiem oświadczeń, w tym dotyczących podmiotów o których mowa w art. 22a ustawy, które powinny być przedstawione w oryginale. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio Wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub przez te podmioty. 14. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy. Stosowne pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie należy dołączyć do oferty. 15. Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z załączonego dokumentu rejestrowego, do oferty należy dołączyć także pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
4) tylko w odniesieniu do części nr 1 zamówienia - wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, którego wzór stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ, oraz - załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Cena80,00
Gwarancja20,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
ZAMAWIAJĄCY dopuszcza możliwość zmian treści zawartej Umowy w następujących okolicznościach: 1) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Zamówienia, w szczególności w zakresie wysokości stawki podatku od towarów i usług VAT; 2) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi wdrażanie Programu Operacyjnego WER, w ramach którego realizowane jest Zamówienie; 3) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Programu Operacyjnego WER lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej lub Instytucji Pośredniczącej I i II stopnia, w szczególności w zakresie sprawozdawczości. 4) Niemożliwym będzie dostarczenie wyspecyfikowanego na etapie oferty sprzętu/akcesoriów z powodu utrudnień w dostępie na rynku. W takim przypadku w cenie wskazanej w ofercie Wykonawca może dostarczyć inny produkt - jednak nie gorszy niż ten zaoferowany pierwotnie.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-10-16, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> PL
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
14. Wykonawca do dostarczanego asortymentu załączy dokumentację: karty katalogowe oraz certyfikaty CE, certyfikaty jakości ISO 9001 i 14001 dla oferowanego sprzętu. Jeśli w karcie katalogowej nie ma podanych parametrów wymaganych w OPZ, należy dołączyć specyfikacje z tymi parametrami.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: 1. Część nr 1 - Zakup urządzeń sieciowych:
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Część nr 1 - Zakup urządzeń sieciowych: 1.1 Zakup urządzenia typu LAN/WLAN Security Gateway (2 szt.) 1.2 Zakup przełączników SFP+ (L2) (4 szt.) 1.3 Zakup przełączników GigabitEthernet/SFP+POE (L2) (7 szt.) 1.4 Zakup switchy/przełączników (L2) (10 szt.) 1.5 Zakup punktów dostępowych WiFi AP (indoor) (10 szt.) 1.6 Zakup punktu dostępowego WiFi Ap IP67 (1 szt.) Zakup urządzenia typu LAN/WLAN Security Gateway 2szt. Cechy: (wymogi minimalne) - 2x port 10/100/1000 RJ-45 - 2x port 10/100/1000 RJ-45/SFP - 1x konsolowy port szeregowy RJ45 - min. 2.4 mln pakietów na sekundę dla pakietów 64-bajtowych - min. 4 Gbps całkowitej wydajności dla pakietów 512-bajtowych lub większych - Wbudowany procesor - RAM: min. 2GB - Możliwość zarządzania urządzeniem przy wykorzystaniu kontrolera CloudKey - Zgodność z posiadaną przez Zamawiającego infrastrukturą "unifi-CK" - Możliwość montażu w obudowie rack 19´´ 1.2 Zakup przełączników SFP+ (L2) 4szt. Cechy: - min.12x port 10G SFP+ - min.4x port 1G/10G RJ-45 - 1x konsolowy port szeregowy RJ-45 - Możliwość montażu w obudowie rack 19´´ - Obsługa VLAN 802.1Q - Przepustowość przełączania: min. 320Gbps - Możliwość zarządzania urządzeniem przy wykorzystaniu kontrolera CloudKey - Zgodność z posiadaną przez Zamawiającego infrastrukturą "unifi-CK" 1.3 Zakup przełączników GigabitEthernet/SFP+POE (L2) 7szt. Cechy: - min. 48x port Gigabit Ethernet - min. 2x port SFP - min. 2x port SFP+ - 1x konsolowy port szeregowy RJ-45 - Możliwość montażu w obudowie rack 19´ - Przepustowość przełączania: min. 140 Gbps - Przepustowość: min. 104.2 Mbps - Obsługa VLAN 802.1Q - Możliwość zarządzania urządzeniem przy wykorzystaniu kontrolera CloudKey - Zgodność z posiadaną przez Zamawiającego infrastrukturą "unifi-CK" 1.4 Zakup switchy/przełączników (L2) 10szt. Cechy: - min. 48x port Gigabit Ethernet - min. 2x port SFP - min. 2x port SFP+ - 1x konsolowy port szeregowy RJ-45 - Możliwość montażu w obudowie rack 19´ - Przepustowość przełączania: min. 140 Gbps - Przepustowość: min. 70 Gbps - Obsługa VLAN 802.1Q - Możliwość zarządzania urządzeniem przy wykorzystaniu kontrolera CloudKey - Zgodność z posiadaną przez Zamawiającego infrastrukturą "unifi-CK" 1.5 Zakup punktów dostępowych WiFi AP (indoor) 10szt. Cechy: - Obsługa częstotliwości 2.4GHz/5GHz - Zgodne z IEEE 802.11a/b/g/n/ac - min. 2x port 10/100/1000 RJ-45 - Obsługa algorytmów: WEP, WPA-Enterprise (WPA/WPA2, TKIP/AES) - Zasilanie: 802.3af PoE/802.3at PoE+ - min. 1x port USB - Przepustowość min. 1300Mbps dla 802.11ac - 3x3 11AC MIMO - Obsługa VLAN 802.1Q - Możliwość montażu: naścienny/podwieszany - Zasięg deklarowany przez producenta: min. 120m Możliwość korzystania z następujących narzędzi zapewniających: - Zbierania informacji na temat zakłóceń sieci 5 i 2.4 GHz - możliwość przyspieszania łączności poprzez wolne od zakłóceń kanały w częstotliwości 5 GHz - możliwość dzielenia dostępu do sieci na równe odstępy czasu między urządzenia odbiorcze - Możliwość resetu sprzętowego (Wbudowany przycisk reset) - Możliwość zarządzania urządzeniem przy wykorzystaniu kontrolera CloudKey - Zgodność z posiadaną przez Zamawiającego infrastrukturą "unifi-CK" 1.6 Zakup punktu dostępowego WiFi Ap IP67 1szt. Cechy: - Obsługa częstotliwości 2.4GHz/5GHz - Zgodne z IEEE 802.11a/b/g/n/ac - min. 2x port 10/100/1000 RJ-45 - Obsługa algorytmów: WEP, WPA-Enterprise (WPA/WPA2, TKIP/AES) - Zasilanie: 802.3af PoE/802.3at PoE+ - min. 1x port USB - Przepustowość min. 1300Mbps dla 802.11ac - 3x3 11AC MIMO - Obsługa VLAN 802.1Q - Możliwość montażu: naścienny/podwieszany - Zasięg deklarowany przez producenta: min. 120m Możliwość korzystania z następujących narzędzi zapewniających: - Zbierania informacji na temat zakłóceń sieci 5 i 2.4 GHz - możliwość przyspieszania łączności poprzez wolne od zakłóceń kanały w częstotliwości 5 GHz - możliwość dzielenia dostępu do sieci na równe odstępy czasu między urządzenia odbiorcze - Możliwość resetu sprzętowego (Wbudowany przycisk reset) - Możliwość zarządzania urządzeniem przy wykorzystaniu kontrolera CloudKey - Zgodność z posiadaną przez Zamawiającego infrastrukturą "unifi-CK"
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 32400000-3, 48700000-5, 30230000-0, 32413100-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 50445,46
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena80,00
Gwarancja20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: 2. Część nr 2 - Zakup urządzeń sieciowych:
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:2. Część nr 2 - Zakup urządzeń sieciowych: 2.1 Zakup zestawów wkładek jednomodowych UF-SM-10G (50 szt.) 2.2 Zakup kontrolera (hot spare) przeznaczonego do zarządzania i monitorowania sieci (1 szt.) 2.3 Zakup kabli bezpośrednich, pasywnych SFP+ 10Gbps (10 szt.) 2.4 Zakup Patchcord´ów CAT.6 F/UTP 2m (550 szt.) 2.5 Zakup patchcord´ów światłowodowych jednomodowych (SM 9/125) duplex z złączem SC/APC-LC/APC (50 szt.) 2.6 Zakup patchcord´ów CAT.6 F/UTP 3m (do stacji bazowych telefonów IP) (50 szt.) Część 2. Zakup urządzeń sieciowych 02 2.1 Zakup zestawów wkładek jednomodowych UF-SM-10G - 50szt. Moduły optyczne SFP+ 50szt./25par - Typ interfejsu: SFP+ - Szybkość przesyłania danych: 10Gb/s - Złącze światłowodowe:LC - Długość fali TX: 1310nm - Długość fali RX: 1310nm - Zgodność z infrastrukturą w postaci przełączników US-48-PoE 500W / US-48 / US-16-XG - Moduły muszą zostać dostarczone w parach 2.2 Zakup kontrolera (hot spare) przeznaczonego do zarządzania i monitorowania sieci 1szt. Minimalne parametry sprzętowe: - Taktowanie procesora: min. 2 GHz - Liczba rdzeni procesora: min. 8 - Pamięć wewnętrzna: 2 GB - Interfejs Ethernet: Gigabit Ethernet - min. ilość portów Ethernet LAN (RJ-45): 1 - Wbudowany wyłącznik - Wbudowany wyświetlacz - Przycisk reset - Zasilanie: 802.3af PoE - Zgodność z posiadaną infrastrukturą "unifi-CK" - Montaż w obudowie rack 19´´ - Wnęka dokująca dedykowana dla urządzenia - Dodatkowy interfejs RJ-45 zlokalizowany na panelu przednim obudowy 2.3 Zakup kabli bezpośrednich, pasywnych SFP+ 10Gbps 10szt. - Długość kabla:2m - Typ konektora: Męski/Męski - Technologia okablowania:10GBase-T - Kolor kabla: czarny - Zgodność z infrastrukturą w postaci przełączników US-48-PoE 500W / US-48 / US-16-XG 2.4 Zakup Patchcord´ów CAT.6 F/UTP 2m (fioletowe (550szt.) oraz pomarańczowe(50szt.)) - Kategoria: CAT 6 - Typ okablowania:przewód typu :F/UTP - kolor: fioletowy oraz pomarańczowy - długość: 2m - Typ wtyczki: 2 x RJ45 2.5 Zakup patchcord´ów światłowodowych jednomodowych (SM 9/125) duplex z złączem SC/APC-LC/APC 50szt. - Typ transmisji światłowodowej:Duplex - Rodzaj złącz:SC/APC-LC/APC - Długość:2 m - Wykonany na włóknie Corninaga G.652D - Patchcord wykonany w kablu osłonowym 3mm - Wykonany w standardzie Telcordia GR-326-CORE 2.6 Zakup patchcord´ów CAT.6 F/UTP 3m (do stacji bazowych telefonów IP) 50szt. - Kategoria: CAT 6 - Typ okablowania:przewód typu:F/UTP - kolor: czarny - długość: 3m - Typ wtyczki: 2 x RJ45
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 32400000-3, 48700000-5, 30230000-0, 32413100-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 13462,46
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Gwarancja20,00
Cena80,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3Nazwa: 3. Część nr 3 - Zakup Routera/VPN-a - zintegrowany system bezpieczeństwa (1 szt.) wraz z licencją aktywująca funkcje wewnętrznego oprogramowania na 12 miesięcy typu: bundle Enterprise Protection (bdl) 24/7 (1szt.)
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3. Część nr 3 - Zakup Routera/VPN-a - zintegrowany system bezpieczeństwa (1 szt.) wraz z licencją aktywująca funkcje wewnętrznego oprogramowania na 12 miesięcy typu: bundle Enterprise Protection (bdl) 24/7 (1szt.) o Router/VPN - zintegrowany system bezpieczeństwa (1szt.) funkcjonalności: firewall IPS (ochrona przed atakami), filtrowanie treści WWW, antywirus, VPN, kontrola aplikacji, optymalizacja pasma ochrona przed spamem wymogi min.: Porty:2 x WAN 10/100/1000 + 12 x LAN 10/100/1000Base-T + 4 SFP + 2 SFP+(10G) + 4 Combo RJ45/SFP 1x USB port Pamięć wewnętrzna: 1x 480GB SSD Przepustowość IPS:1.6 Gb/s Przepustowość NGFW:800 Mb/s Przepustowość Threat Protection:700 Mb/s Przepustowość zapory (liczba pakietów na sekundę): 15 Mpps Przepustowość IPsec VPN (512 bajtów):11.5 Gb/s Przepustowość SSL-VPN:750 Mb/s Liczba użytkowników SSL-VPN: 500 o Licencja aktywująca funkcje wewnętrznego oprogramowania na 12 miesięcy typu: bundle Enterprise Protection (bdl) 24/7 (1szt.) umożliwia aktualizację wewnętrznego oprogramowania zintegrowanego systemu bezpieczeństwa w urządzeniu opisanym powyżej. aktywuje funkcje bezpieczeństwa takie jak Antywirus, IPS, Web Filtering, Antyspam, zarządzanie zgodnością, kontrola aplikacji oraz usługi zabezpieczeń baz danych.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 32400000-3, 48700000-5, 30230000-0, 32413100-2

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 20222,81
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena80,00
Gwarancja20,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.