Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2017-09-27
Og³oszenie nr 594310-N-2017 z dnia 2017-09-27 r.
Powiat ¦wiecki: Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialno¶ci Powiatu ¦wieckiego
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat ¦wiecki, krajowy numer identyfikacyjny
9235097800000, ul.
ul. Gen. Józefa Hallera
9
,
86100
¦wiecie, woj.
kujawsko-pomorskie, pañstwo
Polska, tel.
52 56 83 100, e-mail
przetargi@csw.pl, faks
52 56 83 102.
Adres strony internetowej (URL): bip.csw.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Tak
bip.csw.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
bip.csw.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertê sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci w formie pisemnej. zamawiaj±cy nie wyra¿a zgody na z³o¿enie oferty w formie elektronicznej. Ofertê nale¿y z³o¿yæ w zamkniêtej kopercie, w sposób gwarantuj±cy zachowanie poufno¶ci jej tre¶ci oraz zabezpieczaj±cej jej nienaruszalno¶æ do terminu otwarcia ofert.
Adres:
Starostwo Powiatowe w ¦wieciu, ul. Gen. Józefa Hallera 9, 86 - 100 ¦wiecie - pokój 316, II piêtro - sekretariat
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialno¶ci Powiatu ¦wieckiego
Numer referencyjny:
OR.272.2.3.2017
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
wszystkich czê¶ci
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
2
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie mienia i odpowiedzialno¶ci Powiatu ¦wieckiego w nastêpuj±cym zakresie: Czê¶æ I Zamówienia: - ubezpieczenia mienia od ognia i innych zdarzeñ losowych, - ubezpieczenia mienia od kradzie¿y z w³amaniem i rabunku oraz od kradzie¿y zwyk³ej, - ubezpieczenia sprzêtu elektronicznego od wszystkich ryzyk, - ubezpieczenia odpowiedzialno¶ci cywilnej, - ubezpieczenia szyb od st³uczenia, - ubezpieczenia nastêpstw nieszczê¶liwych wypadków, - ubezpieczenia maszyn od uszkodzeñ od wszystkich ryzyk, - Ubezpieczenie maszyn i urz±dzeñ budowlanych od uszkodzeñ Czê¶æ II Zamówienia - ubezpieczenie pojazdów: ubezpieczenia odpowiedzialno¶ci cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych, ubezpieczenie autocasco, ubezpieczenia NNW kierowcy i pasa¿erów, ubezpieczenia assistance. w nastêpuj±cych jednostkach organizacyjnych: 1. Starostwo Powiatowe w ¦wieciu, ul. Gen. Józefa Hallera 9, 86-100 ¦wiecie 1a. Powiatowy Zespó³ ds. Orzekania o Niepe³nosprawno¶ci, ul. Wojska Polskiego 173, 86-100 ¦wiecie 2. Powiatowy Zarz±d Dróg, ul. Gen. Józefa Hallera 9, 86-100 ¦wiecie 3. Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna, ul. Klasztorna 2, 86-100 ¦wiecie 4. Powiatowy Urz±d Pracy, ul. Wojska Polskiego 195A, 86-100 ¦wiecie 5. Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Wojska Polskiego 195A, 86-100 ¦wiecie 6. Powiatowy Zespó³ Ekonomiczno-Administracyjny, ul. Gen. Józefa Hallera 9, 86-100 ¦wiecie 7. Zespó³ Szkó³ Ponadgimnazjalnych w ¦wieciu, ul. Ko¶ciuszki 6A, 86-100 ¦wiecie 8. Zespó³ Szkó³ Ponadgimnazjalnych w Nowem, ul. My¶liwska 1, 86-170 Nowe 9. I Liceum Ogólnokszta³c±ce im. Floriana Ceynowy w ¦wieciu, ul. Gimnazjalna 3, 86-100 ¦wiecie 10. Zespó³ Szkó³ Specjalnych nr 1 w ¦wieciu, ul. Paderewskiego 5A, 86-105 ¦wiecie 11. Specjalny O¶rodek Szkolno-Wychowawczy im. Polskich Olimpijczyków w Warlubiu, ul. Szkolna 8, 86-160 Warlubie 12. Zespó³ Szkó³ Ogólnokszta³c±cych i Policealnych w ¦wieciu, ul. Wojska Polskiego 85, 86-105 ¦wiecie 13. Centrum Administracyjne Obs³ugi Placówek Opiekuñczo-Wychowawczych w B±kowie, B±kowo 37, 86-160 Warlubie 13a. Placówka Opiekuñczo-Wychowawcza nr 1 "Dom Dziecka w B±kowie", B±kowo 37, 86-160 Warlubie 13b. Placówka Opiekuñczo-Wychowawcza nr 2 w B±kowie, B±kowo 38/13, 86-160 Warlubie 13c. Placówka Opiekuñczo-Wychowawcza nr 3 w B±kowie, B±kowo 37A, 86-160 Warlubie 14. Dom Pomocy Spo³ecznej w Go³uszycach, Go³uszyce 26, 86-120 Pruszcz 15. Powiatowa Biblioteka Publiczna w ¦wieciu, ul. S±dowa 5, 86-100 ¦wiecie Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Za³±czniku Nr 5 do SIWZ - Program Ubezpieczenia
II.5) G³ówny kod CPV: 66510000-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
66515000-3 |
66516000-0 |
66512100-3 |
66512100-3 |
66514110-0 |
66516100-1 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: 2017-11-17 lub zakoñczenia: 2020-11-16
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
posiadania uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych
przepisów, tj. posiadaj± zezwolenie na wykonywanie dzia³alno¶ci ubezpieczeniowej zgodnie z przepisami
Ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2015 r. o dzia³alno¶ci ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (teksy jednolity
Dz.U.2017.1170 j.t. z pó¼n. zmianami)
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie stawia szczegó³owego warunku w tym zakresie
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie stawia szczegó³owego warunku w tym zakresie
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1. zezwolenie organu nadzoru na wykonywanie dzia³alno¶ci ubezpieczeniowej, o którym mowa w art. art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2015 r. o dzia³alno¶ci ubezpieczeniowej i reasekuracyjnej (teksy jednolity Dz.U.2017.1170 j.t. z pó¼n. zmianami), tzn. kopia zezwolenia Komisji Nadzoru Finansowego, b±d¼ Ministra Finansów (je¿eli uzyskali zezwolenie przed 1 stycznia 2004) na prowadzenie dzia³alno¶ci ubezpieczeniowej, lub potwierdzenie Komisji Nadzoru Finansowego o posiadaniu uprawnieñ do prowadzenia dzia³alno¶ci ubezpieczeniowej (je¿eli rozpoczêli dzia³alno¶æ przed 28-08-1990r.), lub inny dokument jak zezwolenie w³a¶ciwego organu na wykonywanie dzia³alno¶ci ubezpieczeniowej w pañstwie cz³onkowskim Unii Europejskiej, w którym ten zak³ad ma siedzibê, potwierdzaj±cy posiadanie uprawnieñ do prowadzenia dzia³alno¶ci ubezpieczeniowej w zakresie wszystkich grup ryzyk objêtych przedmiotem zamówienia.
2. odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Wype³niony i podpisany Formularz Oferty stanowi±cy Za³±cznik nr 1 do SIWZ 2. Do oferty Wykonawca do³±cza aktualne na dzieñ sk³adania ofert o¶wiadczenie, stanowi±ce wstêpne potwierdzenie, ¿e wykonawca nie podlega wykluczeniu w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-23 oraz ust. 5 pkt 1 oraz spe³nia wskazane w pkt 8.1. SIWZ warunki udzia³u w postêpowaniu. Dokument ten bêdzie stanowiæ za³±cznik do oferty, wg za³±czonego wzoru (Za³±cznik nr 2 do SIWZ). O¶wiadczenie o braku podstaw wykluczenia oraz o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. Dokument ten potwierdza spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu. 3. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekazuje zamawiaj±cemu o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Ustawy - wg za³±czonego wzoru (Za³±cznik nr 3 do SIWZ). 4.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Nie
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Nie
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
Nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Nie
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji Nie
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ: Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Nie
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1) zmiany terminów p³atno¶ci, wysoko¶ci i liczby rat sk³adki - taka zmiana zostanie dokonana, bez dodatkowej zwy¿ki sk³adki, na pisemny wniosek Zamawiaj±cego z³o¿ony przed up³ywem terminu p³atno¶ci sk³adki przewidzianym w umowie oraz dokumentach ubezpieczenia po uprzedniej zgodzie Wykonawcy; 2) zmiany wysoko¶ci sk³adki lub raty sk³adki w ubezpieczeniach maj±tkowych w przypadku zmiany sumy ubezpieczenia - w przypadku zmiany warto¶ci maj±tku w okresie ubezpieczenia oraz w wyniku nabycia sk³adników maj±tkowych w okresie pomiêdzy zebraniem danych a rozpoczêciem okresu ubezpieczenia. Sk³adka bêdzie rozliczana zgodnie z, okre¶lonymi w specyfikacji, zapisami klauzuli warunków i taryf oraz klauzul automatycznego pokrycia; 3) zmiany wysoko¶ci sk³adki lub raty sk³adki w ubezpieczeniu odpowiedzialno¶ci cywilnej i ubezpieczeniach zawartych w systemie na pierwsze ryzyko w wyniku podwy¿szenia wysoko¶ci sumy gwarancyjnej i zmiany limitów odpowiedzialno¶ci. Sk³adka bêdzie rozliczana zgodnie z, okre¶lonymi w specyfikacji, zapisami klauzuli warunków i taryf; 4) zmiany wysoko¶ci sk³adki w ubezpieczeniu mienia od ognia i innych zdarzeñ losowych w przypadku zmiany sumy ubezpieczenia budynków i budowli - w przypadku zmiany rodzaju warto¶ci budynku/budowli (np. z warto¶ci ksiêgowej brutto na warto¶æ odtworzeniow±). Sk³adka bêdzie rozliczana zgodnie z, okre¶lonymi w specyfikacji, zapisami klauzuli warunków i taryf; 5) zmiany wysoko¶ci sk³adki lub raty sk³adki w ubezpieczeniu nastêpstw nieszczê¶liwych wypadków ubezpieczenia - w przypadku zmiany liczby osób ubezpieczonych oraz wysoko¶ci sumy ubezpieczenia na osobê w okresie ubezpieczenia. Sk³adka bêdzie rozliczana zgodnie z, okre¶lonymi w specyfikacji, zapisami klauzuli warunków i taryf; 6) zmiany wysoko¶ci sk³adki w przypadku wprowadzenia na us³ugi ubezpieczeniowe podatku od towarów i us³ug (VAT) lub zmiany stawki tego podatku, je¿eli bêdzie mia³ zastosowanie do us³ug ubezpieczeniowych. Sk³adka ulega podwy¿szeniu o kwotê naliczonego podatku VAT; 7) zmiany dotycz±ce liczby jednostek organizacyjnych Zamawiaj±cego podlegaj±cych ubezpieczeniu i ich formy prawnej - w przypadku: a) powstania nowych jednostek (w wyniku utworzenia, po³±czenia lub wyodrêbniania) - sk³adka bêdzie rozliczana b±d¼ naliczana zgodnie z, okre¶lonymi w specyfikacjami, zapisami klauzuli warunków i taryf; b) przekszta³cenia jednostki - warunki ubezpieczenia bêd± nie gorsze jak dla jednostki pierwotnej; c) likwidacji jednostki - jednostka zostanie wy³±czona z ochrony ubezpieczeniowej, a je¿eli jej mienie zostanie przekazane innym jednostkom organizacyjnym Zamawiaj±cego, to zostanie ono objête ochron± przez Wykonawcê na warunkach ubezpieczenia nie gorszych jak dla jednostki zlikwidowanej. d) w³±czenia dodatkowych jednostek do ubezpieczenia w okresie realizacji zamówienia, na wniosek Zamawiaj±cego i za zgod± Wykonawcy - dotyczy to jednostek, które nie by³y wykazane do ubezpieczenia w chwili udzielenia zamówienia publicznego Wykonawcy; 8) korzystnej dla Zamawiaj±cego zmiany zakresu ubezpieczenia wynikaj±ce ze zmian OWU Wykonawcy oraz wprowadzenia nowych klauzul za zgod± Zamawiaj±cego i Wykonawcy bez dodatkowej zwy¿ki sk³adki; 9) zmiany zakresu ubezpieczenia wynikaj±ca ze zmian przepisów prawnych.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2017-10-04, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
>
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
Czê¶æ nr: | 1 | Nazwa: | Czê¶æ I Zamówienia: Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialno¶ci Zamawiaj±cego |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 66510000-8, 66515000-3, 66516000-0, 66512100-3
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia: 2017-11-17
data zakoñczenia: 2020-11-16
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena ³±czna ubezpieczenia | 60,00 |
zaakceptowanie klauzul dodatkowych | 30,00 |
pozosta³e kryteria oceny ofert | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Czê¶æ nr: | 2 | Nazwa: | Ubezpieczenie pojazdów Zamawiaj±cego |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 66510000-8, 66512100-3, 66514110-0, 66516100-1
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia: 2017-11-17
data zakoñczenia: 2020-11-16
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena ³±czna ubezpieczenia | 60,00 |
zaakceptowanie klauzul dodatkowych | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z ¦WIECIA
- DOSTAWY MIÊSA I WÊDLIN DO PRZEDSZKOLI PUBLICZNYCH, ¯£OBKÓW MIEJSKICH ORAZ SZKÓ£ PODSTAWOWYCH Z TERENU GMINY ¦WIECIE W OKRESIE 01.09.2025 DO 30.06.2026
- DOSTAWY MLEKA I JEGO PRZETWORÓW DO PRZEDSZKOLI PUBLICZNYCH, ¯£OBKÓW MIEJSKICH ORAZ SZKÓ£ PODSTAWOWYCH Z TERENU GMINY ¦WIECIE W OKRESIE 01.09.2025 DO 30.06.2026
- DOSTAWY RÓ¯NYCH ARTYKU£ÓW SPO¯YWCZYCH DO PRZEDSZKOLI PUBLICZNYCH, ¯£OBKÓW MIEJSKICH ORAZ SZKÓ£ PODSTAWOWYCH Z TERENU GMINY ¦WIECIE W OKRESIE 01.09.2025 DO 30.06.2026
- ¦wiadczenie us³ugi w zakresie prania oraz wynajmu odzie¿y i po¶cieli
- Budowa drogi dla pieszych i rowerów wraz z o¶wietleniem parkowym i zagospodarowaniem parku, na odcinku od ul. ¯wirki i Wigury do ROD Relaks w ¦wieciu - etap II
wiêcej: przetargi w ¦wieciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ubezpieczenie Powiatu ¯yrardowskiego
- Kompleksowe ubezpieczenie mienia i odpowiedzialno¶ci miasta Grajewo i czê¶ci jego jednostek organizacyjnych
- "¦wiadczenie us³ug w zakresie ubezpieczenia mienia i odpowiedzialno¶ci cywilnej dla Powiatowego Centrum Medycznego Sp. z o.o. Szpital Powiatowy w Wieruszowie"
- POSTÊPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA UBEZPIECZENIE GMINY ¦WIEKATOWO
- POSTÊPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA NA UBEZPIECZENIE MIENIA I ODPOWIEDZIALNO¦CI GMINY RUSIEC
- DOBROWOLNE UBEZPIECZENIE ODPOWIEDZIALNO¦CI CYWILNEJ
wiêcej: Us³ugi ubezpieczeniowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.