eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siechnice › Dostawa i montaż 177 szt. kompletnych systemów oświetlenia drogowego fotowoltaicznego na terenie Gminy Siechnice w podziale na części: 1) Część 1: Dostawa i montaż 40 szt. kompletnych systemów oświetlenia drogowego fotowoltaicznego w miejscowościach: Biestrzyków, Bogusławice, Grodziszów, Kotowice, Łukaszowice, Ozorzyce, Radomierzyce, Smardzów, Sulimów, Zacharzyce, Zębice na terenie Gminy Siechnice. 2) Część 2: Dostawa i montaż 60 szt. kompletnych systemów oświetlenia drogowego fotowoltaicznego w miejscowościach: Grodziszów, Iwiny, Radwanice, Święta Katarzyna, Zacharzyce, Żerniki Wrocławskie na terenie Gminy Siechnice. 3) Część 3: Dostawa i montaż 77 szt. kompletnych systemów oświetlenia drogowego fotowoltaicznego w miejscowościach: Grodziszów, Iwiny, Święta Katarzyna, Żerniki Wrocławskie na terenie Gminy Siechnice.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-10-05



Ogłoszenie nr 593253-N-2020 z dnia 2020-10-05 r.

Burmistrz Siechnic: Dostawa i montaż 177 szt. kompletnych systemów oświetlenia drogowego fotowoltaicznego na terenie Gminy Siechnice w podziale na części: 1) Część 1: Dostawa i montaż 40 szt. kompletnych systemów oświetlenia drogowego fotowoltaicznego w miejscowościach: Biestrzyków, Bogusławice, Grodziszów, Kotowice, Łukaszowice, Ozorzyce, Radomierzyce, Smardzów, Sulimów, Zacharzyce, Zębice na terenie Gminy Siechnice. 2) Część 2: Dostawa i montaż 60 szt. kompletnych systemów oświetlenia drogowego fotowoltaicznego w miejscowościach: Grodziszów, Iwiny, Radwanice, Święta Katarzyna, Zacharzyce, Żerniki Wrocławskie na terenie Gminy Siechnice. 3) Część 3: Dostawa i montaż 77 szt. kompletnych systemów oświetlenia drogowego fotowoltaicznego w miejscowościach: Grodziszów, Iwiny, Święta Katarzyna, Żerniki Wrocławskie na terenie Gminy Siechnice.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Siechnic, krajowy numer identyfikacyjny 93193512900000, ul. ul. Jana Pawła II  12 , 55-011  Siechnice, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 71 391 91 01, e-mail zp@umsiechnice.pl, faks 71 786 09 07.
Adres strony internetowej (URL): www.siechnice.gmina.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne www.siechnice.gmina.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie
www.siechnice.gmina.pl


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Nie
www.siechnice.gmina.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Adres:


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż 177 szt. kompletnych systemów oświetlenia drogowego fotowoltaicznego na terenie Gminy Siechnice w podziale na części: 1) Część 1: Dostawa i montaż 40 szt. kompletnych systemów oświetlenia drogowego fotowoltaicznego w miejscowościach: Biestrzyków, Bogusławice, Grodziszów, Kotowice, Łukaszowice, Ozorzyce, Radomierzyce, Smardzów, Sulimów, Zacharzyce, Zębice na terenie Gminy Siechnice. 2) Część 2: Dostawa i montaż 60 szt. kompletnych systemów oświetlenia drogowego fotowoltaicznego w miejscowościach: Grodziszów, Iwiny, Radwanice, Święta Katarzyna, Zacharzyce, Żerniki Wrocławskie na terenie Gminy Siechnice. 3) Część 3: Dostawa i montaż 77 szt. kompletnych systemów oświetlenia drogowego fotowoltaicznego w miejscowościach: Grodziszów, Iwiny, Święta Katarzyna, Żerniki Wrocławskie na terenie Gminy Siechnice.
Numer referencyjny: BZP.271.97.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Dostawa i montaż 177 szt. kompletnych systemów oświetlenia drogowego fotowoltaicznego na terenie Gminy Siechnice w podziale na części: 1) Część 1: Dostawa i montaż 40 szt. kompletnych systemów oświetlenia drogowego fotowoltaicznego w miejscowościach: Biestrzyków, Bogusławice, Grodziszów, Kotowice, Łukaszowice, Ozorzyce, Radomierzyce, Smardzów, Sulimów, Zacharzyce, Zębice na terenie Gminy Siechnice. 2) Część 2: Dostawa i montaż 60 szt. kompletnych systemów oświetlenia drogowego fotowoltaicznego w miejscowościach: Grodziszów, Iwiny, Radwanice, Święta Katarzyna, Zacharzyce, Żerniki Wrocławskie na terenie Gminy Siechnice. 3) Część 3: Dostawa i montaż 77 szt. kompletnych systemów oświetlenia drogowego fotowoltaicznego w miejscowościach: Grodziszów, Iwiny, Święta Katarzyna, Żerniki Wrocławskie na terenie Gminy Siechnice.

II.5) Główny kod CPV: 09.33.20.00 - Instalacje słoneczne
Dodatkowe kody CPV:


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: 1) dostawa i montaż 4 szt. kompletnych systemów oświetlenia drogowego fotowoltaicznego przy ulicy Marii Konopnickiej w miejscowości Siechnice, zakres: odcinek drogi o długości 140 [mb] - ulicy Marii Konopnickiej stanowiący działkę nr 542/170, 542/171, 769/3. Dostawa i montaż kompletnych systemów oświetlenia drogowego fotowoltaicznego - dokładny zakres opisuje dokumentacja posiadana przez Zamawiającego. 2) dostawa i montaż 3 szt. kompletnych systemów oświetlenia drogowego fotowoltaicznego przy ulicy Bolesława Leśmiana w miejscowości Siechnice, zakres: odcinek drogi o długości 110 [mb] - ulicy Bolesława Leśmiana stanowiący działkę nr 542/168, 542/169. Dostawa i montaż kompletnych systemów oświetlenia drogowego fotowoltaicznego - dokładny zakres opisuje dokumentacja posiadana przez Zamawiającego. 3) dostawa i montaż 3 szt. kompletnych systemów oświetlenia drogowego fotowoltaicznego przy ulicy Juliana Tuwima w miejscowości Siechnice, zakres: odcinek drogi o długości 90 [mb] - ulicy Juliana Tuwima stanowiący działkę nr 542/166, 542/167. Dostawa i montaż kompletnych systemów oświetlenia drogowego fotowoltaicznego - dokładny zakres opisuje dokumentacja posiadana przez Zamawiającego. 4) dostawa i montaż 3 szt. kompletnych systemów oświetlenia drogowego fotowoltaicznego przy ulicy Stanisława Lema w miejscowości Siechnice, zakres: odcinek drogi o długości 110 [mb] - ulicy Stanisława Lema stanowiący działkę nr 542/172, 542/173. Dostawa i montaż kompletnych systemów oświetlenia drogowego fotowoltaicznego - dokładny zakres opisuje dokumentacja posiadana przez Zamawiającego. 5) dostawa i montaż 3 szt. kompletnych systemów oświetlenia drogowego fotowoltaicznego przy ulicy Ignacego Kraszewskiego w miejscowości Siechnice, zakres: odcinek drogi o długości 100 [mb] - ulicy Ignacego Kraszewskiego stanowiący działkę nr 542/164, 542/165. Dostawa i montaż kompletnych systemów oświetlenia drogowego fotowoltaicznego - dokładny zakres opisuje dokumentacja posiadana przez Zamawiającego. 6) dostawa i montaż 5 szt. kompletnych systemów oświetlenia drogowego fotowoltaicznego przy ulicy Leśnej w miejscowości Iwiny, gm. Siechnice, zakres: odcinek drogi o długości 150 [mb] - ulicy Leśnej w Iwinach stanowiący działkę nr 508. Dostawa i montaż kompletnych systemów oświetlenia drogowego fotowoltaicznego - dokładny zakres opisuje dokumentacja posiadana przez Zamawiającego. 7) dostawa i montaż 8 szt. kompletnych systemów oświetlenia drogowego fotowoltaicznego przy ulicy Kasztanowej w miejscowości Żerniki Wrocławskie, gm. Siechnice, zakres: odcinek drogi o długości 380 [mb] - ulicy Kasztanowej w Żernikach Wrocławskich stanowiący działkę nr 329/6. Dostawa i montaż kompletnych systemów oświetlenia drogowego fotowoltaicznego - dokładny zakres opisuje dokumentacja posiadana przez Zamawiającego. 8) Warunki udzielenia zamówień zgodnie z art. 67 ust.1 pkt . 7 ustawy Pzp: w przypadku decyzji Zamawiającego o wykonaniu zamówienia przewidzianego, na prośbę Zamawiającego Wykonawca przedstawi ofertę w oparciu o wynagrodzenie ryczałtowe.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2020-11-30
Okres w miesiącachOkres w dniachData rozpoczęciaData zakończenia
2020-11-30

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że: ? jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej: - dla CZĘŚCI 1: 150 000,00 zł - dla CZĘŚCI 2: 200 000,00 zł - dla CZĘŚCI 3: 250 000,00 zł - w przypadku składania oferty na więcej niż jedną część warunek należy spełnić łącznie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże się, że: - w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował minimum 2 zamówienia o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia tj.: w ramach każdego z ww. zamówień wykonał co najmniej 30 kompletnych systemów oświetlenia drogowego fotowoltaicznego. - Dysponuje personelem, który będzie uczestniczył w wykonywaniu zamówienia, posiadającym kwalifikacje zawodowe i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia wraz z informacją o zakresie wykonywanych czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tą osobą. Określenie osób, których dotyczy obowiązek wskazania przez Wykonawcę: kierownik robót posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w branży instalacyjnej w zakresie instalacji, sieci i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Tak
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Na wezwanie Wykonawca musi dostarczyć aktualną informację z właściwego rejestru jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru (KRS, CDIDG), uzyskaną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, od osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 5 pkt 1 lub wskazania przez wykonawcę dostępności przedmiotowych dokumentów w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument lub oświadczenie musi być złożony przez każdego wykonawcę. UWAGA: Samodzielnie pobrane wydruki komputerowe aktualnych informacji o podmiotach wpisanych do Krajowego Rejestru Sądowego oraz zaświadczeń z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej posiadają status dokumentów oryginalnych, informacja musi zawierać dane umożliwiające weryfikację z danymi zawartymi w rejestrze. a) W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument (lub podaje dostępność w formie elektronicznej) musi być złożony (podany) przez każdego wykonawcę. b) W przypadku wykonawcy mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych wyżej - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma miejsce zamieszkania lub siedzibę. c) W przypadku powoływania się na podmiot trzeci - podmiot trzeci składa wymagany dokument (lub podaje dostępność w formie elektronicznej) musi być złożony (podany) przez każdy podmiot. d) W przypadku osób fizycznych nie prowadzących działalności gospodarczej wykonawca składa oświadczenie.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Na wezwanie wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -- w tym okresie, z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania, zakresu i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie - Załącznik nr 5. Referencje w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert w przedmiotowym postępowaniu. Należy wykazać się doświadczeniem w realizacji w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował minimum 2 zamówienia o charakterze i złożoności porównywalnej z przedmiotem zamówienia tj.: w ramach każdego z ww. zamówień wykonał co najmniej 30 kompletnych systemów oświetlenia drogowego fotowoltaicznego. Wzór wykazu stanowi załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (Wykaz wykonanych/ wykonywanych w ciągu ostatnich pięciu lat usług). Dowodami, o których mowa powyżej są: ? referencje lub inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, ? inne dokumenty jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie tych dokumentów uzyskać. ? Treść dokumentów musi potwierdzać że usługi zostały wykonane w sposób należyty. a) Wykonawca zobowiązany jest w wykazie, o którym mowa powyżej, wskazać usługi odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia. b) W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane informacje mogą być złożone wspólnie lub oddzielnie przez wykonawców. c) UWAGA: Zgodnie z art. 22 a ustawy Pzp, Wykonawca w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu może polegać na zasobach innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Jeżeli wykonawca wskazując na spełnienie warunków, o których mowa powyżej, polega na zasobach innych podmiotów zamawiający w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował wskazanymi zasobami w stopniu niezbędnym na potrzeby realizacji zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda złożenia oświadczenia (Załącznik nr 3) zawierającego w szczególności: ? zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, ? sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego, ? zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, ? czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych , zrealizuje zakres, których wskazane zdolności dotyczą. Na wezwanie Wykonawca musi dostarczyć podpisany wykaz personelu wraz z wymaganymi informacjami. W wykazie wykonawca zobowiązany jest do podania w zakresie spełnienia warunku udziału: imiona i nazwiska, kwalifikacji zawodowych, wykształcenia oraz zakresu wykonywanych czynności - niezbędnych do wykonywania zamówienia oraz podstawę do dysponowania tymi osobami - kierownik robót posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w branży instalacyjnej w zakresie instalacji, sieci i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 6. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane informacje mogą być złożone wspólnie lub oddzielnie przez wykonawców. UWAGA: Zgodnie z art. 22 a ustawy Pzp, Wykonawca w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu może polegać na zasobach innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Jeżeli wykonawca wskazując na spełnienie warunków, o których mowa powyżej, polega na zasobach innych podmiotów zamawiający w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował wskazanymi zasobami w stopniu niezbędnym na potrzeby realizacji zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda złożenia oświadczenia (Załącznik nr 3) zawierającego w szczególności: ? zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu, ? sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu przez wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia publicznego, ? zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, ? czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje zakres, których wskazane zdolności dotyczą. Do oferty należy dołączyć informację wykonawcy o podstawie do dysponowania osobą/osobami i zobowiązanie osoby/osób z uprawnieniami, że będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. UWAGA: Najpóźniej w dniu podpisania umowy, wybrany Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć wszystkie niezbędne uprawnienia i aktualne zaświadczenia, potrzebne do realizacji zadania zgodnie z przepisami. Zamawiający odstąpi od podpisania Umowy, jeżeli Wykonawca najpóźniej w dniu podpisania umowy, nie dostarczy wszystkich niezbędnych dokumentów, potrzebnych do realizacji zadania zgodnie z przepisami. W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagane informacje mogą być złożone wspólnie lub oddzielnie przez wykonawców. Na wezwanie w celu potwierdzenia wiarygodności finansowej i ekonomicznej należy załączyć dokumenty potwierdzające, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjna: co najmniej: - dla CZĘŚCI 1: 150 000,00 zł - dla CZĘŚCI 2: 200 000,00 zł - dla CZĘŚCI 3: 250 000,00 zł - w przypadku składania oferty na więcej niż jedną część warunek należy spełnić łącznie. Przy składaniu ofert przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wykonawcy mogą złożyć jedną wspólną polisę potwierdzającą, że wszyscy wykonawcy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, przedkłada dokumenty zgodnie z § 7 i 8 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

Dokumenty i oświadczenia składane wraz z ofertą: Podpisane oświadczenie, w załączeniu druk o spełnieniu warunków wymaganych w niniejszym postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia z postępowania (Załącznik nr 2). UWAGA: Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informację o tych podmiotach w oświadczeniu (Załącznik nr 2). Pełnomocnictwo dla podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna), jeżeli zaistnieje taka sytuacja, zgodnie z art. 23 ustawy Pzp. W razie wyboru oferty podmiotów występujących wspólnie, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy - stosownie do art. 23 ust. 4 - umowy regulującej współpracę tych podmiotów. Oferta wykonawców wspólne ubiegających się o zamówienie (konsorcjum) musi spełniać następujące wymagania: ? podpisana w taki sposób, by zobowiązywała prawnie wszystkie strony - to znaczy podpisana przez przedstawiciela konsorcjum, którego upoważnienie do złożenia oferty wynika z dołączonego pełnomocnictwa, udzielonego przez upoważnionych przedstawicieli członków konsorcjum. ? oświadczenia o spełnieniu warunków wymaganych w niniejszym postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. ? Dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu składa każdy wykonawca w zakresie w jakim go dotyczą. Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę i inne dokumenty w imieniu wykonawcy, jeżeli jest to osoba nie wykazana w rejestrze. Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę w imieniu wykonawcy, jeżeli wykonawca występuje jako spółka cywilna a oferta nie jest podpisywana przez członków spółki cywilnej. Dokumenty i oświadczenia składane po otwarciu ofert Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy Pzp składa oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2015 r., poz. 184, z późniejszymi zmianami), złożyli odrębne oferty, częściowe oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w tym samym postępowaniu, chyba że wykażą, że istniejące miedzy nimi powiązania nie prowadza do zachwiania uczciwej konkurencji pomiędzy wykonawcami w postępowaniu o udzielenie zamówienia

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
Najnizsza cena60,00
Wydłużenie okresu gwarancji40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zgodnie z warunkami zawartymi w projekcie umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-10-14, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
>
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Dostawa i montaż 40 szt. kompletnych systemów oświetlenia drogowego fotowoltaicznego w miejscowościach: Biestrzyków, Bogusławice, Grodziszów, Kotowice, Łukaszowice, Ozorzyce, Radomierzyce, Smardzów, Sulimów, Zacharzyce, Zębice na terenie Gminy Siechnice
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa i montaż 40 szt. kompletnych systemów oświetlenia drogowego fotowoltaicznego w miejscowościach: Biestrzyków, Bogusławice, Grodziszów, Kotowice, Łukaszowice, Ozorzyce, Radomierzyce, Smardzów, Sulimów, Zacharzyce, Zębice na terenie Gminy Siechnice
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 09332000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Najnizsza cena60,00
Wydłużenie okresu gwarancji40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: 2) Część 2: Dostawa i montaż 60 szt. kompletnych systemów oświetlenia drogowego fotowoltaicznego w miejscowościach: Grodziszów, Iwiny, Radwanice, Święta Katarzyna, Zacharzyce, Żerniki Wrocławskie na terenie Gminy Siechnice.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:2) Część 2: Dostawa i montaż 60 szt. kompletnych systemów oświetlenia drogowego fotowoltaicznego w miejscowościach: Grodziszów, Iwiny, Radwanice, Święta Katarzyna, Zacharzyce, Żerniki Wrocławskie na terenie Gminy Siechnice.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 09332000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Najnizsza cena60,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3Nazwa: 3) Część 3: Dostawa i montaż 77 szt. kompletnych systemów oświetlenia drogowego fotowoltaicznego w miejscowościach: Grodziszów, Iwiny, Święta Katarzyna, Żerniki Wrocławskie na terenie Gminy Siechnice.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3) Część 3: Dostawa i montaż 77 szt. kompletnych systemów oświetlenia drogowego fotowoltaicznego w miejscowościach: Grodziszów, Iwiny, Święta Katarzyna, Żerniki Wrocławskie na terenie Gminy Siechnice.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 09332000-5,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Najnizsza cena60,00
Wydłużenie okresu gwarancji40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.