Ogłoszenie z dnia 2016-03-16
Olsztyn: Wynajem urządzeń drukujących i kserokopiarek (urządzeń kopiujących, skanujących, wolnostojących) z wydrukiem sieciowym oraz usługą drukowania dwustronnego, usługa serwisowania i naprawy sprzętu na wyposażenie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej na podstawie ustawy z dnia 11 lutego 2016r. o pomocy państwa w wychowaniu dzieci (Dz.U. z 2016r., poz.195) do realizacji zadań z zakresu świadczenia wychowawczego, do których na mocy Zarządzenia nr 40 Prezydenta Olsztyna z dnia 24 lutego 2016 r został wyznaczony Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Olsztynie.
Numer ogłoszenia: 59124 - 2016; data zamieszczenia: 16.03.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej, al. M. J. Piłsudskiego 61A, 10-449 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5340414, faks 089 5340538.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wynajem urządzeń drukujących i kserokopiarek (urządzeń kopiujących, skanujących, wolnostojących) z wydrukiem sieciowym oraz usługą drukowania dwustronnego, usługa serwisowania i naprawy sprzętu na wyposażenie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej na podstawie ustawy z dnia 11 lutego 2016r. o pomocy państwa w wychowaniu dzieci (Dz.U. z 2016r., poz.195) do realizacji zadań z zakresu świadczenia wychowawczego, do których na mocy Zarządzenia nr 40 Prezydenta Olsztyna z dnia 24 lutego 2016 r został wyznaczony Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Olsztynie..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: a) wynajem: 10 urządzeń drukujących laserowych, sieciowych z dupleksem, wydruk czarnobiały; 2 kserokopiarek w formacie A4 i A3 z dupleksem oraz wydrukiem sieciowym i skanerem w tym jedna z jedną szufladą, druga z dwiema szufladami w formacie A4 i A3. b)usługa serwisowania i naprawy sprzętu. Wykonawca w ramach realizacji powierzonego zadania zobowiązany będzie do: 1. Dostarczenia i uruchomienia w terminie do 25.03.2016r urządzeń spełniających wymagania Zamawiającego. Zamawiający dokona odbioru przedmiotu umowy w dniu zakończenia instalacji urządzeń przez Wykonawcę w siedzibie Zamawiającego przy ul. Cichej 1A na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego podpisanego przez obie strony. Odbiór będzie polegał na sprawdzeniu: czy dostarczono urządzenia zgodne z wymaganiami zamawiającego czy dostarczone urządzenia nie mają wad fizycznych i uszkodzeń, są wyposażone w komplet przewodów i zasilaczy elektrycznych, a po uruchomieniu działają prawidłowo. 2. Dostarczenia, instalacji urządzeń 3. Wykonywania wszystkich czynności związanych z serwisem, konserwacją, naprawą i utrzymaniem urządzeń we właściwym stanie technicznym. 4. Dostarczania wszystkich niezbędnych części i materiałów eksploatacyjnych (w tym również tonerów) przez cały okres realizacji zamówienia, z wyłączeniem papieru. 5. Przeszkolenia osób wskazanych przez Zamawiającego z zakresu obsługi urządzeń. 6. Odbierania przynajmniej raz na miesiąc zużytych części oraz materiałów eksploatacyjnych, w tym pojemników po wykorzystanych tonerach. 7. Czas reakcji na zgłoszenie awarii/ usterki drukarki laserowej/kserokopiarki w ciągu 8 godzin roboczych oraz dostarczenia urządzenia zastępczego w przypadku braku możliwości usunięcia awarii/ usterki. 8. Dostarczenia materiałów eksploatacyjnych do drukarek laserowych, kserokopiarek w ciągi 24 godzin od momentu zgłoszenia. 9. Odbioru urządzeń na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego z siedziby Zamawiającego na koszt Wykonawcy w momencie wygaśnięcia lub rozwiązania umowy przez którąkolwiek ze stron. 10. Rozliczenie miesięczne będzie dokonywane w oparciu o faktyczną ilość wykonanych wydruków/kopii, wykonanych skanów na podstawie odczytu stanów liczników w ostatnim dniu każdego miesiąca. 11. Odczyty stanów liczników na dzień rozpoczęcia i zakończenia umowy zostaną spisane protokolarnie przez przedstawiciela Zamawiającego i Wykonawcy. 12. Zamawiający nie będzie ponosił żadnych innych dodatkowych opłat związanych z realizacją przedmiotu zamówienia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 51.62.00.00 - Usługi instalowania urządzeń biurowych 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.23.21.10 - Drukarki laserowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.03.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ARTECH Arkadiusz Keżun, ul. Grudziądzka 7A, 11-040 Dobre Miasto, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9952,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12240,00
Oferta z najniższą ceną: 12240,00 / Oferta z najwyższą ceną: 12240,00
Waluta: PLN .
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie faktyczne: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Olsztynie - Dział Świadczeń Rodzinnych, w związku z ogłoszeniem w Dzienniku Ustaw Rzeczypospolitej Polskiej ustawy z dnia 11 lutego 2016 r. o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci /Dz. U. z 2016 r. poz. 195/ w dniu 24 lutego 2016 r. został wyznaczony przez Prezydenta Olsztyna do realizacji zadania w zakresie świadczenia wychowawczego. Tutejszy Organ podjął wszelkie kroki zmierzające do sprostania temu zadaniu, w tym dopełnienia ustawowego terminu - 1 kwietnia 2016 r., z którym świadczenie wychowawcze ma zostać wypłacane. Dnia 3 marca 2016 r, została podpisana umowa na wynajęcie budynku, który wymaga wyposażenia wszystkich miejsc pracy, w tym wyposażenia w meble, wszelki sprzęt biurowy i uzbrojenia w sieć internetową. W dniu 29-02-2016r środki pieniężne na wdrożenie niniejszej ustawy -wskazane w decyzji wojewody z dnia 22-02-2016r., Zarządzeniem Prezydenta Olsztyna zostały wprowadzone do planu naszej jednostki. Przekazanie niniejszych środków finansowych nastąpiło dnia 02-03-2016r. Wnioski o ustalenie prawa do świadczenia wychowawczego zaczną wpływać od 01-04-2016 r. tj. od dnia wejścia w życie ustawy z dnia 11 lutego 2016 r o pomocy państwa w wychowywaniu dzieci /Dz. U. z 2016 r. poz. 195/ i powinny być rozpatrywane bez zbędnej zwłoki poprzez wydanie i doręczenie decyzji administracyjnej, w związku z czym wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia. Na ryzyko niedopełnienia ustawowego terminu rozpoczęcia przyznawania świadczenia wychowawczego /01.04.2016r./ wpływa również zbliżający się okres świąteczny. W związku z powyższym nie jest możliwe przygotowanie stanowisk pracy przy zastosowaniu innych trybów udzielania zamówień określonych w ustawie z dnia 29 stycznia 2004r.- Prawo zamówień publicznych /Dz.U. z 2015r. , poz.2164/ Uzasadnienie prawne: Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki zgodnie z art. 67 ust.1 pkt 3 ustawy z dnia 29.01.2004r. - prawo zamówień publicznych /Dz.U z 2015r. poz. 2164/ zgodnie z tym art. zamawiający może udzielić zamówień z wolnej ręki ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielania zamówienia.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawa, zakup i sukcesywne dostarczanie materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarek dla Sądu Rejonowego w Olsztynie 2025/2026
- Dostawa samochodów służbowych dla Izby Administracji Skarbowej w Olsztynie
- Dostawa urządzeń laboratoryjnych i medycznych na potrzeby jednostek UWM w Olsztynie
- Zakup platformy typu LowCode wraz z wdrożeniem procesu obiegu faktur na potrzeby Centrum Informatycznego UWM w Olsztynie
- Roboty remontowe w budynku nr 11 przy Alei Warszawskiej 30 w Olsztynie w ramach realizacji zadania OBA p.n.: "Strefa Nauki i Wyciszenia w Centrum Symulacji Medycznej".
- Doposażenie i wymiana urządzeń akustycznych 4 scen Teatru
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Zakup i dostawa urządzeń komputerowych, monitorów, wielofunkcyjnych urządzeń drukujących i kopiujących, ploterów i oprogramowania biurowego dla Starostwa Powiatowego w Radomiu
- "Dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych wraz z usługą serwisowo-materiałową dla Polskiej Akademii Nauk".
- Dostawa, zakup i sukcesywne dostarczanie materiałów eksploatacyjnych do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych i kserokopiarek dla Sądu Rejonowego w Olsztynie 2025/2026
- Zakup i dostawa dwóch urządzeń wielofunkcyjnych z zapasem tonerów, trzech laptopów, trzech monitorów
- 42/TP1/SZP-4/2025 Dostawa sprzętu komputerowego dla Politechniki Koszalińskiej.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





