eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa środków ochrony indywidualnej niezbędnych do przeciwdziałania pandemii koronawirusa COVID-19

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-09-29



Ogłoszenie nr 591022-N-2020 z dnia 2020-09-29 r.

Areszt Śledczy w Warszawie-Grochów: Dostawa środków ochrony indywidualnej niezbędnych do przeciwdziałania pandemii koronawirusa COVID-19
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Areszt Śledczy w Warszawie-Grochów, krajowy numer identyfikacyjny 32124700000000, ul. ul. Chłopickiego  , 04-275  Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 226 105 541, e-mail as_warszawa_grochow@sw.gov.pl, faks 226 734 501.
Adres strony internetowej (URL): www.zp.sw.gov.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne www.zp.sw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny (proszę określić):
jednostka organizacyjna Służby Więziennej

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Nie


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Nie
www.zp.sw.gov.pl


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Ofertę należy przesłać przy użyciu operatora pocztowego, gońca lub doręczyć osobiście.
Adres:
Areszt Śledczy w Warszawie-Grochów, ul. Chłopickiego 71 A, 04-275 Warszawa - sekretariat


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków ochrony indywidualnej niezbędnych do przeciwdziałania pandemii koronawirusa COVID-19
Numer referencyjny: 2232/4P/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Dostawa środków ochrony indywidualnej niezbędnych do przeciwdziałania pandemii koronawirusa COVID-19. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Przedmiot zamówienia został podzielony na cztery części. Zamawiający nie określa maksymalnej liczby części, na które oferty częściowe może złożyć jeden wykonawca. Zamówienia może zostać udzielone jednemu wykonawcy w odniesieniu do jednej, dwóch, trzech lub czterech części zamówienia.

II.5) Główny kod CPV: 18424300-0
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
33741300-9
33631600-8
18114000-1


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 541808,00
Waluta:

PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach: 14
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: 1. Zamawiający wymaga realizacji przedmiotu zamówienia w terminie do 14 dni od dnia zawarcia umowy. Z uwagi na fakt, że jednym z kryteriów wyboru wykonawcy jest termin realizacji zamówienia dopuszczalne są jeszcze dwa terminy wykonania zamówienia, za co wykonawca może otrzymać dodatkowe punkty w kryterium termin realizacji zamówienia, tj.: - w terminie 3 dni od dnia zawarcia umowy, - w terminie 3 dni od dnia zawarcia umowy.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)







III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1. Oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Wypełniony formularz cenowy sporządzony z wykorzystaniem wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do umowy; 2) Oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt XI.1. niniejszej SIWZ. 2. Dokumenty i oświadczenia sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski. 3. Wykonawca w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, powinien złożyć: - po jednej próbce 1 opakowania (z każdego rozmiaru) rękawic nitrylowych jednorazowych bezpudrowych - stanowiących część oferty - składając ofertę dla części I zamówienia. - jedną próbkę zestawu ochrony biologicznej (z wybranego dowolnie przez wykonawcę rozmiaru) - stanowiących część oferty - składając ofertę dla części IV zamówienia. Próbki dostarczone do niniejszego postępowania muszą być zgodne z przedmiotem zamówienia, dostarczonym w trakcie realizacji umowy. a) Próbki należy przesłać za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. z 2017 r. poz. 1481 oraz z 2018 r. poz. 106, 138, 650 i 1118), osobiście lub za pośrednictwem posłańca, aby dotarły do siedziby zamawiającego w terminie do dnia otwarcia ofert tj. 6 października 2020 r., do godziny 1000 . b) Próbki winny zostać zapakowane w sposób gwarantujący zachowanie w poufności ich zawartość oraz zabezpieczone, tak aby została zachowana ich nienaruszalność do terminu otwarcia ofert. c) Opakowanie winno być oznakowane nazwą firmy oraz danymi adresowymi wykonawcy. d) Opakowanie zawierające próbki winno być zaadresowane: Areszt Śledczy w Warszawie-Grochowie, Dział Kwatermistrzowski, 04-275 Warszawa, ul. Chłopickiego 71A. "Próbki w przetargu nieograniczonym na dostawy środków ochrony indywidualnej niezbędnych do przeciwdziałania pandemii koronawirusa COVID-19´´- część...(nr sprawy: 2232/4P/2020)." e) Wykonawca składający próbki osobiście otrzyma potwierdzenie złożenia próbek z odnotowanym terminem ich złożenia (dzień, godzina) oraz numerem, jakim została oznakowana. UWAGA: Jeżeli Wykonawca nie dołączy do oferty powyżej wskazanych próbek jego oferta będzie podlegała odrzuceniu jako oferta, której treść nie odpowiada treści specyfikacji. Brak załączenia przez Wykonawcę choćby jednej próbki będzie również podstawą do odrzucenia oferty Wykonawcy jako oferty, której treść nie odpowiada treści specyfikacji. 4. Jeżeli zaoferowane przez wykonawcę produkty, nie posiadają na opakowaniach oznaczeń producenta, na podstawie których będzie można stwierdzić, że spełniają one parametry określone przez zamawiającego, wykonawca wraz z ofertą składa dla tych produktów wystawioną przez producenta specyfikację produktu - należy złożyć w oryginale lub kopii dokumentu poświadczonej za zgodność z oryginałem. 5. Treść oferty musi odpowiadać treści SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
cena60,00
termin realizacji zamówienia40,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:

Nie dotyczy


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:

IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-10-06, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):

Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Rękawice nitrylowe jednorazowe bezpudrowe
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa Rękawice nitrylowe jednorazowe bezpudrowe - 700 000 sztuk. Zamawiający zobowiązuje do zakupu nie mniej jak 550 000 sztuk: - Rękawice nitrylowe jednorazowe bezpudrowe rozmiar S (w kolorach niebieski, fioletowy lub czarny, opakowanie 100 szt.) - 250 opakowań, - Rękawice nitrylowe jednorazowe bezpudrowe rozmiar L (w kolorach niebieski, fioletowy lub czarny, opakowanie 100 szt.) - 1750 opakowań, - Rękawice nitrylowe jednorazowe bezpudrowe rozmiar M (w kolorach niebieski, fioletowy lub czarny, opakowanie 100 szt.) - 1000 opakowań, - Rękawice nitrylowe jednorazowe bezpudrowe rozmiar XL (w kolorach niebieski, fioletowy lub czarny, opakowanie 100 szt.) - 2500 opakowań. W przypadku zwiększenia ilości ponad minimalną ilość jaką zobowiązuje się zakupić zamawiający, tj. 550 000 sztuk, zamawiający oczekiwać będzie dostawy rękawic nitrylowch jednorazowych bezpudrowych wyłącznie rozmiaru XL jednak nie więcej jak 1500 opakowań. Rękawice powinny spełniać następujące wymagania: 1) zgodność z normami: a) PN-EN 455-1:2004 - Rękawice medyczne do jednorazowego użytku - Część 1: Wymagania i badania na nieobecność dziur (lub odpowiednio EN 455 - 1 : 2000); b) PN-EN 455-2+A2:2013-06 - Rękawice medyczne jednorazowego użytku - Część 2: Wymagania i badania dotyczące właściwości fizycznych (lub odpowiednio EN 455-2:2009+A2:2013); c) PN-EN 455-3:2007 - Rękawice medyczne jednorazowego użytku - Część 3: Wymagania i badania w ocenie biologicznej (lub odpowiednio EN 455-3:2006); d) PN-EN 455-4:2010 - Rękawice medyczne do jednorazowego użytku - Część 4: Wymagania i badania dotyczące wyznaczania okresu trwałości (lub odpowiednio EN 455-4:2009) 2) deklaracja zgodności na zgodność z wymaganiami Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 17 lutego 2016 r. w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych (Dz. U. poz. 211) albo deklaracja zgodności z wymaganiami dyrektywy 93/42/EWG, albo deklaracja zgodności z wymaganiami rozporządzenia (UE) 2017/745, 3) oznakowanie znakiem CE. Dla rękawic konieczne jest spełnienie normy PN-EN ISO 374-2:2020-03 Rękawice chroniące przed niebezpiecznymi substancjami chemicznymi i mikroorganizmami - Część 2: Wyznaczanie odporności na przesiąkanie albo PN-EN ISO 374-1:2017-01, która jest zharmonizowana z rozporządzeniem 2016/425. Wymagana jest także deklaracja zgodności na spełnienie wymagań zasadniczych rozporządzenia UE 2016/425.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 18424300-0,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 378000,00
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
termin realizacji zamówienia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Zamawiający wymaga realizacji przedmiotu zamówienia w terminie do 14 dni od dnia zawarcia umowy. Z uwagi na fakt, że jednym z kryteriów wyboru wykonawcy jest termin realizacji zamówienia dopuszczalne są jeszcze dwa terminy wykonania zamówienia, za co wykonawca może otrzymać dodatkowe punkty w kryterium termin realizacji zamówienia, tj.: - w terminie 3 dni od dnia zawarcia umowy, - w terminie 3 dni od dnia zawarcia umowy. Kryterium termin realizacji zamówienia (maksymalna ilość punktów do zdobycia wynosi: 40) - B: Skrócenie maksymalnego terminu realizacji zamówienia do 3 dni od dnia zawarcia umowy - 40 pkt, Skrócenie maksymalnego terminu realizacji zamówienia do 3 dni od dnia zawarcia umowy - 30 pkt, Termin realizacji zamówienia maksymalny, do 14 dni od dnia zawarcia umowy - 20 pkt. Wykonawca w złożonej ofercie zobowiązany jest wskazać termin realizacji zamówienia. W przypadku gdy nie wskaże terminu realizacji zamówienia zamawiający uzna jako termin realizacji zamówienia maksymalny termin realizacji zamówienia za co wykonawca otrzyma 20 punktów. Warunkiem wystarczającym aby otrzymać 40 punktów w kryterium termin realizacji zamówienia jest dostarczenie 20% przedmiotu zamówienia z każdej części w terminie do 3 dni od zawarcia umowy.


Część nr: 2Nazwa: Płyn do dezynfekcji rąk
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa: Płyn do dezynfekcji rąk - 5 500 l. Zamawiający zobowiązuje do zakupu nie mniej jak 4 500 l . Szczegółowe parametry: - do dezynfekcji rąk, - o działaniu bakteriobójczym, grzybobójczym oraz wirusobójczym, - o zawartości alkoholu min. 70%, - w pojemnikach o pojemności 5 litrów, Płyn do dezynfekcji rąk jako produkt biobójczy powinien spełniać wymagania zawarte w ustawie z dnia 9 października 2015 r. o produktach biobójczych oraz wymagania rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 528/2012 z dnia 22 maja 2012 r. w sprawie udostępniania na rynku i stosowania produktów biobójczych (Dz. Urz. UE L 167 z 27.06.2012, str. 1). Powinien posiadać odpowiednie pozwolenie na obrót oraz posiadać wpis do Wykazu Produktów Biobójczych. W przypadku zwiększenia ilości ponad minimalną ilość jaką zobowiązuje się zakupić zamawiający, tj. 4 500 l, zamawiający oczekiwać będzie dostawy większej o 500 l lub 1000 l.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33741300-9,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 50600,00
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
termin realizacji zamówienia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Zamawiający wymaga realizacji przedmiotu zamówienia w terminie do 14 dni od dnia zawarcia umowy. Z uwagi na fakt, że jednym z kryteriów wyboru wykonawcy jest termin realizacji zamówienia dopuszczalne są jeszcze dwa terminy wykonania zamówienia, za co wykonawca może otrzymać dodatkowe punkty w kryterium termin realizacji zamówienia, tj.: - w terminie 3 dni od dnia zawarcia umowy, - w terminie 3 dni od dnia zawarcia umowy. Kryterium termin realizacji zamówienia (maksymalna ilość punktów do zdobycia wynosi: 40) - B: Skrócenie maksymalnego terminu realizacji zamówienia do 3 dni od dnia zawarcia umowy - 40 pkt, Skrócenie maksymalnego terminu realizacji zamówienia do 3 dni od dnia zawarcia umowy - 30 pkt, Termin realizacji zamówienia maksymalny, do 14 dni od dnia zawarcia umowy - 20 pkt. Wykonawca w złożonej ofercie zobowiązany jest wskazać termin realizacji zamówienia. W przypadku gdy nie wskaże terminu realizacji zamówienia zamawiający uzna jako termin realizacji zamówienia maksymalny termin realizacji zamówienia za co wykonawca otrzyma 20 punktów. Warunkiem wystarczającym aby otrzymać 40 punktów w kryterium termin realizacji zamówienia jest dostarczenie 20% przedmiotu zamówienia z każdej części w terminie do 3 dni od zawarcia umowy.


Część nr: 3Nazwa: Płyn do dezynfekcji powierzchni
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa: Płyn do dezynfekcji powierzchni - 1 800 l. Zamawiający zobowiązuje do zakupu nie mniej jak 1200 l. Szczegółowe parametry: - do dezynfekcji powierzchni, - o działaniu bakteriobójczym, grzybobójczym oraz wirusobójczym, - o zawartości alkoholu min. 70%, - w pojemnikach o pojemności 5 litrów, Płyn do dezynfekcji powierzchni jako produkt biobójczy powinien spełniać wymagania zawarte w ustawie z dnia 9 października 2015 r. o produktach biobójczych oraz wymagania rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 528/2012 z dnia 22 maja 2012 r. w sprawie udostępniania na rynku i stosowania produktów biobójczych (Dz. Urz. UE L 167 z 27.06.2012, str. 1). Powinien posiadać odpowiednie pozwolenie na obrót oraz posiadać wpis do Wykazu Produktów Biobójczych. W przypadku zwiększenia ilości ponad minimalną ilość jaką zobowiązuje się zakupić zamawiający, tj. 1200 l, zamawiający oczekiwać będzie dostawy większej o 300 l lub 600 l.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 33631600-8,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 16560,00
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
termin realizacji zamówienia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Zamawiający wymaga realizacji przedmiotu zamówienia w terminie do 14 dni od dnia zawarcia umowy. Z uwagi na fakt, że jednym z kryteriów wyboru wykonawcy jest termin realizacji zamówienia dopuszczalne są jeszcze dwa terminy wykonania zamówienia, za co wykonawca może otrzymać dodatkowe punkty w kryterium termin realizacji zamówienia, tj.: - w terminie 3 dni od dnia zawarcia umowy, - w terminie 3 dni od dnia zawarcia umowy. Kryterium termin realizacji zamówienia (maksymalna ilość punktów do zdobycia wynosi: 40) - B: Skrócenie maksymalnego terminu realizacji zamówienia do 3 dni od dnia zawarcia umowy - 40 pkt, Skrócenie maksymalnego terminu realizacji zamówienia do 3 dni od dnia zawarcia umowy - 30 pkt, Termin realizacji zamówienia maksymalny, do 14 dni od dnia zawarcia umowy - 20 pkt. Wykonawca w złożonej ofercie zobowiązany jest wskazać termin realizacji zamówienia. W przypadku gdy nie wskaże terminu realizacji zamówienia zamawiający uzna jako termin realizacji zamówienia maksymalny termin realizacji zamówienia za co wykonawca otrzyma 20 punktów. Warunkiem wystarczającym aby otrzymać 40 punktów w kryterium termin realizacji zamówienia jest dostarczenie 20% przedmiotu zamówienia z każdej części w terminie do 3 dni od zawarcia umowy


Część nr: 4Nazwa: Zestawy ochrony biologicznej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa: Zestaw ochrony biologicznej - 600 kompletów. Zamawiający zobowiązuje do zakupu nie mniej jak 450 kompletów: - rozmiar S - 50 kompletów zestawów ochrony biologicznej, - rozmiar M - 100 kompletów zestawów ochrony biologicznej, - rozmiar L - 100 kompletów zestawów ochrony biologicznej, - rozmiar XL - 150 kompletów zestawów ochrony biologicznej, - rozmiar XXL - 50 kompletów zestawów ochrony biologicznej. W przypadku zwiększenia ilości ponad minimalną ilość jaką zobowiązuje się zakupić zamawiający, tj. 450 kompletów, zamawiający oczekiwać będzie dostawy 150 kompletów wyłącznie rozmiaru XL. W skład jednego zestawu ochrony biologicznej wchodzić będą: - kombinezon ochronny bez ochraniaczy na buty lub kombinezon ochronny połączony z ochraniaczami na buty - tzw. jednolity, pełny - 1 szt., - ochraniacze na buty długie przykrywające łydkę - 1 szt., - półmaski filtrujące typu FFP3 - 1 szt., - gogle ochronne - 1 szt., - rękawice nitrylowe jednorazowe bezpudrowe - 2 szt. (rozmiar XL). Rękawice nitrylowe jednorazowe bezpudrowe spełniać mają wymagania określone dla rękawic w części nr 1 niniejszego postępowania. Parametry techniczne kombinezonów ochronnych jednorazowych: - materiał: tkanina polipropylenowa typu SMS lub TYVEC lub inna równoważna, - gramatura min. 40 g/m2 - zapinany na zamek błyskawiczny, - kaptur wykończony gumką, - brzegi rękawów i nogawek wykończone gumką, - rozmiar S-XXL (rozmiary zgodnie z zamówieniem indywidualnych szpitala w tabeli poniżej), - zgodność z normami: - PN-EN 14126:2005 - Odzież ochronna - Wymagania i metody badań dla odzieży chroniącej przed czynnikami infekcyjnymi (lub odpowiednio EN 14126:2003 EN 14126:2003/AC:2004), - deklaracja zgodności na zgodność z wymaganiami rozporządzenia UE 2016/425, - odporność na przenikanie skażonej cieczy pod wpływem ciśnienia hydrostatycznego - klasa 4 lub wyższa - minimalna wytrzymałość na rozdzieranie i na przekłucie wg EN 14325:2018 (klasa 1) - co najmniej typ 4 wg klasyfikacji zgodnie z EN 14605: 2005+A1:2009 lub typ 6 wg EN 13034:2005+A1:2009 - oznakowanie CE. Dopuszcza się, aby odzież ochronna spełniała wymagania jednego z następujących dokumentów: ISO 22609:2004 (norma międzynarodowa), JIS T 8122:2015 (Japonia), ANSI/AAMI PB70:2012 (USA), ASTM F2407 - 06(2013)e1 (USA), NFPA 1999 (2018) (USA), GB 19082-2009 (Chiny). Półmaski filtrujące typu FFP3 powinny spełniać następujące wymagania: - zgodność z normami: a) PN-EN 140:2001/Ap1:2003 - Sprzęt ochrony układu oddechowego - Półmaski i ćwierćmaski - Wymagania, badanie, znakowanie ( lub odpowiednio EN 140:1998 EN 140:1998/AC:1999); b) PN-EN 149+A1:2010 - Sprzęt ochrony układu oddechowego - Półmaski filtrujące do ochrony przed cząstkami - Wymagania, badanie, znakowanie ( lub odpowiednio EN 149:2001+A1:2009) - deklaracja zgodności na zgodność z wymaganiami rozporządzenia UE 2016/425 - oznakowanie znakiem CE Półmaski mogą spełniać wymagania normy NIOSH-42C FR84 (USA) lub GB2626-2006 (Chiny) lub AS/NZ 1716:2012 (Australia) lub JMHLW - Notification 2014-2018 (Japonia). Półmaska filtrująca powinna osłaniać usta, nos i brodę użytkownika. Powinna być wykonana z układu włóknin filtracyjnych i osłonowych trudnopalnych. Podstawowe elementy półmaski filtrującej: - zacisk nosowy, lub odpowiednio wyprofilowana część nosowa czaszy półmaski, - zawór wydechowy - (opcjonalnie), - taśmy nagłowia wykonane z gumy pasmanteryjnej lub lateksowej lub innego materiału tekstylnego, - zapinki taśm nagłowia - (opcjonalnie). Wyrób o cechach ochronnych, chroniący przed aerozolami w tym bioaerozolami, powinien zapewniać zgodność z wymaganiami zasadniczymi Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/425 dot. środków ochrony indywidualnej, w tym co najmniej jednej z wymienionych norm lub regulacji: EN 149:2001+A1:2009 (UE) lub normy NIOSH-42 CFR 84 (USA) lub GB2626-2006 (Chiny) lub AS/NZ 1716:2012 (Australia) lub JMHLW - 2000 (Japonia) lub NOM-116-2009 (Meksyk) lub ABNT/NBR 13698:2011 (Brazylia) w zakresie: - skuteczności filtracji wobec aerozoli stałych i/lub ciekłych nie mniej niż 94 % , - oporu oddychania - nie więcej niż 300 Pa, - zawartości CO2 w powietrzu wdychanym - jeżeli dotyczy - mniejsza niż 1% obj. Półmaska filtrująca powinna być oznakowana zgodnie z wymaganiami normy stanowiącej podstawę wykazania jej właściwości ochronnych (np. w EN numer normy, nazwa półmaski, klasa ochrony, dane producenta). Parametry techniczne gogli ochronnych: a) Wyrób o cechach ochronnych zapewniający ochronę oczu i ich najbliższego otoczenia przed czynnikami zewnętrznymi powinien spełniać wymagania zasadnicze Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/425 dot. środków ochrony indywidualnej, w tym co najmniej jednej z wymienionych norm: EN 166: 2001 (UE) lub ANSI/ISEA Z87.1: 2015 (USA) lub CSA Z94.3-2015 (Kanada) lub AS/NZS 13371.1: 2010 (Australia) lub GB/T14866: 2006 (Chiny) lub JSA-JIS T 8147: 2016 (Japonia) w zakresie: - wymiarów minimalnego pokrycia chronionego obszaru ocznego, - współczynnika przepuszczania światła - nie mniej niż 74,4 %. b) Gogle ochronne powinny przylegać bezpośrednio do twarzy użytkownika, osłaniając oczy wraz z ich najbliższym otoczeniem. c) Gogle ochronne powinny być wykonana z materiałów niepalnych. Gogle ochronne powinny spełniać następujące wymagania: - deklaracja zgodności na zgodność z wymaganiami rozporządzenia UE 2016/425, - oznakowanie znakiem CE.
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 18114000-1,

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 96648,00
Waluta:
pln
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach: 14
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
cena60,00
termin realizacji zamówienia40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:1. Zamawiający wymaga realizacji przedmiotu zamówienia w terminie do 14 dni od dnia zawarcia umowy. Z uwagi na fakt, że jednym z kryteriów wyboru wykonawcy jest termin realizacji zamówienia dopuszczalne są jeszcze dwa terminy wykonania zamówienia, za co wykonawca może otrzymać dodatkowe punkty w kryterium termin realizacji zamówienia, tj.: - w terminie 3 dni od dnia zawarcia umowy, - w terminie 3 dni od dnia zawarcia umowy. Kryterium termin realizacji zamówienia (maksymalna ilość punktów do zdobycia wynosi: 40) - B: Skrócenie maksymalnego terminu realizacji zamówienia do 3 dni od dnia zawarcia umowy - 40 pkt, Skrócenie maksymalnego terminu realizacji zamówienia do 3 dni od dnia zawarcia umowy - 30 pkt, Termin realizacji zamówienia maksymalny, do 14 dni od dnia zawarcia umowy - 20 pkt. Wykonawca w złożonej ofercie zobowiązany jest wskazać termin realizacji zamówienia. W przypadku gdy nie wskaże terminu realizacji zamówienia zamawiający uzna jako termin realizacji zamówienia maksymalny termin realizacji zamówienia za co wykonawca otrzyma 20 punktów. Warunkiem wystarczającym aby otrzymać 40 punktów w kryterium termin realizacji zamówienia jest dostarczenie 20% przedmiotu zamówienia z każdej części w terminie do 3 dni od zawarcia umowy






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.