eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bolesławiec › Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Powiatu Bolesławieckiego oraz jednostek organizacyjnych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-09-23



Ogłoszenie nr 588744-N-2020 z dnia 2020-09-23 r.

Powiat Bolesławiecki: Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Powiatu Bolesławieckiego oraz jednostek organizacyjnych
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Tak

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania: ProPOLIS Consulting Sp. z o.o. ul. Ziemowita 60 61-063 Poznań tel. +48 61 307 23 64 tel. 604 141 078 - Michał Schab michal.schab@propoliscon.pl
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Bolesławiecki, krajowy numer identyfikacyjny 23082929800000, ul. Armii Krajowej   12 , 59-700  Bolesławiec, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 757 323 258, , e-mail k.rybak@powiatboleslawiecki.pl, , faks 757 323 250.
Adres strony internetowej (URL): https://propoliscon.pl/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
https://propoliscon.pl/


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
https://propoliscon.pl/


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty winny być złożone w wersji papierowej w biurze pełnomocnika ProPOLIS Consulting Sp. z o.o., ul. Dworcowa 7, pokój 108, 62-020 Swarzędz.
Adres:
ProPOLIS Consulting Sp. z o.o., ul. Dworcowa 7, pokój 108, 62-020 Swarzędz.


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Powiatu Bolesławieckiego oraz jednostek organizacyjnych
Numer referencyjny: WIZ.272.1.12.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. Przedmiot zamówienia obejmuje obsługę bankową budżetu Powiatu Bolesławieckiego oraz jednostek organizacyjnych. 2. Zakres zamówienia obejmuje usługi polegające na: .2.1. otwieraniu i prowadzeniu - na rzecz Powiatu Bolesławieckiego oraz powiatowych jednostek organizacyjnych - rachunków bieżących, rachunków pomocniczych, rachunków związanych z obsługą programów i projektów współfinansowanych ze środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej prowadzonych w PLN lub walutach wymienialnych, a także rachunki Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, sum depozytowych; .2.2. realizacji zleceń płatniczych, tj. poleceń przelewów w systemie ELIXIR w formie elektronicznej lub w wyjątkowych wypadkach w formie papierowej - przy czym Zamawiający informuje, że nie dopuszcza możliwości pobierania przez Wykonawcę opłat i prowizji bankowych od operacji na wewnętrznych rachunkach bankowych, w tym przewalutowanie środków; .2.3. przyjmowaniu w punkcie obsługi kasowej lub oddziale/filii Banku Wykonawcy (znajdującym się w miejscowości, w której Zamawiający ma swoją siedzibę, tj. w Bolesławcu) wpłat gotówkowych: własnych i obcych. Przyjmowanie wpłat gotówkowych obcych obejmuje wpłaty należności dokonywane przez osoby fizyczne i prawne oraz podmioty nieposiadające osobowości prawnej; .2.4. dokonywaniu w punkcie obsługi kasowej lub oddziale/filii Banku Wykonawcy (znajdującym się w miejscowości, w której Zamawiający ma swoją siedzibę, tj. w Bolesławcu) wypłat gotówkowych na podstawie dokumentów księgowych zatwierdzonych do wypłaty przez Zamawiającego lub na podstawie dokumentów obowiązujących u Wykonawcy; .2.5. wydawaniu bezpłatnie kart płatniczych (co najmniej 25 szt.) wraz z wydaniem dokumentów autoryzujących oraz ich bezpłatne dostarczenie do Zamawiającego; .2.6. prowadzeniu rachunków bieżących z indywidualnym oprocentowaniem oraz miesięczną kapitalizacją odsetkową; .2.7. codziennym sporządzaniu wyciągów bankowych w formie dokumentu elektronicznego spełniających wymogi prawa określone dla dokumentu księgowego, zgodnie z art. 21 ustawy o rachunkowości (tekst jednolity Dz. U z 2019 poz. 351 z późniejszymi zmianami) z ustaleniem salda, na następny dzień roboczy po realizacji dyspozycji; niezbędnym elementem wyciągu winny być: logo banku, saldo rachunku po każdej operacji, oprocentowanie środków na rachunku; ponadto numeracja wyciągów winna rozpoczynać się od numeru 1 począwszy od początku każdego roku kalendarzowego (budżetowego); .2.8. miesięcznej kapitalizacji odsetek od środków zgromadzonych na wszystkich rachunkach bankowych powiatu i jego podległych jednostek; .2.9. udzielaniu kredytów w rachunku bieżącym na cele określone w art. 89 ust 1 pkt 1 ustawy o finansach publicznych, z zastrzeżeniem art. 92 ust. 1 w/w ustawy na następujących warunkach: .2.9.1. kredyt będzie miał charakter odnawialny w każdym roku budżetowym. Uruchomienie kredytu nastąpi po przekazaniu Wykonawcy stosownej uchwały Rady Powiatu Bolesławieckiego na dany rok budżetowy, .2.9.2. wysokość kredytu będzie wynikać z określonego przez Radę Powiatu Bolesławieckiego w uchwale budżetowej upoważnienia do zaciągania kredytu na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetu Powiatu Bolesławieckiego. Każdy wpływ na rachunek bieżący powiatu będzie powodował automatyczne zmniejszenie salda kredytu, .2.9.3. kredyt zostanie udzielony bez opłat i prowizji, a jego jedynym kosztem dla Zamawiającego będą odsetki od rzeczywiście wykorzystanej kwoty kredytu, .2.9.4. oprocentowanie kredytu w rachunku bieżącym oparte jest na stawce WIBOR (1M) dla 1-miesiecznych złotówkowych depozytów międzybankowych powiększonej o marżę banku (Wykonawcy). Zamawiający dopuszcza minimalne oprocentowanie w wysokości WIBOR 1M. Zamawiający nie dopuszcza ujemnej marży Wykonawcy, .2.9.5. stopa procentowa kredytu jest zmienna i będzie zmieniała się każdorazowo z pierwszym dniem miesiąca kalendarzowego proporcjonalnie do stawki odniesienia obliczonej z zaokrągleniem do dwóch miejsc po przecinku, na podstawie średniej arytmetycznej WIBOR-u dla depozytów 1 miesięcznych w miesiącu poprzedzającym dzień uruchomienia kredytu lub naliczenia odsetek. Stopa procentowa nie może być niższa niż marża Banku, jak również nie może być niższa niż zero, .2.9.6. odsetki naliczane będą od kwoty aktualnego zadłużenia, .2.9.7. dla umożliwienia porównania i oceny ofert należy przyjąć stawkę WIBOR 1M obowiązującą na dzień 21 września 2020 r. .2.9.8. kredyt będzie spłacony nie później niż ostatniego dnia roboczego danego roku, a w ostatnim roku obowiązywania umowy - przed dniem jej wygaśnięcia. .2.9.9. Zamawiający nie dopuszcza pobierania opłat i prowizji bankowych od udzielonego kredytu w rachunku bieżącym, .2.9.10. przewidywana kwota kredytu w rachunku bieżącym, z którego Zamawiający może korzystać w każdym roku okresu realizacji zamówienia, wynosi: 4.000.000,00 zł; .2.9.11. Zamawiający przewiduje korzystanie z kredytu w rachunku bieżącym przez 3 miesiące w każdym roku, a w tym 3-miesięcznym okresie przewiduje wykorzystanie kredytu na poziomie do 4.000.000,00 zł; .2.9.12. warunkiem uruchomienia kredytu w każdym z kolejnych lat będzie: - dostarczenie uchwały budżetowej upoważaniającej Zarząd Powiatu do zaciągnięcia kredytu na przejściowy deficyt oraz - potwierdzenie przez Wykonawcę (Bank) posiadania zdolności kredytowej Zamawiającego, 3. Udostępnienie elektronicznego systemu obsługi bankowej: .3.1. Wykonawca bezpłatnie udostępni wszystkim jednostkom organizacyjnym Powiatu Bolesławieckiego elektroniczny system obsługi bankowej typu bankowość elektroniczna e-banking, takie jak "Home Banking" lub równoważny, do którego dostęp będzie realizowany za pośrednictwem przeglądarki internetowej. .3.2. System bankowości elektronicznej powinien umożliwić w szczególności: .3.2.1. realizację przelewów w formie elektronicznej, .3.2.2. możliwość generowania wyciągów bankowych na potrzeby Zamawiającego, .3.2.3. uzyskiwanie w czasie rzeczywistym informacji o wszystkich operacjach i saldach na rachunkach oraz liczbie rachunków bankowych jednostek organizacyjnych powiatu, .3.2.4. przeszukiwanie zbioru wszystkich operacji na rachunkach jednostek organizacyjnych powiatu według rodzaju operacji, nazwy kontrahenta, rachunku kontrahenta, daty, okresu, kwoty i innych kryteriów możliwych do wyodrębnienia w zbiorze operacji, .3.2.5. wywołanie dowolnej operacji wg w/w kryteriów, .3.2.6. składanie poleceń przelewów ze wszystkich rachunków, .3.2.7. składanie poleceń przelewu na lokaty terminowe dostępne w ofercie publicznej Wykonawcy (Banku), .3.2.8. obsługę systemu na platformie internetowej, .3.2.9. archiwizowanie wszystkich wprowadzonych danych, wykonanych operacji i sald na rachunkach przez cały okres korzystania z systemu, .3.2.10. zapewnienie bezpieczeństwa komunikacji między Wykonawcą (Bankiem) a użytkownikiem. 4. Inne istotne postanowienia: .4.1. Wykonawca (Bank) musi posiadać na terenie miasta Bolesławiec co najmniej jeden punkt obsługi kasowej lub oddział/filię Banku albo zapewnić utworzenie co najmniej jednego punktu obsługi kasowej na terenie miasta Bolesławiec po zawarciu umowy z Zamawiającym, zapewniający pełną obsługę bankową w zakresie operacji gotówkowych i bezgotówkowych. Zamawiający wymaga, aby punkt obsługi kasowej lub oddział/filia Banku funkcjonował przez pełny okres realizacji umowy. Wykonawca wskazuje w Formularzu ofertowym (Załączniku Nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia) lokalizację istniejącego punktu obsługi kasowej lub oddziału/filii Banku na terenie miasta Bolesławiec albo składa deklarację o utworzeniu punktu obsługi kasowej lub oddziału/filii Banku na terenie miasta Bolesławiec - po zawarciu umowy z Zamawiającym - gwarantując pełną obsługę bankową w zakresie operacji gotówkowych i bezgotówkowych w całym okresie trwania umowy. .4.2. Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia jednej kompleksowej umowy na prowadzenie obsługi bankowej na warunkach określonych w ofercie. .4.3. Wykonawca będzie stosować warunki podane w ofercie dotyczące opłat i oprocentowania środków w stosunku do Powiatu Bolesławieckiego oraz jego jednostek organizacyjnych, jak również w stosunku do jednostek organizacyjnych powiatu, które zostaną utworzone w trakcie obowiązywania umowy na obsługę bankową powiatu. .4.4. Zamawiający zobowiązuje się do pisemnego lub drogą elektroniczną powiadamiania Wykonawcy o zmianie wszelkich danych stanowiących podstawę otwarcia rachunku, a w szczególności o zmianie osób upoważnionych do dysponowania rachunkiem, zmianie siedziby i adresu, zmianie numeru statystycznego. .4.5. Zamawiający upoważnia Wykonawcę do pobierania z rachunku bankowego (wskazanego przez Zamawiającego) należnych opłat i prowizji za wykonanie czynności bankowych w wysokości jak w ofercie. Nie dopuszcza się stosowania innych opłat i prowizji bankowych za wykonywanie obsługi bankowej. Opłaty będą pobierane w ostatnim dniu miesiąca kalendarzowego. Podane w ofercie ceny jednostkowe za czynności obsługi bankowej nie będą wzrastać w okresie obowiązywania umowy - za wyjątkiem okoliczności wskazanych w Dziale XXI Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. .4.6. Wykonawca będzie realizował wyłącznie dyspozycje podpisane przez osoby upoważnione do dysponowania środkami na rachunku, wymienione w karcie wzorów podpisów, która będzie stanowić załącznik do umowy. .4.7. Wysokość oprocentowania środków na rachunkach - zgodnie z ofertą Wykonawcy. Oprocentowanie środków pieniężnych zgromadzonych na wszystkich rachunkach bankowych Zamawiającego według jednej stopy procentowej, liczonej % WIBID dla jednomiesięcznych złotowych depozytów międzybankowych, ustalone jako średnia arytmetyczna z wszystkich oficjalnych notowań w miesiącu poprzedzającym miesiąc naliczenia odsetek, przemnożona przez stały "mnożnik" zaoferowany przez Wykonawcę - przy czym "mnożnik" musi być większy niż "0". Tym samym minimalne oprocentowanie musi być większe niż "0". .4.8. Kapitalizacja odsetek w okresie miesięcznym wg stanu na ostatni dzień kalendarzowy miesiąca, za który odsetki te są należne i dopisywane do salda rachunku, którego dotyczą najpóźniej w ostatnim dniu miesiąca za które zostały naliczone; .4.9. W ostatnim miesiącu roku kalendarzowego (budżetowego) Wykonawca naliczy odsetki wg stanu na ostatni dzień kalendarzowy roku, tj. 31 grudnia i dopisze do salda rachunku, którego dotyczą, a następnie przekaże środki pozostałe na rachunku wraz z odsetkami, zgodnie z dyspozycją otrzymaną od każdej jednostki Zamawiającego lub jedną zbiorczą. .4.10. Oprocentowanie kredytów w rachunku bieżącym - zgodnie z ofertą Wykonawcy. Minimalne oprocentowanie kredytu nie może być mniejsze niż WIBOR 1M. Marża nie może być ujemna. Nie dopuszcza się możliwości pobierania opłat i jednorazowych prowizji bankowych od udzielonego kredytu oraz od salda niewykorzystanej części kredytu. .4.11. Wykonawca nie będzie pobierał opłat i prowizji od: .4.11.1. wpłat i wypłat gotówkowych, dokonywanych na wszystkie rachunki bankowe Powiatu Bolesławieckiego oraz jego jednostek organizacyjnych, stanowiących dochody publiczne w rozumieniu art. 5 ust. 2 ustawy o finansach publicznych, .4.11.2. operacji bezgotówkowych wewnątrzbankowych, .4.11.3. wydawanych kart płatniczych. .4.12. W ramach umowy, na wniosek Zamawiającego, Wykonawca będzie bezzwłocznie potwierdzać pełnomocnictwa i upoważnienia, wydawać zaświadczenia, opinie, sporządzać informacje o stanie środków na rachunkach bankowych itp. .4.13. Wykonawca umożliwi bezpłatne generowanie codziennych wyciągów bankowych, które będą dostępne poprzez bankowość elektroniczną. .4.14. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wykonanie operacji niezgodnych z dyspozycją Zamawiającego lub jednostek organizacyjnych powiatu. Oznacza to, że Wykonawca odpowiada za zabezpieczenie systemu bankowości elektronicznej w sposób zapewniający wyeliminowanie zagrożenia utraty środków z rachunków bankowych Zamawiającego - z wyjątkiem sytuacji niezawinionych przez Wykonawcę, w szczególności gdy dyspozycja zostanie złożona na skutek kradzieży tożsamości lub zostanie złożona przez osobę nieuprawnioną. .4.15. W celu zapewnienia kompleksowej obsługi bankowej Wykonawca wytypuje i upoważni do kontaktów z Zamawiającym oraz jednostkami organizacyjnymi powiatu co najmniej jednego pracownika oraz zapewni jego zastępcę. Dane kontaktowe do osoby wytypowanej do obsługi bankowej Zamawiającego i jednostek organizacyjnych powiatu, a także jej zastępcy, Wykonawca poda Zamawiającemu najpóźniej w dniu zawarcia umowy. .4.16. W przypadku tworzenia, łączenia, przekształcania jednostek organizacyjnych powiatu lub przejęcia jednostek organizacyjnych przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotowej usługi na warunkach zadeklarowanych w ofercie.

II.5) Główny kod CPV: 66110000-4
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
66113000-5


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia: 2023-05-31

II.9) Informacje dodatkowe:

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy posiadający zezwolenie na prowadzenie działalności bankowej określone w przepisach ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (tekst jednolity - Dz. U. z 2019 r. poz. 2357 z późn. zm.).
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)

Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że Wykonawca: 1) nie podlega wykluczeniu, 2) spełnia warunki udziału w postępowaniu. 2. Oświadczenie, o którym mowa w pkt. 1 Wykonawca zobowiązany jest złożyć w formie pisemnej wraz z ofertą. Propozycje treści oświadczeń stanowią Załącznik nr 1A oraz 1B do niniejszej SIWZ. 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Propozycja treści oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ.

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z udziału w postepowaniu Wykonawca składa odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Nie
Informacja na temat wadium


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
KryteriaZnaczenie
CENA60,00
OPROCENTOWANIE KREDYTU W RACHUNKU BIEŻĄCYM10,00
OPROCENTOWANIE ŚRODKÓW NA RACHUNKACH BANKOWYCH30,00

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
3. Przewiduje się zmianę postanowień umowy na podstawie art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie zmiany wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku wystąpienia w trakcie trwania umowy jednej ze zmian przepisów wskazanych w art. 142 ust. 5 ustawy Pzp, tj. w przypadku zmiany: .3.1. stawki podatku od towarów i usług; .3.2. wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę; .3.3. zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, .3.4. zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych, - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 4. W przypadku zmiany, o której mowa w ust. .3.1., określona w aneksie do umowy ceny jednostkowe brutto zostaną wyliczone na podstawie nowych przepisów dotyczących podatku od towarów i usług. Zmiana wysokości wynagrodzenia Wykonawcy - w przypadku jej wprowadzenia - obowiązywać będzie od dnia podpisania przez strony aneksu do umowy. 5. W przypadku zmian, o których mowa w ust. .3.2. do .3.4., Wykonawca obowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu wykaz zatrudnionych do realizacji umowy pracowników (podając wyłącznie imiona i nazwiska), dla których ma zastosowanie zmiana zasad wraz z kalkulacją kosztów wynikającą z przedmiotowej zmiany, które mają bezpośredni wpływ na zaoferowaną cenę. Jeżeli Wykonawca udowodni Zamawiającemu zasadność zmiany, jego wynagrodzenie ulegnie zmianie o wartość wzrostu całkowitego kosztu Wykonawcy jaką będzie on zobowiązany dodatkowo ponieść w celu uwzględnienia zmiany zasad wskazanych w ust. 3 pkt 2-4, przy zachowaniu dotychczasowej kwoty brutto wynagrodzenia osób bezpośrednio wykonujących zamówienie na rzecz Zamawiającego. Zmiana wysokości cen jednostkowych - w przypadku jej wprowadzenia - obowiązywać będzie od dnia podpisania przez strony aneksu do umowy. 6. Wszystkie zmiany, o których mowa w ust. 3, będą wprowadzane do umowy na pisemny, uzasadniony i należycie udokumentowany wniosek Wykonawcy. Niezależnie od obowiązku załączenia do wniosku szczegółowej kalkulacji kosztów, o której mowa powyżej, Wykonawca zobowiązany jest wykazać i udowodnić Zamawiającemu wpływ zmian na wysokość cen jednostkowych, a co za tym idzie wynagrodzenia należnego Wykonawcy z tytułu realizacji przedmiotu umowy. Wniosek wraz z załączonymi dokumentami będzie podlegać weryfikacji Zamawiającego, który zastrzega sobie prawo odmowy dokonania zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku, gdy wniosek Wykonawcy nie będzie spełniał warunków opisanych powyżej. 7. Wszelkie istotne zmiany treści zawartej umowy lub jej uzupełnienia wymagają formy pisemnej w postaci aneksu podpisanego przez obie strony pod rygorem nieważności. 8. Umowa może zostać zmieniona w przypadkach, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-10-07, godzina: 11:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> oferty mogą być składane tyko w języku polskim
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH







Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.