Ogłoszenie z dnia 2017-09-15
Ogłoszenie nr 586476-N-2017 z dnia 2017-09-15 r.
Stowarzyszenie Wielkie Jeziora Mazurskie 2020: "Kompleksowa usługa zarządzania projektem"
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Stowarzyszenie Wielkie Jeziora Mazurskie 2020, krajowy numer identyfikacyjny
361222985, ul.
Kolejowa
6
,
11-730
Mikołajki, woj.
warmińsko-mazurskie, państwo
Polska, tel.
608411847, e-mail
pk.czacharowski@gmail.com, faks
.
Adres strony internetowej (URL): www.7cudowmazur.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny (proszę określić):
stowarzyszenie
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
http://7cudowmazur.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://7cudowmazur.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Wymagane jest przygotowanie oferty w formie pisemnej. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert w formie elektronicznej.
Adres:
ul. Kolejowa 6, 11-730 Mikołajki (sala 22, I piętro)
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Kompleksowa usługa zarządzania projektem"
Numer referencyjny:
WJM.271.3.2017
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest usługa zarządzania projektem pn. "7 Cudów Mazur - promocja gospodarcza obszaru Wielkich Jezior Mazurskich" w zakresie jego przygotowania, realizacji i rozliczenia. Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 na podstawie Umowy o dofinansowanie Nr RPWM.01.04.01-28-0003/17-00 z dnia 30.06.2017r. Projekt realizowany w partnerstwie Stowarzyszenia Wielkie Jeziora Mazurskie 2020 z 11 samorządami z obszaru Krainy Wielkich Jezior Mazurskich, tj. Gminą Miasto Giżycko, Gminą Giżycko, Gminą Miłki, Gminą Orzysz, Gminą Ruciane-Nida, Gminą Mikołajki, Gminą Miasto Mrągowo, Gminą Mrągowo, Gminą Ryn, Gminą Węgorzewo, Gminą Pisz. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku do SIWZ (OPZ).
II.5) Główny kod CPV: 79.42.10.00 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia: 2020-03-31
II.9) Informacje dodatkowe: Zamówienie będzie realizowane począwszy od dnia zawarcia umowy do 31 marca 2020 roku, zgodnie ze szczegółowymi wymaganiami określonymi w OPZ, na podstawie harmonogramu realizacji usługi.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że:
1) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 1 mln zł obowiązującą w okresie realizacji niniejszego zamówienia,
2) posiada środki finansowe lub posiada zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 200 000 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych).
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że:
1) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 1 usługę polegającą na zarządzaniu projektem lub w zarządzał co najmniej 1 własnym projektem częściowo finansowanym ze środków unijnych lub tzw. funduszy norweskich i szwajcarskich, funduszy z budżetu krajowego, o jego wartości całkowitej nie mniejszej niż 3 mln złotych (a w przypadku, gdy wartość umowy została określona w walucie innej niż złoty, przeliczenie nastąpi wg średniego kursu złotego ogłoszonego przez Prezesa NBP i obowiązującego w dniu podpisania umowy na realizację usługi);
2) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 1 usługę polegającą na przygotowaniu i pomocy w przeprowadzeniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie działań informacyjno-promocyjnych o wartości nie mniejszej niż 1 mln złotych;
3) dysponuje lub będzie dysponować osobami o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych, doświadczeniu i wykształceniu niezbędnymi do prawidłowej realizacji zamówienia (Uwaga: Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia dziedzin przez poszczególnych ekspertów, przy czym łączna liczba osób niezbędnych do realizacji zamówienia nie może być mniejsza niż 3) :
a) Ekspertem w zakresie zarządzania projektami, koordynator projektu, który spełnia łącznie następujące wymagania:
- posiada ważny certyfikat z metodyki zarządzania projektami Prince 2 Practitioner lub Project Managment Professional (PMP) lub równoważny*;
- nabył minimum 5-letnie doświadczenie w zarządzaniu projektami współfinansowanymi ze środków unijnych lub tzw. funduszy norweskich i szwajcarskich, funduszy z budżetu krajowego,
- w ciągu ostatnich 5 lat pełnił funkcję osoby koordynującej projekt w co najmniej 1 wdrożonym projekcie o budżecie nie mniejszym niż 3 mln złotych,
- posiada znajomość zasad i procedur realizacji projektów współfinansowanych ze środków unijnych lub tzw. funduszy norweskich i szwajcarskich, funduszy z budżetu krajowego,
- korzysta z pełni praw publicznych, posiada pełną zdolność do czynności prawnych, nie jest karany za przestępstwo umyślne lub za umyślne przestępstwo skarbowe,
- posiada wykształcenie wyższe.
b) Ekspertem w zakresie metodologii service design oraz projektowania usług w sektorze publicznym, który spełnia łącznie następujące wymagania:
- posiada ukończone studia/kursy obejmujące kształcenie w zakresie metodologii design thinking lub design management lub service design lub customer experience lub równoważne*,
- w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert uczestniczył jako ekspert w zakresie projektowania usług lub produktów w co najmniej 2 projektach polegających na przeprowadzeniu procesu opracowania nowej usługi lub produktu w oparciu o metodologię design thinking lub design management lub service design lub customer experience oraz na zaplanowaniu wdrożenia tego produktu lub usługi na rynek,
- korzysta z pełni praw publicznych, posiada pełną zdolność do czynności prawnych, nie jest karany za przestępstwo umyślne lub za umyślne przestępstwo skarbowe,
- posiada wykształcenie wyższe;
c) Ekspertem d/s ponadregionalnych i ponadnarodowych łańcuchów kooperacyjnych, który spełnia łącznie następujące wymagania:
- w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert uczestniczył w przygotowaniu i wdrażania co najmniej 3 projektów polegających na tworzeniu łańcuchów kooperacyjnych o charakterze ponadregionalnym,
- korzysta z pełni praw publicznych, posiada pełną zdolność do czynności prawnych, nie jest karany za przestępstwo umyślne lub za umyślne przestępstwo skarbowe,
- posiada wykształcenie wyższe;
d) Ekspertem w zakresie tworzenia systemów informacyjnych, który spełnia łącznie następujące wymagania:
- posiada doświadczenie obejmujące swoim zakresem inżynierię baz danych/inżynierię oprogramowania,
- w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert odpowiadał za zespół programistów, który zrealizował co najmniej 3 zadania polegające na stworzeniu systemów informatycznych obejmujących utrzymanie serwera i domen, opracowaniu architektury portalu, publikacji online na tym portalu,
- posiada minimum 5 letnie udokumentowane doświadczenie zawodowe w zakresie inżynierii oprogramowania,
- korzysta z pełni praw publicznych, posiada pełną zdolność do czynności prawnych, nie jest karany za przestępstwo umyślne lub za umyślne przestępstwo skarbowe,
- posiada wykształcenie wyższe techniczne.
e) Radcą prawnym, który spełnia łącznie następujące wymagania:
- jest wpisany na listę radców prawnych, adwokatów lub na jedną z list prawników zagranicznych, prowadzonych odpowiednio przez okręgowe rady adwokackie lub rady okręgowych izb radców prawnych,
- posiada udokumentowane co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe rozumiane jako lata czynne zawodowo w wykonywaniu zawodu radcy prawnego lub adwokata,
- w ciągu ostatnich 2 lat przed upływem terminu składania ofert świadczył pomoc prawną przy realizacji minimum 2 projektów dofinansowanych ze środków Unii Europejskiej lub tzw. funduszy norweskich i szwajcarskich, funduszy z budżetu krajowego,
- korzysta z pełni praw publicznych, posiada pełną zdolność do czynności prawnych, nie jest karany za przestępstwo umyślne lub za umyślne przestępstwo skarbowe.
f) Ekspertem w zakresie prawa zamówień publicznych, który spełnia łącznie następujące wymagania:
- posiada wykształcenie wyższe oraz ukończone studia podyplomowe w zakresie prawa zamówień publicznych lub jest wpisany na listę radców prawnych, adwokatów lub na jedną z list prawników zagranicznych, prowadzonych odpowiednio przez okręgowe rady adwokackie lub rady okręgowych izb radców prawnych,
- posiada udokumentowane co najmniej 5 letnie doświadczenie w zakresie prowadzenia postępowań (udział w opracowaniu dokumentacji przetargowej, w tym SIWZ, wzory umów) po stronie zamawiającego w zakresie zamówień publicznych dla co najmniej 5 postępowań o udzielenie zamówienia publicznego o wartości co najmniej równej kwotom, o których mowa w art. 11 ust. 8 "uPzp", w tym co najmniej dla 2 zamówień na usługi w zakresie działań informacyjno-promocyjnych o wartości nie mniejszej niż 2 mln złotych,
- posiada udokumentowane doświadczenie w zakresie reprezentacji zamawiającego przed sądem okręgowym, rozpatrującym sprzeciw od wyroku Krajowej Izby Odwoławczej lub Krajową Izbą Odwoławczą w przynajmniej 1 postępowaniu w okresie ostatnich 3 lat,
- korzysta z pełni praw publicznych, posiada pełną zdolność do czynności prawnych, nie jest karany za przestępstwo umyślne lub za umyślne przestępstwo skarbowe.
g) Ekspertem w zakresie pomocy publicznej, który spełnia łącznie następujące wymagania:
- posiada wykształcenie wyższe,
- posiada udokumentowane co najmniej 3 letnie doświadczenie w zakresie prawa pomocy publicznej,
- korzysta z pełni praw publicznych, posiada pełną zdolność do czynności prawnych, nie jest karana za przestępstwo umyślne lub za umyślne przestępstwo skarbowe,
h) Ekspertem w zakresie rozliczania projektów dofinansowanych z Unii Europejskiej lub tzw. funduszy norweskich i szwajcarskich, funduszy z budżetu krajowego, który spełnia łącznie następujące wymagania:
- posiada wykształcenie wyższe,
- posiada udokumentowane co najmniej 5 letnie doświadczenie w zakresie pozyskiwania i rozliczania projektów, w tym sporządzania wniosków o płatność i sprawozdawczość, ze środków UE lub tzw. funduszy norweskich i szwajcarskich, funduszy z budżetu krajowego,
- korzysta z pełni praw publicznych, posiada pełną zdolność do czynności prawnych, nie jest karany za przestępstwo umyślne lub za umyślne przestępstwo skarbowe.
UWAGA:
* Poprzez certyfikat/dyplom (świadectwo ukończenia kursu) równoważnego Zamawiający rozumie, że Wykonawca przedstawi certyfikat/dyplom/świadectwo, który:
a) jest analogiczny co do zakresu z przykładowym certyfikatem/dyplomem/świadectwem
wskazanym z nazwy, co jest rozumiane jako:
- analogiczna dziedzina merytoryczna,
- analogiczny stopień kompetencji (np. podstawowy, zaawansowany, ekspert),
- analogiczny poziom doświadczenia zawodowego wymaganego do otrzymania danego certyfikatu/dyplomu/świadectwa,
b) potwierdzony jest egzaminem zdanym z wynikiem pozytywnym,
c) wystawiony jest przez właściwą, akredytowaną jednostkę.
Nie będzie się sumować doświadczenia nabytego u różnych podmiotów w tym samym okresie.
Osoby wskazane przez Wykonawcę w celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu muszą uczestniczyć w realizacji zamówienia. Zmiana lub zwiększenie liczby osób jest dopuszczalne wyłącznie w przypadku, gdy kwalifikacje, doświadczenie i wykształcenie proponowanych osób będą równoważne lub wyższe od kwalifikacji, doświadczenia i wykształcenia osób wymaganych przez Zamawiającego.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) dokumenty potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z Przedmiotem Zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego,
2) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert,
3) dowody określające, czy usługi, wskazane na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostały wykonane należycie, przy czym dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
4) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji Zamówienia publicznego wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania Zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o Wykonawcach, którzy złożyli oferty w postępowaniu, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej co inni Wykonawcy, którzy złożyli oferty w postępowaniu. W stosownej sytuacji, wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą, który złożył ofertę w tym samym postępowaniu, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku konsorcjum, oświadczenie składa oddzielnie każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Wzór oświadczenia Zamawiający udostępni wraz informacją o wykonawcach, którzy złożyli oferty w postępowaniu.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 (słownie: dziesięć tysięcy) zł przed upływem terminu składania ofert.
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 40,00 |
Doświadczenie w realizacji podobnych usług polegających na zarządzaniu projektami lub w (...) | 20,00 |
Doświadczenie w zakresie projektowania usług lub produktów w projektach polegających na (...) | 10,00 |
Koncepcje realizacji zamówienia | 30,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Działając w oparciu o art. 144 ust. 1 pkt 1 uPzp, Zamawiający dokona zmian umowy w następujących przypadkach: 1) zmiany powszechnie obowiązujących przepisów w zakresie dotyczącym: zmian prawa podatkowego, w tym stawek podatku, uPzp, ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz.U. z 2016 r. poz. 1829, ze zm.), ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o Narodowym Planie Rozwoju (Dz.U. z 2014 r. poz. 1448 ze zm.), ustawy z dnia 6 grudnia 2006 r. o zasadach prowadzenia polityki rozwoju (Dz.U. 2016 r. poz. 383 ze zm.), ustawa z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz.U. z 2016 r. poz. 1870 ze zm.), ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 poz. 922 ze zm.). Zmiana regulacji określonych w zdaniu poprzednim musi wywierać bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu umowy i może prowadzić do modyfikacji wyłącznie tych zapisów umowy, do których się odnosi; 2) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi realizację projektu, w ramach którego realizowane jest zamówienie; 3) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020 lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Warmińsko-Mazurskiego na lata 2014-2020; 4) wynikną rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie i załącznikach, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie treści umowy i załączników w celu jednoznacznej interpretacji ich zapisów przez Strony; 5) z przyczyn niezależnych od Zamawiającego, wystąpi konieczność wprowadzenia zmian w zakresie dotyczącym przetwarzania lub braku przetwarzania danych osobowych.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2017-10-03, godzina: 11:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert) (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, jeżeli środki służące sfinansowaniu zamówień na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
Zaleca się sporządzenie Oferty na Formularzu ofertowym, którego wzór stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ lub należy zawrzeć wszystkie informacje określone we wzorze Formularza ofertowego. Do Formularza ofertowego Wykonawca załączy: a) oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust. 1 uPzp, stanowiące Załącznik nr 2 do SIWZ, b) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy (wykonawców występujących wspólnie), o ile ofertę składa pełnomocnik. Pełnomocnictwo należy przedstawić w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem, c) zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia zasobów, jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach innego podmiotu na zasadach określonych w art. 22a uPzp, d) oświadczenie innego podmiotu o tym, że nie podlega on wykluczeniu z powodów wskazanych w art. 24 ust. 1 pkt 13-22 uPzp oraz ust. 5 pkt 1-2 uPzp (w przypadku, jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach tego podmiotu na zasadach określonych w art. 22a uPzp), którego wzór stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
INNE PRZETARGI MIKOŁAJKI
- Opracowanie PFU wraz z zestawieniem kosztów dla zadania pn.: "Budowa wraz z niezbędną infrastrukturą stadionu wielofunkcyjnego oraz kompleksu wodno-rekreacyjnego i edukacyjnego w Mikołajkach"
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. "Budowa szkolnego zaplecza edukacyjno-rekreacyjnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i sportową w Mikołajkach"
więcej: przetargi MIKOŁAJKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi kompleksowego zarządzania i prowadzenia projektu pn. Przedszkole "Promyki Bałtyku" w Mścicach - utworzenie nowych miejsc wychowania przedszkolnego w Gminie Będzino.
- Usługa sprawowania funkcji Zewnętrznego Koordynatora Projektu oraz funkcji Zewnętrznego Koordynatora Finansowego projektu MUNIMAP
- Pełnienie funkcji koordynatora projektu unijnego pn. "Modernizacja infrastruktury Muzeum Górnośląskiego w Bytomiu wraz z budową nowych wystaw stałych..."
- Pełnienie funkcji na potrzeby realizacji projektu zgodnie z umową nr 064/100021/PRO/2024/K profilaktyczne programy zdrowotne: program badań przesiewowych raka jelita grubego
- Usługa pełnienia funkcji koordynatora projektu na potrzeby utworzenia i funkcjonowania Branżowego Centrum Umiejętności przy Powiatowym Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Wałczu
- "Usługi doradztwa i wsparcia operacyjnego przy wyborze, przygotowaniu i realizacji działań Miasta Łodzi w zakresie poprawy efektywności energetycznej w ramach modelu EPC"
więcej: Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.