eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów Wielkopolski › Utrzymanie i bieżąca konserwacja urządzeń melioracji i zbiorników wodnych zlokalizowanych na terenie Miasta Gorzowa Wielkopolskiego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2020-09-22



Ogłoszenie nr 586184-N-2020 z dnia 2020-09-22 r.

Miasto Gorzów Wlkp.: Utrzymanie i bieżąca konserwacja urządzeń melioracji i zbiorników wodnych zlokalizowanych na terenie Miasta Gorzowa Wielkopolskiego
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

Nie


Nazwa projektu lub programu

O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych

Nie


Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający

Nie

Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

Nie

Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających

Nie


Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:

Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

Nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Gorzów Wlkp., krajowy numer identyfikacyjny 21096668000000, ul. Sikorskiego  3-4 , 66-400  Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. +48957355576, e-mail zampubl@um.gorzow.pl, faks +48957355612.
Adres strony internetowej (URL): https://bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):

I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)

Tak
https://bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow


Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia

Tak
https://bip.wrota.lubuskie.pl/umgorzow


Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem

Nie


Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie

Nie
adres


Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:

Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
w formie pisemnej
Adres:
Urząd Miasta Gorzowa Wlkp. ul. Sikorskiego 3-4, 66-400 Gorzów Wlkp. , Kancelaria Ogólna


Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne

Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA


II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie i bieżąca konserwacja urządzeń melioracji i zbiorników wodnych zlokalizowanych na terenie Miasta Gorzowa Wielkopolskiego
Numer referencyjny: BZP.271.57.2020.IKP
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny

Nie


II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
wszystkich części

Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:

Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:



II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 zamówienia częściowe : 1) Zamówienie częściowe nr 1 - Usługi konserwacji kanałów, rowów i zbiorników retencyjnych zlokalizowanych na terenie Miasta Gorzowa Wlkp. 2) Zamówienie częściowe nr 2 - Konserwacja zbiornika retencyjnego przy ul. Małyszyńskiej; 3) Zamówienie częściowe nr 3 - Konserwacja rowów melioracji szczegółowych; 4) Zamówienie częściowe nr 4 - Utrzymanie i bieżąca konserwacja : rzeki Kłodawki, kanału Srebrnego, zbiorników wodnych, zbiornika przeciwpożarowego przy ul. Skłodowskiej-Curie Przedmiotem zamówienia są usługi utrzymania i bieżącej konserwacji urządzeń melioracji i zbiorników wodnych zlokalizowanych na terenie miasta Gorzowa Wlkp.

II.5) Główny kod CPV: 90720000-0
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV
90722200-6
90722200-6


II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:


(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)


II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Tak
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Zamówienie częściowe nr 1,2 i 3 : 1) Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, polegających na powtórzeniu podobnych usług, zgodnie z przedmiotem zamówienia podstawowego w zakresie konserwacji kanałów, rowów i zbiorników retencyjnych zlokalizowanych na terenie Miasta Gorzowa Wlkp., w wysokości do 50 % szacowanej wartości zamówienia podstawowego, na warunkach określonych w złożonej ofercie, Projekcie umowy oraz ustalonych w trakcie negocjacji. 2) Jeżeli zamawiający zdecyduje się na udzielenie zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług - nastąpi to w drodze odrębnej umowy. 3) Zamówienia powyższe przewiduje się w odniesieniu do okresu 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego w trakcie trwania umowy podstawowej lub po jej zakończeniu w przypadku pojawienia się konieczności rozszerzenia zakresu prac podobnych do przedmiotu zamówienia. Zamówienie częściowe nr 4 : 1) Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp polegających na powtórzeniu podobnych usług do tych wskazanych w niniejszej SIWZ w wysokości do 80% wartości zamówienia podstawowego. 2) Jeżeli zamawiający zdecyduje się na udzielenie zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług - nastąpi to w drodze odrębnej umowy. 3) Zamówienia powyższe przewiduje się w odniesieniu do okresu 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego w trakcie trwania umowy podstawowej lub po jej zakończeniu w przypadku pojawienia się konieczności rozszerzenia zakresu prac podobnych do przedmiotu zamówienia.
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach:    lub dniach:
lub
data rozpoczęcia:   lub zakończenia:

II.9) Informacje dodatkowe: 1. Zamówienie częściowe nr 1, 2 i 3 Termin realizacji zamówienia - od dnia podpisania umowy do 30 listopada 2020r. 2. Zamówienie częściowe nr 4 a) Termin realizacji zamówienia - 24 miesiące od dnia podpisania umowy. b) W przypadku realizacji umowy w niepełnym miesiącu kalendarzowym Wykonawca otrzyma wynagrodzenie proporcjonalne za okres faktycznego świadczenia usługi.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków: Zamówienie częściowe nr 1 Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że: a) w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie) wykonał w sposób należyty: - co najmniej jedną usługę o wartości minimum 30.000,00 zł brutto, polegającą na konserwacji rowów melioracyjnych i/lub kanałów melioracyjnych obejmującą zakresem koszenie skarp i dna rowów, odmulanie dna, usuwanie odpadów b) dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, posiadającymi niezbędne kwalifikacje, tj. : 1 osoba nadzorująca posiadająca co najmniej: ? kwalifikacje do wykonania przedmiotu zamówienia: wykształcenie średnie lub wyższe w specjalnościach: melioracja lub inżynieria i gospodarka wodna lub ochrona środowiska lub inżynieria środowiska ? minimum 2 lata praktyki w zawodzie Zamówienie częściowe nr 2 Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że: a) w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie) wykonał w sposób należyty: - co najmniej jedną usługę o wartości minimum 20.000,00 zł brutto, polegającą na konserwacji otwartych zbiorników retencyjnych obejmującą zakresem odmulanie i usuwanie odpadów b) dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, posiadającymi niezbędne kwalifikacje, tj. : 1 osoba nadzorująca posiadająca co najmniej: - kwalifikacje do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. wykształcenie średnie lub wyższe w specjalnościach: melioracja lub inżynieria i gospodarka wodna lub ochrona środowiska lub inżynieria środowiska - minimum 2 lata praktyki w zawodzie Zamówienie częściowe nr 3 Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że: a) w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie) wykonał w sposób należyty: - co najmniej jedną usługę o wartości minimum 100.000,00 zł brutto, polegającą na konserwacji rowów melioracyjnych i/lub kanałów melioracyjnych obejmującą zakresem koszenie skarp i dna rowów, odmulanie dna, usuwanie odpadów b) dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, posiadającymi niezbędne kwalifikacje, tj. : 1 osoba nadzorująca posiadająca co najmniej: ? kwalifikacje do wykonania przedmiotu zamówienia: wykształcenie średnie lub wyższe w specjalnościach: melioracji wodnych (technik meliorant) ? minimum 2 lata praktyki w zawodzie Zamówienie częściowe nr 4 Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że: a) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym okresie) wykonał w sposób należyty: - co najmniej jedną usługę o wartości minimum 50.000,00 zł brutto, polegającą na bieżącym utrzymaniu i konserwacją cieków wodnych b) dysponuje lub będzie dysponował potencjałem sprzętowym i ludzkim umożliwiającym prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia : 1 osoba nadzorująca posiadająca co najmniej: - kwalifikacje do wykonania przedmiotu zamówienia: wykształcenie średnie lub wyższe w specjalnościach: melioracja lub inżynieria i gospodarka wodna lub ochrona środowiska lub inżynieria środowiska - minimum 2 lata praktyki w zawodzie
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób: Nie
Informacje dodatkowe:

III.2) PODSTAWY WYKLUCZENIA

III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Tak Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)




III.3) WYKAZ OŚWIADCZEŃ SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W CELU WSTĘPNEGO POTWIERDZENIA, ŻE NIE PODLEGA ON WYKLUCZENIU ORAZ SPEŁNIA WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ SPEŁNIA KRYTERIA SELEKCJI

Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie

III.4) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW , SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 3 USTAWY PZP:

Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Zamawiający żąda od Wykonawcy, który będzie polegał na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 Pzp., przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentu wskazanego w niniejszym podpunkcie;

III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP

III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
a) Wykaz usług zrealizowanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których zostały wykonane, w zakresie wymaganym do spełnienia warunków udziału w postępowaniu - Załącznik Nr 5a, 5b, 5c i 5d do SIWZ. Do wykazu należy dołączyć dowody określające czy te usługi zostały wykonane należycie i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. b) Wykaz Osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - Załącznik Nr 6 do SIWZ
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:

III.6) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 2 USTAWY PZP

III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)

1) Aktualne na dzień składania ofert Oświadczenia w zakresie wskazanym w Załączniku Nr 2 oraz w Załączniku Nr 3 w do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu; 2) Pełnomocnictwo (jeżeli umocowanie osoby podpisującej złożoną ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych); 3) Pełnomocnictwa dla lidera konsorcjum (jeśli oferta składana jest przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia); 4) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do udostępnienia zasobów lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca będzie dysponował niezbędnymi zasobami podmiotu trzeciego (załączyć w przypadku polegania na osobach lub sytuacji innych podmiotów); 5) Dowód wniesienia wadium - dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium, a w przypadku innej formy niż pieniężna - oryginał dokumentu dołączyć w oddzielnej kopercie, a jego kopię załączyć do oferty; W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji wadialnych Zamawiający dopuszcza przesłanie dokumentu podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym, pocztą elektroniczną. 6) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenia, o których mowa w niniejszym rozdziale w ppkt. 1) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 7) Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp - Załącznik Nr 4 do SIWZ, a w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:

Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości : 1) Zamówienie częściowe nr 1 - 2 000 zł (słownie : dwa tysiące złoty); 2) Zamówienie częściowe nr 2 - 2 000 zł (słownie : dwa tysiące złoty); 3) Zamówienie częściowe nr 3 - 2 000 zł (słownie : dwa tysiące złoty); 4) Zamówienie częściowe nr 4 - 5 000 zł (słownie : pięć tysięcy złoty); 2. Zamawiający wymaga by na każdą z części zamówienia wadium zostało wniesione oddzielnie. 3. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.


IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:

Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:


IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:

Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:


IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:

Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:


IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)

Liczba wykonawców  
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców  
Kryteria selekcji wykonawców:


IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:

Umowa ramowa będzie zawarta:

Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:

Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:

Informacje dodatkowe:

Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:

Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:

Informacje dodatkowe:

W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:

Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:


IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:

Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:

Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:


Czas trwania:

Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria

IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:

Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):

Informacje dodatkowe


IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:

Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:

Wstępny harmonogram postępowania:

Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:


Informacje dodatkowe:

IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:

Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Informacje dodatkowe:

IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:

Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:

Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:

Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:

Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

Czas trwania:

Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:

Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:

Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:


Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:


Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:


Informacje dodatkowe:

IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków tych zmian zostały zawarte we Wzorach Umów
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):

Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym

IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-09-30, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:

Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> język polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia:
IV.6.5) Informacje dodatkowe:

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH



Część nr: 1Nazwa: Usługi konserwacji kanałów, rowów i zbiorników retencyjnych zlokalizowanych na terenie Miasta Gorzowa Wlkp.
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są usługi konserwacji kanałów, rowów i zbiorników retencyjnych zlokalizowanych na terenie Miasta Gorzowa Wielkopolskiego zgodnie z poniższym wykazem: a) Konserwacja Kanału Mazowieckiego b) Konserwacja rowu bocznego "A", c) Konserwacja rowu przy ul. Warszawskiej przy nr 140 a, d) Konserwacja rowu przy ul. Warszawskiej pomiędzy garażami a kompleksem budynków nr 98-100 i wzdłuż nasypu kolejowego do przepustu pod torami wraz z udrożnieniem przepustu pod torami kolejowymi e) Konserwacja rowu przy ul. Warszawskiej na wysokości Parku Czechówek f) Konserwacja rowu pomiędzy ul. Wawrzyniaka i Przemysłową od km 0 + 000 do km 0 + 119, przy ul. Woskowej od km 0 + 119 do km 0 + 170 i pomiędzy ul. Grobla i Trasą Nadwarciańską od km 0 + 170 do km 0 + 290, g) Konserwacja rowu przy ul. Wawrzyniaka (naprzeciwko stacji PKP) od km 0 + 000 do km 0 + 050 h) Konserwacja zbiornika retencyjnego przy przepompowni melioracyjnej "Zawarcie" i) Konserwacja rowu przy ul. Ryskiej - strona prawa (przy garażach), j) Konserwacja rowu przy ul. Ryskiej - strona lewa (przy terenie przemysłowym) k) Konserwacja zbiornika przy ul. Ryskiej pomiędzy garażami l) Konserwacja rowu przy ul. Żwirowej na wysokości nr 174-180 (do ul. Owocowej) Szczegółowy zakres czynności do wykonania w ramach usługi okresłony został w SIWZ Rozdział II ust. II pkt. 1
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90720000-0, 90722200-6, 90722200-6

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena oferty brutto 60,00
Skrócenie terminu realizacji 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 2Nazwa: Konserwacja zbiornika retencyjnego przy ul. Małyszyńskiej
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest konserwacja zbiornika retencyjnego przy ul. Małyszyńskiej o powierzchni 9.049,15 m 2 Zakres usług do wykonania w ramach zadania częściowego nr 2: usunięcie namułów z dna zbiornika o powierzchni 9.049,15 m2 i ręczne wybranie i wywóz wszelkich nieczystości znajdujących się w zbiorniku i na jego skarpach
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90720000-0, 90722200-6, 77300000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena oferty brutto60,00
Skrócenie terminu realizacji40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 3Nazwa: Konserwacja rowów melioracji szczegółowych
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest konserwacja rowów melioracji szczegółowych: 1) Rów R-W-1 - o dł. 386 mb, przy ul. Wiśniowa-Rzeczna, 2) Rów R-W-2 - o dł. 431 mb, przy ul. Warzywnej, 3) Rów R-W-3 - o dł. 218 mb, przy ul. Kostrzyńskiej, 4) Rów R-Ł-1 - o dł. 312 mb, przy ul. Kostrzyńskiej, 5) Rów R-Oa-7 - o dł. 297 mb, przy ul. Niwickiej i Jaskółczej, 6) Rów R-Oa-8 (A) - o dł. 350 mb, pomiędzy Wałem Długim a ul. Półwiejską, 7) Rów R-Oa-9 (B) - o dł. 570 mb, pomiędzy Wałem Długim a ul. Półwiejską, 8) Rów R-Oa-B1 - o dł. 70 mb, pomiędzy Wałem Długim a ul. Półwiejską, 9) Rów R-Oa-10 (C) - o dł. 650 mb, pomiędzy Wałem Długim a ul. Łąkową, 10) Rów R-Si-1 - o dł. 489 mb, ul. Kasprzaka, 11) Rów R-Si-2 (S-1) - o dł. 2580 mb, od ul. Kasprzaka do ul. Ulimskiej, 12) Rów R-Si-3 - o dł. 640 mb, pomiędzy ul. Graniczną i ul. Paradyską, 13) Rów R-Si-A (S-2) - o dł. 2400 mb, przy ul. Wylotowej i Świetlanej, 14) Rów R-Si-A1 - o dł. 45 mb, przy ul. Świetlanej, 15) Rów R-Si-4 (S-3) - o dł. 298 mb, przy ul. Wylotowej, 16) Rów R-Si-B (S-3a) - o dł. 224 mb, przy ul. Żytniej, 17) Rów R-Si-C (S-4) - o dł. 1260 mb, pomiędzy ul. Wylotową i Żytnią, 18) Rów R-Si-5 - o dł. 450 mb, przy ul. Zielnej - Żytniej, 19) Rów R-Si-6 - o dł. 230 mb, przy ul. Zielnej - Żytniej, 20) Rów R-De-A - o dł. 7280 mb, od Kanału Deszczańskiego do granicy miasta pomiędzy ulicami Strażacką i Poznańską, 21) Rów R-De-A1 (K-1) - o dł. 750 mb, przy ul. Podgórnej, 22) Rów R-De-A2 (K-2) - o dł. 822 mb, przy ul. Poznańskiej, 23) Rów R-De-A3 (K-2-1) - o dł. 650 mb, pomiędzy ul. Koniawską i ul. Poznańską, 24) Rów R-De-A4 - o dł. 130 mb, pomiędzy ul. Koniawską i ul. Poznańską, 25) Rów R-De-A5 - o dł. 150 mb, przy ul. Baczewskiego, 26) Rów R-De-A5a - o dł. 129 mb, przy ul. Baczewskiego, 27) Rów R-De-A6 - o dł. 400 mb, przy ul. Furmanka, 28) Rów R-De-A7 - o dł. 290 mb, przy ul. Furmanka, 29) Rów R-De-A9 - o dł. 503 mb, pomiędzy ul. Siedlicką i Poznańską 30) Rów R-De-1 - o dł.1470 mb, pomiędzy Kanałem Deszczańskim przy ul. Sulęcińskiej a gruntami rolnymi w okolicy ul. Zastępowej, 31) Rów R-1 - o dł. 315 mb, przy ul. Koniawskiej, 32) Rów R-1-1 - o dł. 133 mb, przy ul. Granicznej, 33) Rów R-Ma-1 - o dł. 780 mb, ul. Stalowa 34) Rów R-Wa-1 - o dł. 1 080 mb, przy ul. Warszawskiej. Szczegółowy zakres robót w ramach zamówienia częściowego nr 3 został określony w Rozdziale II ust. II pkt. 3 SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90720000-0, 90722200-6, 77300000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena oferty brutto60,00
Skrócenie terminu realizacji40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:


Część nr: 4Nazwa: Utrzymanie i bieżąca konserwacja : rzeki Kłodawki, kanału Srebrnego, zbiorników wodnych, zbiornika przeciwpożarowego przy ul. Skłodowskiej-Curie
1) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego -określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem umowy jest utrzymanie i bieżąca konserwacja: 1) Rzeki Kłodawki na odcinku od wylotu kanalizacji deszczowej do rzeki przy ul. Górczyńskiej (km 4.050) do ujścia do rzeki Warty, 2) Kanału Srebrnego na odcinku od km 0+000 do km 0+562 3) Zbiorników wodnych (stawy przy ul. E. Plater, ul. Błotnej, ul. Dąbrowskiego, ul. Warszawskiej i w Parku Wiosny Ludów) 4) Zbiornika ppoż. przy ul. Skłodowskiej - Curie. Szczegółowy zakres prac będących przedmiotem zamówienia opisana została w Rozdziale II ust. II pkt. 4 SIWZ
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 90720000-0, 90722200-6, 77300000-3

3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:

4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach: 24
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia:
5) Kryteria oceny ofert:
KryteriumZnaczenie
Cena oferty brutto60,00
Dodatkowa powierzchnia koszenia terenu trawiastego 40,00

6) INFORMACJE DODATKOWE:






Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.