eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Przebudowa drogi gminnej nr 112455L Dominów - Wilczopole na odcinku o długości 1085,38mb, na terenie Gminy Głusk realizowanej w ramach programu wieloletniego pod nazwą Narodowy program przebudowy dróg lokalnych - Etap II - Bezpieczeństwo - Dostępność - Rozwój.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-04-23

Lublin: Przebudowa drogi gminnej nr 112455L Dominów - Wilczopole na odcinku o długości 1085,38mb, na terenie Gminy Głusk realizowanej w ramach programu wieloletniego pod nazwą Narodowy program przebudowy dróg lokalnych - Etap II - Bezpieczeństwo - Dostępność - Rozwój.
Numer ogłoszenia: 57857 - 2015; data zamieszczenia: 23.04.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 59178 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Głusk Dominów, ul. Rynek 1, 20-388 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 7518760, faks 81 7518650.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej nr 112455L Dominów - Wilczopole na odcinku o długości 1085,38mb, na terenie Gminy Głusk realizowanej w ramach programu wieloletniego pod nazwą Narodowy program przebudowy dróg lokalnych - Etap II - Bezpieczeństwo - Dostępność - Rozwój..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : Przebudowa drogi gminnej nr 112455 L Dominów - Wilczopole na odcinku długości 1085,38 mb na terenie gminy Głusk - realizowanej w ramach programu wieloletniego pod nazwą Narodowy program przebudowy dróg lokalnych - Etap II - Bezpieczeństwo - Dostępność - Rozwój obejmująca następujące elementy i rodzaje robót budowlanych: 1. Przygotowanie terenu pod budowę i roboty rozbiórkowe; 2. Roboty ziemne ; 3. Krawężniki i obrzeża betonowe ; 4. Podbudowy - betonowa i z kruszywa łamanego ; 5. Nawierzchnia bitumiczna - w-wa wiążąca z betonu asfaltowego AC 16W gr. 5 cm , w-wa ścieralna z betonu asfaltowego AC 8S 50-70 gr. 4 cm; 6. Chodnik z kostki brukowej bezfazowej gr. 6 cm i zjazdy z kostki brukowej gr. 8 cm ; 7. Zjazdy z kruszywa łamanego gr. 15 cm - przez rów na pola; 8. Oznakowanie pionowe i poziome , bariery ochronne stalowe ; 9. Roboty wykończeniowe - pobocza z kruszywa łamanego , ścieki prefabrykowane z płyt korytkowych , humusowanie skarp , brukowanie skarp , umacnianie skarp płytami ażurowymi ; 10. Przepusty pod zjazdami o średnicy 40 cm ; 11 . Przepusty pod jezdnią o średnicy 80 cm ; 12. Zabezpieczenie sieci telekomunikacyjnej ; 13. Zabezpieczenie sieci gazowej; 14. Zabezpieczenie sieci wodociągowej; 15. Pełna obsługa geodezyjna tj. wyznaczenie geodezyjne , powykonawcza inwentaryzacja geodezyjna drogi . 16. Zapewnienie zaplecza budowy ; Oprócz robót drogowych zamówienie obejmuje również Przebudowę i zabezpieczenie istniejących sieci elektroenergetycznych kolidujących z przebudową drogi polegające na usunięciu : 1. Kolizji nr 1 - w km 0+011,67 przebudowa słupów nr 23 i 24. 2. Kolizji nr 2 - w km 0+865,20 - km 0+888,30 zabezpieczenie istniejących kabli energetycznych ; 3. Kolizji nr 3 - km 1+074,67 przebudowa słupów nr 11 i 12. 4. Demontaż linii napowietrznej. 5. Oznakowanie robót na czas budowy ( czasowa organizacja ruchu); 6. Wykonanie niezbędnych prób i badań ; 7. Prowadzenie dziennika budowy; 8. Dopełnienie wszelkich formalności oraz uiszczenie opłat związanych z zajęciem pasa drogowego ( drogi powiatowej nr 2272 L ) na czas wykonywania robót i usuwania kolizji. 9. Bieżącego utrzymania stanu drogi przez cały okres budowy, tj. wykonywanie robót konserwacyjnych i porządkowych oraz podejmowanie innych działań technicznych mających na celu zapewnienie, zgodnego z potrzebami ruchu drogowego, stanu technicznego drogi oraz sprawności i bezpieczeństwa ruchu, zarówno na odcinkach gdzie nie były jeszcze prowadzone roboty budowlane, trwają roboty lub zostały zakończone (tj. przez cały okres trwania realizacji zamówienia, aż do zakończenia i odbioru ostatecznego robót). 10.Bieżącego utrzymania w czystości dróg publicznych, po których będzie odbywał się ruch pojazdów z budowy drogi i transportujących materiały; 11. Uprzątnięcie terenu budowy ; 12. Przygotowanie rozliczenia końcowego robót i sporządzenie operatu kolaudacyjnego, który ma zawierać : protokół przekazania robót , protokoły robót zakrywanych , badania materiałów ,recepty ,wyniki pomiarów , wyniki badań laboratoryjnych , deklaracje zgodności materiałów , aprobaty i sprawozdania techniczne Wykonawcy , geodezyjną inwentaryzację powykonawczą w formie gis-cad i w wersji papierowej w dwóch egzemplarzach , kompletnie wypełniony dziennik budowy ,potwierdzenie zakończenia odbioru robót , oświadczenia uprawnionych kierowników robót o wykonaniu zadania zgodnie z przepisami..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.23.20.00 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SKANSKA S.A., ul. Generała Zajączka 9,, 01-518 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2603710,43 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1374954,98

  • Oferta z najniższą ceną: 1349950,61 / Oferta z najwyższą ceną: 1591765,66

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.