Ogłoszenie z dnia 2005-11-02
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Sulechów: usługi z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Sulechów w roku 2006 Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Nadleśnictwo Sulechów, do kontaktów: Stanisław Borkowski, ul. Bankowa 2, 66-100 Sulechów, tel. 068 3852374, fax 068 3852042, e-mail: nadl.sulechow@zielonagora.lasy.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: inny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 27. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Sulechów w roku 2006. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Usługi na wykonanie prac z zakresu pozyskania i zrywki drewna, prac w zagospodarowaniu lasu, ochronie lasu, ochronie przeciwpożarowej oraz innych prac leśnych, wynikających z bieżących potrzeb na terenie leśnictw: Radowice, Nowy Świat, Mazów, Siadcza. Każde z wymienionych leśnictw tworzy jeden niepodzielny pakiet. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Nadleśnictwo Sulechów. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 77.20.00.00 - Usługi leśnictwa Kod CPV wg słownika 2008: 77.20.00.00 - Usługi leśnictwa 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Prace z zakresu gospodarki leśnej wymienione w pkt II.1.6. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12; data rozpoczęcia: 01.01.2006; data zakończenia: 31.12.2006;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wysokość wadium - 2000 PLN - na każdy z czterech pakietów. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: W postępowaniu mogą uczestniczyć oferenci, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: W postępowaniu mogą brać udział oferenci, którzy przedstawią poniższe dokumenty: - aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) - aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego (wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) - aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) - aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych bądź Kasy Rolniczego Ubezpieczenia. (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) Szczegółowe informacje zostały określone w SIWZ. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: W postępowaniu mogą brać udział oferenci, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia i udokumentują to zgodnie z wymaganiami zawartymi w SIWZ. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia zdefiniowanego dla każdego pakietu, szczegóły zostały określone w SIWZ. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 09.12.2005, cena - 30 PLN. Warunki i sposób płatności: Zamawiający przekaże wykonawcy specyfikację istotnych warunków zamówienia w terminie 5 dni od dnia otrzymania pisemnego wniosku o jej przekazanie. Płatność - gotówka w kasie Nadleśnictwa Sulechów. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 20.12.2005 godzina 09:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 20.12.2005, godzina 10:00, Nadleśnictwo Sulechów, ul. Bankowa 2, pok. nr 13.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 21.10.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Leśnictwo Radowice - usługi na wykonanie prac z zakresu pozyskania i zrywki drewna, prac w zagospodarowaniu lasu, ochronie lasu, ochronie przeciwpożarowej oraz innych prac leśnych wynikających z bieżących potrzeb na terenie Leśnictwa. 3) Zakres lub wartość: Prace na terenie Leśnictwa Radowice w okresie 01.01.2006 - 31.12.2006 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Leśnictwo Nowy Świat - usługi na wykonanie prac z zakresu pozyskania i zrywki drewna, prac w zagospodarowaniu lasu, ochronie lasu, ochronie przeciwpożarowej oraz innych prac leśnych wynikających z bieżących potrzeb na terenie Leśnictwa. 3) Zakres lub wartość: Prace na terenie Leśnictwa Nowy Świat w okresie 01.01.2006 - 31.12.2006 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Leśnictwo Mazów - usługi na wykonanie prac z zakresu pozyskania i zrywki drewna, prac w zagospodarowaniu lasu, ochronie lasu, ochronie przeciwpożarowej oraz innych prac leśnych wynikających z bieżących potrzeb na terenie Leśnictwa. 3) Zakres lub wartość: Prace na terenie Leśnictwa Mazów w okresie 01.01.2006 - 31.12.2006 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Leśnictwo Siadcza - usługi na wykonanie prac z zakresu pozyskania i zrywki drewna, prac w zagospodarowaniu lasu, ochronie lasu, ochronie przeciwpożarowej oraz innych prac leśnych wynikających z bieżących potrzeb na terenie Leśnictwa. 3) Zakres lub wartość: Prace na terenie Leśnictwa Siadcza w okresie 01.01.2006 - 31.12.2006 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:
INNE PRZETARGI Z SULECHOWA
- Wykonanie elewacji budynku mieszkalnego położonego w Sulechowie przy ul. Jana Pawła II 40
- Zakup mebli i wyposażenia niemedycznego dla Oddziału Klinicznego Rehabilitacji i Zakładu Fizjoterapii
więcej: przetargi w Sulechowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi z zakresu gospodarki łowieckiej planowane do wykonania w Nadleśnictwie Krotoszyn w 2026 roku
- Wykonanie usługi wycięcia drzew w Nadleśnictwie Żołędowo na terenie przeznaczonym pod przebudowę linii kolejowej"
- Wykonanie działań ochronnych w rezerwatach przyrody Gogolińskie Gniewosze, Lesisko i Srebrne Źródła - II termin.
- Wykonywanie usług z zakresu gospodarki leśnej na terenie Nadleśnictwa Browsk w Gruszkach w roku 2026
- Nadzór nad gospodarką leśną w lasach niestanowiących własności Skarbu Państwa na terenie gmin Korytnica, Łochów, Stoczek, Sadowne, Miedzna, Węgrów, Liw, powiat węgrowski - na powierzchni 15 273 ha
- Wykonywanie usług z zakresu gospodarki łowieckiej i obsługi PAD w Nadleśnictwie Przedborów w roku 2026
więcej: Usługi leśnictwa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





