Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2019-07-15
Og³oszenie nr 573651-N-2019 z dnia 2019-07-15 r.
Gmina W³oszakowice: ¦wiadczenie us³ug transportowych w zakresie przewozu uczniów do i ze szkó³ oraz przedszkola w Gminie W³oszakowice w roku szkolnym 2019/2020
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina W³oszakowice, krajowy numer identyfikacyjny
41105069800000, ul.
Karola Kurpiñskiego
29
,
64-140
W³oszakowice, woj.
wielkopolskie, pañstwo
Polska, tel.
65 52 52 999, e-mail
mateusz.mrozinski@wloszakowice.pl, faks
65 53 70 106.
Adres strony internetowej (URL): www.wloszakowice.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Tak
www.wloszakowice.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.wloszakowice.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty nale¿y z³o¿yæ w formie pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci w siedzibie Zamawiaj±cego.
Adres:
ul. Karola Kurpiñskiego 29, 64-140 W³oszakowice, sekretariat pokój nr 104
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
¦wiadczenie us³ug transportowych w zakresie przewozu uczniów do i ze szkó³ oraz przedszkola w Gminie W³oszakowice w roku szkolnym 2019/2020
Numer referencyjny:
BO.271.1.2019
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
wszystkich czê¶ci
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug transportowych w zakresie przewozu uczniów do i ze szkó³ oraz przedszkola w gminie W³oszakowice w roku szkolnym 2019/2020. Przedmiot zamówienia obejmuje dwie czê¶ci: Czê¶æ I: Trasa nr 1 - dowóz uczniów do szko³y i przedszkola we W³oszakowicach - ¶rednio 70 km dziennie w okresie od wrze¶nia 2019 do kwietnia 2020 oraz ¶rednio 60 km dziennie w okresie od maja do czerwca 2020. Miejscowo¶ci objête dowozem: Boszkowo-Letnisko, Boszkowo - Wie¶, Dominice, Ujazdowo, W³oszakowice Trasa nr 2 - dowóz uczniów do szko³y w D³u¿ynie - 40 km dziennie Miejscowo¶ci objête dowozem: Grotniki, D³u¿yna, Skar¿yñ. Dodatkowe kursy: do 400 km miesiêcznie realizowane w dniach zajêæ szkolnych i przedszkolnych, obejmuj±ce dowóz uczniów na zajêcia wychowania fizycznego z Zespo³u Szkó³ w Bukówcu Górnym oraz z Zespo³u Szkó³ w D³u¿ynie na Halê Sportowo-¦rodowiskow± we W³oszakowicach, zajêcia komputerowe klas I-III SP ZSO, jak równie¿ przewóz uczniów na dodatkowe zajêcia szkolne (wydarzenia sportowe, w tym Bieg o Puchar Wójta, spektakle artystyczne, miêdzyszkolne konkursy przedmiotowe, turnieje itp.) odbywaj±ce siê na terenie gminy W³oszakowice. Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ ograniczenia liczby dodatkowych kursów. Czê¶æ II: Trasa nr 3 - dowóz uczniów do szkó³ i przedszkola w Krzycku Wielkim i w Jezierzycach Ko¶cielnych - do 160 km dziennie. Miejscowo¶ci objête dowozem: Boguszyn, Krzycko Ma³e, S±dzia, Krzycko Wielkie, Go³anice, Jezierzyce Ko¶cielne, Zbarzewo. Dodatkowe kursy: do 400 km miesiêcznie realizowane w dniach zajêæ szkolnych i przedszkolnych, obejmuj±ce przewóz uczniów na dodatkowe zajêcia szkolne (wychowanie fizyczne na Hali Sportowo-¦rodowiskowej we W³oszakowicach, wydarzenia sportowe w tym Bieg Licealisty o Puchar Wójta, spektakle artystyczne, miêdzyszkolne konkursy przedmiotowe, turnieje itp.) odbywaj±ce siê na terenie gminy W³oszakowice. Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ ograniczenia liczby dodatkowych kursów.
II.5) G³ówny kod CPV: 60100000-9
Dodatkowe kody CPV:
| Kod CPV |
| 60130000-8 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: 2019-09-02 lub zakoñczenia: 2020-08-31
II.9) Informacje dodatkowe: Wymagany termin realizacji niniejszego zamówienia: od 2 wrze¶nia 2019 r. do 31 sierpnia 2020 r. z wy³±czeniem okresów ferii zimowych, ferii letnich oraz przerw ¶wi±tecznych, zgodnie z og³oszonym kalendarzem roku szkolnego 2019/2010 przez Ministerstwo Edukacji Narodowej - https://www.gov.pl/web/edukacja/kalendarz-roku-szkolnego-20192020.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy uzna ten warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada aktualne zezwolenie na wykonywanie zawodu przewo¼nika drogowego zgodnie z art. 5 ust. 1 ustawy o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2019r. poz. 58 ze zm.) lub posiada aktualn± licencjê na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób zgodnie z w/w ustaw±.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy uzna ten warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e posiadaniem op³aconej polisy ubezpieczeniowej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia - polisa winna byæ wa¿na przez ca³y okres wykonywania zamówienia.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy uzna ten warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e wykona³ lub wykonuje w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adnia ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci krótszy - w tym okresie, co najmniej jedn± us³ugê wykonywan± w sposób ci±g³y przez okres minimum 6 miesiêcy o warto¶ci minimalnej 40.000,00 z³ brutto polegaj±c± na transporcie zbiorowym osób - dla I czê¶ci zamówienia i o warto¶ci minimalnej 45.000,00 z³ polegaj±c± na transporcie zbiorowym osób - dla II czê¶ci zamówienia.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
1) o¶wiadczenie Wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytu³em ¶rodka zapobiegawczego zakazu ubiegania siê o zamówienia publiczne - wg za³±cznika 5c, 2) odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. 3) o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci lub braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp.
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1) aktualne zezwolenie na wykonywanie zawodu przewo¼nika drogowego zgodnie z art. 5 ust. 1 ustawy o transporcie drogowym (t.j. Dz. U. z 2019r. poz. 58 ze zm.) lub aktualn± licencjê na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób zgodnie z w/w ustaw±;
2) wykaz us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub us³ugi by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu - wg za³±cznika nr 5 do SIWZ;
3) wykaz narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu lub urz±dzeñ technicznych w celu wykonania zamówienia publicznego wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami- wg za³±cznika nr 5a do SIWZ;
4) wykaz osób skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami- wg za³±cznika nr 5b do SIWZ;
5) dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia przez ca³y okres trwania umowy.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1) formularz ofertowy (za³±cznik nr 1 do SIWZ), 2) o¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu (za³±cznik nr 2 do SIWZ), 3) o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia (za³±cznik nr 3 do SIWZ), 4) pe³nomocnictwo/pe³nomocnictwa dla osoby/osób podpisuj±cych ofertê, je¿eli upowa¿nienie takie nie wynika wprost z dokumentów rejestracyjnych firmy, 5) zobowi±zanie innego podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbêdnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (o ile dotyczy) (wzór stanowi za³±cznik nr 7 do SIWZ);
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
| Kryteria | Znaczenie |
| Cena | 60,00 |
| Czas podstawienia autobusu zastêpczego w przypadku wyst±pienia awarii autobusu realizauj±cego dowozy | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1) Zmiana terminu wykonania zamówienia: a) Wskutek zmiany spowodowanej si³± wy¿sz±, w tym klêskami ¿ywio³owymi, warunkami atmosferycznymi uniemo¿liwiaj±cymi zrealizowanie zamówienia zgodnie z rozk³adem jazdy. b) Wskutek zmian w planie lekcji i dni nauki szkolnej w placówkach o¶wiatowych objêtych przedmiotem zamówienia. c) Wskutek zmian zwi±zanych z reform± o¶wiatow± i reorganizacj± sieci placówek o¶wiatowych objêtych przedmiotem zamówienia. d) Dopuszczalne jest skrócenie terminu wykonania umowy. e) Dopuszczalne jest wyd³u¿enie czasu trwania umowy w przypadku wyst±pienia którejkolwiek z okoliczno¶ci wymienionej w pkt a) i b). Termin realizacji zamówienia mo¿e ulec odpowiedniemu przed³u¿eniu o czas niezbêdny do nale¿ytego jej wykonania, nie d³u¿ej jednak ni¿ o okres trwania tych okoliczno¶ci. 2) Zmiany wynagrodzenia Wykonawcy: a) Cena Umowna jednostkowa za 1km, pozostaje niezmienna na czas trwania umowy, a jej warto¶æ mo¿e ulec zmianie wy³±cznie w wyniku zmiany czynników niezale¿nych od wykonawcy i wp³ywaj±cych znacznie na koszt ¶wiadczenia us³ug transportowych, np. zmiana przepisów dot. podatku od towarów i us³ug lub znaczna zmiana rynkowych cen paliw, materia³ów eksploatacyjnych i ropopochodnych. W przypadku konieczno¶ci zastosowania zmiany cen wykonawca lub zamawiaj±cy wyst±pi pisemnie i uzasadni tak± konieczno¶æ najpó¼niej w terminie 14 dni przed zastosowaniem nowej ceny. b) Zmiany spowodowane wzrostem albo zmniejszeniem stawki podatku VAT - je¶li zmiana stawki podatku VAT bêdzie powodowaæ zwiêkszenie kosztów wykonania umowy po stronie wykonawcy, zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ zwiêkszenia lub zmniejszenia wynagrodzenia wykonawcy o kwotê równ± ró¿nicy w kwocie podatku VAT zap³aconego przez wykonawcê. c) Zmiany w rozk³adzie jazdy - zmianom mo¿e ulegaæ d³ugo¶æ trasy, ilo¶æ przebytych km oraz liczba przewo¿onych osób w zale¿no¶ci od bie¿±cych potrzeb zamawiaj±cego, w zwi±zku z tym zmianie mo¿e ulegaæ równie¿ wysoko¶æ zap³aty dla wykonawcy przy zachowaniu niezmiennej sta³ej umownej stawki za 1 km pracy pojazdu. 3) Zmiana pojazdu i personelu wykonawcy - zmianie mo¿e ulec personel oraz pojazd wykonawcy, które zostan± u¿yte do realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku: a) Awaria, uszkodzenie, kolizja, sprzeda¿, lub inne zdarzenie losowe powoduj±ce konieczno¶æ wymiany pojazdu na inny o to¿samych parametrach technicznych wymaganych i okre¶lonych w SIWZ. b) Zmiana zatrudnienia, choroba lub inne przyczyny losowe wymuszaj±ce na wykonawcy dokonanie zmiany zatrudnionego personelu, przy zachowaniu to¿samych kwalifikacji zawodowych i uprawnieñ dla osób personelu zatrudnianych zamiennie.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2019-07-30, godzina: 09:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> jêzyk polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane Nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
| Czê¶æ nr: | 1 | Nazwa: | Czê¶æ I |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 60100000-9, 60100000-9
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia: 2019-09-02
data zakoñczenia: 2020-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 60,00 |
| Czas podstawienia autobusu zastêpczego w przypadku wyst±pienia awarii autobusu realizuj±cego dowozy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:od 2 wrze¶nia 2019 r. do 31 sierpnia 2020 r. z wy³±czeniem okresów ferii zimowych, ferii letnich oraz przerw ¶wi±tecznych, zgodnie z og³oszonym kalendarzem roku szkolnego 2019/2010 przez Ministerstwo Edukacji Narodowej - https://www.gov.pl/web/edukacja/kalendarz-roku-szkolnego-20192020.
| Czê¶æ nr: | 2 | Nazwa: | Czê¶æ II |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 60100000-9, 60130000-8
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia: 2019-09-02
data zakoñczenia: 2020-08-31
5) Kryteria oceny ofert:
| Kryterium | Znaczenie |
| Cena | 60,00 |
| Czas podstawienia autobusu zastêpczego w przypadku wyst±pienia awarii autobusu realizuj±cego dowozy | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:od 2 wrze¶nia 2019 r. do 31 sierpnia 2020 r. z wy³±czeniem okresów ferii zimowych, ferii letnich oraz przerw ¶wi±tecznych, zgodnie z og³oszonym kalendarzem roku szkolnego 2019/2010 przez Ministerstwo Edukacji Narodowej - https://www.gov.pl/web/edukacja/kalendarz-roku-szkolnego-20192020.
INNE PRZETARGI W£OSZAKOWICE
- Przebudowa dróg gminnych we W³oszakowicach: ul. Ks. J. Górnego, ul. S. Moniuszki oraz ul. F. Chopina
wiêcej: przetargi W£OSZAKOWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ¦wiadczenie us³ugi transportu drogowego osób na rzecz Fundacji im. Brata Alberta ¦rodowiskowego Domu Samopomocy "Szymonówka" w Nieszawie
- Dowo¿enie i odwo¿enie niepe³nosprawnych uczestników ¦rodowiskowego Domu Samopomocy w Woliczce w 2026 r.
- Us³ugi transportu sanitarnego z kierowc± (T) dla potrzeb pacjentów Szpitala Chorób P³uc w Orzeszu
- "Dowóz uczniów i dzieci do placówek o¶wiatowych."
- Dowóz oraz opieka nad uczniami w czasie przewozu dzieci niepe³nosprawnych z terenu gminy Milicz do szkó³ podstawowych oraz o¶rodków edukacyjnych, w okresie: 02.01-26.06.2026 oraz 01.09-31.12.2026 r.
- Przewóz dzieci z niepe³nosprawno¶ciami zamieszka³ych na terenie O³awy do placówek o¶wiatowych w 2026 roku
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





