Ogłoszenie nr 571902-N-2020 z dnia 2020-08-06 r.
Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Targówek: Zaprojektowanie i wykonanie na terenie Dzielnicy Targówek w m.st. Warszawie (na działkach gruntu nr 1/39, 1/80, 1/19, 1/74, 1/59, 1/57 i 1/73 w obrębie 4-09-30) robót budowlanych obejmujących budowę ulicy Rembrandta (103bKD-L) - drogi publicznej klasy lokalnej i związanych z nią obiektów budowlanych i urządzeń technicznych.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Targówek, krajowy numer identyfikacyjny
15259663001150, ul.
Ludwika Kondratowicza
20
,
00-983
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
22 4438701, 22 4438696, , e-mail
przetargi@targowek.waw.pl , , faks
22 325 54 68.
Adres strony internetowej (URL): www.targowek.waw.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Tak
www.targowek.waw.pl
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.targowek.waw.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferty należy składać w formie pisemnej.
Adres:
Urząd m.st. Warszawy dla Dzielnicy Targówek 00-983 Warszawa; ul. L. Kondratowicza 20, parter budynku, stanowisko 5,8 lub 9
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zaprojektowanie i wykonanie na terenie Dzielnicy Targówek w m.st. Warszawie (na działkach gruntu nr 1/39, 1/80, 1/19, 1/74, 1/59, 1/57 i 1/73 w obrębie 4-09-30) robót budowlanych obejmujących budowę ulicy Rembrandta (103bKD-L) - drogi publicznej klasy lokalnej i związanych z nią obiektów budowlanych i urządzeń technicznych.
Numer referencyjny:
P-29/20
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: 1. W zakresie zaprojektowania przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga zorganizowania przez Wykonawcę w jego imieniu procesu budowy w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2019 r., poz. 1186 ze zm.), zwanej dalej "przepisami PB", w zakresie wymaganym do przeprowadzenia przez właściwy organ administracji architektoniczno-budowlanej postępowania w sprawie pozwolenia na budowę przedmiotu zamówienia, w tym w szczególności: 1) opracowania projektu budowlanego i, stosownie do potrzeb, innych projektów, 2) opracowania projektów wykonawczych w rozumieniu przepisów wydanych na podstawie przepisów PZP, jeżeli odzwierciedlenie rozwiązań na rysunkach projektu budowlanego nie jest wystarczające do sporządzenia przedmiaru robót i/lub realizacji przedmiotu zamówienia, 3) wykonania opracowań geodezyjno-kartograficznych do celów projektowych, 4) ustalenia geotechnicznych warunków posadowienia obiektów budowlanych, 5) przeprowadzenia oceny oddziaływania przedsięwzięcia na środowisko, jeżeli jest ona wymagana przepisami prawa, 6) uzyskania opinii, uzgodnień, pozwoleń i innych dokumentów, których obowiązek dołączenia do wniosku o pozwolenie na budowę wynika z przepisów prawa, 7) wniesienia usytuowania projektowanych sieci uzbrojenia terenu na zasadniczą mapę m.st. Warszawy. 2. W zakresie wykonania przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga zorganizowania przez Wykonawcę w jego imieniu procesu budowy w rozumieniu przepisów PB, w pozostałym zakresie niż zakres określony w ust. 3, z wyłączeniem odbioru przedmiotu zamówienia, w tym w szczególności: 1) objęcia kierownictwa budowy przez kierownika budowy, 2) opracowania planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, 3) przygotowania terenu pod budowę, 4) wykonania przedmiotu zamówienia, 5) kierowania przedmiotem zamówienia przez osobę/osoby posiadającą/posiadające uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w odpowiedniej specjalności, 6) sprawowania nadzoru autorskiego przez projektanta, 7) wykonania opracowań geodezyjno-kartograficznych oraz czynności geodezyjnych obowiązujących w budownictwie. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy PZP. Zamawiający wymaga aby Wykonawca lub podwykonawca przez okres wykonywania przedmiotu zamówienia zatrudniał na podstawie umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (tj. Dz. U. z 2019 r. poz. 1040 ze zm.) osoby wykonujące czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem na terenie budowy robót budowlanych określonych w ust. 9, z wyłączeniem osób kierujących budową (kierownika budowy) i robotami budowlanymi w odpowiedniej specjalności (kierownika robót). Powyższy warunek zostanie spełniony przez zatrudnienie nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji przedmiotu zamówienia zatrudnionych już u Wykonawcy lub podwykonawcy pracowników. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę to bezpośrednie wykonywanie na terenie budowy robót budowlanych określonych w ust. 9.
II.5) Główny kod CPV: 45233120-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45111200-0 |
45111230-9 |
45111240-2 |
45232440-8 |
45000000-7 |
45233150-5 |
45233221-4 |
45233290-8 |
45316110-9 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT: 1205700,46
Waluta:
PLN
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
Okres w miesiącach | Okres w dniach | Data rozpoczęcia | Data zakończenia |
2020-12-14 |
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
nie dotyczy
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże się posiadaniem na rachunku bankowym środków finansowych lub zdolnością kredytowej, na łączną kwotę nie mniejszą niż 900 tys. PLN (słownie: dziewięćset tysięcy złotych polskich).
Informacje dodatkowe
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki określone w art. 22 ust. 1b ustawy PZP mogą być spełnione wspólnie przez Wykonawców składających ofertę wspólnie.
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
- zdolność techniczna;
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże się wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch zamówień o wartości brutto nie mniejszej niż 1 mln PLN (słownie: jeden milion złotych polskich) każde zamówienie, których przedmiotem każdego zamówienia było wykonanie robót budowlanych obejmujących budowę (w rozumieniu art. 3 pkt. 6 przepisów PB) lub przebudowę (w rozumieniu art. 3 pkt 7a przepisów PB) drogi z jezdnią o nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznej i roboty te zostały wykonane należycie, zgodnie z przepisami PB i prawidłowo ukończone.
- zdolność zawodowa;
Wykonawca spełni warunek, jeżeli skieruje do wykonania umowy w sprawie zamówienia co najmniej:
a) jedną osobę, której powierzy obowiązki kierownika budowy przedmiotu zamówienia, i która posiada:
? uprawnienia budowlane w specjalności inżynieryjnej drogowej do kierowania robotami budowlanymi w ograniczonym zakresie lub bez ograniczeń; lub odpowiednie kwalifikacje zawodowe do wykonywania samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie obejmującej kierowanie budową i innymi robotami budowlanymi w specjalności drogi kołowe, uznane na zasadach określonych w art. 12a przepisów PB,
? co najmniej 10-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami budowlanymi związanymi z budową lub przebudową dróg kołowych,
? doświadczenie zawodowe w kierowaniu co najmniej 3 budowami lub przebudowami dróg kołowych (przez co rozumie się wykonywanie obowiązków kierownika budowy zgodnie z przepisami PB) w okresie ostatnich 10 lat przed upływem terminu składania ofert i drogi te zostały odebrane przez zleceniodawców oraz udostępnione do użytkowania uczestnikom ruchu drogowego przed upływem terminu składania ofert;
b) jedną osobę, której powierzy obowiązki kierownika robót związanych z siecią kanalizacji deszczowej, i która posiada:
? uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń kanalizacyjnych do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń; lub odpowiednie kwalifikacje zawodowe do wykonywania samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie obejmującej kierowanie robotami budowlanymi w specjalności sieci kanalizacyjne, uznane na zasadach określonych w art. 12a przepisów PB,
? co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami budowlanymi związanymi z budową lub przebudową sieci kanalizacyjnych;
c) jedną osobę, której powierzy obowiązki kierownika robót związanych z oświetleniem ulicznym, i która posiada:
? uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń; lub odpowiednie kwalifikacje zawodowe do wykonywania samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie obejmującej kierowanie robotami budowlanymi w specjalności sieci i instalacje elektryczne lub elektroenergetyczne, uznane na zasadach określonych w art. 12a przepisów PB,
? co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu robotami budowlanymi związanymi z budową lub przebudową oświetlenia ulicznego lub drogowego, lub oświetlenia parkingów, lub linii elektroenergetycznych;
d) jedną osobę, której powierzy obowiązki projektanta, i która posiada:
? uprawnienia budowlane w specjalności inżynieryjnej drogowej do projektowania bez ograniczeń; lub odpowiednie kwalifikacje zawodowe do wykonywania samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie obejmującej projektowanie robót budowlanych w specjalności drogi kołowe, uznane na zasadach określonych w art. 12a przepisów PB,
? co najmniej 10-letnie doświadczenie zawodowe w projektowaniu robót budowlanych związanymi z budową lub przebudową dróg kołowych.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, warunki określone w art. 22 ust. 1b ustawy PZP mogą być spełnione wspólnie przez Wykonawców składających ofertę wspólnie, z wyjątkiem warunku dotyczącego doświadczenia Wykonawcy w realizacji ww. robót budowlanych, którym musi wykazać się co najmniej jeden z Wykonawców składających ofertę wspólną (jeden z członków konsorcjum).
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Nie
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami PB i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty;
Zgodnie z warunkiem określonym w Dziale V ust. 2 pkt. 2, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ.
2) wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do wykonania umowy w sprawie zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień i doświadczenia zawodowego niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
Zgodnie z warunkiem określonym w Dziale V ust. 2 pkt. 3, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ;
3) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert. Zgodnie z warunkiem określonym w Dziale V ust. 2 pkt. 1.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
1. Oferta powinna składać się z wypełnionego formularza oferty o treści zgodnej z wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Ponadto do oferty należy załączyć: 1) dowód wniesienia wadium, 2) dokument potwierdzający, iż oferta została podpisana przez osobę/osoby uprawnioną/uprawnione do reprezentowania Wykonawcy chyba, że umocowanie wynika z dokumentów dostępnych dla Zamawiającego w myśl art. 26 ust. 6 ustawy PZP, Jeżeli umocowanie wynika z udzielonego pełnomocnictwa musi być ono złożone w oryginale lub kopii poświadczonej przez notariusza. Jeżeli umocowanie nie wynika z dokumentów dostępnych Zamawiającemu, o których mowa powyżej, należy załączyć odpowiednie dokumenty. 3) oświadczenie o udziale podwykonawców w realizacji zamówienia lub informację o samodzielnym wykonaniu zamówienia, wypełnione zgodnie ze wzorem stanowiącym załączniki nr 9 do SIWZ, 4) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy PZP, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. waga: Informację o podmiotach i zdolnościach lub sytuacji, na których Wykonawca polega na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy PZP należy zawrzeć w oświadczeniach, o których mowa w ust. 2 pkt. 1 i 2. 5) wykaz budów lub przebudów dróg kołowych kierowanych przez osobę, której Wykonawca powierzy obowiązki kierownika budowy przedmiotu zamówienia, wraz z informacjami na temat: a) budowy lub przebudowy drogi w zakresie podania rodzaju przedsięwzięcia budowlanego (budowa lub przebudowa), rodzaju drogi, miejsca jej położenia oraz roku jej odebrania przez zleceniodawcę i udostępnienia do użytkowania uczestnikom ruchu drogowego, b) pełnienia funkcji kierownika budowy w zakresie potwierdzenia kierowania (przez co rozumie się wykonywanie obowiązków kierownika budowy zgodnie z przepisami PB) budową lub przebudową drogi i podania nazwy podmiotu powierzającego osobie obowiązki kierownika budowy; składany w celu oceny oferty w zakresie kryterium kierownik budowy, o którym w Dziale XIII ust. 1 pkt. 3, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 11 do SIWZ. 3. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia przekazania (zamieszczenia na stronie internetowej) informacji z otwarcia ofert, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu (bez wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP - wg wzoru określonego w załączniku nr 4 do SIWZ. W przypadku, gdy Wykonawca należy do grupy kapitałowej z innym wykonawcą, który złożył ofertę, wraz z oświadczeniem należy przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
1. Wykonawca składający ofertę zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 30 tys. PLN (słownie: trzydzieści tysięcy złotych polskich).
2. Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach:
1) pieniądzu,
2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym,
3) gwarancjach bankowych,
4) gwarancjach ubezpieczeniowych,
5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 310 ze zm.)
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena ofertowa brutto | 60,00 |
okres gwarancji jakości | 12,00 |
doświadczenia kierownika budowy | 28,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w zakresie: 1) zmniejszenia zakresu robót i obniżenia wynagrodzenia umownego o wartość robót zaniechanych, 2) przedłużenia terminu wykonania Umowy z przyczyn nie zaistniałych po stronie Wykonawcy, w szczególności, w razie zaistnienia zdarzeń o charakterze działania siły wyższej, przez którą Strony rozumieją zewnętrzne zdarzenia niemożliwe do uprzedniego przewidzenia przez Strony, w tym: klęski żywiołowe, stan wyjątkowy, stan epidemii, stan epidemiczny, działania terrorystyczne, strajk powszechny, zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na wykonanie Umowy i ogłoszonych po dacie zawarcia Umowy lub decyzje właściwych władz, a także działania lub zaniechania działania organów państwowych, samorządowych lub osób trzecich uniemożliwiających terminowe wykonanie Umowy, o okres nie przekraczający czasu trwania przeszkody w wykonaniu Umowy, 3) przedłużenia terminu wykonania Przedmiotu Umowy z powodu wstrzymania wykonywania robót na żądanie Zamawiającego lub na podstawie poleceń lub decyzji uprawnionych osób albo organów administracji państwowej, samorządowej lub wystąpienia przyczyn niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego, takich jak: a) znalezisk archeologicznych skutkujących wstrzymaniem robót lub koniecznością wykonania robót dodatkowych nieujętych w Umowie; b) znalezisk z czasów wojen: uzbrojenia, niewypałów, niewybuchów, grobów; c) wystąpienia w trakcie realizacji Umowy niezainwentaryzowanego istniejącego uzbrojenia podziemnego; d) warunki atmosferyczne uniemożliwiające prawidłowe wykonywanie robót, tj. opady deszczu w ilości ponad 1 mm/m2, silny wiatr o prędkości przekraczającej 16 m/s, temperatura powietrza poniżej 5 oC, 4) zmiany terminu zaprojektowania lub wykonania Przedmiotu Umowy oraz terminów pośrednich, technologii wykonywania robót w następujących przypadkach: a) opóźnień w uzyskaniu przez Wykonawcę wymaganych pozwoleń, uzgodnień lub opinii innych organów niezbędnych do wykonania Umowy, niezawinionych przez Wykonawcę, b) opóźnień w realizacji Przedmiotu Umowy wynikających z wykonywania robót budowlanych na terenie budowy przez innych właścicieli sieci urządzeń podziemnych, powstałych z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, c) w przypadku ujawnienia w trakcie robót urządzeń podziemnych elementów instalacji lub konstrukcji, których istnienie lub lokalizacja były nieujawnione przy opracowywaniu projektu budowlanego z przyczyn niezawinionych przez Zamawiającego, d) działalności ze strony użytkowników nieruchomości przyległych do terenu budowy, mających wpływ na sposób wykonania Umowy, terminy umowne, e) zmian technologii, użytych wyrobów i materiałów oraz sprzętu w czasie wykonywania Umowy w uzgodnieniu z Zamawiającym i dla niego korzystnych w sytuacjach niezawinionych przez Wykonawcę, f) konieczności wprowadzenia zmian w projektach - pod warunkiem, że zmiana wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, g) jeżeli zostały one spowodowane oczekiwaniem na uzgodnienia, zawarcie umów z gestorami sieci lub wydanie decyzji przez właściwy organ administracji publicznej, o ile wniosek o jej wydane został złożony należycie, 5) zmiany wynagrodzenia Wykonawcy wynikającego z postanowień § 15 ust. 4.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
nie dotyczy
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
nie dotyczy
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-08-24, godzina: 09:30,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie, dostawa i montaż oznakowania szpitala WIM - PIB
- Połączenie i remont lokali mieszkalnych nr 35 i 26/37 w budynku przy ul. Krakowskie Przedmieście 16/18 w Warszawie
- Dostawa 8 nowych, niezarejestrowanych samochodów osobowych
- Dostawa oraz montaż artykułów łazienkowych do kwater internatowych
- Remont pustostanów w budynku mieszkalnym przy ul. Króla Maciusia 11A m 55 i m 88 w Warszawie
- Realizacja ilościowego badania ewaluacyjnego Pikniku Naukowego i opracowanie raportu podsumowującego.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja oświetlenia wraz z wymianą istniejących opraw oświetleniowych na oprawy typu LED na terenie gminy Dubienka- postępowanie powtórzone
- Wykonanie zakątka pod mądrą sową - budowa strefy wyciszenia i odpoczynku dla uczniów oraz mieszkańców (numer postępowania UD-IX-ZP-13-2024)
- Rozbudowa i przebudowa budynku użyteczności publicznej przy ul. Dzieci Polskich 1 o pomieszczenia przeznaczone dla Klubu dziecięcego "Pszczółki" w Myszyńcu
- Modernizacja i przebudowa Pracowni Endoskopii Szpitala Grochowskiego im. dr med. Rafała Masztaka Sp. z o.o. w Warszawie
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w Gminie Chocz - Gminny Ośrodek Kultury w Choczu
- Wykonanie remontu lokalu mieszkalnego przed ponownym zasiedleniem położonego w Lublinie przy ul. Spadochroniarzy 5B m. 23
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.